quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
Hey, Alexxxxx, ga jij nog eens wat zeggen over een OP van mij
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
veel maak jij erquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
de laatste tijd niet mer andersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
wanneermag je naar schiphol voor je eigen afhaalchinees?quote:
de jongedame die vandaag mijn Niva bestuurde wil ook een hot rod van haar Volvo 200-serie maken. Vers uit zweden geïmporteerde sedan heeft zequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet nou niet of ik dit vet of heiligschennis moet vinden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikaanse site overigens
Is ook een vorm van tuning, maar ik ben toch benieuwd hoe ze alles wegbouwen eigenlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
WTF ?? waar is alles ??![]()
[ afbeelding ]
Hmm, nieuwe mode dus.. ik moet er wel even aan wennen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de jongedame die vandaag mijn Niva bestuurde wil ook een hot rod van haar Volvo 200-serie maken. Vers uit zweden geïmporteerde sedan heeft ze
Ja precies, je ziet ze wel vaker gecleand, maar dit is wel érg cleanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is ook een vorm van tuning, maar ik ben toch benieuwd hoe ze alles wegbouwen eigenlijk
nee, geen nieuwe mode. ze wist niet dat het überhaupt al bestondquote:Op zondag 13 februari 2011 01:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nieuwe mode dus.. ik moet er wel even aan wennen eerlijk gezegd
Tuurlijk; er is volgens mij altijd wel ergens een gek die al heeft gedaan wat je denkt te verzinnenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, geen nieuwe mode. ze wist niet dat het überhaupt al bestond
goei tipquote:Op zondag 13 februari 2011 02:53 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de picliefhebbers; een heel topic vol met kewle pics, ik heb er hier al een aantal gepost, maar eigenlijk moet je gewoon zelf bladeren; van alles door elkaar, oud, nieuw, met chicks en zonder, echt superspots staan er tussen, 44 pagina's lang; HAVE FUN
Met bougies, openluchtfiltertjes, throttlebodies en een versnellingsbak.quote:
Ik moest hardop lachenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenWat een gast, rustig nog wat fotootjes staan schieten
Hebben die 2 fotografen zel nog wat mooie beelden geschoten dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij deze foto rennen net buiten beeld twee fotografen voor hun levenvolgens mij op 55 mm geschoiten oid, dus hij kwam ook behoorlijk dicht bij mij langs
![]()
Juist daarom is die foto zo geniaal. Ik lachte ook daar hardop. Bedankt SDquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het voorbeeld staat achter die toyota geparkeerd
nee, dat waren mensen met een KNAF fotografen licentie, die schieten niet mooie platen, die rennen alleen maar voor hun levenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hebben die 2 fotografen zel nog wat mooie beelden geschoten dan?
het is nog eens een gehandicaptendixi ook ipv een normale dixiquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Juist daarom is die foto zo geniaal. Ik lachte ook daar hardop. Bedankt SD
Ook een Prius heeft een verbrandingsmotor.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met bougies, openluchtfiltertjes, throttlebodies en een versnellingsbak.
Welkom in PTA.
Idd, van 0 tot begrafenis in 3.2 secondequote:Op zondag 13 februari 2011 12:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet meer zo gemaakt worden
nee, helaas, ik val op aziaten, en ik val op een maatje meer, maar niet in combinatiequote:
Een geplette rat-look E28 5-seriequote:
Één maatje maar?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, helaas, ik val op aziaten, en ik val op een maatje meer, maar niet in combinatieen dit is een maatje te veel meer
Dan rijd je als chauffeur ook wat minder ontspannen volgens mijquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trek jouw gewicht van zon aziaat af en je hebt een mooie vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ow, ik dacht alleen Sandraquote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meer dan 50% van mijn exen/scharrels is heks
neuh, de rest is er alleen minder open overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
*stil, mooi.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef Alfisti het volgende:
voor pAnne
http://www.sc-customs.com/storage/NSX/DSC_0003_sm.jpg
ohwjee nu wil ze nsx-enquote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef Alfisti het volgende:
voor pAnne
http://www.sc-customs.com/storage/NSX/DSC_0003_sm.jpg
"schat, lijk ik dik in deze deze jurk?"quote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan ben jij degene die klappen krijgt.
Wel een eerlijk antwoordquote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"schat, lijk ik dik in deze deze jurk?"
"daar heb jij die jurk niet voor nodig lieverd...."
Het kost je een week sex, maar het was het waard
Ah.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben altijd eerlijk, hele slechte eigenschap
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah.
Hey, Lex, wat vind je werkelijk van mij?
* Alfisti wacht op het antwoordquote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah.
Is dat er uit geweest dan ??quote:Op zondag 13 februari 2011 12:57 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
SD! Heb je je audio weer in de Opel geplaatst?
Cool. Dan kan ik zelf plaatjes schieten en posten als 4e post.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef densmee het volgende:
nog iemand opzoek naar een audi nu in de aanbieding op fok![]()
Audi R8 4.2 Quattro 309kw R-tronic (bj 2010, automaat)
irl een leuke jongedame, online vaak onuitstaanbaar,maar dat compenseer je door de schaarse momenten dat je welliefbent.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah.
Dat was het?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
irl een leuke jongedame, online vaak onuitstaanbaar,maar dat compenseer je door de schaarse momenten dat je welliefbent.
Waarom dat danquote:Op zondag 13 februari 2011 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wil ik Anne ook meeten. En Alexxxxxx natuurlijk, maar dat wil ik al heel lang
sorry, meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was het?. Dat was al bekend. Bummer.
Da's toch geen reden voor te meetenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat je irl blijkbaar niet zo vervelend bent als online blijkbaar he?
Precies. Om je online wangedrag in het juiste daglicht te kunnen plaatsenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat je irl blijkbaar niet zo vervelend bent als online blijkbaar he?
Ze zit hier heel lief te zijn op de bankquote:Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Om je online wangedrag in het juiste daglicht te kunnen plaatsen
Tering. Vroeger mocht je minstens nog zeggen dat je iemand leuk vond voordat je afgewezen werd.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
Maar sorry Fles, ik doe niet aan meeten. BAAAAH!
Houd je bek dicht, paardenkut.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering. Vroeger mocht je minstens nog zeggen dat je iemand leuk vond voordat je afgewezen werd.
Krijg de hik, stelletje hoeren
Heiligschennis.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
Amazon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* SD springt in de Benz en rijdt rustig richting Flesquote:
Mooi, lekker laten zittenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze zit hier heel lief te zijn op de bank
Haal niet in, blijf rechts rijden en probeer anderen met lichtsignalen te waarschuwen.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze zit hier heel lief te zijn op de bank
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en hier het bewijs: vrouwen worden boos als je als man eerlijk over ze bent
Je gebruikt een falende plaatjeshost.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD springt in de Benz en rijdt rustig richting Fles
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gebruikt een falende plaatjeshost.
Nee, FOK! faalt in dit geval; dat plaatje stond idd op IS; mooi kut iig, want ik heb al mijn picca's daar ook gehostquote:Op zondag 13 februari 2011 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gebruikt een falende plaatjeshost.
Fok faalt niet zo gauw hoor. Althans ik had ooit eens beloofd dat ik me niet meer in dier voege zou uitlatenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, FOK! faalt in dit geval; dat plaatje stond idd op IS; mooi kut iig, want ik heb al mijn picca's daar ook gehost
Nou ik nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou willen dat mijn weekend voorbij was
Gister zitten zuipen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet![]()
Ik zou me in eerste instantie wat minder gammel willen voelen.
Nee juist niet, dat had ik vrijdag al gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aanbiedingen kopen bij de DA ....quote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef Anne het volgende:
Da's kei fijn. Kan ik alle dingen doen, die nooit in het weekend kunnen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef lipje het volgende:
[..]
aanbiedingen kopen bij de DA ....
in het weekend zijn ze altijd "op"
Waar ging het om dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:36 schreef lipje het volgende:
en dan is het dus uitverkocht..... nu was de aanbieding ruim 60% korting, dus ik gok dat ze maar 1 of 2 exemplaren ervan gekregen hebben
Grmblquote:Op zondag 13 februari 2011 15:24 schreef bietelboer het volgende:
Ja die mag jij opslaan en altijd naar kijken!
Daar was ook redelijk weinig van overquote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb gister die winkel gezien waar een trein dwars doorheen is gereden
Je zal lekker rustig met een biertje voor de tv zitten...BAM tv weg en een vrachtwagen door je huiskamerquote:
Ik ben op 16 nu, en daar staat toch nog zat fapbaar materiaal opquote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
na pagina 10 op sd zn link word het toch minder
Ben je DAAR het perron opgereden?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb gister die winkel gezien waar een trein dwars doorheen is gereden
ik niet... de chauffeusequote:Op zondag 13 februari 2011 17:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ben je DAAR het perron opgereden?
Zo bijzonder is dat nou ook weer niet
[ afbeelding ]
volgende keerquote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht ook al, hij zal een steile trap met 50 treden opgereden zijn om zo hoog boven het wegdek foto's te nemen. Is het een verkeersdrempeltje
Ja, dit is wel een beetje een anti-climax; ik verwachtte een trap, geen 2 ministoeprandjesquote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht ook al, hij zal een steile trap met 50 treden opgereden zijn om zo hoog boven het wegdek foto's te nemen. Is het een verkeersdrempeltje
er zijn wel een aantal filmpjes van de Niva gemaakt ja... maar heb ze nog niet gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er ook een filmpje van het sprayen?
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een beetje een anti-climax; ik verwachtte een trap, geen 2 ministoeprandjes
ja, ik ken Anne omdat ze de dochter van een oud klasgenoot op de MTS van me is. Zo ook op fok gekomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef bietelboer het volgende:
Kinders? ben jij een stuk ouder dan?
Ebee ??quote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoop dat ik over 15 minuten een stuurbekrachtiging voor mijn Volvo gekocht heb
En de definitie van Lada is bodemloze put.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef Barcaconia het volgende:
De definitie van handel is wel dat je er geld mee kunt verdienen
hij staat naast mn huis, doe maar nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
Iemand anders kan er wel een molotovcocktail onder gooien.
En toen kwam je klaar?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef AMDFreak het volgende:
Zoo.. vandaag was het weer een ideale autowas dag
Heb ff twee auto's gedaan, die van me vader en van mezelf.
6-7 weken niet gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 weken niet meer gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lkkr schuimkraagje btbm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortom, het was weer een heerlijk dagje!
Ben je goed verzekerd?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij staat naast mn huis, doe maar niet
mijn katten zijn me nogal dierbaarquote:
ah, de buurman kwam klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Nee, complimentje van de buurman, dat de auto er weer netjes bij stond.
Ja, dan gaat het niet door hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn katten zijn me nogal dierbaaren een aantal spulletjes die in huis staan, plus het huis zelf ook
Ik doe niet aan fraudequote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als jij hem nu koopt en goed verzekerd, en bij mn huis weg haalt dan?
oh, wat je er mee doet zal aan mn reet roesten zodra ik mn geld heb en hij niet meer op mn naam en erf staat, voor mijhoef je niet te frauderen hoorquote:
Whehe leuk geprobeerd maar helaas.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, wat je er mee doet zal aan mn reet roesten zodra ik mn geld heb en hij niet meer op mn naam en erf staat, voor mijhoef je niet te frauderen hoor
Sst. Niet teveel details.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik ken Anne omdat ze de dochter van een oud klasgenoot op de MTS van me is. Zo ook op fok gekomen.
Dat niveau hadden we 35 jaar geleden ook al - met dezelfde ventquote:
Nee, engels hok, stuur zit aan de verkeerde kantquote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
http://link.marktplaats.nl/410027235
Iemand hier interesse? Nooit meer file's en goedkoop dieselen!
Crossposterquote:
SC Heerenveen shirt erin en parkeren op het Cambuurplein?quote:
Godverdomme wat een geil geluid maken die BMW's en die Opel in het begin zegquote:
te veel gesleepquote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
SC Heerenveen shirt erin en parkeren op het Cambuurplein?
Behoorlijk jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Die gast in die Alfa 155 is wel een pannenkoek zeg
Veel van die prutsers vergeten hun bandjes op te warmen lijkt het wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Behoorlijk ja![]()
Hoe je wel met zo'n unit moet rijden staat in het volgende filmpje
Neuh, die hoeft geen winst op mij te maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ruilen bij Garage Ketellaper tegen een kratje Jupiler en een pak gevulde koeken?
staat me niet in de weg, en er komt vanzelf iemand die dringend onderdelen voor zn 111 nodig heeft aangezien daar niet aan te komen isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef Alfisti het volgende:
Kortom: het hok staat er over twee jaar nog
Das meer een idee voor de Visaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
Wielen eronderuit, interieur en motor eruit, ding in de tuin en een hond nemen ??
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Behoorlijk ja![]()
Hoe je wel met zo'n unit moet rijden staat in het volgende filmpje
Omdat ?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das meer een idee voor de Visa
Maarem draak, je zet jezelf voor schut in het russische adoratie topic!
Had ik wel, en nu ?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je reactie doet vermoeden dat je het filmpje niet gezien hebt
nu is het stilquote:
sta ik er ook in?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef Anne het volgende:
Hoi, ik sta nog niet in de stats. Nu wel. Doei.
Jawel hoor, maar ik wilde het er gewoon nog FF lekker in wrijvenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nu vermoed ik dat je mijn sarcasme niet snapt
Veilig vrijen ftw.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar waarom had je er een condoom bij gedaan?
heb ik voor niets een burgerbak gekochtquote:
Oh jee. Is ze zwanger?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
heb ik voor niets een burgerbak gekocht
nee maar jouw valentijnskaart helpt er niet aan meequote:
Je hóeft hem niet te gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef lipje het volgende:
[..]
nee maar jouw valentijnskaart helpt er niet aan mee
Ik snap de stelling ook niet neequote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Anne het volgende:
Nu we het toch over condooms hebben. Wtf is dit?
http://frontpage.fok.nl/p(...)s-wil-gebruiken.html. Vaag? Of ligt het aan mij?
Mama heeft ze zeker afgepakt?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben 12 en ik moest van mama zeggen dat je geen ballonnen meer aan mij mag geven.
En nou is mama zeker bij de buurman?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, en dat vind ik niet leuk want het waren leuke ballontjes. Glibberen lekker uit je handen.
Ja, hoe weet jij dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Anne het volgende:
[..]
En nou is mama zeker bij de buurman?
Ik vind jou stout, door jou is mama boos op mijquote:
Sorry. (wit) paaseitje?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind jou stout, door jou is mama boos op mij
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
Stuur maar een ballonnetje vol witte paaseitjes op
Van die paaseitjes met een staartje?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
Stuur maar een ballonnetje vol witte paaseitjes op
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Van die paaseitjes met een staartje?
[ afbeelding ]
Wordt dan wel pas volgend weekend, als SD-tje is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |