maar goed, ze moeten het wel willen doen hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
Echt tof dat ze dit voor hem willen doen. En zo terecht!
Maar dit had Erwin natuurlijk al lang van tevoren bedacht
Mooi afscheid!
ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Owwwww als ik dit iemand gun is het Dennis
zou goed kunnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan word dennis vast ook wel understudy Zorro
Da's nog te hoog gegrepen voor hem denk ik hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan word dennis vast ook wel understudy Zorro
of 2de understudy kan ook, kan hij af en toe spelenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's nog te hoog gegrepen voor hem denk ik hoor.
dit is echt zoveel beter voor hemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Irene ook bij Mary, maar na 3 verschillende mary's gezien te hebben, vond ik haar wel t beste! En ik vond r op tv VERSCHRIKKELIJKquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga in april.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:33 schreef Merel het volgende:
Ik ga NU een kaartje voor Zorro regelen!
Nee, extra ensembleplek creeren gaan ze.. oftewel... er is een ensemble plek over, die mag hij nu in nemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef Merel het volgende:
Een plek bovenop het ensemble zei Erwin toch? Dus ensemble met een leuke solo ofzo?
Ik ga even wat connecties aanspreken en proberen de premičre te regelen. Kleine kans, maar wie weet...quote:
Het gaat hem ook niet om of je hem goed vindt maar het is gewoon superzwaar, hij moet niet alleen zijn eigen rol maar ook de hoofdrol van binnen en buiten kennen. Voor een 'amateur' is dat best heavy, lijkt me. In het ensemble kan hij groeien. Misschien is een understudy rol voor hem in de toekomst weggelegd maar het lijkt me sterk dat hij er meteen vol in mag gaan met zo weinig ervaring.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Irene ook bij Mary, maar na 3 verschillende mary's gezien te hebben, vond ik haar wel t beste! En ik vond r op tv VERSCHRIKKELIJK
premiere?? ik wil ik wil ik wilquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga even wat connecties aanspreken en proberen de premičre te regelen. Kleine kans, maar wie weet...
Ik ben echt helemaal enthousiast over DennisEn dan volgende week als eerste Roman weg, en dan gaat het tussen Ruud en Tommie, en dan wint Tommie en wordt Ruud alternate. Vind ik
Amenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga even wat connecties aanspreken en proberen de premičre te regelen. Kleine kans, maar wie weet...
Ik ben echt helemaal enthousiast over DennisEn dan volgende week als eerste Roman weg, en dan gaat het tussen Ruud en Tommie, en dan wint Tommie en wordt Ruud alternate. Vind ik
ja ik ook.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat cool voor Dennis!! Ik moest ook een traantje wegpinken
ja hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het echt zoooooo gaaf dit......
ik heb ook kaarten thuis voor 4 december.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:49 schreef Kinga het volgende:
Zo, as we speak heb ik eindelijk mijn kaarten besteld
December, yikes. Ik ga eind Mei al. Maar ligt eraan waar je woont he.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb ook kaarten thuis voor 4 december.
ik woon vlakbij Oss en Nijmegen. Maar ze komen in Oss in december.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
December, yikes. Ik ga eind Mei al. Maar ligt eraan waar je woont he.
Dan zie ik Dennis ook..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:56 schreef Clauw het volgende:
Dennis eruit!!Wel leuk dat hij in het ensemble mag
![]()
Ik zeg Tommie is Zorro en Roman alternate/US!
En volgens mij kun je gewoon kaarten kopen voor de premičre.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Woelli het volgende:
Ik ben niet zo van het vreemd gaan, maar als ik de kans kreeg om met hem tussen de lakens te belanden dan zal ik die kans zeker grijpen.
Oh wat doet 'ie die laatste noot lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 09:43 schreef Kinga het volgende:
Voor de liefhebbers, Ruud zingt het afscheidslied.
Ik ben er al effe uit hoor, maar ik neem aan dat ie bedoelt dat Dennis gewoon 1e cast ensemble wordt en alternate voor een bijrolletje. En dan zal ie na een paar weken spelen als ie goed bevalt getraind worden als understudy voor Zorro, en gaan zitten hopen dat Tommie een keer ziek wordt, waarna hij na verloop van tijd wel zeker alternate voor de hoofdrol zal worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:04 schreef Cee het volgende:
ElizabethR, wat wordt er nou precies bedoeld met 'top van het ensemble'?
Bedoel je understudy of alternate? Ik denk dat je bedoelt dat Roman standaard vervanger wordt van Tommie, als die vrij is of op vakantie, en ik denk ook wel dat je gelijk hebt daarin. Veel voor de hand liggender dat ze iemand als Roman of Ruud nemen als vervanger een of twee keer per week. Ik bedoelde dat Dennis understudy kan worden na een paar weken. Oftewel vervanger bij calamiteiten, waarbij het dus niet zeker is dat ie ooit in de rol van Zorro het toneel op mag, terwijl dat voor de alternate natuurlijk gewoon vast staat.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:24 schreef Clauw het volgende:
Dennis wordt hooguit 2e understudy voor Zorro, 1e understudy wordt volgens mij echt Roman. (En Tommie wint).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |