als ik weer thuis woon kan ik ook skaaip nemen en dan heeft ik ook weer webcamquote:
waarom kan dat nu niet dan? skaip?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik weer thuis woon kan ik ook skaaip nemen en dan heeft ik ook weer webcam![]()
![]()
alhoewel dat miss niet zulks leuk nieuws is
omdat een kameraad hier een server heeft staan waarmee hij aan cardsharing doet voor de schotel, en skaaip zou teveel energie vreten of weet ik veul wat voor smoes hij had. en de cam ligt op zolder.. die kom ik tegen bij verhuizenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom kan dat nu niet dan? skaip?
ah, okquote:Op zondag 13 februari 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat een kameraad hier een server heeft staan waarmee hij aan cardsharing doet voor de schotel, en skaaip zou teveel energie vreten of weet ik veul wat voor smoes hij had. en de cam ligt op zolder.. die kom ik tegen bij verhuizen
Oh en whats app dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet echt. Ik gebruik niet zo heel veel apps. Eigenlijk vooral nu.nl app
waarom? er zijn ook anderenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat gemeen om te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |