Wel gaan stemmen hequote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef rakotto het volgende:
Ik maak dan de verkiezingen nog mee.Het is dan de eerste keer dat mijn vader stemt en ik in Egypte.
En hij is dand ook nog 53 jaar.
drive-inn protestquote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
tja wie laat nou ook het verkeer daar rijden![]()
da werkt toch nie als ze daar nog staan
( beelden AJE en pres)
dat was te verwachten ja ....quote:Op zondag 13 februari 2011 15:00 schreef Dance99Vv het volgende:
kopstukken worden opgepakt en labtops geconfisceerd volgens verslaggeefster van presstv
dat was in de ochtend omdat ze tenten en mensen weg wilde hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Zag ik ze nu vechten op pres tv.
wat geduw getrek en wat klappen van leger naar demonstranten die niet weg willen gaan ( ergens caps van die beelden hier in topic - of vorige ? - )quote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Zag ik ze nu vechten op pres tv.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:11 schreef Dance99Vv het volgende:
camerawagen van het leger staat vast lolop presstv
klopt , is denk ik al de 100ste x dat ik die beelden nu zie ( okaj lichtelijk overdreven .. 50 x ..)quote:Op zondag 13 februari 2011 15:12 schreef shomila het volgende:
Thnx.
Die pres tv laat ook steeds herhalingen zien.
wat ze willen ?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:13 schreef Drifter__ het volgende:
Wat willen de demonstranten nou? 6 maanden op het plein bivakkeren ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |