SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft korting op bepaalde productenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 14-02-2011 17:11:54 ]woef![]()
Mijn pakketje van 12 dec. is vandaag binnengekomen. Zo'n pruts led horloge die of al kapot is, of waar de batterijen van leeg zijn![]()
Was al bij Focalprice aan het klagen geweest dat het allemaal wat lang duurde, krijg ik ook vandaag een berichtje dat ze twee weken geleden al geld terug gestort hebben
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik had ook bij bic geklaagd, 5 minuten daarna ging de deurbelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
Mijn pakketje van 12 dec. is vandaag binnengekomen. Zo'n pruts led horloge die of al kapot is, of waar de batterijen van leeg zijn![]()
Was al bij Focalprice aan het klagen geweest dat het allemaal wat lang duurde, krijg ik ook vandaag een berichtje dat ze twee weken geleden al geld terug gestort hebben
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 18:31:54 ]![]()
En stond er een woedend Chineesje voor je deur?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik had ook bij bic geklaagd, 5 minuten daarna ging de deurbel![]()
![]()
15 euroquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:33 schreef MaddoxX het volgende:
voor 2 euro moeilijk gaan doensadness
![]()
Als iemand nog een ander mailadres van Bic heeft?
Heb ze al gecontact via skype, en paypal mail.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Item No. Year Status Location Destination Country Status
CP216468255CN 2011 posting NETHERLANDS 2011-02-12
Wat betekent dit? Zit ie nog in China?
CP216468255CNDe goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Je bedrijf (BIC, DX whatever) heeft het verzonden naar de koerier daar. Dus ja, is nog in China.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef beeklaan het volgende:
Item No. Year Status Location Destination Country Status
CP216468255CN 2011 posting NETHERLANDS 2011-02-12
Wat betekent dit? Zit ie nog in China?
CP216468255CN![]()
Pff, de 30e was het verzonden. Stelletje stakkers.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ik heb op 27 januari een bestelling gedaan bij www.lightake.com (jack).
En tot heden geen reactie gehad, ook geen bevestiging van de bestelling.
Schiet niet op ....![]()
Ik wacht nu alleen nog op de volgende bestelde webshopartikelen:
- Grote order bij BIC (1st) met een stuk of 16 items (totale waarde zo'n 28,- euro, variërend van stylus pennetjes tot een capo voor m'n gitaar)
- Jelly wide-angle lens voor m'n MD80 Mini DV
- AA/AAA (de-charger) met LCD display (EU-region stekker)
- Leren flip-case cover voor m'n Desire Z (die huidige rubberized plastic laat namelijk los)
Ik hoop dat BIC binnenkort weer normaal doet, dan kan ik m'n status checken. Ik mag eigenlijk toch hopen dat het (meeste) al de deur uit is. Oe. En als iemand nog tips heeft voor leuke items, zoals laatst dus die Alpha's van Brainwavz, keep those suggestions coming!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het is dus afgelopen dinsdag naar de post gebracht (ivm chinees nieuw jaar), als je hem nu kan tracken betekend het meestal dat hij snel china uit gaat. dan nog een dag of 5 en je hebt hem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:13 schreef beeklaan het volgende:
Pff, de 30e was het verzonden. Stelletje stakkers.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
OK. Let's hope so!De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ik heb al meerdere keren kranen besteld via lightinthebox. Nu wil ik een thermostatische douchekraan van 300 dollar kopen. Dat ding weegt 6 kilo. En wat ik eigenlijk nog steeds niet weet, zijn kranen invoeringskosten en btw vrij?![]()
belastingtelefoon
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hier is hij weer heel, maar de app heeft tegenwoordig wel af en toe wat error's (trage server).
Scriptkiddie met kapotte E-phone lijkt weer bezig
Hij doet het wel, er is alleen geen echte layout te bekennen.
BIC laat zich in ieder geval al helemaal niet begroeten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik hoop dat hij snel weer online is, die site bouwen ze daarna maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef ElmoFan het volgende:
Ik hoop dat bic nu een snellere site aan het bouwen is
Omdat de link van net niet werkt:
Ik zag op Taobao Angry Birds als keychains.![]()
Kreeg ze alleen niet bij Jack toegevoegd... bleef maar laden en denken...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Post je dan een met/zonder filmpje aub? Ben benieuwd of het veel verschil maakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:32 schreef shiznuts het volgende:
[...]
- Jelly wide-angle lens voor m'n MD80 Mini DV
[...]jaja, en azo...![]()
Ik had mijn Brainwavs Alpha's gelijk met jullie besteld, ze waren net als die van jullie al verstuurd begin februari, maar die van mij zijn er nog niet.
Ach ja, hopelijk zijn ze er dinsdag dan ofzo. Ik heb niet zo'n haast, zolang ze er maar zijn voor de voorjaarsvakantie.![]()
![]()
Ja, die heb ik ook besteld(ook een md80 trouwens). Hij was 1$ en een beetje geloof ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Post je dan een met/zonder filmpje aub? Ben benieuwd of het veel verschil maakt.![]()
Welke en hoe bevallen ze?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef portabel het volgende:
Ik heb al meerdere keren kranen besteld via lightinthebox. Nu wil ik een thermostatische douchekraan van 300 dollar kopen. Dat ding weegt 6 kilo. En wat ik eigenlijk nog steeds niet weet, zijn kranen invoeringskosten en btw vrij?Staan stoere dingen op de site daar, is eigenlijk de enige China website welke mij nog kan verrassen qua originaliteit van artikelen, LITB.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Die topics gaan tegenwoordig écht te snel![]()
Maar hoop niet dat het die hacker van pandawill/bic is die nu ook DX aan het aanvallen is.
Op de FB van Pandawill stond dat het toen twee zuid-afrikaanse adressen waren die ddosde op Pandawill's servers.quote:Pandawill.com
Two ips from South Africa are attacking our page now, we have blocked them.
198.54.202.194 is attacking, Blocking them for 24 connections.
196.25.255.194 is attacking, Blocking them for 20 connectionsCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wat schieten ze nou weer op met een DDOS-aanval?
Behalve dat de site uit overbelast raakt?
Kunnen ze niet iemand anders pesten?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat duurt nog wel even hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef bergdani het volgende:
Ik had mijn Brainwavs Alpha's gelijk met jullie besteld, ze waren net als die van jullie al verstuurd begin februari, maar die van mij zijn er nog niet.
Ach ja, hopelijk zijn ze er dinsdag dan ofzo. Ik heb niet zo'n haast, zolang ze er maar zijn voor de voorjaarsvakantie.![]()
Als het met pesten te maken heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Wat schieten ze nou weer op met een DDOS-aanval?
Behalve dat de site uit overbelast raakt?
Kunnen ze niet iemand anders pesten?
Zal eerder zijn dat een rivaliserende Chinese webshop allerlei Oostblok scriptkiddies in huurt om via hun botnet een concurrent plat te leggen.
Of er heeft iemand Mr. Lee van Dealextreme geen "plotection money" betaald, dat kan natuurlijk ook nog.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zullen we die scriptkiddies gewoon 2 euro meer betalen om het leven van die IkHuurHackersChinees zuur te makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als het met pesten te maken heeft.
Zal eerder zijn dat een rivaliserende Chinese webshop allerlei Oostblok scriptkiddies in huurt om via hun botnet een concurrent plat te leggen.
Of er heeft iemand Mr. Lee van Dealextreme geen "plotection money" betaald, dat kan natuurlijk ook nog.(wie zoekt ze even op?)
Begrijp het dan dan toch! Die Chinezen houden ons voor de gek. Ze zijn net in hun vakantieritme en willen niet nu alweer werken, dus halen ze hun site offline en zeggen ze dat ze aangevallen worden.![]()
![]()
Link van die 808 camera?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Hier trouwens een vergelijking:
Oh die ken ik jaHeb dat filmpje wel eens gepost. Wist niet dat die 808 heette, ik noemde hem keyring spycamera.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Donderdag een tablet (ZT 180) besteld bij een van die chinese shops. Ben benieuwd
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Diegene die hiermee op een HBO/WO durft te verschijnen, en er een foto van maakt is een HELD:
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
1GB = 11 min video. Hoe weinig is dat!quote:Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Bic is weer online!![]()
![]()
![]()
![]()
Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you can`t open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.
Edit: net zo traag als panda
Die vliegen waarschijnlijk al in de brand als je er naar kijktquote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.tomtop.com/clothing-accessories/clothes.html
Chinese namaak Snuggies
Wel een goede site verder, kwam hem zo vaak tegen op ebay dat ik ging googlen.![]()
![]()
Ik zou toch eerst eens hun eigen ICT personeel doorlichten als ik hen was, die virussen lijken mij ook gemakkelijker geplaatst door iemand die zelf de site onderhoud dan dat deze op een of andere manier van hun CMS binnen geglipt zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:09 schreef RobertNL het volgende:
Bic is weer online!![]()
![]()
![]()
![]()
Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you can`t open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.
Edit: net zo traag als panda![]()
Was het ook niet Jack die vroegah al eens aangaf dat zijn site ook elke keer ge-ddossed werd door, vermoedelijk scriptkiddies in opdracht van een grotere concurrent? (volgens mij noemde hij daarbij zelfs Deal Extreme)Common sense is my super power. What's yours?
Ik heb er niet super veel verstand van maar ik denk dat bic de beveiliging gewoon niet helemaal goed op orde had en dat het redelijk simpel was voor de hacker.
Dx heeft ook last van ddos attacks net als panawill.
Waarschijnlijk is er inderdaad gewoon een concurrent bezig Maarja welke site is dat, kunnen ze dat er niet even bij vermelden als ze toch aan het hacken zijn?
Maar wat hebben die hackers der in gods naam aan om ddos attack's uit te voeren ?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef RobertNL het volgende:
Ik heb er niet super veel verstand van maar ik denk dat bic de beveiliging gewoon niet helemaal goed op orde had en dat het redelijk simpel was voor de hacker.
Dx heeft ook last van ddos attacks net als panawill.
Waarschijnlijk is er inderdaad gewoon een concurrent bezig Maarja welke site is dat, kunnen ze dat er niet even bij vermelden als ze toch aan het hacken zijn?
![]()
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1315.html
zelfde als de keychain, alleen in een andere verpakking (en iets duurder)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
[jipenjannekemodus]quote:Op zondag 13 februari 2011 11:31 schreef ericosman het volgende:
[..]
Maar wat hebben die hackers der in gods naam aan om ddos attack's uit te voeren ?
Uhm, nou.. Als, laten we zeggen dealextreme jou inhuurt (centjes geeft) om een, laten we zeggen concurrerende site (een site die ongeveer hetzelfde doet en hiermee heel veel klanten bij je weghaalt omdat ze bijvoorbeeld goedkoper zijn) lam te leggen, dan moeten die klanten ergens anders naar toe.
Dit heeft ermee te maken dat je niet telefonisch een bestelling kan plaatsen bij deze winkels en ook omdat ze niet om de hoek van de straat bij je zitten. Je moet dus echt naar de website toe om te kunnen bestellen, je kan er niet even naartoe lopen. En ook al had dat gekund, China is heel ver weg dus dan moet je heel erg lang lopen. Dat vinden mensen niet leuk.
Doet de website het niet dan kan je er dus niet bestellen en verdient het bedrijf (zeg maar de baas van de winkel) achter de website geen centjes. Omdat de klant toch zijn spulletjes wil hebben zal hij/zij naar een andere website toe moeten om daar de spulletjes te bestellen. En verhip, de website van de concurrent doet het nog wel, dan bestellen we lekker daar! Dus door een hacker te betalen die er voor zorgt dat een website van een ander het niet meer doet, heb je kans dat de klanten van die ander hun centjes aan jou geven in plaats van aan die ander.
[/jipenjannekemodus]Common sense is my super power. What's yours?
Waarom heb ik eht idee dat de helft van de reviews op BIC van Bic zelf is?
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 12:08:33 ]![]()
omdat dat waar is
Robert: Jouw link is iets anders dan die keychain cam ding. En als ik youtube filmpjes zie is die ook slechter.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ja, daar zat ik ook naar te kijken. Alleen er zitten niet van die houders bij, en dat vind ik toch wel handig.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:02 schreef RobertNL het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1315.html
zelfde als de keychain, alleen in een andere verpakking (en iets duurder)![]()
Hoe kun je zien hoeveel store credit je hebt bij DX?
Eerst zeggen ze over een order: wacht maar af, komt nog wel, wacht nog maar eventjes.
Dus ik wacht nog eventjes, nog steeds niks, reageer op het ticket dat ik wel store credit wil om in m'n volgende order te doen. "Nee, dat kan niet, want het is te lang geleden en ze kunnen het pakketje niet tracken dus pech"
Whehe op bic:
Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable priceZe zijn iig weer online
![]()
![]()
De lava mirror samurai horloges zijn in de aanbieding bij BIC. Rechtsboven in staat dailysale, daar even op klikken!
Item Code: 003014
Price: $9.98 $6.99 Save: 30.00%![]()
Leugenaar!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef monkeybrain het volgende:
Doet me aan dit denkenDat waren tijden...
Chinese Webshops topic #60 - Wij redden de wereldeconomieDe goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ok, het stond bij een reviewquote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef beeklaan het volgende:
Robert: Jouw link is iets anders dan die keychain cam ding. En als ik youtube filmpjes zie is die ook slechter.maarja die kan net zo goed van bic zijn natuurlijk
http://www.suntekstore.com/index.html freebies! waarom wist ik dat niet
Edit: ah maar 1 per uur :/
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 13-02-2011 13:36:23 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef monkeybrain het volgende:
Doet me aan dit denkenDat waren tijden...
Chinese Webshops topic #60 - Wij redden de wereldeconomie![]()
![]()
Geef ze er nou heel veel weg of maar één?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok, het stond bij een reviewmaarja die kan net zo goed van bic zijn natuurlijk
Edit: ah maar 1 per uur :/![]()
1 per uurMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat is al meer dan twee jaar zoquote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok, het stond bij een reviewmaarja die kan net zo goed van bic zijn natuurlijk
Edit: ah maar 1 per uur :/![]()
Elke paar topics duikt er weer iemand op die het ontdekt.. en dan gaat iedereen weer freebies hunten, tools bouwen die precies klikken enzoAltijd een leuke discussie om te volgen.. tot het weer uitsterft
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik geef nu al op ;P niet gewonnen :/quote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan twee jaar zo![]()
Elke paar topics duikt er weer iemand op die het ontdekt.. en dan gaat iedereen weer freebies hunten, tools bouwen die precies klikken enzoAltijd een leuke discussie om te volgen.. tot het weer uitsterft
gratis is gratis !MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Snapt iemand de "track my order" functie op BIC?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:20 schreef beeklaan het volgende:
Snapt iemand de "track my order" functie op BIC?![]()
![]()
Ik doe me order en dan enter en dan gebeurt er niets.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Deed het hier eventjes, lijkt nu weer overbelast.
Jah ik heb die 808 van BIC en het was een versie 8 en hij werkt supergoedquote:Op zondag 13 februari 2011 00:12 schreef Ballsofsteel het volgende:
Trouwens, degenedie de 808 camera binnen heeft. Is het wat?![]()
dat is mooi! Ik heb nog een md80 in bestelling staan.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Jah ik heb die 808 van BIC en het was een versie 8 en hij werkt supergoed![]()
Is gewoon een metalen ring.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ringen zijn voor homo's of sukkels die de homo-mode van tegenwoordig volgen, ook bekend als de metreoseksuelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
Word ik afgetuigd als ik zeg dat ik de linker wel wat vind hebben?
Een ring is alleen acceptabel als deze samenkomt met een vrouw, voor de rest mag een man een horloge dragen als sieraad.
Duidelijk![]()
![]()
Oh gratis headset voor xboxiemand belangstelling
[ Bericht 21% gewijzigd door RobertNL op 13-02-2011 18:11:05 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Uitzonderingen zijn natuurlijk cockrings.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ringen zijn voor homo's of sukkels die de homo-mode van tegenwoordig volgen, ook bekend als de metreoseksuelen.
Een ring is alleen acceptabel als deze samenkomt met een vrouw, voor de rest mag een man een horloge dragen als sieraad.
Duidelijk
Alleen met vrouwquote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn natuurlijk cockrings.![]()
![]()
Hahah vet!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef RobertNL het volgende:
Oh gratis headset voor xboxiemand belangstelling
[ afbeelding ]
Moet straks ook even kijken naar een freebie![]()
Robert: Klikte je precies op de 0.00 of een halve seconde ervoor (aangezien de vertraging met de pop up een halve seconde is.
BTW: Die site is ongelofelijk duur.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Gewoon geluk denk ik
Maar mag je dit de hele dag doen? of 1x per x week..
Kan mijn order niet zien op de site maar we zien wel wat het wordt
Eén keer per dag.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Klopt, "* Limit 1 winner per household (or address) win once only within 24 hrs. No Suntek Points rewarded."![]()
kijk bij last winner
ga straks eens even kijken als ik bij bic ook nog wat gratis spul kan bestellen ^^MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die bestellen we dan ook maar in de reboundquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)ess_only_p17373.html
Een centstok in de rebound
Iemand nog een leuk speeltje op bic gezienheb nog steeds shopcredit
besteld:Dquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)ess_only_p17373.html
Een centstok in de rebound![]()
Om hem vervolgens gelijk weg te gooien omdat je hem eigenlijk toch niet nodig hebt?quote:![]()
Sommige mensen bestellen echt alle 1 cent deals, ook al weten ze niet eens wat ze ermee moeten76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Uhh, sinds wanneer kan je met een stylus schrijven?
Heb je uberhauptwel gelezen wat je hebt besteld?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Ik wou echt precies hetzelfde sturen, het is een stylus en geen pen :p
Alsnog besteld want was al van plan ergens een setje te kopen![]()
![]()
Besteld voor bij mijn mijn tabletkan ik die ik nu heb bij de andere tablet doen
Ben atm even een lijstje aan het maken/updaten van wat ik allemaal waar besteld heb.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
1 keerMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nieuw account aanmakenkan je weer recommender + coupon gebruiken
Heb het even bekeken en ik heb +- 600 dollar uitgegeven in china
waarvan deels weer dooverkocht, dus niet alles voor mij zelf
Jij wilt dat Chinezen geen zaken doen met ons? Jij steelt het brood uit hun mondquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
Om hem vervolgens gelijk weg te gooien omdat je hem eigenlijk toch niet nodig hebt?![]()
Sommige mensen bestellen echt alle 1 cent deals, ook al weten ze niet eens wat ze ermee moeten
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 13-02-2011 22:40:45 ]![]()
Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct doorverwijzen naar de prullenbak/china-rommel-la.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij wilt dat Chinezen geen zaken doen met ons? Jij steelt het brood uit hun mond
[ Bericht 1% gewijzigd door Semmm op 13-02-2011 22:58:15 ]76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Dat gebeurt met een groot deel van de dingen die wél geld kostten, ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct door naar de prullenbak/china-rommel-la doorverwijzen.![]()
![]()
wat kan hun dat schelen wat je er mee doet, als hun hun geld maar krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct doorverwijzen naar de prullenbak/china-rommel-la.
1 cent deal ook besteld, al werkt die toch niet op mijn toekomstige tel![]()
![]()
Heb jij soms een probleem met luxe? Ik heb het recht om zaken direct in de vuilnisbak te gooien, gewoon omdat het kan. Die Chinezen mogen inderdaad hard werken, ze zijn niet voor niets tientallen IQ punten lager dan mijquote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct doorverwijzen naar de prullenbak/china-rommel-la.![]()
Nu moet je mij niet boos aankijken, ga maar klagen bij Darwin. Survival of the fittest en ik ben het alpha mannetje![]()
![]()
Het gaat me meer om het feit dat mensen bij 1 cent deals gelijk klikken op bestellen ook al is het een "Cute Butterfly sticker for women".quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij soms een probleem met luxe? Ik heb het recht om zaken direct in de vuilnisbak te gooien, gewoon omdat het kan. Die Chinezen mogen inderdaad hard werken, ze zijn niet voor niets tientallen IQ punten lager dan mij![]()
Nu moet je mij niet boos aankijken, ga maar klagen bij Darwin. Survival of the fittest en ik ben het alpha mannetje![]()
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Mooi toch. Dankzij ons mogen ze gele enveloppen inpakken anders zaten ze nu in de kinderprostitutie. Wij doen het werk van god, ook voor 1 centquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het feit dat mensen bij 1 cent deals gelijk klikken op bestellen ook al is het een "Cute Butterfly sticker for women".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook besteld! Alle 1 cent deals zijn welkom.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat kan hun dat schelen wat je er mee doet, als hun hun geld maar krijgen
1 cent deal ook besteld, al werkt die toch niet op mijn toekomstige tel![]()
Ze mogen sowieso in hun handjes wrijven want we betalen 1¤ cent, dat is toch gauw 30% meer dan de werkelijke prijs. Hoezo maken ze geen winst op deze deals![]()
![]()
BIC is down hier. Die kakstylus hoef ik niet. Alleen maar vervuiling van mijn toch al volle pennenla.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
*dan ikquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij soms een probleem met luxe? Ik heb het recht om zaken direct in de vuilnisbak te gooien, gewoon omdat het kan. Die Chinezen mogen inderdaad hard werken, ze zijn niet voor niets tientallen IQ punten lager dan mij![]()
Eergisteren heeft onze pup het zoveelste setje oordopjes opgegeten dus ik wil er weer wat gaan bestellen zodat ik niet weer zonder zit.![]()
Ik heb de Kanen KM-92's iig besteld omdat ik hou van veel bass en wilde de MD-52 ook eens uitproberen maar VSamsun kan geen betalingen ontvangen en op andere plekken is hij niet meer leverbaar.
Iemand die nog een (ander) alternatief weet?![]()
Ik weet dat duurdere doppen beter zijn maar met minimaal een setje per 2 weken wat er doorheen gaat vind ik ~$5 p.s. wel even duur genoeg.![]()
![]()
Pandawill is ook nogsteeds down, had ze gevraagd wat er aan de hand is, of ze nogsteeds last hebben van de Ddos van laatst. Kreeg berricht dat ze nogsteeds af en toe Ddos aanvallen tegen de site kregen, en IT er erg druk mee bezig was. Ze vertelden ook dat ze géén idee hadden waarom ze geDdosed worden...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef W00fer het volgende:
BIC is down hier. Die kakstylus hoef ik niet. Alleen maar vervuiling van mijn toch al volle pennenla.![]()
Why Ddossen je z'n site.. nutteloos(En ofcourse snap ik dat ze willen dat ik bij andere webshops koop etc, maar vind eht nogsteeds wel kansloos
)
[ Bericht 9% gewijzigd door tokko1 op 14-02-2011 11:04:23 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Waarom? Dan moet je even teruglezen. Iemand heeft het haarfijn uitgelegd waarom je een website zou kunnen ddossen.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Pandawill is ook nogsteeds down, had ze gevraagd wat er aan de hand is, of ze nogsteeds last hebben van de Ddos van laatst. Kreeg berricht dat ze nogsteeds af en toe Ddos aanvallen tegen de site kregen, en IT er erg druk mee bezig was. Ze vertelden ook dat ze géén idee hadden waarom ze geDdosed worden...![]()
Why Ddossen je z'n site.. nutteloos![]()
Pandawill moet gewoon even de Triad opbellen. Deze hebben een netwerk over de gehele wereld met als front de afhaalchinees.![]()
Van wat, again?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:17 schreef Iemand91 het volgende:
Men, ze komen wel vroeg met pakketjes brengen, maar DX is binnen. Pics hebben?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ach so.quote:Ben ik wel benieuwd naar, vooral de zwarte versie.
Mijn huidige horloge uit China, daarvan heeft het neppe secondenwijzertje afscheid genomen van z'n plek en zwerft nu een beetje rond, ook blokkeert daarbij soms ook de werkende minuten en uren wijzers waardoor de tijd stilstaat.
Ik hoor alleen maar negatieve verhalen over die horloges. Dit zijn die van 18 dollar enzo? Of die van een paar dollar?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Die mechanical watches hoor ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen over, daarom heb ik deze ook maar gekocht. Right. Hier te koop voor ¤11,94.
De foto's zijn niet zo scherp maar je kunt ook wel zien waarom dat zo is.
Foto's trouwens maar in een spoiler gezet want ik neem aan dat een groot deel niet hierin geïnteresseerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus eerste indrukken:
- Kleiner (zowel in grootte als om de pols) dan ik had verwacht, en ik heb geloof ik redelijk dunne polsen.
- Ook lichter dan ik had verwacht. Misschien vond ik dit (grootte en gewicht) ook wel meevallen omdat ik eigenlijk altijd wel redelijk grote/zware horloges draag.
- Netjes aangekomen en verpakt.
- Ziet er best leuk uit, niet heel erg makkelijk afleesbaar maar je krijgt daar wel het zich op het mechanisch en bewegend deel van het horloge voor terug (want de achterkant zie je meestal niet)
- Bandje is opzich prima, ben wel bang dat op een dag het pennetje waarmee het aan de behuizing vast zit een keer kapot/los gaat, maar dat gebeurd mij om een of andere reden wel vaker. (Bij andere horloges) Ik weet niet of het echt leer is maar het ruikt er wel naar.
- Maar wat vooral opvalt is dat dit hele gebeuren (de hele manier van werken van het horloge!) nog geen ¤15 kost. Hulde!
EDIT: 1 downfall, de (niet werkende) tachymeter heeft van die witte letters en strepen erop. Niet alle letters/strepen zijn wit (te zien op foto's)...
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 14-02-2011 12:47:24 ]![]()
Looks pretty nice... keek ff rond, deze ziet er ook wel aardig uit.
Tja, ik had liever zo'n bandje als ik nu heb. En wat me net opviel, ze hadden het horloge op tijd gezet!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef shiznuts het volgende:
Looks pretty nice... keek ff rond, deze ziet er ook wel aardig uit.Weliswaar voor hun, maar toch.
![]()
Als me pakketje al sinds 6 januari op outward office of exchange staat, hoe groot schatten jullie de kans dat ie toch komt? Ik heb me geld al terug en het was wel maar 20 euro. Maar ik wil dat product graag hebben, dus ik bestel het nog een keer denk ik. Of kan ik beter even wachten? Aangezien ik die 20 euro terug moet betalen als die nog aankomt, en ze hebben me T&T, dus kunnen ze dat daarop zien?
RR972972380CN
[ Bericht 0% gewijzigd door beeklaan op 14-02-2011 12:18:58 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Bij de eBay BIC had ik een MD80 besteld november vorig jaar, die nooit aankwam en kreeg m'n geld netjes terug. Maar ja, omdat ik 'em zo graag wilde heb ik het dus pas weer geprobeerd en nu was het wel een succes.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef beeklaan het volgende:
Als me pakketje al sinds 6 januari op outward office of exchange staat, hoe groot schatten jullie de kans dat ie toch komt? Ik heb me geld al terug en het was wel maar 20 euro. Maar ik wil dat product graag hebben, dus ik bestel het nog een keer denk ik. Of kan ik beter even wachten? Aangezien ik die 20 euro terug moet betalen als die nog aankomt, en ze hebben me T&T, dus kunnen ze dat daar op zien?
RR972972380CN
Heb via Ebay besteld.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
ik weet niet welke chinees je gesproken hebt, maar accept giro's hebben ze daar niet, en deurwaarders komen niet voor 20 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef beeklaan het volgende:
Aangezien ik die 20 euro terug moet betalen als die nog aankomt
RR972972380CN
dus terugbetalen hoef je het nooit meer.
en er zijn genoeg verkoop chinezen op ebay, dus koop nooit meer wat bij hem en je hebt geen gezeur meer ook.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Lol. Nee maar misschien kunnen ze klagen bij PayPal. Je weet het niet. En straks zit ik met twee items, terwijl ik er één gratis had kunnen krijgen. Capiche? Daarom wil ik weten hoe groot jullie de kans schatten dat ie überhaupt nog aankomt.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
6 januari... sja, niks is onmogelijk, maar ik zou er niet meer in geloven.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
"departure from outward office of exchange"? Van mij stond op 19 januari daarop, op 11 februari was ie aangekomen in Nederland. Dus onmogelijk is het zeker niet, sterker nog ik denk/weet dat er nog wel meer zijn die iets binnen moeten krijgen dat al heel erg lang onderweg is.![]()
ik vermoed dat ie ergens op een kar ligt die ze vergeten zijn te verwerken na de kerst-berg verzendingen. die vinden ze over een jaartje weer terug in een schoonmaakkast ofzo
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Zo'n idee heb ik ook ja
Maar toch is het vreemd dat ze zo snel zoek raken in China. Het gaat hier om aangetekende pakketten, en ik werk toevallig in het Distributiecentrum voor Pakketten in Amersfoort, en in heel Amersfoort worden er elke dag slechts tientallen hiervan weggebracht. (op een totaal van 10000). Ze worden dan ook erg zorgvuldig behandeld. Zitten vaak documenten, geld of paspoorten in.
Zal wel aan de spleetogen liggen.
[ Bericht 4% gewijzigd door beeklaan op 14-02-2011 12:45:16 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Yo! Wat een amazing discount! Ik bestel er gelijk eentje voor m'n vader en broer! Wow, bedankt!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en iemand toevallig dit (of iets vergelijkbaars) gezien?
Potver, ¤59,95 en elders ¤119,95!
-edit- Kut!Je mag er maar eentje p/persoon bestellen omdat ze zó goedkoop en exclusief zijn.
Als je niet weet waar je het over hebt, zeg het dan ook niet.
EQ = Empathische quotiënt. Heeft niets met dat spel te maken.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
'Je kan vrienden uit dagen om alles binnen een bepaalde tijd op te lossen en de verliezer doet een rondje in!' -> gezelschapstraining.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef beeklaan het volgende:
Als je niet weet waar je het over hebt, zeg het dan ook niet.
EQ = Empathische quotiënt. Heeft niets met dat spel te maken.
En dan kijken of je je kan inleven in de verliezer zeker
Ik hoor net van Jack dat lightake ook aangevallen is tijdens het 'chinese' newyear...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon ik maar hacken. Dan ging ik websites platleggen met deze foto, sorry we zijn down
En dat het om een russische hacker ging die geld wou hebben, zal dan ook wel hetzelfde zijn voor pandawill/buyincoins/dealextreme..
PS. 6% korting bij lightake! "FOKMAN"(geldig tot 01-06-2011)
Btw mail van pandawillSPOILER: PandawillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door tokko1 op 14-02-2011 16:02:07 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik hoor net van Jack dat lightake ook aangevallen is tijdens het 'chinese' newyear...
En dat het om een russische hacker ging die geld wou hebben, zal dan ook wel hetzelfde zijn voor pandawill/buyincoins/dealextreme..
PS. 6% korting bij lightake! "FOKMAN"(geldig tot 01-06-2011)
Btw mail van pandawillGoed stukje networking.SPOILER: PandawillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heel duf maar kun je nu werkelijks niets doen tegen zo'n aanval? Hoeveel geld denkt zo'n hacker te halen bij zo'n shop![]()
Komt het door FOK dat imageschack de foto's loopt te verwijderen? Andere fora werkt het prima.
Welke upload dienst werkt wel?![]()
Niet echt van hetzelfde soort maar ik gebruik Flickr.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien heel duf maar kun je nu werkelijks niets doen tegen zo'n aanval? Hoeveel geld denkt zo'n hacker te halen bij zo'n shop![]()
Komt het door FOK dat imageschack de foto's loopt te verwijderen? Andere fora werkt het prima.
Welke upload dienst werkt wel?![]()
Lightake coupon in OP?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Weet iemand of ik op het volgende gewoon een led strip kan hangen of dat daar nog wat bij moet?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)VIP:watchlink:top:nlOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
als het goed is is de aansluiting gewoon RGB en Ground dus zou moeten lukken. Let wel even op of het common cathode of anode is, dat is dus of RGB plus of min isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef bularax het volgende:
Weet iemand of ik op het volgende gewoon een led strip kan hangen of dat daar nog wat bij moet?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)VIP:watchlink:top:nl![]()
En het shoppen continues...
Zit nu naar strontgoedkope halskettingen op Ebay te kijken, kan alleen nog niet kiezen.
Oh, en de juiste versie van Into the Wild van Jon Krakauer...![]()
Ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ringen zijn voor homo's of sukkels die de homo-mode van tegenwoordig volgen, ook bekend als de metreoseksuelen.
Duidelijk
Staat al in de Wiki, dus volgende topic staat die dr gewoon bijquote:![]()
Ben nog bezig met meer kortingscodes,, i'll keep you updated
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik had 'em ook al in deze gezet a.d.h.v. je wiki-update die ik al doorgevoerd zag.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Staat al in de Wiki, dus volgende topic staat die dr gewoon bij![]()
Ben nog bezig met meer kortingscodes,, i'll keep you updated
Ringen, halskettingen, ben jij soms een kampertquote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
Zit nu naar strontgoedkope halskettingen op Ebay te kijken, kan alleen nog niet kiezen.
Oh, en de juiste versie van Into the Wild van Jon Krakauer...![]()
![]()
![]()
Nee, ringen ben ik alweer van af. En halskettingen? Why? Geen foute gouden rotding...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ringen, halskettingen, ben jij soms een kampert![]()
[ afbeelding ]
Enne, je afbeelding doet niet...![]()
![]()
Deed het wel, maar FOK lijkt alle foto's na een tijdje te blokkeren.
Wat een ballen forum, is dit voor een reden gedaan??
Hier staat ie.
http://www.alternatiefkostuum.nl/images/freaky/freaky_41.jpg![]()
Nu doet ie het weer wel. Vreemd. En NEE, zo een ben ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef monkeybrain het volgende:
Deed het wel, maar FOK lijkt alle foto's na een tijdje te blokkeren.
Wat een ballen forum, is dit voor een reden gedaan??
Hier staat ie.
http://www.alternatiefkostuum.nl/images/freaky/freaky_41.jpg
Thank God...![]()
kan je een link geven?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en de juiste versie van Into the Wild van Jon Krakauer...
ik wil ook een ijzeren keting:P![]()
Die zoek ik niet. Ik zoek meer iets in de trant van zo'n zwarte ketting met iets eraan. Kan het niet uitleggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:45 schreef dustinoo het volgende:
[..]
kan je een link geven?
ik wil ook een ijzeren keting:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die zoek ik niet. Ik zoek meer iets in de trant van zo'n zwarte ketting met iets eraan. Kan het niet uitleggen.Zo'n koord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andere optie is natuurlijk om je pup te dreigen hem naar China te sturen. Daar eten ze pups als ontbijt.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef g0dz0r het volgende:
Eergisteren heeft onze pup het zoveelste setje oordopjes opgegeten dus ik wil er weer wat gaan bestellen zodat ik niet weer zonder zit.![]()
Met als geheim wapen: voedselvergiftiging en buikgriep!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef monkeybrain het volgende:
Pandawill moet gewoon even de Triad opbellen. Deze hebben een netwerk over de gehele wereld met als front de afhaalchinees.
Maar ik ga alleen een strip kopen die blauw is. Kan het dan ook?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
als het goed is is de aansluiting gewoon RGB en Ground dus zou moeten lukken. Let wel even op of het common cathode of anode is, dat is dus of RGB plus of min isOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Om je fiets mee op slot te gooien?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:45 schreef dustinoo het volgende:
[..]
kan je een link geven?
ik wil ook een ijzeren keting:P
Ok, die kan ermee door.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Moet je ff zoeken op 'surfer necklace', die dragen altijd zo'n zwartleren koord met houten knoopjes en/of een ivoorachtige hanger/tand/tribal eraan.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, en dan met een tand o.i.d. eraan.
Ik had er vorig jaar een met een amber schorpioen eraan voor 6 cent. Zag er wel tof uit. Ligt nieuw in de verpakking in de la - ik herinnerde me weer dat ik een meisje ben en die dragen geen dooie insecten om hun nekquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, en dan met een tand o.i.d. eraan.![]()
![]()
Niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar een met een amber schorpioen eraan voor 6 cent. Zag er wel tof uit. Ligt nieuw in de verpakking in de la - ik herinnerde me weer dat ik een meisje ben en die dragen geen dooie insecten om hun nek
hoe werkt die spy keycam nu eigenlijk precies ik weet nog net wel dat het een spycam is maar hoe hij nou werkt is mij een raadsel.BAM dit is 3KB![]()
Ehhh... lol, whut? Qua de bediening of principe?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef Loll het volgende:
hoe werkt die spy keycam nu eigenlijk precies ik weet nog net wel dat het een spycam is maar hoe hij nou werkt is mij een raadsel.
Ik hoop dat het principe van fotografie en videorecording wel duidelijk is en dit anders via de gebruikelijke wegen kan achterhalen. Qua bediening geldt eigenlijk precies hetzelfde. Powerknop -> aan/uit, na het aandoen blijft 'ie 30 seconden standby en schakelt daarna uit. Record knop -> stop/start opnemen. Mode-knop -> voice-activation in-/uitschakelen. Je hebt uiteraard eerst een microSD kaart nodig en hij moet opgeladen zijn via de USB-poort.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Achterste knop ingedrukt houden, lampje gaat aan. Voorste knopje ingedrukt houden lampje gaat knipperen = opnemen. Voorste knopje ingedrukt houden = stoppen. Achterste knop ingedrukt houden = uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef Loll het volgende:
hoe werkt die spy keycam nu eigenlijk precies ik weet nog net wel dat het een spycam is maar hoe hij nou werkt is mij een raadsel.![]()
Huh, leg die search eens uitquote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn favoriete ebay-search
Hoop zooi maar soms zit er wel iets moois tussen.
6 Cent!?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar een met een amber schorpioen eraan voor 6 cent. Zag er wel tof uit. Ligt nieuw in de verpakking in de la - ik herinnerde me weer dat ik een meisje ben en die dragen geen dooie insecten om hun nek
WTF....![]()
Alles voor minder dan 0,98 dollar met free shipping. Als je de prijs aanpast naar een dollar komen er nog heel veel 0,99-cent dingen bij, maar dan laadt hij vaak niet meer omdat het er te veel worden.quote:
Vaak screen protectors en stylussen en zo, maar ik heb ook wel eens sierraden of electronica gewonnen voor een paar cent omdat er niet op geboden was.![]()
Ach so, ik vroeg het me ook al af.Nice thinking, I like it. Ik denk dat wij afgeleid waren door de aparte zoekterm '(the, of, to, and, in, is, it, that, for, on)'.
Alle aanbiedingen met een van die woorden in de omschrijvingquote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, ik vroeg het me ook al af.Nice thinking, I like it. Ik denk dat wij afgeleid waren door de aparte zoekterm '(the, of, to, and, in, is, it, that, for, on)'.
Da's dus zo ongeveer alles.
![]()
Helaas wil zo goed als iedereen hun spullen niet kwijt aan hollanders..
Shipping: Not Available to Netherlands, kan daarom ook niet bieden.
EDIT: Hoewel, kheb net een stylus gewonnen :p![]()
thanks, kan ik ook proberen. Enorm veel keus zeg, word wel moeilijk kiezen zo. Aanraders?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moet je ff zoeken op 'surfer necklace', die dragen altijd zo'n zwartleren koord met houten knoopjes en/of een ivoorachtige hanger/tand/tribal eraan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Mijn Shark is binnen. Wat een moeilijk bestuurbaar dng
Het stomme is ook dat ie bijvoorbeeld naar links tolt. Dan zou je em naar rechts moeten trimmen, maar dan gaat ie weer naar rechts. Er lijkt geen middenwegNu ff opladen.
die is silver kutquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Om je fiets mee op slot te gooien?
[ afbeelding ]
Ok, die kan ermee door.![]()
Bij mij is er ook weer een pakketje bij de ah afgeleverd... Ik heb echt geen flauw idee wat het is. Naja we gaan het morgen zien.![]()
Vandaag eindelijk een pakketje van 12/12/2010 binnen!!!![]()
Nu nog wachten op die van 17/12/2010......Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Wat was het?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef jeroendh het volgende:
Vandaag eindelijk een pakketje van 12/12/2010 binnen!!!![]()
Nu nog wachten op die van 17/12/2010......![]()
Hehe.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef beeklaan het volgende:
Mijn Shark is binnen. Wat een moeilijk bestuurbaar dng
Het stomme is ook dat ie bijvoorbeeld naar links tolt. Dan zou je em naar rechts moeten trimmen, maar dan gaat ie weer naar rechts. Er lijkt geen middenwegNu ff opladen.
Ja, in het begin valt het niet mee inderdaad en ook dat trimmen krijg je wel onder de knie. Ik weet niet hoe die controller werkt, maar in geval van drukknopjes, kleine inputs. En die tip geldt nog altijd: proberen niet te voorzichtig van de grond te krijgen, hoe sneller 'ie uit het grondeffect is hoe beter.
Een lampjequote:![]()
Deze is nu binnen: http://www.dealextreme.co(...)tube-1-aa-2-aa-18627
Wacht nog op deze: http://www.dealextreme.co(...)with-clip-1-aa-33543Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Vervent zaklampverzamelaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Een lampje![]()
Deze is nu binnen: http://www.dealextreme.co(...)tube-1-aa-2-aa-18627
Wacht nog op deze: http://www.dealextreme.co(...)with-clip-1-aa-33543![]()
Ik heb drie goede zaklampen (en een paar suffe dingen).quote:Het begon met eentje van de Hofer (ALDI), met 100 Lumen. Toen kocht ik er eentje met 300 Lumen. Nu heb ik een RC-T6 van Romisen met 6 CREE LEDs.
Is gewoon vet inderdaad, zaklampen, zeker als het een beetje mistig is. Je ziet wel eens dat effect van zo'n skysearcher/zoeklicht bij een discotheek, nou dat krijg je dan dus.
Haha, dat snap ik. Ik Heb zelf een 30Mw groene laser, en dat is ook supervet in de mist.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb drie goede zaklampen (en een paar suffe dingen).Het begon met eentje van de Hofer (ALDI), met 100 Lumen. Toen kocht ik er eentje met 300 Lumen. Nu heb ik een RC-T6 van Romisen met 6 CREE LEDs.
Is gewoon vet inderdaad, zaklampen, zeker als het een beetje mistig is. Je ziet wel eens dat effect van zo'n skysearcher/zoeklicht bij een discotheek, nou dat krijg je dan dus.
![]()
ja ik doelde meer op de bediening thnksquote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ehhh... lol, whut? Qua de bediening of principe?
Ik hoop dat het principe van fotografie en videorecording wel duidelijk is en dit anders via de gebruikelijke wegen kan achterhalen. Qua bediening geldt eigenlijk precies hetzelfde. Powerknop -> aan/uit, na het aandoen blijft 'ie 30 seconden standby en schakelt daarna uit. Record knop -> stop/start opnemen. Mode-knop -> voice-activation in-/uitschakelen. Je hebt uiteraard eerst een microSD kaart nodig en hij moet opgeladen zijn via de USB-poort.BAM dit is 3KB![]()
Ja maar het stomme is dat als je omhoog gaat, hij niet gewoon rustig blijft hangen, daarom is binnen oefenen ook onmogelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hehe.Ja, in het begin valt het niet mee inderdaad en ook dat trimmen krijg je wel onder de knie. Ik weet niet hoe die controller werkt, maar in geval van drukknopjes, kleine inputs. En die tip geldt nog altijd: proberen niet te voorzichtig van de grond te krijgen, hoe sneller 'ie uit het grondeffect is hoe beter.
Ligt eraan hoe ruim het binnen is, bij mij thuis is het i.i.g. inderdaad zo goed als onmogelijk. Heb ik wel geprobeerd, maar dan maak ik de boel stuk. En buiten werkt het niet wanneer er wind staat.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Ja maar het stomme is dat als je omhoog gaat, hij niet gewoon rustig blijft hangen, daarom is binnen oefenen ook onmogelijk.
voor mij price angelsquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Gamemaker het volgende:
Welke chinese webshop is nu qua levertijd het snelste ?BAM dit is 3KB![]()
En bic is ook redelijk snel.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb vandaag m'n wireless-n adapter van BIC ontvangen [ik zou linken maar BIC doet het weer niet].
CD-tje dat erbij zat was in 100 stukjes gebroken, adapter had gelukkig geen schade. Hij werd automatisch door Windows herkend en geïnstalleerd.
Grappig... op de antenne staat D-link.
Maar nu komt het... via de ingebouwde wireless van de laptop haal ik 25Mbit, met het adapterje haal ik maximum 20Mbit. Lekker nutteloze aankoop
jaja, en azo...![]()
waarom koop je het danquote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef thecuriousone het volgende:
Heb vandaag m'n wireless-n adapter van BIC ontvangen [ik zou linken maar BIC doet het weer niet].
CD-tje dat erbij zat was in 100 stukjes gebroken, adapter had gelukkig geen schade. Hij werd automatisch door Windows herkend en geïnstalleerd.
Grappig... op de antenne staat D-link.
Maar nu komt het... via de ingebouwde wireless van de laptop haal ik 25Mbit, met het adapterje haal ik maximum 20Mbit. Lekker nutteloze aankoop![]()
![]()
Nutteloze aankopen doen is een van mijn hobbiesquote:![]()
Misschien kocht ik de adapter wel om een HOGERE wireless snelheid te bekomen? Misschien had ik wel gehoopt 1/3 van de theoretische maximum snelheid (150Mbit) te bekomen (150/3= 50, dat is dus het dubbele van wat ik nu haal)?jaja, en azo...![]()
Wie doet er meenutteloos dingetje winnen op suntek
? nog 10 minuten!:
Mini DC 99.9V Red LED Digital Panel Meter Voltmeter
net wat ik altijd al miste in mijn leven!
Nou...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef RobertNL het volgende:
? nog 10 minuten!:
net wat ik altijd al miste in mijn leven!
Sorry, mijn fout. ik dacht dat het ging om Mbyte ipv Mbit.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Nutteloze aankopen doen is een van mijn hobbies![]()
Misschien kocht ik de adapter wel om een HOGERE wireless snelheid te bekomen? Misschien had ik wel gehoopt 1/3 van de theoretische maximum snelheid (150Mbit) te bekomen (150/3= 50, dat is dus het dubbele van wat ik nu haal)?
dus ik dacht van "je komt nooit sneller dan 25 Mbyte met een china-adapter"![]()
Nou..quote:?
ooh dat lijkt me eigenlijk wel handig, is kijken of ik die kan winnenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef RobertNL het volgende:
? nog 10 minuten!:
net wat ik altijd al miste in mijn leven!![]()
![]()
![]()
quote:Nou,quote:net wat ik altijd al miste in mijn leven!, écht hè?
![]()
Doe je mee of niet
Nee nieuwe pagina als je hem wint, anders idd de popup.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik vind het helemaal niks om te solderen, met batterijtjes, ledjes en dat soort zooi in de weer te zijn, maar daarentegen, meestal winnen mensen die het het minste verdienen, dus waarom ook niet.Het is gratiesch.
ja ik soldeer wel een hoop, dus voor mij is t wel handigquote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het helemaal niks om te solderen, met batterijtjes, ledjes en dat soort zooi in de weer te zijn, maar daarentegen, meestal winnen mensen die het het minste verdienen, dus waarom ook niet.Het is gratiesch.
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Niet gewonnen
Ik was te laatWas het ff vergeten.
Morgen rond 12 uur zijn er pas weer wat ''leuke'' dingenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan zet ik net de pc aan op het werk +-
Kan nog steeds niet mijn gewonnen item van gisteren terugvindengeen bevestiging via de mail, nergens op de site, zal ik nu een support ticket maken ?
![]()
Bedoel ik wil graag een xbox 360 koptelefoon voor mijn nog aan te kopen xbox 360
vooral omdat:Edit: lees de text bij dat afstandsbediening horloge:quote:
200 years calendar and weeds (1901-2099)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik dacht dat je een grapje maakte...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef RobertNL het volgende:
Kan nog steeds niet mijn gewonnen item van gisteren terugvindengeen bevestiging via de mail, nergens op de site, zal ik nu een support ticket maken ?
![]()
Bedoel ik wil graag een xbox 360 koptelefoon voor mijn nog aan te kopen xbox 360
vooral omdat:
[..]
Edit: lees de text bij dat afstandsbediening horloge:
200 years calendar and weeds (1901-2099)![]()
Wat dat ik gisteren gewonnen had? of over de planten in dat horloge?
Nu nog 4 overquote:
de plantenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef RobertNL het volgende:
![]()
![]()
Wel handig platen tot 2099, wie koopt er 10.000 voor de hongerige afrikaantjes?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Agreed, behalve de 5 en 6 (ja hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nu nog 4 over). Die was ook wel wat. Nachie over slapen.
![]()
BIC nog steeds down, en ik kan geen goede MD80 cam vinden. Bah. En haat aan Ebay, want ze weigeren voorlopig mijn betaling te crediteren die BIC terugbetaald heeft. Dat vasthouden ben ik beu.
Wel confirmation dat andere Ebay troep verzonden is. Niet zoals bij DX eerst "waiting for supplier"
Ik vind het maar luie varkens die Chinezen. Ze handelen op Ebay als hun fulltime job, maar zijn te lui om bij hun artikelen het volgende weg te halen:
Of doelen ze op 25-12-2011
Iemand die deze nog goedkoper heeft gezien ?
Led zaklampje met trekdynamo. 5.50 $ kan wellicht nog goedkoper.
[ Bericht 0% gewijzigd door W00fer op 15-02-2011 02:45:01 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Vandaag is er bij Megagadgets een mooie aanbieding. Bij Buyincoins was die maybe wel 10 euro goedkoper, maar hier zit een intern geheugen in
http://www.megagadgets.nl/nl/dagaanbieding-gadgets-c-177/![]()
Turtle beachquote:Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef RobertNL het volgende:
![]()
vooral omdat:
[..]
Edit: lees de text bij dat afstandsbediening horloge:
200 years calendar and weeds (1901-2099)![]()
![]()
Ja een micro sd van 3 euroquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:12 schreef Berend. het volgende:
Vandaag is er bij Megagadgets een mooie aanbieding. Bij Buyincoins was die maybe wel 10 euro goedkoper, maar hier zit een intern geheugen in
http://www.megagadgets.nl/nl/dagaanbieding-gadgets-c-177/
Me hubschrauber heeft zijn eerst echte opdonder gehad. Stukkie is eraf gebroken. Van de staart in het midden zitten twee minivleugeltjes. 1tje is eraf
Toch maar buiten mee vliegen, binnen is onmogelijk. Als die nog goed vliegt...
Denk dat plakken wel lukt bij zo'n stukkie
Nah, dit is er eentje met certificaat van echtheid en zit op zo'n ¤65,- per k.g. schoon aan de haak excl. verzendkosten, koop ik liever wat goedkope chinese doppies.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:56 schreef neo2000 het volgende:
Andere optie is natuurlijk om je pup te dreigen hem naar China te sturen. Daar eten ze pups als ontbijt.![]()
Inmiddels de KM-92's en MD-52's besteld, misschien dat ik er de KM-880 nog bij doe om eens te proberen. Jammer alleen dat die laatste best in prijs gestegen is.![]()
![]()
Ze ontkennen hun downtime!!quote:Dear friend,
Thanks for your message and sorry for the delaying response.
Sorry for such a case.
There may be certain error, could you pls try again after some time?
Hope to have chances to serve you and hope anything else can attract you.
Please do not hesitate to contact us if any need any time.
Best wishes
Sunny
- buyincoins_au![]()
![]()
Verrekte lamballen daar, laat eens een virusscanner los op die shit.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Hehe, staat op de verpakking ook dat het geen speelgoed, maar een erg gevaarlijke hobby is hè. Daar is niks van gelogen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef beeklaan het volgende:
Me hubschrauber heeft zijn eerst echte opdonder gehad. Stukkie is eraf gebroken. Van de staart in het midden zitten twee minivleugeltjes. 1tje is eraf
Toch maar buiten mee vliegen, binnen is onmogelijk. Als die nog goed vliegt...
Denk dat plakken wel lukt bij zo'n stukkieDie vleugeltjes, vraag me af of die ook daadwerkelijk zoveel doen. Vaak zitten er nog lege ruimtes in ook, dus kan het leuk een vleugelvormpje hebben, maar aerodynamisch zal het weinig doen. Misschien de propwash breken zodat de staarrotor daar geen last van heeft? Ach, je bent i.i.g. verder van huis als een rotor het nodige mankeert. Ik moet wel toegeven dat 'ie dan meer als een echte helikopter klinkt.
Is vast het standaardmailtje.quote:
Wow! BIC (op E-bay) is echt supersnel.![]()
6 Februari geld overgemaakt, 9 Februari is het op de post gedaan, en 15 Februari al binnen.
Is verzonden via Singapore Post.![]()
En hoeveel duurder is het nou dan in de shop?
edit heb het even uitgezocht
Iets van 4.98 in de shop kost op ebay 6.67
Iets van 5.27 in de shop kost op ebay 7.31
Ze gooien er dus 2 dollar bovenop.
[ Bericht 67% gewijzigd door UncleSam op 15-02-2011 15:12:19 ]![]()
Verschilt per artikel, usb bluetooth was niet of nauwelijks duurder terwijl iemand anders hier melde dat een artikel (of artikels) veel duurder was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:07 schreef UncleSam het volgende:
En hoeveel duurder is het nou dan in de shop?![]()
En nog een stukje van de heli af :S Buiten waait ie alle kanten op, en binnen is geen plaats. Ik raad niemand zo'n ding aan. Mijne niet iig. Te klein voor buiten.
[ Bericht 30% gewijzigd door beeklaan op 15-02-2011 15:49:01 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Binnen vliegen kan, mits je genoeg ruimte hebt, alleen buiten vliegen als het zo goed als windstil is... dat was mijn aanraden. Verder is het oefenen, oefenen, oefenen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef beeklaan het volgende:
En nog een stukje van de heli af :S Buiten waait ie alle kanten op, en binnen is geen plaats. Ik raad niemand zo'n ding aan. Mijne niet iig. Te klein voor buiten.
Verder draait me achterste propellertje ook niet. Weet niet of die hoort te draaien, maar lijkt wel iets van kabeltjes in te zitten.Er zijn vaak kinderen die het eens van een afstandje aankijken en dan vragen of ze ook eens een stukje mogen vliegen.
![]()
Maar beter van niet hè.
Verder, die achterste doet alleen wat tijdens het voor- en achteruitwaarts gaan.Die regelt de pitch van het helikoptertje.
Ja dat laatste heb ik al uitgevonden. Nou is dat laatste rotortje dus ook kapotgelukkig zit er daarvan een reserve bij, maar ik plak em liever eerst. Kan pas morgenavond bij de lijm helaas vanwege verbouwing. Twee stukken moet ik al plakken :p en dan ga ik maar even buiten oefenen bij windstil. Hij vloog net al bij de buren in de tuin XD
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef beeklaan het volgende:
Ja dat laatste heb ik al uitgevonden. Nou is dat laatste rotortje dus ook kapotgelukkig zit er daarvan een reserve bij, maar ik plak em liever eerst. Kan pas morgenavond bij de lijm helaas vanwege verbouwing. Twee stukken moet ik al plakken :p en dan ga ik maar even buiten oefenen bij windstil. Hij vloog net al bij de buren in de tuin XD
Patience and practice, my fliend.
Inderdaad. Ik had voor een vriend ook een bluetooth usb stick gekocht op 6 februari, 8 februari verzonden en was net bezorgd door TNT. Als je het dus wat sneller wilt hebben is die ¤2 extra zeker wel waard!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:02 schreef Schild het volgende:
Wow! BIC (op E-bay) is echt supersnel.![]()
6 Februari geld overgemaakt, 9 Februari is het op de post gedaan, en 15 Februari al binnen.
Is verzonden via Singapore Post.
EDIT, en oh, het blijft lastig.
uno, dos, tres.
[ Bericht 23% gewijzigd door Iemand91 op 15-02-2011 18:11:43 ]![]()
Ik vond ze ook al vrij snel met m'n MD80. Was inderdaad ook via Singapore gekomen.
Stiekem had ik ook op mijn pakketje gehoopt wat op 7 feb door BIC verzonden isMisschien morgen, de post is meestal een dag trager hier dan bij jullie
Centdingen komen ook altijd pas iets later aan.
![]()
Ben op zoek naar oordopjes, wat zijn voor aardige prijs nog wel redelijke oordopjes? of is het in china allemaal kut. btw, liefst iets bij DX, focalprice of ebay, aangezien ik daar accounts heb.
verder iemand welleens mp3spelertje gekocht uit china? aan te raden of beter saturn of mediamarkt voor goedkoop apparaatje?![]()
Lees dit en het vorige topic eens doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef Superrudi het volgende:
Ben op zoek naar oordopjes, wat zijn voor aardige prijs nog wel redelijke oordopjes? of is het in china allemaal kut. btw, liefst iets bij DX, focalprice of ebay, aangezien ik daar accounts heb.
verder iemand welleens mp3spelertje gekocht uit china? aan te raden of beter saturn of mediamarkt voor goedkoop apparaatje?Worden goede besproken.
![]()
Voor 18 euro kanje bij mp4nation de ProAlpha halen met coupon foked.. of fokit of fokme of zo.. not sure staat wel in de eerste post.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef Superrudi het volgende:
verder iemand welleens mp3spelertje gekocht uit china? aan te raden of beter saturn of mediamarkt voor goedkoop apparaatje?
Die zijn echt goed voor hun geld.![]()
Jahoor, er is weer wat binnen!
Een iphone dock en mn jelly lens.
Ik zal zo even wat foto's posten!
Foto's:
Zonder lens:
Met lens:
De lens zelf:
Ze kosten 1 dollar op ebay, en ze zijn het geld zeker waard
[ Bericht 69% gewijzigd door Ballsofsteel op 15-02-2011 16:30:32 ]![]()
Op die foto zit er alleen een groene wand onder plus dat de foto vaag is.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Tja je ziet het misschien niet echt goed op die foto, maar hij is met mn iphone genomen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef beeklaan het volgende:
Op die foto zit er alleen een groene wand onder plus dat de foto vaag is.
En als je hem goed opplakt dan is die rand weg, maar je hebt wel gelijk de fotos worden wel vaag ervan. Maarja 1 dolar...![]()
dx heeft geen coupons voor korting wel voor kadotje als je meer als 30 dollar uitgeeft.BAM dit is 3KB![]()
Ja dat weet ik ik wil ook een cadeautjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef Loll het volgende:
dx heeft geen coupons voor korting wel voor kadotje als je meer als 30 dollar uitgeeft.![]()
maar kan dat in combo met bulkrate?![]()
jazeker je kan dan beter niet bulkrate als coupon gebruiken. maar met die knop onder het winkelwagen tabel. er staat daar enable bulkrate prices.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ik wil ook een cadeautje![]()
maar kan dat in combo met bulkrate?BAM dit is 3KB![]()
ja maar als ik daarop klik word het coupon vakje grijs en staat er bulkratequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Loll het volgende:
[..]
jazeker je kan dan beter niet bulkrate als coupon gebruiken. maar met die knop onder het winkelwagen tabel. er staat daar enable bulkrate prices.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
ja maar als ik daarop klik word het coupon vakje grijs en staat er bulkrateBeide kan dus niet blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
ja maar als ik daarop klik word het coupon vakje grijs en staat er bulkrate
Boeiend.![]()
nee niet echt, maar gratis dingen zijn altijd leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
Beide kan dus niet blijkbaar.
Boeiend.![]()
![]()
Heb vandaag ook mijn pakketje van Bic binnen, 8 feb. verzonden via Singapore post.
Besteld vanaf de website. (usb hub)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef bularax het volgende:
[..]
Maar ik ga alleen een strip kopen die blauw is. Kan het dan ook?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
ik zou gewoon voor tres gaan, wat simpeler dan die andere.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Iemand91 het volgende:
Potver, ik kom er maar niet uit, welke?
uno, dos, tres.
En nee, niet alle 3...![]()
Fisheye effect:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
waar voor dient die groene jelly lens voor je iphone
@ ballsofsteel: denk het ook, of de andere witte.![]()
Het geeft een fisheye effect, waardoor alles bol lijkt te staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
waar voor dient die groene jelly lens voor je iphone![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
waar voor dient die groene jelly lens voor je iphone(dacht al 2 keer 't zelfde antwoord kan die 3e ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Ballsofsteel het volgende:
[Wat doet die lens dan?]
fisheye effect)
zelfde hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:57 schreef RobertNL het volgende:
Heb vandaag ook mijn pakketje van Bic binnen, 8 feb. verzonden via Singapore post.
Besteld vanaf de website. (usb hub)
2 van buyincoins waaronder tablet:D![]()
Morgen de brainwavz (neem ik aan) ophalen bij de sigarenzaak. Kom ik 2 minuten later thuis, ik zag hem wegrijdenAls die klojo van de Karwei mijn platen even sneller had gezaagd
![]()
Heeft iemand nog een cute dildo of een rare sexy onderbroek ontvangen voor Valentijnsdag? Ik koop maar niet wat er allemaal op de Valentijnsdag banner staat bij de Chinashop, is het gelijk afgelopen![]()
![]()
Ik heb de oortjes ook net binnen, waarschijnlijk zaten ze in hetzelfde vliegtuigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
Morgen de brainwavz (neem ik aan) ophalen bij de sigarenzaak. Kom ik 2 minuten later thuis, ik zag hem wegrijdenAls die klojo van de Karwei mijn platen even sneller had gezaagd
![]()
Heeft iemand nog een cute dildo of een rare sexy onderbroek ontvangen voor Valentijnsdag? Ik koop maar niet wat er allemaal op de Valentijnsdag banner staat bij de Chinashop, is het gelijk afgelopen![]()
![]()
Ik vind de oortjes prima klinken, maar het comfort is niks. Maar ik heb nu ook de meest comfy die er zjin (Meelec M11, maar die klinken kut.)
![]()
Ik heb ze ook binnen, prima doppen voor die $5, stuk beter dan de md52 die ik hier ook heb liggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:51 schreef bergdani het volgende:
De mijne zijn ook vandaag gekomen.
Ben er wel tevreden over.![]()
Toiletcam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die kan je op leuke plekken hangenCommon sense is my super power. What's yours?
CP216468255CN 2011 held by Customs AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-02-15
Held bij customs...
Ik heb een tablet plus keyboard...
Nu moet ik gaan betalen? Maar die keyboard is bijv net onder de toegstane kosten. Hoef ik dan alleen de tablet op te geven of wat?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Tablet + keyboard + shipping (dus totaal prijs) *19% + 10 euro. maar soms hoef je dan ook niks te betalen hoorje kunt geluk hebben.
Gaat toch nog geld af. Je mag toch tot bepaald bedrag hebben?
Maar die status geeft ie normaal toch niet aan? Bij mij iig nog nooit voorgekomen. Niet dat ik veel pakketjes met T&T heb gehad...De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Nee normaal niet, maar ik heb wel eens een pakketje gehad die dat zei en waar ik vervolgens niks voor moest betalen (70 dollar).
Er gaat geen geld af boven 30 euro is betalen.
Ze hebben meerdere mogelijkheden hoe ze aan het bedrag komen.
1: Ze sturen je een formulier (bewijs hoeveel het waard is, paypal afschrift)
2: ze doen wat op de declaratie staat
3: ze schaten een waarde.
Ik zal even kijken wat er de laatste keer bij mij op de declaratie stond. geef me 1 minuutje.
Edit: Pc parts, 1.43 KG , $10
Let wel op dat als de TNT het pakketje komt brengen je contant moet betalen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik lees dat je tot 22 euro gratis mag invoeren. Dan lijkt het me sterk dat je bij 23 euro opeens 19% plus die 12,50 inklaringskosten moet betalen. Lijkt me logisch dat dat alleen over die ene euro hoeft. Weet wel dat ik een eventuele volgende keer alles los bestel.
Wat bedoel je met je edit?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Wat bic bij mij op de doos had gezet
Scheef allemaal zeg. Verder is mijne betaald in dollars, en nu staat de koers ongunstiger dan toen, dus rekenen ze het weer anders? Hmm.
Dus BIC zet de dollarwaarde erop?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Rekenkoers douane voor de maand februari:
V.S. AMERIKA 1 EURO = 1,35060000 USDMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oh das niet ongunstig. Maar goed. Stom zegBen ik weer 35 euro lichter.. En jij kwam er 2 keer doorheen
Denk niet dat ze me erdoor laten. Ze snappen wel dat dat ding duurder is dan 22 euro's.
Ja, waarschijnlijk krijg je een formulier waarin je moet invullen wat de waarde is + bewijsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: