abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92686290

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: MP4Nation geeft korting op bepaalde producten
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 14-02-2011 17:11:54 ]
woef
pi_92686417
Mijn pakketje van 12 dec. is vandaag binnengekomen. Zo'n pruts led horloge die of al kapot is, of waar de batterijen van leeg zijn :P

Was al bij Focalprice aan het klagen geweest dat het allemaal wat lang duurde, krijg ik ook vandaag een berichtje dat ze twee weken geleden al geld terug gestort hebben :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_92686817
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
Mijn pakketje van 12 dec. is vandaag binnengekomen. Zo'n pruts led horloge die of al kapot is, of waar de batterijen van leeg zijn :P

Was al bij Focalprice aan het klagen geweest dat het allemaal wat lang duurde, krijg ik ook vandaag een berichtje dat ze twee weken geleden al geld terug gestort hebben :D
Ik had ook bij bic geklaagd, 5 minuten daarna ging de deurbel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 18:31:54 ]
pi_92686879
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik had ook bij bic geklaagd, 5 minuten daarna ging de deurbel :')
En stond er een woedend Chineesje voor je deur? :9
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:33:55 #5
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_92686884
voor 2 euro moeilijk gaan doen :') sadness
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_92686941
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:33 schreef MaddoxX het volgende:
15 euro
pi_92686952
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:33 schreef MaddoxX het volgende:
Hebben ze je alweer vrijgelaten?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_92687853
Als iemand nog een ander mailadres van Bic heeft :)?
Heb ze al gecontact via skype, en paypal mail.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_92687954
Dit topic maar weer eens gaan volgen :)
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:12:25 #10
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92687973
Item No. Year Status Location Destination Country Status
CP216468255CN 2011 posting NETHERLANDS 2011-02-12

Wat betekent dit? Zit ie nog in China?

CP216468255CN
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_92688008
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef beeklaan het volgende:
Item No. Year Status Location Destination Country Status
CP216468255CN 2011 posting NETHERLANDS 2011-02-12

Wat betekent dit? Zit ie nog in China?

CP216468255CN
Je bedrijf (BIC, DX whatever) heeft het verzonden naar de koerier daar. Dus ja, is nog in China.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:13:49 #12
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92688024
Pff, de 30e was het verzonden. Stelletje stakkers.
pi_92688357
Ik heb op 27 januari een bestelling gedaan bij www.lightake.com (jack).
En tot heden geen reactie gehad, ook geen bevestiging van de bestelling.
Schiet niet op ....
pi_92688807
Ik wacht nu alleen nog op de volgende bestelde webshopartikelen:
- Grote order bij BIC (1st) met een stuk of 16 items (totale waarde zo'n 28,- euro, variërend van stylus pennetjes tot een capo voor m'n gitaar)
- Jelly wide-angle lens voor m'n MD80 Mini DV
- AA/AAA (de-charger) met LCD display (EU-region stekker)
- Leren flip-case cover voor m'n Desire Z (die huidige rubberized plastic laat namelijk los)

Ik hoop dat BIC binnenkort weer normaal doet, dan kan ik m'n status checken. Ik mag eigenlijk toch hopen dat het (meeste) al de deur uit is. Oe. En als iemand nog tips heeft voor leuke items, zoals laatst dus die Alpha's van Brainwavz, keep those suggestions coming! :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:33:33 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92688869
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:13 schreef beeklaan het volgende:
Pff, de 30e was het verzonden. Stelletje stakkers.
Het is dus afgelopen dinsdag naar de post gebracht (ivm chinees nieuw jaar), als je hem nu kan tracken betekend het meestal dat hij snel china uit gaat. dan nog een dag of 5 en je hebt hem.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:34:31 #16
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92688912
OK. Let's hope so!
pi_92688955
Ik heb al meerdere keren kranen besteld via lightinthebox. Nu wil ik een thermostatische douchekraan van 300 dollar kopen. Dat ding weegt 6 kilo. En wat ik eigenlijk nog steeds niet weet, zijn kranen invoeringskosten en btw vrij?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:57:45 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92689977
belastingtelefoon :)
pi_92691702
DX is kapottttttttttttt
Ja.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:46:35 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92692116
Hier is hij weer heel :P, maar de app heeft tegenwoordig wel af en toe wat error's (trage server).

Scriptkiddie met kapotte E-phone lijkt weer bezig :(
pi_92692262
Hij doet het wel, er is alleen geen echte layout te bekennen. :+
BIC laat zich in ieder geval al helemaal niet begroeten. -O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:52:03 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92692430
pi_92692451
Ik hoop dat bic nu een snellere site aan het bouwen is
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:53:56 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92692529
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef ElmoFan het volgende:
Ik hoop dat bic nu een snellere site aan het bouwen is
ik hoop dat hij snel weer online is, die site bouwen ze daarna maar :P

Omdat de link van net niet werkt:

pi_92692824
Ik zag op Taobao Angry Birds als keychains. :D _O_
Kreeg ze alleen niet bij Jack toegevoegd... bleef maar laden en denken...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:05:55 #26
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_92693046
We hebben altijd Vsamsun nog
pi_92693869
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:32 schreef shiznuts het volgende:
[...]
- Jelly wide-angle lens voor m'n MD80 Mini DV
[...]
Post je dan een met/zonder filmpje aub? Ben benieuwd of het veel verschil maakt.
jaja, en azo...
pi_92694846
Ik had mijn Brainwavs Alpha's gelijk met jullie besteld, ze waren net als die van jullie al verstuurd begin februari, maar die van mij zijn er nog niet. :O
Ach ja, hopelijk zijn ze er dinsdag dan ofzo. Ik heb niet zo'n haast, zolang ze er maar zijn voor de voorjaarsvakantie. :)
pi_92696252
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Post je dan een met/zonder filmpje aub? Ben benieuwd of het veel verschil maakt.
Ja, die heb ik ook besteld(ook een md80 trouwens). Hij was 1$ en een beetje geloof ik.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:27:46 #30
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_92696838
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef portabel het volgende:
Ik heb al meerdere keren kranen besteld via lightinthebox. Nu wil ik een thermostatische douchekraan van 300 dollar kopen. Dat ding weegt 6 kilo. En wat ik eigenlijk nog steeds niet weet, zijn kranen invoeringskosten en btw vrij?
Welke en hoe bevallen ze? ;) Staan stoere dingen op de site daar, is eigenlijk de enige China website welke mij nog kan verrassen qua originaliteit van artikelen, LITB.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:24:56 #31
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92699429
Die topics gaan tegenwoordig écht te snel :')

Maar hoop niet dat het die hacker van pandawill/bic is die nu ook DX aan het aanvallen is.
Op de FB van Pandawill stond dat het toen twee zuid-afrikaanse adressen waren die ddosde op Pandawill's servers.
quote:
Pandawill.com
Two ips from South Africa are attacking our page now, we have blocked them.
198.54.202.194 is attacking, Blocking them for 24 connections.
196.25.255.194 is attacking, Blocking them for 20 connections
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_92699496
Wat schieten ze nou weer op met een DDOS-aanval?
Behalve dat de site uit overbelast raakt? :{
Kunnen ze niet iemand anders pesten?
pi_92700075
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef bergdani het volgende:
Ik had mijn Brainwavs Alpha's gelijk met jullie besteld, ze waren net als die van jullie al verstuurd begin februari, maar die van mij zijn er nog niet. :O
Ach ja, hopelijk zijn ze er dinsdag dan ofzo. Ik heb niet zo'n haast, zolang ze er maar zijn voor de voorjaarsvakantie. :)
Dat duurt nog wel even hoor
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:42:48 #34
48067 neo2000
pi_92700199
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Wat schieten ze nou weer op met een DDOS-aanval?
Behalve dat de site uit overbelast raakt? :{
Kunnen ze niet iemand anders pesten?
Als het met pesten te maken heeft. ;)

Zal eerder zijn dat een rivaliserende Chinese webshop allerlei Oostblok scriptkiddies in huurt om via hun botnet een concurrent plat te leggen.
Of er heeft iemand Mr. Lee van Dealextreme geen "plotection money" betaald, dat kan natuurlijk ook nog. :+
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 13 februari 2011 @ 00:06:55 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92701203
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Als het met pesten te maken heeft. ;)

Zal eerder zijn dat een rivaliserende Chinese webshop allerlei Oostblok scriptkiddies in huurt om via hun botnet een concurrent plat te leggen.
Of er heeft iemand Mr. Lee van Dealextreme geen "plotection money" betaald, dat kan natuurlijk ook nog. :+
Zullen we die scriptkiddies gewoon 2 euro meer betalen om het leven van die IkHuurHackersChinees zuur te maken :) (wie zoekt ze even op?)
pi_92701231
Begrijp het dan dan toch! Die Chinezen houden ons voor de gek. Ze zijn net in hun vakantieritme en willen niet nu alweer werken, dus halen ze hun site offline en zeggen ze dat ze aangevallen worden. :)
pi_92701425
Trouwens, degenedie de 808 camera binnen heeft. Is het wat?
  zondag 13 februari 2011 @ 00:29:17 #38
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92702128
Link van die 808 camera?
  zondag 13 februari 2011 @ 00:51:00 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92702946
Hier trouwens een vergelijking:
  zondag 13 februari 2011 @ 01:05:03 #40
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92703463
Oh die ken ik ja :P Heb dat filmpje wel eens gepost. Wist niet dat die 808 heette, ik noemde hem keyring spycamera.
  zondag 13 februari 2011 @ 01:40:13 #41
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92704596
http://www.tomtop.com/clothing-accessories/clothes.html

Chinese namaak Snuggies _O_

Wel een goede site verder, kwam hem zo vaak tegen op ebay dat ik ging googlen. :)
pi_92704882
Donderdag een tablet (ZT 180) besteld bij een van die chinese shops. Ben benieuwd :Y)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_92706264
Diegene die hiermee op een HBO/WO durft te verschijnen, en er een foto van maakt is een HELD:

Friettent dikke Willie, met Willie
pi_92706308
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:51 schreef shiznuts het volgende:
Hier trouwens een vergelijking:
1GB = 11 min video. Hoe weinig is dat!
  zondag 13 februari 2011 @ 09:09:33 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92707903
Bic is weer online! *O* *O* *O* *O* *O*

Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you can`t open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.

Edit: net zo traag als panda :'(
  zondag 13 februari 2011 @ 10:11:27 #46
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_92708463
quote:
Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.tomtop.com/clothing-accessories/clothes.html

Chinese namaak Snuggies _O_

Wel een goede site verder, kwam hem zo vaak tegen op ebay dat ik ging googlen. :)
Die vliegen waarschijnlijk al in de brand als je er naar kijkt :D
  zondag 13 februari 2011 @ 10:48:38 #47
48067 neo2000
pi_92709119
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 09:09 schreef RobertNL het volgende:
Bic is weer online! *O* *O* *O* *O* *O*

Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you can`t open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.

Edit: net zo traag als panda :'(
Ik zou toch eerst eens hun eigen ICT personeel doorlichten als ik hen was, die virussen lijken mij ook gemakkelijker geplaatst door iemand die zelf de site onderhoud dan dat deze op een of andere manier van hun CMS binnen geglipt zijn.

Was het ook niet Jack die vroegah al eens aangaf dat zijn site ook elke keer ge-ddossed werd door, vermoedelijk scriptkiddies in opdracht van een grotere concurrent? (volgens mij noemde hij daarbij zelfs Deal Extreme)
  zondag 13 februari 2011 @ 11:09:56 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92709577
Ik heb er niet super veel verstand van maar ik denk dat bic de beveiliging gewoon niet helemaal goed op orde had en dat het redelijk simpel was voor de hacker.

Dx heeft ook last van ddos attacks net als panawill.

Waarschijnlijk is er inderdaad gewoon een concurrent bezig Maarja welke site is dat :P, kunnen ze dat er niet even bij vermelden als ze toch aan het hacken zijn? ;)
  zondag 13 februari 2011 @ 11:31:10 #49
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_92710138
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef RobertNL het volgende:
Ik heb er niet super veel verstand van maar ik denk dat bic de beveiliging gewoon niet helemaal goed op orde had en dat het redelijk simpel was voor de hacker.

Dx heeft ook last van ddos attacks net als panawill.

Waarschijnlijk is er inderdaad gewoon een concurrent bezig Maarja welke site is dat :P, kunnen ze dat er niet even bij vermelden als ze toch aan het hacken zijn? ;)
Maar wat hebben die hackers der in gods naam aan om ddos attack's uit te voeren ?
pi_92710678
Bic is weer online:d

alleen de orders gaan niet zo snel...
ze zitten nog niet eens op het vliegveld
pi_92711043
Ik wil weer eens wat bestellen, maar weet niet wat :(
  zondag 13 februari 2011 @ 12:02:08 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92711110
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1315.html
zelfde als de keychain, alleen in een andere verpakking (en iets duurder)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:04:57 #53
48067 neo2000
pi_92711196
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:31 schreef ericosman het volgende:

[..]

Maar wat hebben die hackers der in gods naam aan om ddos attack's uit te voeren ?
[jipenjannekemodus]
Uhm, nou.. Als, laten we zeggen dealextreme jou inhuurt (centjes geeft) om een, laten we zeggen concurrerende site (een site die ongeveer hetzelfde doet en hiermee heel veel klanten bij je weghaalt omdat ze bijvoorbeeld goedkoper zijn) lam te leggen, dan moeten die klanten ergens anders naar toe.

Dit heeft ermee te maken dat je niet telefonisch een bestelling kan plaatsen bij deze winkels en ook omdat ze niet om de hoek van de straat bij je zitten. Je moet dus echt naar de website toe om te kunnen bestellen, je kan er niet even naartoe lopen. En ook al had dat gekund, China is heel ver weg dus dan moet je heel erg lang lopen. Dat vinden mensen niet leuk.

Doet de website het niet dan kan je er dus niet bestellen en verdient het bedrijf (zeg maar de baas van de winkel) achter de website geen centjes. Omdat de klant toch zijn spulletjes wil hebben zal hij/zij naar een andere website toe moeten om daar de spulletjes te bestellen. En verhip, de website van de concurrent doet het nog wel, dan bestellen we lekker daar! Dus door een hacker te betalen die er voor zorgt dat een website van een ander het niet meer doet, heb je kans dat de klanten van die ander hun centjes aan jou geven in plaats van aan die ander.
[/jipenjannekemodus]
pi_92711249
Waarom heb ik eht idee dat de helft van de reviews op BIC van Bic zelf is? :')

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 12:08:33 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 12:07:47 #55
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92711282
omdat dat waar is :P
  zondag 13 februari 2011 @ 12:50:20 #56
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92712785
Robert: Jouw link is iets anders dan die keychain cam ding. En als ik youtube filmpjes zie is die ook slechter.
pi_92712868
quote:
Op zondag 13 februari 2011 12:02 schreef RobertNL het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1315.html
zelfde als de keychain, alleen in een andere verpakking (en iets duurder)
Ja, daar zat ik ook naar te kijken. Alleen er zitten niet van die houders bij, en dat vind ik toch wel handig.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:01:01 #58
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92713261
Hoe kun je zien hoeveel store credit je hebt bij DX?

Eerst zeggen ze over een order: wacht maar af, komt nog wel, wacht nog maar eventjes.
Dus ik wacht nog eventjes, nog steeds niks, reageer op het ticket dat ik wel store credit wil om in m'n volgende order te doen. "Nee, dat kan niet, want het is te lang geleden en ze kunnen het pakketje niet tracken dus pech"

:')

Whehe op bic:

Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price :D Ze zijn iig weer online *O*
  zondag 13 februari 2011 @ 13:09:50 #59
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92713661
Doet me aan dit denken _O- Dat waren tijden...

Chinese Webshops topic #60 - Wij redden de wereldeconomie
pi_92713914
De lava mirror samurai horloges zijn in de aanbieding bij BIC. Rechtsboven in staat dailysale, daar even op klikken!

Item Code: 003014
Price: $9.98 $6.99 Save: 30.00%
  zondag 13 februari 2011 @ 13:17:42 #61
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92713967
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef monkeybrain het volgende:

Leugenaar!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:30:00 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92714400
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef beeklaan het volgende:
Robert: Jouw link is iets anders dan die keychain cam ding. En als ik youtube filmpjes zie is die ook slechter.
Ok, het stond bij een review :P maarja die kan net zo goed van bic zijn natuurlijk :P

http://www.suntekstore.com/index.html freebies! waarom wist ik dat niet :P

Edit: ah maar 1 per uur :/

[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 13-02-2011 13:36:23 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 13:47:15 #63
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92715055
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef monkeybrain het volgende:

_O-
pi_92715057
quote:
Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ok, het stond bij een review :P maarja die kan net zo goed van bic zijn natuurlijk :P

Geef ze er nou heel veel weg of maar één?
  zondag 13 februari 2011 @ 13:47:46 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92715073
1 per uur
  zondag 13 februari 2011 @ 13:59:43 #66
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92715510
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is al meer dan twee jaar zo :O
Elke paar topics duikt er weer iemand op die het ontdekt.. en dan gaat iedereen weer freebies hunten, tools bouwen die precies klikken enzo c_/ Altijd een leuke discussie om te volgen.. tot het weer uitsterft :9
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 13 februari 2011 @ 14:01:00 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92715578
quote:
16s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat is al meer dan twee jaar zo :O
Elke paar topics duikt er weer iemand op die het ontdekt.. en dan gaat iedereen weer freebies hunten, tools bouwen die precies klikken enzo c_/ Altijd een leuke discussie om te volgen.. tot het weer uitsterft :9
Ik geef nu al op ;P niet gewonnen :/
pi_92715929
Tja, om nou je best te gaan doen voor een tafelvoetbalballetje...
  zondag 13 februari 2011 @ 14:27:30 #69
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92716615
gratis is gratis !
pi_92717132
quote:
Op zondag 13 februari 2011 14:27 schreef RobertNL het volgende:
gratis is gratis !
Ja, goed punt!
  zondag 13 februari 2011 @ 15:20:28 #71
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92718715
Snapt iemand de "track my order" functie op BIC?
pi_92718925
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:20 schreef beeklaan het volgende:
Snapt iemand de "track my order" functie op BIC?
:Y
  zondag 13 februari 2011 @ 15:39:07 #73
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92719508
Ik doe me order en dan enter en dan gebeurt er niets.
  zondag 13 februari 2011 @ 15:50:36 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92720055
Deed het hier eventjes, lijkt nu weer overbelast. ;(
pi_92720802
quote:
Op zondag 13 februari 2011 00:12 schreef Ballsofsteel het volgende:
Trouwens, degenedie de 808 camera binnen heeft. Is het wat?
Jah ik heb die 808 van BIC en het was een versie 8 en hij werkt supergoed
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
pi_92721097
quote:
Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Jah ik heb die 808 van BIC en het was een versie 8 en hij werkt supergoed
dat is mooi! Ik heb nog een md80 in bestelling staan.
pi_92722309
Word ik afgetuigd als ik zeg dat ik de linker wel wat vind hebben? :{
  zondag 13 februari 2011 @ 17:48:00 #78
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92725841
Is gewoon een metalen ring.
pi_92725882
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef beeklaan het volgende:
Is gewoon een metalen ring.
Weet ik, maar niet perse lelijk ofzo. Vind het wel wat hebben...
  zondag 13 februari 2011 @ 17:54:05 #80
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92726078
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
Word ik afgetuigd als ik zeg dat ik de linker wel wat vind hebben? :{
Ringen zijn voor homo's of sukkels die de homo-mode van tegenwoordig volgen, ook bekend als de metreoseksuelen.

Een ring is alleen acceptabel als deze samenkomt met een vrouw, voor de rest mag een man een horloge dragen als sieraad.

Duidelijk ^O^
  zondag 13 februari 2011 @ 18:02:02 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92726388
Oh gratis headset voor xbox :P iemand belangstelling :P

[ Bericht 21% gewijzigd door RobertNL op 13-02-2011 18:11:05 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 18:03:04 #82
48067 neo2000
pi_92726424
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ringen zijn voor homo's of sukkels die de homo-mode van tegenwoordig volgen, ook bekend als de metreoseksuelen.

Een ring is alleen acceptabel als deze samenkomt met een vrouw, voor de rest mag een man een horloge dragen als sieraad.

Duidelijk ^O^
Uitzonderingen zijn natuurlijk cockrings. ^O^
  zondag 13 februari 2011 @ 18:14:42 #83
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92726769
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Uitzonderingen zijn natuurlijk cockrings. ^O^
Alleen met vrouw :P
pi_92726799
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef RobertNL het volgende:
Oh gratis headset voor xbox :P iemand belangstelling :P
[ afbeelding ]
Hahah vet!
Moet straks ook even kijken naar een freebie
  zondag 13 februari 2011 @ 18:17:05 #85
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92726856
Robert: Klikte je precies op de 0.00 of een halve seconde ervoor (aangezien de vertraging met de pop up een halve seconde is.

BTW: Die site is ongelofelijk duur.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:23:37 #86
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92727098
Gewoon geluk denk ik :P

Maar mag je dit de hele dag doen :P? of 1x per x week..

Kan mijn order niet zien op de site maar we zien wel wat het wordt :)
  zondag 13 februari 2011 @ 18:25:32 #87
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92727157
Eén keer per dag.
pi_92727243
Klopt, "* Limit 1 winner per household (or address) win once only within 24 hrs. No Suntek Points rewarded."
  zondag 13 februari 2011 @ 18:28:33 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92727258
kijk bij last winner :P
pi_92727320
Robert, Gratis , Netherlands. Hahaha gratis :p
  zondag 13 februari 2011 @ 18:31:18 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92727363
ga straks eens even kijken als ik bij bic ook nog wat gratis spul kan bestellen ^^
pi_92727463
Heb je die headset trouwens nog :P?
pi_92728350
ik ga ook ff proberen zo.n gratis ding te scoren:P
pi_92728549
Mij net niet gelukt met die batterij:P
pi_92728613
mij ook niet
ookal drukte ik op 00.00
  zondag 13 februari 2011 @ 20:06:41 #96
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92732282
  zondag 13 februari 2011 @ 20:22:28 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92733376
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)ess_only_p17373.html

Een centstok in de rebound *)
Die bestellen we dan ook maar in de rebound :)

Iemand nog een leuk speeltje op bic gezien :P heb nog steeds shopcredit :P
pi_92736461
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)ess_only_p17373.html

Een centstok in de rebound *)
besteld:D
pi_92736829
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:00 schreef dustinoo het volgende:

[..]

besteld:D
Om hem vervolgens gelijk weg te gooien omdat je hem eigenlijk toch niet nodig hebt? ;(

Sommige mensen bestellen echt alle 1 cent deals, ook al weten ze niet eens wat ze ermee moeten
pi_92736922
je kan er mee schrijven:D

een extra pen is nooit weg
pi_92737132
Uhh, sinds wanneer kan je met een stylus schrijven? :')

Heb je uberhauptwel gelezen wat je hebt besteld? :)
pi_92737377
Ik wou echt precies hetzelfde sturen, het is een stylus en geen pen :p
Alsnog besteld want was al van plan ergens een setje te kopen :)
pi_92737691
o kut:P

heb al wel betaald maar hij staat niet in mn order geschiedenis...
  zondag 13 februari 2011 @ 21:20:55 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92738156
Besteld voor bij mijn mijn tablet :P kan ik die ik nu heb bij de andere tablet doen :)

Ben atm even een lijstje aan het maken/updaten van wat ik allemaal waar besteld heb.
pi_92738635
Even tussendoor vraagje, hoevaak kan je de coupon 10%ebay110 gebruiken?
Thanks!
  zondag 13 februari 2011 @ 21:31:33 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92739102
1 keer
pi_92739208
Thanks, dan houd het op want heb hem al 1x gebruikt :p
  zondag 13 februari 2011 @ 21:37:26 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92739657
Nieuw account aanmaken :) kan je weer recommender + coupon gebruiken

Heb het even bekeken en ik heb +- 600 dollar uitgegeven in china :o
waarvan deels weer dooverkocht, dus niet alles voor mij zelf :)
pi_92740049
- Vergeet deze reactie, ik drukte op pagina 5 en kwam op pagina 4, dus late reactie van mij. :')
  zondag 13 februari 2011 @ 22:18:55 #110
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92743525
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef Semmm het volgende:

[..]

Om hem vervolgens gelijk weg te gooien omdat je hem eigenlijk toch niet nodig hebt? ;(

Sommige mensen bestellen echt alle 1 cent deals, ook al weten ze niet eens wat ze ermee moeten
Jij wilt dat Chinezen geen zaken doen met ons? Jij steelt het brood uit hun mond :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 13-02-2011 22:40:45 ]
pi_92744968
Stylus is wel vet, ik heb alleen geen account en werkt niet op Desire.
pi_92746000
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jij wilt dat Chinezen geen zaken doen met ons? Jij steelt het brood uit hun mond :{w
Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct doorverwijzen naar de prullenbak/china-rommel-la.

[ Bericht 1% gewijzigd door Semmm op 13-02-2011 22:58:15 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 22:51:08 #113
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92746081
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct door naar de prullenbak/china-rommel-la doorverwijzen.
Dat gebeurt met een groot deel van de dingen die wél geld kostten, ook. :')
pi_92747456
quote:

[..]

Ik krijg bijna medelijden met die Chinezen, allemaal stinkendhard werken om voor ons producten te maken die we direct doorverwijzen naar de prullenbak/china-rommel-la.
wat kan hun dat schelen wat je er mee doet, als hun hun geld maar krijgen :)
1 cent deal ook besteld, al werkt die toch niet op mijn toekomstige tel :)
  zondag 13 februari 2011 @ 23:37:04 #115
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92749194
quote:

[..]

Heb jij soms een probleem met luxe? Ik heb het recht om zaken direct in de vuilnisbak te gooien, gewoon omdat het kan. Die Chinezen mogen inderdaad hard werken, ze zijn niet voor niets tientallen IQ punten lager dan mij :Y

Nu moet je mij niet boos aankijken, ga maar klagen bij Darwin. Survival of the fittest en ik ben het alpha mannetje :7
pi_92749600
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb jij soms een probleem met luxe? Ik heb het recht om zaken direct in de vuilnisbak te gooien, gewoon omdat het kan. Die Chinezen mogen inderdaad hard werken, ze zijn niet voor niets tientallen IQ punten lager dan mij :Y

Nu moet je mij niet boos aankijken, ga maar klagen bij Darwin. Survival of the fittest en ik ben het alpha mannetje :7
Het gaat me meer om het feit dat mensen bij 1 cent deals gelijk klikken op bestellen ook al is het een "Cute Butterfly sticker for women". :') ;)
  zondag 13 februari 2011 @ 23:46:03 #117
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92749704
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Semmm het volgende:

[..]

Het gaat me meer om het feit dat mensen bij 1 cent deals gelijk klikken op bestellen ook al is het een "Cute Butterfly sticker for women". :') ;)
Mooi toch. Dankzij ons mogen ze gele enveloppen inpakken anders zaten ze nu in de kinderprostitutie. Wij doen het werk van god, ook voor 1 cent *O*

SPOILER
pi_92749952
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

wat kan hun dat schelen wat je er mee doet, als hun hun geld maar krijgen :)
1 cent deal ook besteld, al werkt die toch niet op mijn toekomstige tel :)
Ook besteld! Alle 1 cent deals zijn welkom.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  zondag 13 februari 2011 @ 23:54:04 #119
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92750147
Ze mogen sowieso in hun handjes wrijven want we betalen 1¤ cent, dat is toch gauw 30% meer dan de werkelijke prijs. Hoezo maken ze geen winst op deze deals -O-
pi_92752011
BIC is down hier. Die kakstylus hoef ik niet. Alleen maar vervuiling van mijn toch al volle pennenla.
pi_92755234
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

*dan ik
pi_92759406
Eergisteren heeft onze pup het zoveelste setje oordopjes opgegeten dus ik wil er weer wat gaan bestellen zodat ik niet weer zonder zit. ;(
Ik heb de Kanen KM-92's iig besteld omdat ik hou van veel bass en wilde de MD-52 ook eens uitproberen maar VSamsun kan geen betalingen ontvangen en op andere plekken is hij niet meer leverbaar.
Iemand die nog een (ander) alternatief weet? :?

Ik weet dat duurdere doppen beter zijn maar met minimaal een setje per 2 weken wat er doorheen gaat vind ik ~$5 p.s. wel even duur genoeg. :+
  maandag 14 februari 2011 @ 10:57:32 #123
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92759558
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef W00fer het volgende:
BIC is down hier. Die kakstylus hoef ik niet. Alleen maar vervuiling van mijn toch al volle pennenla.
Pandawill is ook nogsteeds down, had ze gevraagd wat er aan de hand is, of ze nogsteeds last hebben van de Ddos van laatst. Kreeg berricht dat ze nogsteeds af en toe Ddos aanvallen tegen de site kregen, en IT er erg druk mee bezig was. Ze vertelden ook dat ze géén idee hadden waarom ze geDdosed worden... |:(

Why Ddossen je z'n site.. nutteloos }:| (En ofcourse snap ik dat ze willen dat ik bij andere webshops koop etc, maar vind eht nogsteeds wel kansloos :N )

[ Bericht 9% gewijzigd door tokko1 op 14-02-2011 11:04:23 ]
pi_92759718
quote:
16s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Pandawill is ook nogsteeds down, had ze gevraagd wat er aan de hand is, of ze nogsteeds last hebben van de Ddos van laatst. Kreeg berricht dat ze nogsteeds af en toe Ddos aanvallen tegen de site kregen, en IT er erg druk mee bezig was. Ze vertelden ook dat ze géén idee hadden waarom ze geDdosed worden... |:(

Why Ddossen je z'n site.. nutteloos }:|
Waarom? Dan moet je even teruglezen. Iemand heeft het haarfijn uitgelegd waarom je een website zou kunnen ddossen.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:04:19 #125
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92759800
Pandawill moet gewoon even de Triad opbellen. Deze hebben een netwerk over de gehele wereld met als front de afhaalchinees.
pi_92760324
Men, ze komen wel vroeg met pakketjes brengen, maar DX is binnen. Pics hebben?
  maandag 14 februari 2011 @ 11:21:28 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92760461
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:17 schreef Iemand91 het volgende:
Men, ze komen wel vroeg met pakketjes brengen, maar DX is binnen. Pics hebben?
Van wat, again?
pi_92760513
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Van wat, again?
Zo'n mechanical watch.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:27:41 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92760673
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zo'n mechanical watch.
Ach so. :D Ben ik wel benieuwd naar, vooral de zwarte versie. :Y
Mijn huidige horloge uit China, daarvan heeft het neppe secondenwijzertje afscheid genomen van z'n plek en zwerft nu een beetje rond, ook blokkeert daarbij soms ook de werkende minuten en uren wijzers waardoor de tijd stilstaat. _O-
  maandag 14 februari 2011 @ 11:34:22 #130
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92760966
Ik hoor alleen maar negatieve verhalen over die horloges. Dit zijn die van 18 dollar enzo? Of die van een paar dollar?
pi_92761599
Die mechanical watches hoor ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen over, daarom heb ik deze ook maar gekocht. Right. Hier te koop voor ¤11,94.
De foto's zijn niet zo scherp maar je kunt ook wel zien waarom dat zo is.
Foto's trouwens maar in een spoiler gezet want ik neem aan dat een groot deel niet hierin geïnteresseerd is.

SPOILER
Dus eerste indrukken:
- Kleiner (zowel in grootte als om de pols) dan ik had verwacht, en ik heb geloof ik redelijk dunne polsen.
- Ook lichter dan ik had verwacht. Misschien vond ik dit (grootte en gewicht) ook wel meevallen omdat ik eigenlijk altijd wel redelijk grote/zware horloges draag.
- Netjes aangekomen en verpakt.
- Ziet er best leuk uit, niet heel erg makkelijk afleesbaar maar je krijgt daar wel het zich op het mechanisch en bewegend deel van het horloge voor terug (want de achterkant zie je meestal niet)
- Bandje is opzich prima, ben wel bang dat op een dag het pennetje waarmee het aan de behuizing vast zit een keer kapot/los gaat, maar dat gebeurd mij om een of andere reden wel vaker. (Bij andere horloges) Ik weet niet of het echt leer is maar het ruikt er wel naar.
- Maar wat vooral opvalt is dat dit hele gebeuren (de hele manier van werken van het horloge!) nog geen ¤15 kost. Hulde! ^O^

EDIT: 1 downfall, de (niet werkende) tachymeter heeft van die witte letters en strepen erop. Niet alle letters/strepen zijn wit (te zien op foto's)...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 14-02-2011 12:47:24 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 12:03:46 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92762164
Looks pretty nice... keek ff rond, deze ziet er ook wel aardig uit. :)
pi_92762390
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef shiznuts het volgende:
Looks pretty nice... keek ff rond, deze ziet er ook wel aardig uit. :)
Tja, ik had liever zo'n bandje als ik nu heb. En wat me net opviel, ze hadden het horloge op tijd gezet! :D Weliswaar voor hun, maar toch.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:11:29 #134
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92762444
Als me pakketje al sinds 6 januari op outward office of exchange staat, hoe groot schatten jullie de kans dat ie toch komt? Ik heb me geld al terug en het was wel maar 20 euro. Maar ik wil dat product graag hebben, dus ik bestel het nog een keer denk ik. Of kan ik beter even wachten? Aangezien ik die 20 euro terug moet betalen als die nog aankomt, en ze hebben me T&T, dus kunnen ze dat daarop zien?

RR972972380CN

[ Bericht 0% gewijzigd door beeklaan op 14-02-2011 12:18:58 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 12:19:30 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92762771
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef beeklaan het volgende:
Als me pakketje al sinds 6 januari op outward office of exchange staat, hoe groot schatten jullie de kans dat ie toch komt? Ik heb me geld al terug en het was wel maar 20 euro. Maar ik wil dat product graag hebben, dus ik bestel het nog een keer denk ik. Of kan ik beter even wachten? Aangezien ik die 20 euro terug moet betalen als die nog aankomt, en ze hebben me T&T, dus kunnen ze dat daar op zien?

RR972972380CN
Bij de eBay BIC had ik een MD80 besteld november vorig jaar, die nooit aankwam en kreeg m'n geld netjes terug. Maar ja, omdat ik 'em zo graag wilde heb ik het dus pas weer geprobeerd en nu was het wel een succes. :)
  maandag 14 februari 2011 @ 12:20:44 #136
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92762833
Heb via Ebay besteld.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:25:04 #137
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_92762995
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef beeklaan het volgende:
Aangezien ik die 20 euro terug moet betalen als die nog aankomt

RR972972380CN
ik weet niet welke chinees je gesproken hebt, maar accept giro's hebben ze daar niet, en deurwaarders komen niet voor 20 euro.
dus terugbetalen hoef je het nooit meer.
en er zijn genoeg verkoop chinezen op ebay, dus koop nooit meer wat bij hem en je hebt geen gezeur meer ook.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 14 februari 2011 @ 12:27:26 #138
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92763076
Lol. Nee maar misschien kunnen ze klagen bij PayPal. Je weet het niet. En straks zit ik met twee items, terwijl ik er één gratis had kunnen krijgen. Capiche? Daarom wil ik weten hoe groot jullie de kans schatten dat ie überhaupt nog aankomt.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:28:40 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92763125
6 januari... sja, niks is onmogelijk, maar ik zou er niet meer in geloven.
pi_92763353
"departure from outward office of exchange"? Van mij stond op 19 januari daarop, op 11 februari was ie aangekomen in Nederland. Dus onmogelijk is het zeker niet, sterker nog ik denk/weet dat er nog wel meer zijn die iets binnen moeten krijgen dat al heel erg lang onderweg is.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:37:11 #141
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_92763438
ik vermoed dat ie ergens op een kar ligt die ze vergeten zijn te verwerken na de kerst-berg verzendingen. die vinden ze over een jaartje weer terug in een schoonmaakkast ofzo _O-
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 14 februari 2011 @ 12:38:11 #142
97745 Thorical
finding a way
pi_92763473
Die Pandawill is ook niet te openen zeker een ongelukje met vuurwerk.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:39:07 #143
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92763513
Zo'n idee heb ik ook ja :P

Maar toch is het vreemd dat ze zo snel zoek raken in China. Het gaat hier om aangetekende pakketten, en ik werk toevallig in het Distributiecentrum voor Pakketten in Amersfoort, en in heel Amersfoort worden er elke dag slechts tientallen hiervan weggebracht. (op een totaal van 10000). Ze worden dan ook erg zorgvuldig behandeld. Zitten vaak documenten, geld of paspoorten in.

Zal wel aan de spleetogen liggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door beeklaan op 14-02-2011 12:45:16 ]
pi_92766918
Oh, en iemand toevallig dit (of iets vergelijkbaars) gezien?
Potver, ¤59,95 en elders ¤119,95! _O-
  maandag 14 februari 2011 @ 14:10:38 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92767095
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en iemand toevallig dit (of iets vergelijkbaars) gezien?
Potver, ¤59,95 en elders ¤119,95! _O-
Yo! Wat een amazing discount! Ik bestel er gelijk eentje voor m'n vader en broer! Wow, bedankt!

-edit- Kut! -O- Je mag er maar eentje p/persoon bestellen omdat ze zó goedkoop en exclusief zijn.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:30:04 #146
97745 Thorical
finding a way
pi_92767899
Die Minigadges schrijft met een vork want ik heb er nog geen 20 $ voor betaald.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:48:40 #147
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92768743
Als je niet weet waar je het over hebt, zeg het dan ook niet.

EQ = Empathische quotiënt. Heeft niets met dat spel te maken.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:49:58 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92768815
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef beeklaan het volgende:
Als je niet weet waar je het over hebt, zeg het dan ook niet.

EQ = Empathische quotiënt. Heeft niets met dat spel te maken.
'Je kan vrienden uit dagen om alles binnen een bepaalde tijd op te lossen en de verliezer doet een rondje in!' -> gezelschapstraining. :{
  maandag 14 februari 2011 @ 14:51:35 #149
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92768890
En dan kijken of je je kan inleven in de verliezer zeker :')
  maandag 14 februari 2011 @ 15:44:44 #150
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92771270
quote:
16s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Pandawill is ook nogsteeds down,

Kon ik maar hacken. Dan ging ik websites platleggen met deze foto, sorry we zijn down _O-
  maandag 14 februari 2011 @ 15:48:28 #151
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92771437
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kon ik maar hacken. Dan ging ik websites platleggen met deze foto, sorry we zijn down _O-
Ik hoor net van Jack dat lightake ook aangevallen is tijdens het 'chinese' newyear...
En dat het om een russische hacker ging die geld wou hebben, zal dan ook wel hetzelfde zijn voor pandawill/buyincoins/dealextreme..

PS. 6% korting bij lightake! "FOKMAN" (8> (geldig tot 01-06-2011)

Btw mail van pandawill
SPOILER: Pandawill

[ Bericht 12% gewijzigd door tokko1 op 14-02-2011 16:02:07 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 16:02:49 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92772056
quote:
16s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik hoor net van Jack dat lightake ook aangevallen is tijdens het 'chinese' newyear...
En dat het om een russische hacker ging die geld wou hebben, zal dan ook wel hetzelfde zijn voor pandawill/buyincoins/dealextreme..

PS. 6% korting bij lightake! "FOKMAN" (8> (geldig tot 01-06-2011)

Btw mail van pandawill
SPOILER: Pandawill
Goed stukje networking. :)
  maandag 14 februari 2011 @ 16:08:56 #153
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92772329
Misschien heel duf maar kun je nu werkelijks niets doen tegen zo'n aanval? Hoeveel geld denkt zo'n hacker te halen bij zo'n shop :')

Komt het door FOK dat imageschack de foto's loopt te verwijderen? Andere fora werkt het prima.
Welke upload dienst werkt wel?
pi_92772484
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien heel duf maar kun je nu werkelijks niets doen tegen zo'n aanval? Hoeveel geld denkt zo'n hacker te halen bij zo'n shop :')

Komt het door FOK dat imageschack de foto's loopt te verwijderen? Andere fora werkt het prima.
Welke upload dienst werkt wel?
Niet echt van hetzelfde soort maar ik gebruik Flickr.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:30:26 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92773375
imgur :)
  maandag 14 februari 2011 @ 16:37:06 #156
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92773713
Lightake coupon in OP?
pi_92774466
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef shiznuts het volgende:
imgur :)
dit, het allerbeste
pi_92775389
Weet iemand of ik op het volgende gewoon een led strip kan hangen of dat daar nog wat bij moet?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)VIP:watchlink:top:nl
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_92775484
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef bularax het volgende:
Weet iemand of ik op het volgende gewoon een led strip kan hangen of dat daar nog wat bij moet?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)VIP:watchlink:top:nl
als het goed is is de aansluiting gewoon RGB en Ground dus zou moeten lukken. Let wel even op of het common cathode of anode is, dat is dus of RGB plus of min is
pi_92776540
En het shoppen continues...
Zit nu naar strontgoedkope halskettingen op Ebay te kijken, kan alleen nog niet kiezen.
Oh, en de juiste versie van Into the Wild van Jon Krakauer...
  maandag 14 februari 2011 @ 17:34:57 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92776771
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Duidelijk ^O^
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. :P
  maandag 14 februari 2011 @ 17:35:14 #162
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92776783
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:37 schreef beeklaan het volgende:
Lightake coupon in OP?
Staat al in de Wiki, dus volgende topic staat die dr gewoon bij ^O^
Ben nog bezig met meer kortingscodes,, i'll keep you updated :7
  maandag 14 februari 2011 @ 17:36:06 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92776825
quote:
16s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Staat al in de Wiki, dus volgende topic staat die dr gewoon bij ^O^
Ben nog bezig met meer kortingscodes,, i'll keep you updated :7
Ik had 'em ook al in deze gezet a.d.h.v. je wiki-update die ik al doorgevoerd zag. ;)
  maandag 14 februari 2011 @ 17:36:16 #164
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92776837
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
Zit nu naar strontgoedkope halskettingen op Ebay te kijken, kan alleen nog niet kiezen.
Ringen, halskettingen, ben jij soms een kampert :7

pi_92776905
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ringen, halskettingen, ben jij soms een kampert :7

[ afbeelding ]
Nee, ringen ben ik alweer van af. En halskettingen? Why? Geen foute gouden rotding...

Enne, je afbeelding doet niet... :')
  maandag 14 februari 2011 @ 17:39:15 #166
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92776999
Deed het wel, maar FOK lijkt alle foto's na een tijdje te blokkeren.
Wat een ballen forum, is dit voor een reden gedaan??

Hier staat ie.
http://www.alternatiefkostuum.nl/images/freaky/freaky_41.jpg
pi_92777114
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef monkeybrain het volgende:
Deed het wel, maar FOK lijkt alle foto's na een tijdje te blokkeren.
Wat een ballen forum, is dit voor een reden gedaan??

Hier staat ie.
http://www.alternatiefkostuum.nl/images/freaky/freaky_41.jpg

Nu doet ie het weer wel. Vreemd. En NEE, zo een ben ik niet.

Thank God...
pi_92777317
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
kan je een link geven?
ik wil ook een ijzeren keting:P
pi_92777540
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:45 schreef dustinoo het volgende:

[..]

kan je een link geven?
Die zoek ik niet. Ik zoek meer iets in de trant van zo'n zwarte ketting met iets eraan. Kan het niet uitleggen.

SPOILER
  maandag 14 februari 2011 @ 17:53:34 #170
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92777735
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die zoek ik niet. Ik zoek meer iets in de trant van zo'n zwarte ketting met iets eraan. Kan het niet uitleggen.

SPOILER
Zo'n koord?
  maandag 14 februari 2011 @ 17:56:17 #171
48067 neo2000
pi_92777878
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef g0dz0r het volgende:
Eergisteren heeft onze pup het zoveelste setje oordopjes opgegeten dus ik wil er weer wat gaan bestellen zodat ik niet weer zonder zit. ;(
Andere optie is natuurlijk om je pup te dreigen hem naar China te sturen. Daar eten ze pups als ontbijt. :Y)

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef monkeybrain het volgende:
Pandawill moet gewoon even de Triad opbellen. Deze hebben een netwerk over de gehele wereld met als front de afhaalchinees.
Met als geheim wapen: voedselvergiftiging en buikgriep! :')
pi_92777920
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

als het goed is is de aansluiting gewoon RGB en Ground dus zou moeten lukken. Let wel even op of het common cathode of anode is, dat is dus of RGB plus of min is
Maar ik ga alleen een strip kopen die blauw is. Kan het dan ook?
  maandag 14 februari 2011 @ 17:57:28 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92777939
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:45 schreef dustinoo het volgende:

[..]

kan je een link geven?
Om je fiets mee op slot te gooien?

Ok, die kan ermee door.
pi_92777944
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Zo'n koord?
Ja, en dan met een tand o.i.d. eraan.
  maandag 14 februari 2011 @ 17:59:00 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92778015
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Moet je ff zoeken op 'surfer necklace', die dragen altijd zo'n zwartleren koord met houten knoopjes en/of een ivoorachtige hanger/tand/tribal eraan.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:00:59 #176
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92778095
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik had er vorig jaar een met een amber schorpioen eraan voor 6 cent. Zag er wel tof uit. Ligt nieuw in de verpakking in de la - ik herinnerde me weer dat ik een meisje ben en die dragen geen dooie insecten om hun nek :')
  maandag 14 februari 2011 @ 18:01:42 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92778125
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik had er vorig jaar een met een amber schorpioen eraan voor 6 cent. Zag er wel tof uit. Ligt nieuw in de verpakking in de la - ik herinnerde me weer dat ik een meisje ben en die dragen geen dooie insecten om hun nek :')
Niet? :D
  maandag 14 februari 2011 @ 18:07:02 #178
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_92778376
hoe werkt die spy keycam nu eigenlijk precies ik weet nog net wel dat het een spycam is maar hoe hij nou werkt is mij een raadsel.
BAM dit is 3KB
  maandag 14 februari 2011 @ 18:13:40 #179
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92778689
Mijn favoriete ebay-search :9

Hoop zooi maar soms zit er wel iets moois tussen.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:13:57 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92778702
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef Loll het volgende:
hoe werkt die spy keycam nu eigenlijk precies ik weet nog net wel dat het een spycam is maar hoe hij nou werkt is mij een raadsel.
Ehhh... lol, whut? Qua de bediening of principe? :P

Ik hoop dat het principe van fotografie en videorecording wel duidelijk is en dit anders via de gebruikelijke wegen kan achterhalen. Qua bediening geldt eigenlijk precies hetzelfde. Powerknop -> aan/uit, na het aandoen blijft 'ie 30 seconden standby en schakelt daarna uit. Record knop -> stop/start opnemen. Mode-knop -> voice-activation in-/uitschakelen. Je hebt uiteraard eerst een microSD kaart nodig en hij moet opgeladen zijn via de USB-poort.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:14:55 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92778762
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef Loll het volgende:
Achterste knop ingedrukt houden, lampje gaat aan. Voorste knopje ingedrukt houden lampje gaat knipperen = opnemen. Voorste knopje ingedrukt houden = stoppen. Achterste knop ingedrukt houden = uit.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:52:24 #182
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92780497
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn favoriete ebay-search :9

Hoop zooi maar soms zit er wel iets moois tussen.
Huh, leg die search eens uit :P
pi_92780788
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

6 Cent!?

WTF....
  maandag 14 februari 2011 @ 18:58:02 #184
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92780791
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Huh, leg die search eens uit :P
Alles voor minder dan 0,98 dollar met free shipping. Als je de prijs aanpast naar een dollar komen er nog heel veel 0,99-cent dingen bij, maar dan laadt hij vaak niet meer omdat het er te veel worden.

Vaak screen protectors en stylussen en zo, maar ik heb ook wel eens sierraden of electronica gewonnen voor een paar cent omdat er niet op geboden was.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:59:43 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92780876
Ach so, ik vroeg het me ook al af. :D Nice thinking, I like it. Ik denk dat wij afgeleid waren door de aparte zoekterm '(the, of, to, and, in, is, it, that, for, on)'. :P
  maandag 14 februari 2011 @ 19:00:27 #186
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92780908
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, ik vroeg het me ook al af. :D Nice thinking, I like it. Ik denk dat wij afgeleid waren door de aparte zoekterm '(the, of, to, and, in, is, it, that, for, on)'. :P
Alle aanbiedingen met een van die woorden in de omschrijving ;) Da's dus zo ongeveer alles.
pi_92781796
Helaas wil zo goed als iedereen hun spullen niet kwijt aan hollanders..
Shipping: Not Available to Netherlands, kan daarom ook niet bieden.

EDIT: Hoewel, kheb net een stylus gewonnen :p
pi_92782874
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moet je ff zoeken op 'surfer necklace', die dragen altijd zo'n zwartleren koord met houten knoopjes en/of een ivoorachtige hanger/tand/tribal eraan.
[ afbeelding ]
thanks, kan ik ook proberen. Enorm veel keus zeg, word wel moeilijk kiezen zo. Aanraders? :D :P
  maandag 14 februari 2011 @ 19:47:19 #189
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92783811
Mijn Shark is binnen. Wat een moeilijk bestuurbaar dng :P

Het stomme is ook dat ie bijvoorbeeld naar links tolt. Dan zou je em naar rechts moeten trimmen, maar dan gaat ie weer naar rechts. Er lijkt geen middenweg :P Nu ff opladen.
pi_92783854
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Om je fiets mee op slot te gooien?
[ afbeelding ]
Ok, die kan ermee door.
die is silver kut
pi_92784135
Bij mij is er ook weer een pakketje bij de ah afgeleverd... Ik heb echt geen flauw idee wat het is. Naja we gaan het morgen zien.
pi_92784480
Vandaag eindelijk een pakketje van 12/12/2010 binnen!!! *O*
Nu nog wachten op die van 17/12/2010......
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_92784631
quote:
Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef jeroendh het volgende:
Vandaag eindelijk een pakketje van 12/12/2010 binnen!!! *O*
Nu nog wachten op die van 17/12/2010......
Wat was het?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:00:18 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92784763
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef beeklaan het volgende:
Mijn Shark is binnen. Wat een moeilijk bestuurbaar dng :P

Het stomme is ook dat ie bijvoorbeeld naar links tolt. Dan zou je em naar rechts moeten trimmen, maar dan gaat ie weer naar rechts. Er lijkt geen middenweg :P Nu ff opladen.
Hehe. :D Ja, in het begin valt het niet mee inderdaad en ook dat trimmen krijg je wel onder de knie. Ik weet niet hoe die controller werkt, maar in geval van drukknopjes, kleine inputs. En die tip geldt nog altijd: proberen niet te voorzichtig van de grond te krijgen, hoe sneller 'ie uit het grondeffect is hoe beter.
pi_92784855
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Wat was het?
Een lampje :P
Deze is nu binnen: http://www.dealextreme.co(...)tube-1-aa-2-aa-18627

Wacht nog op deze: http://www.dealextreme.co(...)with-clip-1-aa-33543
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_92786730
quote:
Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Een lampje :P
Deze is nu binnen: http://www.dealextreme.co(...)tube-1-aa-2-aa-18627

Wacht nog op deze: http://www.dealextreme.co(...)with-clip-1-aa-33543
Vervent zaklampverzamelaar?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:36:18 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92787292
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Vervent zaklampverzamelaar?
Ik heb drie goede zaklampen (en een paar suffe dingen). :@ Het begon met eentje van de Hofer (ALDI), met 100 Lumen. Toen kocht ik er eentje met 300 Lumen. Nu heb ik een RC-T6 van Romisen met 6 CREE LEDs. _O_ Is gewoon vet inderdaad, zaklampen, zeker als het een beetje mistig is. Je ziet wel eens dat effect van zo'n skysearcher/zoeklicht bij een discotheek, nou dat krijg je dan dus. :D
pi_92788131
quote:
Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb drie goede zaklampen (en een paar suffe dingen). :@ Het begon met eentje van de Hofer (ALDI), met 100 Lumen. Toen kocht ik er eentje met 300 Lumen. Nu heb ik een RC-T6 van Romisen met 6 CREE LEDs. _O_ Is gewoon vet inderdaad, zaklampen, zeker als het een beetje mistig is. Je ziet wel eens dat effect van zo'n skysearcher/zoeklicht bij een discotheek, nou dat krijg je dan dus. :D
Haha, dat snap ik. Ik Heb zelf een 30Mw groene laser, en dat is ook supervet in de mist.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:48:17 #199
304381 Loll
pi_92788157
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ehhh... lol, whut? Qua de bediening of principe? :P

Ik hoop dat het principe van fotografie en videorecording wel duidelijk is en dit anders via de gebruikelijke wegen kan achterhalen. Qua bediening geldt eigenlijk precies hetzelfde. Powerknop -> aan/uit, na het aandoen blijft 'ie 30 seconden standby en schakelt daarna uit. Record knop -> stop/start opnemen. Mode-knop -> voice-activation in-/uitschakelen. Je hebt uiteraard eerst een microSD kaart nodig en hij moet opgeladen zijn via de USB-poort.
ja ik doelde meer op de bediening thnks
BAM dit is 3KB
  maandag 14 februari 2011 @ 20:49:05 #200
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92788205
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hehe. :D Ja, in het begin valt het niet mee inderdaad en ook dat trimmen krijg je wel onder de knie. Ik weet niet hoe die controller werkt, maar in geval van drukknopjes, kleine inputs. En die tip geldt nog altijd: proberen niet te voorzichtig van de grond te krijgen, hoe sneller 'ie uit het grondeffect is hoe beter.
Ja maar het stomme is dat als je omhoog gaat, hij niet gewoon rustig blijft hangen, daarom is binnen oefenen ook onmogelijk.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:55:10 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92788665
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Ja maar het stomme is dat als je omhoog gaat, hij niet gewoon rustig blijft hangen, daarom is binnen oefenen ook onmogelijk.
Ligt eraan hoe ruim het binnen is, bij mij thuis is het i.i.g. inderdaad zo goed als onmogelijk. Heb ik wel geprobeerd, maar dan maak ik de boel stuk. En buiten werkt het niet wanneer er wind staat. :{
pi_92791352
Welke chinese webshop is nu qua levertijd het snelste ?
  maandag 14 februari 2011 @ 21:38:26 #203
304381 Loll
pi_92791858
quote:
Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Gamemaker het volgende:
Welke chinese webshop is nu qua levertijd het snelste ?
voor mij price angels
BAM dit is 3KB
  maandag 14 februari 2011 @ 21:52:49 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92792847
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef Loll het volgende:

[..]

voor mij price angels
En bic is ook redelijk snel.
pi_92794964
Heb vandaag m'n wireless-n adapter van BIC ontvangen [ik zou linken maar BIC doet het weer niet].
CD-tje dat erbij zat was in 100 stukjes gebroken, adapter had gelukkig geen schade. Hij werd automatisch door Windows herkend en geïnstalleerd.
Grappig... op de antenne staat D-link.
Maar nu komt het... via de ingebouwde wireless van de laptop haal ik 25Mbit, met het adapterje haal ik maximum 20Mbit. Lekker nutteloze aankoop :')
jaja, en azo...
pi_92796087
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef thecuriousone het volgende:
Heb vandaag m'n wireless-n adapter van BIC ontvangen [ik zou linken maar BIC doet het weer niet].
CD-tje dat erbij zat was in 100 stukjes gebroken, adapter had gelukkig geen schade. Hij werd automatisch door Windows herkend en geïnstalleerd.
Grappig... op de antenne staat D-link.
Maar nu komt het... via de ingebouwde wireless van de laptop haal ik 25Mbit, met het adapterje haal ik maximum 20Mbit. Lekker nutteloze aankoop :')
waarom koop je het dan :')
pi_92797001
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

waarom koop je het dan :')
Nutteloze aankopen doen is een van mijn hobbies :')
Misschien kocht ik de adapter wel om een HOGERE wireless snelheid te bekomen? Misschien had ik wel gehoopt 1/3 van de theoretische maximum snelheid (150Mbit) te bekomen (150/3= 50, dat is dus het dubbele van wat ik nu haal)?
jaja, en azo...
  maandag 14 februari 2011 @ 22:49:44 #208
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92797387
Wie doet er mee :) nutteloos dingetje winnen op suntek :P? nog 10 minuten!:

Mini DC 99.9V Red LED Digital Panel Meter Voltmeter
net wat ik altijd al miste in mijn leven! *O*
  maandag 14 februari 2011 @ 22:50:58 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92797487
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef RobertNL het volgende:

Nou...
pi_92797526
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Nutteloze aankopen doen is een van mijn hobbies :')
Misschien kocht ik de adapter wel om een HOGERE wireless snelheid te bekomen? Misschien had ik wel gehoopt 1/3 van de theoretische maximum snelheid (150Mbit) te bekomen (150/3= 50, dat is dus het dubbele van wat ik nu haal)?
Sorry, mijn fout. ik dacht dat het ging om Mbyte ipv Mbit.
dus ik dacht van "je komt nooit sneller dan 25 Mbyte met een china-adapter"
  maandag 14 februari 2011 @ 22:52:30 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92797610
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou...
Nou.. :)?
pi_92797628
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef RobertNL het volgende:

ooh dat lijkt me eigenlijk wel handig, is kijken of ik die kan winnen :P
  maandag 14 februari 2011 @ 22:53:07 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92797655
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nou.. :)?
quote:
net wat ik altijd al miste in mijn leven!
Nou, :P , écht hè? :') :D
  maandag 14 februari 2011 @ 22:54:07 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92797718
Doe je mee of niet :Y
pi_92797754
Komt er trouwens nog iets van een pop-up als je hebt geklikt?
  maandag 14 februari 2011 @ 22:55:23 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92797802
Nee nieuwe pagina als je hem wint, anders idd de popup.
pi_92797948
nog 2 minuutjes...
  maandag 14 februari 2011 @ 22:58:09 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92797974
Ik vind het helemaal niks om te solderen, met batterijtjes, ledjes en dat soort zooi in de weer te zijn, maar daarentegen, meestal winnen mensen die het het minste verdienen, dus waarom ook niet. :9 Het is gratiesch.
pi_92798008
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het helemaal niks om te solderen, met batterijtjes, ledjes en dat soort zooi in de weer te zijn, maar daarentegen, meestal winnen mensen die het het minste verdienen, dus waarom ook niet. :9 Het is gratiesch.
ja ik soldeer wel een hoop, dus voor mij is t wel handig :P
  maandag 14 februari 2011 @ 22:58:44 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92798014
quote:
^O^

Niet gewonnen :(
  maandag 14 februari 2011 @ 22:59:54 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92798080
Neu. :P
pi_92798089
Shit, niet gewonnen :(
  maandag 14 februari 2011 @ 23:00:07 #223
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92798099
Ik was te laat :P Was het ff vergeten.
  maandag 14 februari 2011 @ 23:01:23 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92798174
Morgen rond 12 uur zijn er pas weer wat ''leuke'' dingen
pi_92798497
shit als dat afstandsbediening horloge is zit ik op de fiets :(
  maandag 14 februari 2011 @ 23:07:40 #226
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92798563
Dan zet ik net de pc aan op het werk +-

Kan nog steeds niet mijn gewonnen item van gisteren terugvinden :'( geen bevestiging via de mail, nergens op de site, zal ik nu een support ticket maken ? :Y
Bedoel ik wil graag een xbox 360 koptelefoon voor mijn nog aan te kopen xbox 360 :P
vooral omdat:
quote:
Het is gratiesch.
Edit: lees de text bij dat afstandsbediening horloge:
200 years calendar and weeds (1901-2099)
pi_92798789
Lekker nutteloze dingen of niet?... :')

Ik ook though....:
1, 2, 3, 4, 5, 6

Nu nog kiezen... :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 14-02-2011 23:17:12 ]
pi_92798820
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef RobertNL het volgende:

Kan nog steeds niet mijn gewonnen item van gisteren terugvinden :'( geen bevestiging via de mail, nergens op de site, zal ik nu een support ticket maken ? :Y
Bedoel ik wil graag een xbox 360 koptelefoon voor mijn nog aan te kopen xbox 360 :P
vooral omdat:

[..]

ik dacht dat je een grapje maakte...
  maandag 14 februari 2011 @ 23:14:39 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92798992
Wat dat ik gisteren gewonnen had :P? of over de planten in dat horloge?

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
Lekker nutteloze dingen of niet?... :')

Ik ook though....:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Nu nog kiezen... :')
Nu nog 4 over :P
pi_92799239
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef RobertNL het volgende:

de planten :P
  maandag 14 februari 2011 @ 23:20:31 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92799375
Wel handig platen tot 2099, wie koopt er 10.000 voor de hongerige afrikaantjes?
pi_92799846
Wat gaan die topics trouwens verschrikkelijk snel, deze is ook alweer bijna vol.
  maandag 14 februari 2011 @ 23:34:12 #233
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92800178
Wholesale topics :Y
pi_92802212
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nu nog 4 over :P
Agreed, behalve de 5 en 6 (ja hetzelfde }:| ). Die was ook wel wat. Nachie over slapen.
pi_92802700
BIC nog steeds down, en ik kan geen goede MD80 cam vinden. Bah. En haat aan Ebay, want ze weigeren voorlopig mijn betaling te crediteren die BIC terugbetaald heeft. Dat vasthouden ben ik beu.

Wel confirmation dat andere Ebay troep verzonden is. Niet zoals bij DX eerst "waiting for supplier" :')
pi_92803089
Ik vind het maar luie varkens die Chinezen. Ze handelen op Ebay als hun fulltime job, maar zijn te lui om bij hun artikelen het volgende weg te halen:

Of doelen ze op 25-12-2011 :')
pi_92805638
Iemand die deze nog goedkoper heeft gezien ?

Led zaklampje met trekdynamo. 5.50 $ kan wellicht nog goedkoper.

[ Bericht 0% gewijzigd door W00fer op 15-02-2011 02:45:01 ]
pi_92807041
Vandaag is er bij Megagadgets een mooie aanbieding. Bij Buyincoins was die maybe wel 10 euro goedkoper, maar hier zit een intern geheugen in :)

http://www.megagadgets.nl/nl/dagaanbieding-gadgets-c-177/
pi_92807064
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef RobertNL het volgende:

vooral omdat:

[..]

Turtle beach :D
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:20:01 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92807126
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:12 schreef Berend. het volgende:
Vandaag is er bij Megagadgets een mooie aanbieding. Bij Buyincoins was die maybe wel 10 euro goedkoper, maar hier zit een intern geheugen in :)

http://www.megagadgets.nl/nl/dagaanbieding-gadgets-c-177/
Ja een micro sd van 3 euro ;(
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:42:13 #241
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92808621
Me hubschrauber heeft zijn eerst echte opdonder gehad. Stukkie is eraf gebroken. Van de staart in het midden zitten twee minivleugeltjes. 1tje is eraf :(

Toch maar buiten mee vliegen, binnen is onmogelijk. Als die nog goed vliegt...

Denk dat plakken wel lukt bij zo'n stukkie :P
pi_92810654
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:56 schreef neo2000 het volgende:
Andere optie is natuurlijk om je pup te dreigen hem naar China te sturen. Daar eten ze pups als ontbijt. :Y)
Nah, dit is er eentje met certificaat van echtheid en zit op zo'n ¤65,- per k.g. schoon aan de haak excl. verzendkosten, koop ik liever wat goedkope chinese doppies. :D
Inmiddels de KM-92's en MD-52's besteld, misschien dat ik er de KM-880 nog bij doe om eens te proberen. Jammer alleen dat die laatste best in prijs gestegen is. :(
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:10:22 #243
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92815478
quote:
Dear friend,
Thanks for your message and sorry for the delaying response.
Sorry for such a case.
There may be certain error, could you pls try again after some time?
Hope to have chances to serve you and hope anything else can attract you.
Please do not hesitate to contact us if any need any time.
Best wishes
Sunny

- buyincoins_au
Ze ontkennen hun downtime!! :o
pi_92815684
Verrekte lamballen daar, laat eens een virusscanner los op die shit.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:24:08 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92816015
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef beeklaan het volgende:
Me hubschrauber heeft zijn eerst echte opdonder gehad. Stukkie is eraf gebroken. Van de staart in het midden zitten twee minivleugeltjes. 1tje is eraf :(

Toch maar buiten mee vliegen, binnen is onmogelijk. Als die nog goed vliegt...

Denk dat plakken wel lukt bij zo'n stukkie :P
Hehe, staat op de verpakking ook dat het geen speelgoed, maar een erg gevaarlijke hobby is hè. Daar is niks van gelogen. :9 Die vleugeltjes, vraag me af of die ook daadwerkelijk zoveel doen. Vaak zitten er nog lege ruimtes in ook, dus kan het leuk een vleugelvormpje hebben, maar aerodynamisch zal het weinig doen. Misschien de propwash breken zodat de staarrotor daar geen last van heeft? Ach, je bent i.i.g. verder van huis als een rotor het nodige mankeert. Ik moet wel toegeven dat 'ie dan meer als een echte helikopter klinkt. _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:10 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ze ontkennen hun downtime!! :o
Is vast het standaardmailtje. :')
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:02:47 #246
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_92817570
Wow! BIC (op E-bay) is echt supersnel. :o
6 Februari geld overgemaakt, 9 Februari is het op de post gedaan, en 15 Februari al binnen. ^O^

Is verzonden via Singapore Post.
pi_92820514
En hoeveel duurder is het nou dan in de shop?

edit heb het even uitgezocht

Iets van 4.98 in de shop kost op ebay 6.67
Iets van 5.27 in de shop kost op ebay 7.31

Ze gooien er dus 2 dollar bovenop.

[ Bericht 67% gewijzigd door UncleSam op 15-02-2011 15:12:19 ]
pi_92820735
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:07 schreef UncleSam het volgende:
En hoeveel duurder is het nou dan in de shop?
Verschilt per artikel, usb bluetooth was niet of nauwelijks duurder terwijl iemand anders hier melde dat een artikel (of artikels) veel duurder was.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:39:10 #249
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92821972
En nog een stukje van de heli af :S Buiten waait ie alle kanten op, en binnen is geen plaats. Ik raad niemand zo'n ding aan. Mijne niet iig. Te klein voor buiten.

[ Bericht 30% gewijzigd door beeklaan op 15-02-2011 15:49:01 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:49:48 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92822479
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef beeklaan het volgende:
En nog een stukje van de heli af :S Buiten waait ie alle kanten op, en binnen is geen plaats. Ik raad niemand zo'n ding aan. Mijne niet iig. Te klein voor buiten.

Verder draait me achterste propellertje ook niet. Weet niet of die hoort te draaien, maar lijkt wel iets van kabeltjes in te zitten.
Binnen vliegen kan, mits je genoeg ruimte hebt, alleen buiten vliegen als het zo goed als windstil is... dat was mijn aanraden. Verder is het oefenen, oefenen, oefenen. ;) Er zijn vaak kinderen die het eens van een afstandje aankijken en dan vragen of ze ook eens een stukje mogen vliegen. ;( _O- Maar beter van niet hè.

Verder, die achterste doet alleen wat tijdens het voor- en achteruitwaarts gaan. :Y Die regelt de pitch van het helikoptertje.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:51:31 #251
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92822568
Ja dat laatste heb ik al uitgevonden. Nou is dat laatste rotortje dus ook kapot :P gelukkig zit er daarvan een reserve bij, maar ik plak em liever eerst. Kan pas morgenavond bij de lijm helaas vanwege verbouwing. Twee stukken moet ik al plakken :p en dan ga ik maar even buiten oefenen bij windstil. Hij vloog net al bij de buren in de tuin XD
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:52:45 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92822617
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef beeklaan het volgende:
Ja dat laatste heb ik al uitgevonden. Nou is dat laatste rotortje dus ook kapot :P gelukkig zit er daarvan een reserve bij, maar ik plak em liever eerst. Kan pas morgenavond bij de lijm helaas vanwege verbouwing. Twee stukken moet ik al plakken :p en dan ga ik maar even buiten oefenen bij windstil. Hij vloog net al bij de buren in de tuin XD
_O- Patience and practice, my fliend. :D
pi_92822847
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:02 schreef Schild het volgende:
Wow! BIC (op E-bay) is echt supersnel. :o
6 Februari geld overgemaakt, 9 Februari is het op de post gedaan, en 15 Februari al binnen. ^O^

Is verzonden via Singapore Post.
Inderdaad. Ik had voor een vriend ook een bluetooth usb stick gekocht op 6 februari, 8 februari verzonden en was net bezorgd door TNT. Als je het dus wat sneller wilt hebben is die ¤2 extra zeker wel waard! ^O^

EDIT, en oh, het blijft lastig.
uno, dos, tres.

:')

[ Bericht 23% gewijzigd door Iemand91 op 15-02-2011 18:11:43 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:00:06 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92822900
Ik vond ze ook al vrij snel met m'n MD80. Was inderdaad ook via Singapore gekomen. :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:02:28 #255
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92822981
Stiekem had ik ook op mijn pakketje gehoopt wat op 7 feb door BIC verzonden is :9 Misschien morgen, de post is meestal een dag trager hier dan bij jullie :') Centdingen komen ook altijd pas iets later aan.
pi_92823017
Ben op zoek naar oordopjes, wat zijn voor aardige prijs nog wel redelijke oordopjes? of is het in china allemaal kut. btw, liefst iets bij DX, focalprice of ebay, aangezien ik daar accounts heb.

verder iemand welleens mp3spelertje gekocht uit china? aan te raden of beter saturn of mediamarkt voor goedkoop apparaatje?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:03:49 #257
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92823046
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef Superrudi het volgende:
Ben op zoek naar oordopjes, wat zijn voor aardige prijs nog wel redelijke oordopjes? of is het in china allemaal kut. btw, liefst iets bij DX, focalprice of ebay, aangezien ik daar accounts heb.

verder iemand welleens mp3spelertje gekocht uit china? aan te raden of beter saturn of mediamarkt voor goedkoop apparaatje?
Lees dit en het vorige topic eens door :P Worden goede besproken.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:06:01 #258
309342 ErkendFokker
pi_92823126
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef Superrudi het volgende:

Voor 18 euro kanje bij mp4nation de ProAlpha halen met coupon foked.. of fokit of fokme of zo.. not sure staat wel in de eerste post.
Die zijn echt goed voor hun geld.
pi_92823543
Jahoor, er is weer wat binnen!
Een iphone dock en mn jelly lens.
Ik zal zo even wat foto's posten!
Foto's:
Zonder lens:

Met lens:

De lens zelf:

Ze kosten 1 dollar op ebay, en ze zijn het geld zeker waard :D

[ Bericht 69% gewijzigd door Ballsofsteel op 15-02-2011 16:30:32 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:31:48 #260
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92824175
Op die foto zit er alleen een groene wand onder plus dat de foto vaag is.
pi_92824333
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef beeklaan het volgende:
Op die foto zit er alleen een groene wand onder plus dat de foto vaag is.
Tja je ziet het misschien niet echt goed op die foto, maar hij is met mn iphone genomen.
En als je hem goed opplakt dan is die rand weg, maar je hebt wel gelijk de fotos worden wel vaag ervan. Maarja 1 dolar...
pi_92826358
Wat doet die lens :? dan?
pi_92826420
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:18 schreef UncleSam het volgende:
Wat doet die lens :? dan?
fisheye effect
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:55:41 #264
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_92827936
Zo hoort het:

Foto
pi_92828608
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef Koen. het volgende:
Zo hoort het:

Foto
die kan je op leuke plekken hangen
pi_92829024
weet iemand hoe ik BULKRATE en nog een andere couponcode in kan vullen bij dx?
pi_92829140
Waren er nou nog Focalprice coupons?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:42:05 #268
304381 Loll
pi_92829707
dx heeft geen coupons voor korting wel voor kadotje als je meer als 30 dollar uitgeeft.
BAM dit is 3KB
pi_92829757
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef Loll het volgende:
dx heeft geen coupons voor korting wel voor kadotje als je meer als 30 dollar uitgeeft.
Ja dat weet ik ik wil ook een cadeautje :D
maar kan dat in combo met bulkrate?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:45:21 #270
304381 Loll
pi_92829847
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ik wil ook een cadeautje :D
maar kan dat in combo met bulkrate?
jazeker je kan dan beter niet bulkrate als coupon gebruiken. maar met die knop onder het winkelwagen tabel. er staat daar enable bulkrate prices.
BAM dit is 3KB
pi_92829938
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Loll het volgende:

[..]

jazeker je kan dan beter niet bulkrate als coupon gebruiken. maar met die knop onder het winkelwagen tabel. er staat daar enable bulkrate prices.
ja maar als ik daarop klik word het coupon vakje grijs en staat er bulkrate :?
pi_92829959
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Beide kan dus niet blijkbaar.

Boeiend.
pi_92829979
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[..]

Beide kan dus niet blijkbaar.

Boeiend.
nee niet echt, maar gratis dingen zijn altijd leuk :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:57:08 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92830389
Heb vandaag ook mijn pakketje van Bic binnen, 8 feb. verzonden via Singapore post.
Besteld vanaf de website. (usb hub)
pi_92830678
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef bularax het volgende:

[..]

Maar ik ga alleen een strip kopen die blauw is. Kan het dan ook?
pi_92830713
Potver :( , ik kom er maar niet uit, welke?
uno, dos, tres.

En nee, niet alle 3... :')
pi_92830797
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Iemand91 het volgende:
Potver :( , ik kom er maar niet uit, welke?
uno, dos, tres.

En nee, niet alle 3... :')
ik zou gewoon voor tres gaan, wat simpeler dan die andere.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:06:10 #278
304381 Loll
pi_92830866
@balstofsteel(ofzo)
waar voor dient die groene jelly lens voor je iphone
BAM dit is 3KB
pi_92830929
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
Fisheye effect:

@ ballsofsteel: denk het ook, of de andere witte.
pi_92830942
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
Het geeft een fisheye effect, waardoor alles bol lijkt te staan.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:08:30 #281
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92830962
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Ballsofsteel het volgende:

[Wat doet die lens dan? :? ]

fisheye effect
(dacht al 2 keer 't zelfde antwoord kan die 3e ook wel :') )
pi_92831029
Trouwens spannende gratis deal: http://www.suntekstore.com/index.html
pi_92831228
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:57 schreef RobertNL het volgende:
Heb vandaag ook mijn pakketje van Bic binnen, 8 feb. verzonden via Singapore post.
Besteld vanaf de website. (usb hub)
zelfde hier
2 van buyincoins waaronder tablet:D
pi_92831302
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef bularax het volgende:

[..]

ja
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:23:52 #285
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92831723
Morgen de brainwavz (neem ik aan) ophalen bij de sigarenzaak. Kom ik 2 minuten later thuis, ik zag hem wegrijden :') Als die klojo van de Karwei mijn platen even sneller had gezaagd -O-

Heeft iemand nog een cute dildo of een rare sexy onderbroek ontvangen voor Valentijnsdag? Ik koop maar niet wat er allemaal op de Valentijnsdag banner staat bij de Chinashop, is het gelijk afgelopen :P
pi_92833155
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
Morgen de brainwavz (neem ik aan) ophalen bij de sigarenzaak. Kom ik 2 minuten later thuis, ik zag hem wegrijden :') Als die klojo van de Karwei mijn platen even sneller had gezaagd -O-

Heeft iemand nog een cute dildo of een rare sexy onderbroek ontvangen voor Valentijnsdag? Ik koop maar niet wat er allemaal op de Valentijnsdag banner staat bij de Chinashop, is het gelijk afgelopen :P
Ik heb de oortjes ook net binnen, waarschijnlijk zaten ze in hetzelfde vliegtuig :D
pi_92833357
De mijne zijn ook vandaag gekomen. :D
Ben er wel tevreden over.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:34:09 #288
309342 ErkendFokker
pi_92835839
Ik vind de oortjes prima klinken, maar het comfort is niks. Maar ik heb nu ook de meest comfy die er zjin (Meelec M11 :D, maar die klinken kut.)
pi_92835862
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:51 schreef bergdani het volgende:
De mijne zijn ook vandaag gekomen. :D
Ben er wel tevreden over.
Ik heb ze ook binnen, prima doppen voor die $5, stuk beter dan de md52 die ik hier ook heb liggen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:03:43 #290
48067 neo2000
pi_92837624
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

die kan je op leuke plekken hangen
Toiletcam.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:12:35 #291
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92838138
CP216468255CN 2011 held by Customs AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-02-15

Held bij customs...

Ik heb een tablet plus keyboard...

Nu moet ik gaan betalen? Maar die keyboard is bijv net onder de toegstane kosten. Hoef ik dan alleen de tablet op te geven of wat?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:16:58 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92838387
Tablet + keyboard + shipping (dus totaal prijs) *19% + 10 euro. maar soms hoef je dan ook niks te betalen hoor :) je kunt geluk hebben.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:18:18 #293
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92838453
Gaat toch nog geld af. Je mag toch tot bepaald bedrag hebben?

Maar die status geeft ie normaal toch niet aan? Bij mij iig nog nooit voorgekomen. Niet dat ik veel pakketjes met T&T heb gehad...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:23:50 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92838770
Nee normaal niet, maar ik heb wel eens een pakketje gehad die dat zei en waar ik vervolgens niks voor moest betalen (70 dollar).

Er gaat geen geld af boven 30 euro is betalen.
Ze hebben meerdere mogelijkheden hoe ze aan het bedrag komen.
1: Ze sturen je een formulier (bewijs hoeveel het waard is, paypal afschrift)
2: ze doen wat op de declaratie staat
3: ze schaten een waarde.

Ik zal even kijken wat er de laatste keer bij mij op de declaratie stond. geef me 1 minuutje.

Edit: Pc parts, 1.43 KG , $10
Let wel op dat als de TNT het pakketje komt brengen je contant moet betalen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:25:34 #295
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92838886
Ik lees dat je tot 22 euro gratis mag invoeren. Dan lijkt het me sterk dat je bij 23 euro opeens 19% plus die 12,50 inklaringskosten moet betalen. Lijkt me logisch dat dat alleen over die ene euro hoeft. Weet wel dat ik een eventuele volgende keer alles los bestel.

Wat bedoel je met je edit?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:26:07 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92838925
Wat bic bij mij op de doos had gezet :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:28:40 #297
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92839084
Scheef allemaal zeg. Verder is mijne betaald in dollars, en nu staat de koers ongunstiger dan toen, dus rekenen ze het weer anders? Hmm.

Dus BIC zet de dollarwaarde erop?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:30:53 #298
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92839244
Rekenkoers douane voor de maand februari:
V.S. AMERIKA 1 EURO = 1,35060000 USD
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:31:27 #299
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92839279
Oh das niet ongunstig. Maar goed. Stom zeg :P Ben ik weer 35 euro lichter.. En jij kwam er 2 keer doorheen :P Denk niet dat ze me erdoor laten. Ze snappen wel dat dat ding duurder is dan 22 euro's.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:39:57 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92839840
Ja, waarschijnlijk krijg je een formulier waarin je moet invullen wat de waarde is + bewijs
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:40:14 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92839857
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: