meuh, ik heb wel een overkill metertje, en dat gaat op een gegeven moment aanslaan. Adele - Rolling in the deep is een topplaat, maar die is nu echt zo vaak gedraaid, dat de limiet behaald is en ik het niet meer leuk vind, maar dan lijkt het dus alsof ik het kut vind, omdat het nu mainstream is... Er zijn echter wel nummers die geen overkill metertje hebben, en dat zijn imho de besten.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Mooi, je hebt ook mensen die muziek de hemel in prijzen totdat het bekend wordt, dan gaan ze opeens haten
De Staatquote:Op zondag 13 februari 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Bij mij kan je bijv. altijd aankomen met De Staat
Waar issie eigenlijk?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wie zijn er in de slowchat live?
Ga je niet eens mee met mij naar tivoli?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga erheen, 15 april, rotterdam
ik zou wel willen, maar dan kunnen mijn vrienden niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga je niet eens mee met mij naar tivoli?
je handquote:Op zondag 13 februari 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ik ben een nepfokker, want ik heb vrienden
Awh, dan kunnen we niet meetenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar dan kunnen mijn vrienden niet.
Hooiquote:
Geen problemen zoeken met naatje, anders klap ik je.quote:
garpje garpje, gelijk boosquote:Op zondag 13 februari 2011 00:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen problemen zoeken met naatje, anders klap ik je.
Als je me erheen rijdquote:
quote:[..]
Hooi
omdat tcquote:Op zondag 13 februari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier is het dood.. ik ga naar nb..
Ga jij maar met de trein, dan haal ik je daar opquote:Op zondag 13 februari 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je me erheen rijdEn weer terug brengt
![]()
RIVERSIDE IN DE STAAT UITVOERING IS ZO VET
[..]
Ik ben er morgen!quote:Op zondag 13 februari 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga jij maar met de trein, dan haal ik je daar op
GE ?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook, maar als GE er is, kom ik er niet op
Misschien even opnieuw erop installerenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Bij mij wilt die maar niet inloggen op mijn mobiel.
Nee, is gewoon een bug. Heel irritant.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien even opnieuw erop installeren?
Ik ben geen bitch.quote:
Heb je android of iPhone? want bij mij deed ie het wel gewoon in 1xquote:Op zondag 13 februari 2011 00:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een bug. Heel irritant.
Samsung Galaxy x. Zo maar eens kijken of het al gemaakt is.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je android of iPhone? want bij mij deed ie het wel gewoon in 1x
Werkt wel heel goed vind ikquote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Samsung Galaxy x. Zo maar eens kijken of het al gemaakt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |