Moet je maar geen neger zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
WebHawk zegt dat sharr een gezet postuur heeft en dat ze crimineel is en toch is ze boos op mij. Het is niet eerlijk, alleen maar omdat ik Ragboer ben.
Nee, ik heb het onderzocht, er is een derde persoon, maar die staat niet op de foto.quote:
Het grapje is nu niet leuk meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
WebHawk zegt dat sharr een gezet postuur heeft en dat ze crimineel is en toch is ze boos op mij. Het is niet eerlijk, alleen maar omdat ik Ragboer ben.
Jij wordt misbruikt door je vader. Kan ik er wat aandoen dat ik een pigmentsziekte heb.quote:
jah dat denk ik ook wel, daarom bewonder ik jou ook zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:40 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
denk ook niet dat je het ooit wordt![]()
is maar voor een paar mensen weggelegd
Truste huppeltjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het grapje is nu niet leuk meer![]()
Ik ga slapen, fijne show/nacht nog schatjes![]()
Koelkast morgenochtend weer Draakje?
Is hij niet.quote:
dat is best sneu.. dat je me zo snel bewonderdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah dat denk ik ook wel, daarom bewonder ik jou ook zo
Daar is geen bewijs van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij wordt misbruikt door je vader. Kan ik er wat aandoen dat ik een pigmentsziekte heb.
jah why not? jij weet toch alles? waarom zou ik jou dan niet bewonderenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dat is best sneu.. dat je me zo snel bewonderd
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bad mood?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dat is best sneu.. dat je me zo snel bewonderd
doeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef MissBullshit het volgende:
ik ga dronken worden.. en stappen.
kalm an
veel plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef MissBullshit het volgende:
ik ga dronken worden.. en stappen.
kalm an
komt goud. is trouwens toch schijtmuziek. dus ga denk ik op het juiste moment weg.quote:
Dag Huppeltje!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |