Veilig vrijen ftw.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar waarom had je er een condoom bij gedaan?
heb ik voor niets een burgerbak gekochtquote:
Oh jee. Is ze zwanger?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
heb ik voor niets een burgerbak gekocht
nee maar jouw valentijnskaart helpt er niet aan meequote:
Je hóeft hem niet te gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef lipje het volgende:
[..]
nee maar jouw valentijnskaart helpt er niet aan mee
Ik snap de stelling ook niet neequote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Anne het volgende:
Nu we het toch over condooms hebben. Wtf is dit?
http://frontpage.fok.nl/p(...)s-wil-gebruiken.html. Vaag? Of ligt het aan mij?
Mama heeft ze zeker afgepakt?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben 12 en ik moest van mama zeggen dat je geen ballonnen meer aan mij mag geven.
En nou is mama zeker bij de buurman?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, en dat vind ik niet leuk want het waren leuke ballontjes. Glibberen lekker uit je handen.
Ja, hoe weet jij dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Anne het volgende:
[..]
En nou is mama zeker bij de buurman?
Ik vind jou stout, door jou is mama boos op mijquote:
Sorry. (wit) paaseitje?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind jou stout, door jou is mama boos op mij
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
Stuur maar een ballonnetje vol witte paaseitjes op
Van die paaseitjes met een staartje?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
Stuur maar een ballonnetje vol witte paaseitjes op
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Van die paaseitjes met een staartje?
[ afbeelding ]
Wordt dan wel pas volgend weekend, als SD-tje is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |