tuurlijk wel, alleen als je met mij aan seks hebt gedaan, is het wel de bedoeling dat je bij me blijftquote:
quote:
Zegt de persoon die als Marokkaan praatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef Ragboer het volgende:
Merel is getrouwd met een Marokkaan...
Komt er weer zo een vieze halfbloedje uit...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah hoezo eigenlijk? weet nie, ik wil nie graag met een homo gezien worden
huiswerk is ook gewoon kut, maar wb lieverd!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik kan geen huiswerk meer zien.. en nog heb ik het niet af
Stoer hé.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zegt de persoon die als Marokkaan praat
Je werd er zeker knetterkrankjorum van?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik kan geen huiswerk meer zien.. en nog heb ik het niet af
ik begin gewoon te laat aan die dingen.. maar ben vet trots op mezelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
huiswerk is ook gewoon kut, maar wb lieverd!
pa dum tishquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je werd er zeker knetterkrankjorum van?
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
OK solly solly ik maakte een garpjen niet boos zijn excuses aan god en jezus enzo.
naatjequote:
nee... want knetterkrankjorum is leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je werd er zeker knetterkrankjorum van?
Dat kan ik je niet belovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen als je met mij aan seks hebt gedaan, is het wel de bedoeling dat je bij me blijft
Cool, ga je weer spamrecords verbreken?quote:
nee, doe ik nooitquote:Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Cool, ga je weer spamrecords verbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |