Ah.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben altijd eerlijk, hele slechte eigenschap
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah.
Hey, Lex, wat vind je werkelijk van mij?
* Alfisti wacht op het antwoordquote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah.
Is dat er uit geweest dan ??quote:Op zondag 13 februari 2011 12:57 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
SD! Heb je je audio weer in de Opel geplaatst?
Cool. Dan kan ik zelf plaatjes schieten en posten als 4e post.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef densmee het volgende:
nog iemand opzoek naar een audi nu in de aanbieding op fok![]()
Audi R8 4.2 Quattro 309kw R-tronic (bj 2010, automaat)
irl een leuke jongedame, online vaak onuitstaanbaar,maar dat compenseer je door de schaarse momenten dat je welliefbent.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah.
Dat was het?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
irl een leuke jongedame, online vaak onuitstaanbaar,maar dat compenseer je door de schaarse momenten dat je welliefbent.
Waarom dat danquote:Op zondag 13 februari 2011 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wil ik Anne ook meeten. En Alexxxxxx natuurlijk, maar dat wil ik al heel lang
sorry, meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was het?. Dat was al bekend. Bummer.
Da's toch geen reden voor te meetenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat je irl blijkbaar niet zo vervelend bent als online blijkbaar he?
Precies. Om je online wangedrag in het juiste daglicht te kunnen plaatsenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat je irl blijkbaar niet zo vervelend bent als online blijkbaar he?
Ze zit hier heel lief te zijn op de bankquote:Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Om je online wangedrag in het juiste daglicht te kunnen plaatsen
Tering. Vroeger mocht je minstens nog zeggen dat je iemand leuk vond voordat je afgewezen werd.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
Maar sorry Fles, ik doe niet aan meeten. BAAAAH!
Houd je bek dicht, paardenkut.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering. Vroeger mocht je minstens nog zeggen dat je iemand leuk vond voordat je afgewezen werd.
Krijg de hik, stelletje hoeren
Heiligschennis.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
Amazon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* SD springt in de Benz en rijdt rustig richting Flesquote:
Mooi, lekker laten zittenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze zit hier heel lief te zijn op de bank
Haal niet in, blijf rechts rijden en probeer anderen met lichtsignalen te waarschuwen.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze zit hier heel lief te zijn op de bank
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en hier het bewijs: vrouwen worden boos als je als man eerlijk over ze bent
Je gebruikt een falende plaatjeshost.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD springt in de Benz en rijdt rustig richting Fles
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gebruikt een falende plaatjeshost.
Nee, FOK! faalt in dit geval; dat plaatje stond idd op IS; mooi kut iig, want ik heb al mijn picca's daar ook gehostquote:Op zondag 13 februari 2011 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gebruikt een falende plaatjeshost.
Fok faalt niet zo gauw hoor. Althans ik had ooit eens beloofd dat ik me niet meer in dier voege zou uitlatenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, FOK! faalt in dit geval; dat plaatje stond idd op IS; mooi kut iig, want ik heb al mijn picca's daar ook gehost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |