1x per 4 weken is ook regelmatig, het betekent namelijk "met regelmaat".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
regelmatig kijken.. ik heb een leven... af en toe kijken. ok
Sharr hunt geen lapo's meer. Ze hunt nu fipo's.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef sharr het volgende:
Ik ben een vrouw, ik kan multitasken.
Je weet.
ik ben niet goed in regelmaatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1x per 4 weken is ook regelmatig, het betekent namelijk "met regelmaat".
Ik hunt helemaal niks raggozerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sharr hunt geen lapo's meer. Ze hunt nu fipo's.
Ja want vrouwen gebruiken beide hersenhelftenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef sharr het volgende:
Ik ben een vrouw, ik kan multitasken.
Je weet.
Die chick en die armquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuwe foto van Dragems gevonden![]()
[ afbeelding ]
Die armquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Raggast, raggozer... Ben je boos op me sharr?quote:
maar hoezo ben je uitgeleerd dan? da klinkt alsof je het leven beetje hebt opgegevenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:35 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik ben niet goed in regelmaat
Ze hebben betere communicatie tussen beide hersenhelften schatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja want vrouwen gebruiken beide hersenhelften
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Raggast, raggozer... Ben je boos op me sharr?
Sorry sharr, hoe kan ik het goedmaken?quote:
Dual channel aightquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze hebben betere communicatie tussen beide hersenhelften schat
opgegeven? nee. ik ben gewoon intelligent en wijs genoegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoezo ben je uitgeleerd dan? da klinkt alsof je het leven beetje hebt opgegeven
Niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry sharr, hoe kan ik het goedmaken?
DIE ARM!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
Deze blijft briljant![]()
Maar ik zocht iets anders
Japanse poep tekenfilm
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
Japanse poep tekenfilm
heey da's wel tof tof?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
opgegeven? nee. ik ben gewoon intelligent en wijs genoeg
Alleen opsporing verzocht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef sharr het volgende:
Ik verveel me
Is er íets interessants op de tv?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Alleen opsporing verzocht.
[ afbeelding ]
Verkapte kijk mijn testbeeldklok-post.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sssst!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkapte kijk mijn testbeeldklok-post.
denk ook niet dat je het ooit wordtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heey da's wel tof tof?. ik streef daar al jaren naar namelijk en vind mezelf nogsteeds nie wijs en intelligent genoeg, valt nog heel wa meer uit te halen
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
Japanse poep tekenfilm
15-17 staat er. zelf gepaint jaquote:
[..]
[ afbeelding ]
hmm is wel mooi meisje hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof je nietquote:
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is dat dan voor een lelijk kind
Wel mislukt danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
15-17 staat er. zelf gepaint ja
Moet je maar geen neger zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
WebHawk zegt dat sharr een gezet postuur heeft en dat ze crimineel is en toch is ze boos op mij. Het is niet eerlijk, alleen maar omdat ik Ragboer ben.
Nee, ik heb het onderzocht, er is een derde persoon, maar die staat niet op de foto.quote:
Het grapje is nu niet leuk meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
WebHawk zegt dat sharr een gezet postuur heeft en dat ze crimineel is en toch is ze boos op mij. Het is niet eerlijk, alleen maar omdat ik Ragboer ben.
Jij wordt misbruikt door je vader. Kan ik er wat aandoen dat ik een pigmentsziekte heb.quote:
jah dat denk ik ook wel, daarom bewonder ik jou ook zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:40 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
denk ook niet dat je het ooit wordt![]()
is maar voor een paar mensen weggelegd
Truste huppeltjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het grapje is nu niet leuk meer![]()
Ik ga slapen, fijne show/nacht nog schatjes![]()
Koelkast morgenochtend weer Draakje?
Is hij niet.quote:
dat is best sneu.. dat je me zo snel bewonderdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah dat denk ik ook wel, daarom bewonder ik jou ook zo
Daar is geen bewijs van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij wordt misbruikt door je vader. Kan ik er wat aandoen dat ik een pigmentsziekte heb.
jah why not? jij weet toch alles? waarom zou ik jou dan niet bewonderenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dat is best sneu.. dat je me zo snel bewonderd
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bad mood?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dat is best sneu.. dat je me zo snel bewonderd
doeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef MissBullshit het volgende:
ik ga dronken worden.. en stappen.
kalm an
veel plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef MissBullshit het volgende:
ik ga dronken worden.. en stappen.
kalm an
komt goud. is trouwens toch schijtmuziek. dus ga denk ik op het juiste moment weg.quote:
Dag Huppeltje!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
doe je wel beetje lief tegen je onderdanen ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
komt goud. is trouwens toch schijtmuziek. dus ga denk ik op het juiste moment weg.
Veel plezier nog met bij je pc zitten enzo
Ik zou maar vast een kurk inslikken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Ragboer het volgende:
Paul wilt met mij nog een biertje doen, maar heb er helemaal geen zin in...
pcies, soms heb je nie veel nodig op gelukkig te zijn niewaar!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik word vandaag vaak genoemd op de radio zeg.Fans!
Wat een beetje hakken voor de camera al kan doen met me!!
Paul draait toch meestal om 12 uur?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Straks vanaf 0.00 is er weer WebHawk in de Nacht op ONZ Radio
Met vandaag onder andere:
[ afbeelding ]
Slowchat Live
Tijdens WebHawk in de Nacht kun je je opgeven voor de Slowchat Live, het énige topic waar blauw geen rechten heeft en iedereen welkom is. Voeg webhawkjuh toe aan je skype en verzoek per skypebericht om mee te doen. Zodra we beginnen bel ik een selectie van de mensen die zich hebben opgegeven (max 4 á 5 ivm verstaanbaarheid) en komt een deel van het gesprek in de uitzending. Tijdens muziek en andere items blijf je met elkaar kunnen kletsen over vanalles en nogwat.
[ afbeelding ]
Skypen kan ook tijdens deze uitzending. Je bent uiteraard altijd welkom om je verzoekje telefonisch door te geven. Telefonische verzoekjes worden met voorrang behandeld, mits je in de uitzending wil komen. Tijdens Slowchat Live kan er niet gebeld worden, en kunnen alleen de mensen die in de box zitten meeskypen.
Kortom, luister dus naar WebHawk in de Nacht vanaf 00.00u op Radio ONZ!![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij slapen wasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil even Djkoelkast bedanken voor mijn nieuwe ui.
Paul is toch dood?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Paul draait toch meestal om 12 uur?![]()
Niet dat ik er problemen mee heb dat jij draait hoor
Paul doet geen weekenden geloof ik. Hij stond iig niet ingeroosterd!quote:
Oh, dan hoef ik niet meer bang te zijn dat hij naar de meet kom als ik ook komquote:
Deze manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
Net ontdekt met hulp van ragboer: Jezus was een marokkaan
Poep blijft interessant voor jongetjes hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, zou ik gaan doen.. Toch werd mijn aandacht getrokken door een poepfilmpje.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Poep blijft interessant voor jongetjes he
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Poep blijft interessant voor jongetjes he
why not? gratis bier is altijd goed toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
Paul zit in de Vrolijke Noot en vroeg of ik nog een biertje kwam drinken. Heb er alleen geen zin in.
? Ik gok dat hij een kroeg ofzo bedoeld. Daar is het bier niet gratis.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? gratis bier is altijd goed toch?
maar als je jamai voor je hebt...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? gratis bier is altijd goed toch?
ahjah maar toch ook tof. of is het nie zo gezellig om met paultje biertje te drinke?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
? Ik gok dat hij een kroeg ofzo bedoeld. Daar is het bier niet gratis.
Clash of the Titans is wel leuk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
2012
American Pie 6 - Beta House
American Psycho II
Clash of the Titans
Due Date
Inception
Jackass, the lost tapes
Kick-Ass
Knight and Day
Komt een vrouw bij de dokter
Little Fockers
Megamind
Turbo
Paranormal Activity 2
Percy Jackson - The lightning thief
Prince of Persia
Step up 3
The book of Eli
The bounty hunter
The expendables
The karate kid
The social network
This is it.
jamai is homo toch? neh ik zal ook nie snel met homo wa gaan drinke iddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar als je jamai voor je hebt...
Nou en. Dat is mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb wel al verkering met haar
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jamai is homo toch? neh ik zal ook nie snel met homo wa gaan drinke idd
Ik ben 2 dagen geleden al met OV getrouwdquote:
Maar jij doet niet aan seksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb wel al verkering met haar
Knetterrrrquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik kan geen huiswerk meer zien.. en nog heb ik het niet af
Daarom, mijn leeftijd past beter bij je.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben 2 dagen geleden al met OV getrouwd
Eigenlijk is hij wel een beetje jong
Doe het dan met je ogen dicht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
tuurlijk wel, alleen als je met mij aan seks hebt gedaan, is het wel de bedoeling dat je bij me blijftquote:
quote:
Zegt de persoon die als Marokkaan praatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef Ragboer het volgende:
Merel is getrouwd met een Marokkaan...
Komt er weer zo een vieze halfbloedje uit...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah hoezo eigenlijk? weet nie, ik wil nie graag met een homo gezien worden
huiswerk is ook gewoon kut, maar wb lieverd!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Stoer hé.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zegt de persoon die als Marokkaan praat
Je werd er zeker knetterkrankjorum van?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik begin gewoon te laat aan die dingen.. maar ben vet trots op mezelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
huiswerk is ook gewoon kut, maar wb lieverd!
pa dum tishquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je werd er zeker knetterkrankjorum van?
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
OK solly solly ik maakte een garpjen niet boos zijn excuses aan god en jezus enzo.
naatjequote:
nee... want knetterkrankjorum is leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je werd er zeker knetterkrankjorum van?
Dat kan ik je niet belovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen als je met mij aan seks hebt gedaan, is het wel de bedoeling dat je bij me blijft
Cool, ga je weer spamrecords verbreken?quote:
nee, doe ik nooitquote:Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Cool, ga je weer spamrecords verbreken.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef Ragboer het volgende:
Sorry, ik ben een heel lieve jongen en ik zal nooit meer iemand pesten.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
Kutvader die je kamer in komt als je aan het draaien bent
coole vader heb jequote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
GADVERDAMME! _Fanta is homo.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef _Fanta het volgende:
mjah waarom ik zo'n moeite heb met homo's? omdat ik in het verleden ook vaak ben uitgemaakt voor homo. en als ik dan zo met een homo pot bier ga drinke denke mensen van zie je wel, hij is dus toch homo!
Boeiend wat anderen denken. Van mij denken mensen dat ook soms.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef _Fanta het volgende:
mjah waarom ik zo'n moeite heb met homo's? omdat ik in het verleden ook vaak ben uitgemaakt voor homo. en als ik dan zo met een homo pot bier ga drinke denke mensen van zie je wel, hij is dus toch homo!
Ben jij niet van achter de Dom dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Boeiend wat anderen denken. Van mij denken mensen dat ook soms.
Maakt niet uit hoor. Je moet trots zijn op wat je bent. Gewoon accepteren dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet eigenlijk. sry voor de verwarring
fanta is geen homo jonguhquote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Je moet trots zijn op wat je bent. Gewoon accepteren dus.
neequote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben jij niet van achter de Dom dan?
Datstuk komt uit Man with no name - Teleport.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef EggsTC het volgende:
Doe die jingle nog ns... ik herken dat klassieke stuk
Haat je nou op mainstream muziek omdat mainstream? Of vind je het echt kutmuziek?quote:
Ohjeej.quote:
Awwhquote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zij zijn groot en ik ben klein, het is niet eerlijk
dat laatstequote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef Neroje het volgende:
[..]
Haat je nou op mainstream muziek omdat mainstream? Of vind je het echt kutmuziek?
puh ik vin lekker wel leukquote:
Mooi, je hebt ook mensen die muziek de hemel in prijzen totdat het bekend wordt, dan gaan ze opeens hatenquote:
nou enquote:Op zondag 13 februari 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
puh ik vin lekker wel leuk
nou en niks.. wou t gewoon even zeggenquote:
meuh, ik heb wel een overkill metertje, en dat gaat op een gegeven moment aanslaan. Adele - Rolling in the deep is een topplaat, maar die is nu echt zo vaak gedraaid, dat de limiet behaald is en ik het niet meer leuk vind, maar dan lijkt het dus alsof ik het kut vind, omdat het nu mainstream is... Er zijn echter wel nummers die geen overkill metertje hebben, en dat zijn imho de besten.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Mooi, je hebt ook mensen die muziek de hemel in prijzen totdat het bekend wordt, dan gaan ze opeens haten
De Staatquote:Op zondag 13 februari 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Bij mij kan je bijv. altijd aankomen met De Staat
Waar issie eigenlijk?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wie zijn er in de slowchat live?
Ga je niet eens mee met mij naar tivoli?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga erheen, 15 april, rotterdam
ik zou wel willen, maar dan kunnen mijn vrienden niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga je niet eens mee met mij naar tivoli?
je handquote:Op zondag 13 februari 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ik ben een nepfokker, want ik heb vrienden
Awh, dan kunnen we niet meetenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar dan kunnen mijn vrienden niet.
Hooiquote:
Geen problemen zoeken met naatje, anders klap ik je.quote:
garpje garpje, gelijk boosquote:Op zondag 13 februari 2011 00:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen problemen zoeken met naatje, anders klap ik je.
Als je me erheen rijdquote:
quote:[..]
Hooi
omdat tcquote:Op zondag 13 februari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier is het dood.. ik ga naar nb..
Ga jij maar met de trein, dan haal ik je daar opquote:Op zondag 13 februari 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je me erheen rijdEn weer terug brengt
![]()
RIVERSIDE IN DE STAAT UITVOERING IS ZO VET
[..]
Ik ben er morgen!quote:Op zondag 13 februari 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga jij maar met de trein, dan haal ik je daar op
GE ?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook, maar als GE er is, kom ik er niet op
Misschien even opnieuw erop installerenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Bij mij wilt die maar niet inloggen op mijn mobiel.
Nee, is gewoon een bug. Heel irritant.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien even opnieuw erop installeren?
Ik ben geen bitch.quote:
Heb je android of iPhone? want bij mij deed ie het wel gewoon in 1xquote:Op zondag 13 februari 2011 00:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een bug. Heel irritant.
Samsung Galaxy x. Zo maar eens kijken of het al gemaakt is.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je android of iPhone? want bij mij deed ie het wel gewoon in 1x
Werkt wel heel goed vind ikquote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Samsung Galaxy x. Zo maar eens kijken of het al gemaakt is.
Ja, te druk enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef Ragboer het volgende:
Merel is mijn heldin en zit niet op tinychat. Dus kom ik ook maar hier.
Ik heb geen piemel gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen vieze dingen daar op die chat
Oh dat, boeiend... Dat is niet slecht.quote:
indirect wel, door tegen WH te zeggen: hej, voeg die naatje eens toe, KUT ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan kan ik jou toch niet toevoegen?
Mijn leven heeft zin.quote:
?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik heeft nog nie skaaip.. nog paar weekies wachten
![]()
![]()
Weet je nog wat leuken apps?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja. Is gemaakt dusmaand terug deed die het niet.
als ik weer thuis woon kan ik ook skaaip nemen en dan heeft ik ook weer webcamquote:
waarom kan dat nu niet dan? skaip?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik weer thuis woon kan ik ook skaaip nemen en dan heeft ik ook weer webcam![]()
![]()
alhoewel dat miss niet zulks leuk nieuws is
omdat een kameraad hier een server heeft staan waarmee hij aan cardsharing doet voor de schotel, en skaaip zou teveel energie vreten of weet ik veul wat voor smoes hij had. en de cam ligt op zolder.. die kom ik tegen bij verhuizenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom kan dat nu niet dan? skaip?
ah, okquote:Op zondag 13 februari 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat een kameraad hier een server heeft staan waarmee hij aan cardsharing doet voor de schotel, en skaaip zou teveel energie vreten of weet ik veul wat voor smoes hij had. en de cam ligt op zolder.. die kom ik tegen bij verhuizen
Oh en whats app dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet echt. Ik gebruik niet zo heel veel apps. Eigenlijk vooral nu.nl app
waarom? er zijn ook anderenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat gemeen om te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |