doe je wel beetje lief tegen je onderdanen ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
komt goud. is trouwens toch schijtmuziek. dus ga denk ik op het juiste moment weg.
Veel plezier nog met bij je pc zitten enzo
Ik zou maar vast een kurk inslikken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Ragboer het volgende:
Paul wilt met mij nog een biertje doen, maar heb er helemaal geen zin in...
pcies, soms heb je nie veel nodig op gelukkig te zijn niewaar!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik word vandaag vaak genoemd op de radio zeg.Fans!
Wat een beetje hakken voor de camera al kan doen met me!!
Paul draait toch meestal om 12 uur?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Straks vanaf 0.00 is er weer WebHawk in de Nacht op ONZ Radio
Met vandaag onder andere:
[ afbeelding ]
Slowchat Live
Tijdens WebHawk in de Nacht kun je je opgeven voor de Slowchat Live, het énige topic waar blauw geen rechten heeft en iedereen welkom is. Voeg webhawkjuh toe aan je skype en verzoek per skypebericht om mee te doen. Zodra we beginnen bel ik een selectie van de mensen die zich hebben opgegeven (max 4 á 5 ivm verstaanbaarheid) en komt een deel van het gesprek in de uitzending. Tijdens muziek en andere items blijf je met elkaar kunnen kletsen over vanalles en nogwat.
[ afbeelding ]
Skypen kan ook tijdens deze uitzending. Je bent uiteraard altijd welkom om je verzoekje telefonisch door te geven. Telefonische verzoekjes worden met voorrang behandeld, mits je in de uitzending wil komen. Tijdens Slowchat Live kan er niet gebeld worden, en kunnen alleen de mensen die in de box zitten meeskypen.
Kortom, luister dus naar WebHawk in de Nacht vanaf 00.00u op Radio ONZ!![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij slapen wasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil even Djkoelkast bedanken voor mijn nieuwe ui.
Paul is toch dood?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Paul draait toch meestal om 12 uur?![]()
Niet dat ik er problemen mee heb dat jij draait hoor
Paul doet geen weekenden geloof ik. Hij stond iig niet ingeroosterd!quote:
Oh, dan hoef ik niet meer bang te zijn dat hij naar de meet kom als ik ook komquote:
Deze manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
Net ontdekt met hulp van ragboer: Jezus was een marokkaan
Poep blijft interessant voor jongetjes hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, zou ik gaan doen.. Toch werd mijn aandacht getrokken door een poepfilmpje.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Poep blijft interessant voor jongetjes he
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Poep blijft interessant voor jongetjes he
why not? gratis bier is altijd goed toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
Paul zit in de Vrolijke Noot en vroeg of ik nog een biertje kwam drinken. Heb er alleen geen zin in.
? Ik gok dat hij een kroeg ofzo bedoeld. Daar is het bier niet gratis.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? gratis bier is altijd goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |