Ebee ??quote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoop dat ik over 15 minuten een stuurbekrachtiging voor mijn Volvo gekocht heb
En de definitie van Lada is bodemloze put.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef Barcaconia het volgende:
De definitie van handel is wel dat je er geld mee kunt verdienen
hij staat naast mn huis, doe maar nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
Iemand anders kan er wel een molotovcocktail onder gooien.
En toen kwam je klaar?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef AMDFreak het volgende:
Zoo.. vandaag was het weer een ideale autowas dag
Heb ff twee auto's gedaan, die van me vader en van mezelf.
6-7 weken niet gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 weken niet meer gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lkkr schuimkraagje btbm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortom, het was weer een heerlijk dagje!
Ben je goed verzekerd?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij staat naast mn huis, doe maar niet
mijn katten zijn me nogal dierbaarquote:
ah, de buurman kwam klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Nee, complimentje van de buurman, dat de auto er weer netjes bij stond.
Ja, dan gaat het niet door hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn katten zijn me nogal dierbaaren een aantal spulletjes die in huis staan, plus het huis zelf ook
Ik doe niet aan fraudequote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als jij hem nu koopt en goed verzekerd, en bij mn huis weg haalt dan?
oh, wat je er mee doet zal aan mn reet roesten zodra ik mn geld heb en hij niet meer op mn naam en erf staat, voor mijhoef je niet te frauderen hoorquote:
Whehe leuk geprobeerd maar helaas.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, wat je er mee doet zal aan mn reet roesten zodra ik mn geld heb en hij niet meer op mn naam en erf staat, voor mijhoef je niet te frauderen hoor
Sst. Niet teveel details.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik ken Anne omdat ze de dochter van een oud klasgenoot op de MTS van me is. Zo ook op fok gekomen.
Dat niveau hadden we 35 jaar geleden ook al - met dezelfde ventquote:
Nee, engels hok, stuur zit aan de verkeerde kantquote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
http://link.marktplaats.nl/410027235
Iemand hier interesse? Nooit meer file's en goedkoop dieselen!
Crossposterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |