quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
Hey, Alexxxxx, ga jij nog eens wat zeggen over een OP van mij
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
veel maak jij erquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
de laatste tijd niet mer andersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
wanneermag je naar schiphol voor je eigen afhaalchinees?quote:
de jongedame die vandaag mijn Niva bestuurde wil ook een hot rod van haar Volvo 200-serie maken. Vers uit zweden geïmporteerde sedan heeft zequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet nou niet of ik dit vet of heiligschennis moet vinden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikaanse site overigens
Is ook een vorm van tuning, maar ik ben toch benieuwd hoe ze alles wegbouwen eigenlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
WTF ?? waar is alles ??![]()
[ afbeelding ]
Hmm, nieuwe mode dus.. ik moet er wel even aan wennen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de jongedame die vandaag mijn Niva bestuurde wil ook een hot rod van haar Volvo 200-serie maken. Vers uit zweden geïmporteerde sedan heeft ze
Ja precies, je ziet ze wel vaker gecleand, maar dit is wel érg cleanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is ook een vorm van tuning, maar ik ben toch benieuwd hoe ze alles wegbouwen eigenlijk
nee, geen nieuwe mode. ze wist niet dat het überhaupt al bestondquote:Op zondag 13 februari 2011 01:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nieuwe mode dus.. ik moet er wel even aan wennen eerlijk gezegd
Tuurlijk; er is volgens mij altijd wel ergens een gek die al heeft gedaan wat je denkt te verzinnenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, geen nieuwe mode. ze wist niet dat het überhaupt al bestond
goei tipquote:Op zondag 13 februari 2011 02:53 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de picliefhebbers; een heel topic vol met kewle pics, ik heb er hier al een aantal gepost, maar eigenlijk moet je gewoon zelf bladeren; van alles door elkaar, oud, nieuw, met chicks en zonder, echt superspots staan er tussen, 44 pagina's lang; HAVE FUN
Met bougies, openluchtfiltertjes, throttlebodies en een versnellingsbak.quote:
Ik moest hardop lachenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenWat een gast, rustig nog wat fotootjes staan schieten
Hebben die 2 fotografen zel nog wat mooie beelden geschoten dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij deze foto rennen net buiten beeld twee fotografen voor hun levenvolgens mij op 55 mm geschoiten oid, dus hij kwam ook behoorlijk dicht bij mij langs
![]()
Juist daarom is die foto zo geniaal. Ik lachte ook daar hardop. Bedankt SDquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het voorbeeld staat achter die toyota geparkeerd
nee, dat waren mensen met een KNAF fotografen licentie, die schieten niet mooie platen, die rennen alleen maar voor hun levenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hebben die 2 fotografen zel nog wat mooie beelden geschoten dan?
het is nog eens een gehandicaptendixi ook ipv een normale dixiquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Juist daarom is die foto zo geniaal. Ik lachte ook daar hardop. Bedankt SD
Ook een Prius heeft een verbrandingsmotor.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met bougies, openluchtfiltertjes, throttlebodies en een versnellingsbak.
Welkom in PTA.
Idd, van 0 tot begrafenis in 3.2 secondequote:Op zondag 13 februari 2011 12:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet meer zo gemaakt worden
nee, helaas, ik val op aziaten, en ik val op een maatje meer, maar niet in combinatiequote:
Een geplette rat-look E28 5-seriequote:
Één maatje maar?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, helaas, ik val op aziaten, en ik val op een maatje meer, maar niet in combinatieen dit is een maatje te veel meer
Dan rijd je als chauffeur ook wat minder ontspannen volgens mijquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trek jouw gewicht van zon aziaat af en je hebt een mooie vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ow, ik dacht alleen Sandraquote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meer dan 50% van mijn exen/scharrels is heks
neuh, de rest is er alleen minder open overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
*stil, mooi.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef Alfisti het volgende:
voor pAnne
http://www.sc-customs.com/storage/NSX/DSC_0003_sm.jpg
ohwjee nu wil ze nsx-enquote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef Alfisti het volgende:
voor pAnne
http://www.sc-customs.com/storage/NSX/DSC_0003_sm.jpg
"schat, lijk ik dik in deze deze jurk?"quote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan ben jij degene die klappen krijgt.
Wel een eerlijk antwoordquote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"schat, lijk ik dik in deze deze jurk?"
"daar heb jij die jurk niet voor nodig lieverd...."
Het kost je een week sex, maar het was het waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |