Wel gaan stemmen hequote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef rakotto het volgende:
Ik maak dan de verkiezingen nog mee.Het is dan de eerste keer dat mijn vader stemt en ik in Egypte.
En hij is dand ook nog 53 jaar.
drive-inn protestquote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
tja wie laat nou ook het verkeer daar rijden![]()
da werkt toch nie als ze daar nog staan
( beelden AJE en pres)
dat was te verwachten ja ....quote:Op zondag 13 februari 2011 15:00 schreef Dance99Vv het volgende:
kopstukken worden opgepakt en labtops geconfisceerd volgens verslaggeefster van presstv
dat was in de ochtend omdat ze tenten en mensen weg wilde hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Zag ik ze nu vechten op pres tv.
wat geduw getrek en wat klappen van leger naar demonstranten die niet weg willen gaan ( ergens caps van die beelden hier in topic - of vorige ? - )quote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Zag ik ze nu vechten op pres tv.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:11 schreef Dance99Vv het volgende:
camerawagen van het leger staat vast lolop presstv
klopt , is denk ik al de 100ste x dat ik die beelden nu zie ( okaj lichtelijk overdreven .. 50 x ..)quote:Op zondag 13 februari 2011 15:12 schreef shomila het volgende:
Thnx.
Die pres tv laat ook steeds herhalingen zien.
wat ze willen ?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:13 schreef Drifter__ het volgende:
Wat willen de demonstranten nou? 6 maanden op het plein bivakkeren ofzo?
Hoop dat "wij" ook mogen stemmenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef rakotto het volgende:
Ik maak dan de verkiezingen nog mee.Het is dan de eerste keer dat mijn vader stemt en ik in Egypte.
En hij is dand ook nog 53 jaar.
Ah, dus ze willen ook dat Shafiq en clan weggaat....quote:Op zondag 13 februari 2011 15:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wat ze willen ?
dat het hele regime weggaat
maakt niet uit, als je net "inlogd"en kijkt en je ziet die beelden , zie je niet meteen die tekst , ik herken het wel .. je schikt dan ff..( whutquote:Op zondag 13 februari 2011 15:14 schreef shomila het volgende:
Oh blond zeker het staat er groot boven dat het eerder was.
wel er is al veel bereikt : parlement dissolvedquote:Op zondag 13 februari 2011 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De demonstraties zullen wellicht weer verder gaan, nu men niet aan belangrijke eisen wilt voldoen van de bevolking.
voor de rest zit iedereen ernog , en bedoeling was dat het hele regime zou vallen ,.. dus uhm .. ja ... suleiman zit er ook nog gewoon , word niet echt geaccepteerd nee, maar leger heeft besloten prioriteit nummer 1 , dat het "gewone leven weer hervat word "..quote:Op zondag 13 februari 2011 15:15 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ah, dus ze willen ook dat Shafiq en clan weggaat....
wordt lastig zoquote:Op zondag 13 februari 2011 15:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
voor de rest zit iedereen ernog , en bedoeling was dat het hele regime zou vallen ,.. dus uhm .. ja ... suleiman zit er ook nog gewoon , word niet echt geaccepteerd nee, maar leger heeft besloten prioriteit nummer 1 , dat het "gewone leven weer hervat word "..
dus plein is leeggeruimd ..
ah duidelijk. Eigenlijk wel een beetje gelijk, iedereen die onder Moebi viel moet opzouten...quote:Op zondag 13 februari 2011 15:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
voor de rest zit iedereen ernog , en bedoeling was dat het hele regime zou vallen ,.. dus uhm .. ja ... suleiman zit er ook nog gewoon , word niet echt geaccepteerd nee, maar leger heeft besloten prioriteit nummer 1 , dat het "gewone leven weer hervat word "..
dus plein is leeggeruimd ..
Onjuist, de nieuwe regering, aangesteld door Mubarak zit er nog. Daarnaast is de schorsende werking van de grondwet in Egypte geen doelstelling maar een tijdelijke oplossing, men wilt namelijk de grondwet veranderen. Dit zijn al twee belangrijke eisen, die nog niet ingewilligd worden. Je moet je bedenken dat het politieke stelsel die deze oud President in de loop der jaren naar zijn eigen heeft gemaakt, diep verankerd zit.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wel er is al veel bereikt : parlement dissolved
constitution suspended
leger vormt panel for nieuwe constitution
dat waren wat headlines van presstv
Ik las 'm ook netquote:Op zondag 13 februari 2011 15:29 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Jonge vent op straat vertelt dat hij van holland houdt en dat hij henk kent. De situatie is duidelijk aan het normaliseren.
Vind ik ook vreemd ja. Ik kijk ook altijd National Geographic en Discovery Channel en die man die praat altijd me zoveel goedheid over de oudheid. En over zijn land. En hij zet zich zo voor dat museum in. Ik kan het me haast niet voorstellen...quote:Op zondag 13 februari 2011 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb even een paar dagen rust genomen van het Midden-Oosten gedeelte op op Fok, en nu lees ik dat ze gaan demonstreren tegen Zahi Hawass?
Ik dacht dat de man een begaand iemand was als het om Egyptische oudheid ging.
Oke, ik ken alleen zijn verhalen via history channel en discovery channel.
Waaorm een protest tegen hem?
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:29 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Jonge vent op straat vertelt dat hij van holland houdt en dat hij henk kent. De situatie is duidelijk aan het normaliseren.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:32 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Er komt nu een kleine demo voorbij van mensen die eisen dat europa mubaraks miljarden teruggeeft.
1 minute ago
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:32 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Er komt nu een kleine demo voorbij van mensen die eisen dat europa mubaraks miljarden teruggeeft.
1 minute ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |