quote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef Ragboer het volgende:
Sorry, ik ben een heel lieve jongen en ik zal nooit meer iemand pesten.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
Kutvader die je kamer in komt als je aan het draaien bent
coole vader heb jequote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
GADVERDAMME! _Fanta is homo.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef _Fanta het volgende:
mjah waarom ik zo'n moeite heb met homo's? omdat ik in het verleden ook vaak ben uitgemaakt voor homo. en als ik dan zo met een homo pot bier ga drinke denke mensen van zie je wel, hij is dus toch homo!
Boeiend wat anderen denken. Van mij denken mensen dat ook soms.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef _Fanta het volgende:
mjah waarom ik zo'n moeite heb met homo's? omdat ik in het verleden ook vaak ben uitgemaakt voor homo. en als ik dan zo met een homo pot bier ga drinke denke mensen van zie je wel, hij is dus toch homo!
Ben jij niet van achter de Dom dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Boeiend wat anderen denken. Van mij denken mensen dat ook soms.
Maakt niet uit hoor. Je moet trots zijn op wat je bent. Gewoon accepteren dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet eigenlijk. sry voor de verwarring
fanta is geen homo jonguhquote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Je moet trots zijn op wat je bent. Gewoon accepteren dus.
neequote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben jij niet van achter de Dom dan?
Datstuk komt uit Man with no name - Teleport.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef EggsTC het volgende:
Doe die jingle nog ns... ik herken dat klassieke stuk
Haat je nou op mainstream muziek omdat mainstream? Of vind je het echt kutmuziek?quote:
Ohjeej.quote:
Awwhquote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zij zijn groot en ik ben klein, het is niet eerlijk
dat laatstequote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef Neroje het volgende:
[..]
Haat je nou op mainstream muziek omdat mainstream? Of vind je het echt kutmuziek?
puh ik vin lekker wel leukquote:
Mooi, je hebt ook mensen die muziek de hemel in prijzen totdat het bekend wordt, dan gaan ze opeens hatenquote:
nou enquote:Op zondag 13 februari 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
puh ik vin lekker wel leuk
nou en niks.. wou t gewoon even zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |