SC Heerenveen shirt erin en parkeren op het Cambuurplein?quote:
Godverdomme wat een geil geluid maken die BMW's en die Opel in het begin zegquote:
te veel gesleepquote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
SC Heerenveen shirt erin en parkeren op het Cambuurplein?
Behoorlijk jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Die gast in die Alfa 155 is wel een pannenkoek zeg
Veel van die prutsers vergeten hun bandjes op te warmen lijkt het wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Behoorlijk ja![]()
Hoe je wel met zo'n unit moet rijden staat in het volgende filmpje
Neuh, die hoeft geen winst op mij te maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ruilen bij Garage Ketellaper tegen een kratje Jupiler en een pak gevulde koeken?
staat me niet in de weg, en er komt vanzelf iemand die dringend onderdelen voor zn 111 nodig heeft aangezien daar niet aan te komen isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:51 schreef Alfisti het volgende:
Kortom: het hok staat er over twee jaar nog
Das meer een idee voor de Visaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
Wielen eronderuit, interieur en motor eruit, ding in de tuin en een hond nemen ??
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Behoorlijk ja![]()
Hoe je wel met zo'n unit moet rijden staat in het volgende filmpje
Omdat ?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das meer een idee voor de Visa
Maarem draak, je zet jezelf voor schut in het russische adoratie topic!
Had ik wel, en nu ?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je reactie doet vermoeden dat je het filmpje niet gezien hebt
nu is het stilquote:
sta ik er ook in?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef Anne het volgende:
Hoi, ik sta nog niet in de stats. Nu wel. Doei.
Jawel hoor, maar ik wilde het er gewoon nog FF lekker in wrijvenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nu vermoed ik dat je mijn sarcasme niet snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |