dat is mooi! Ik heb nog een md80 in bestelling staan.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Jah ik heb die 808 van BIC en het was een versie 8 en hij werkt supergoed

Ringen zijn voor homo's of sukkels die de homo-mode van tegenwoordig volgen, ook bekend als de metreoseksuelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
Word ik afgetuigd als ik zeg dat ik de linker wel wat vind hebben?

iemand belangstelling
 iemand belangstelling 

Uitzonderingen zijn natuurlijk cockrings.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ringen zijn voor homo's of sukkels die de homo-mode van tegenwoordig volgen, ook bekend als de metreoseksuelen.
Een ring is alleen acceptabel als deze samenkomt met een vrouw, voor de rest mag een man een horloge dragen als sieraad.
Duidelijk

Alleen met vrouwquote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn natuurlijk cockrings.

Hahah vet!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef RobertNL het volgende:
Oh gratis headset voor xboxiemand belangstelling
[ afbeelding ]

? of 1x per x week..
? of 1x per x week.. 

Die bestellen we dan ook maar in de reboundquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)ess_only_p17373.html
Een centstok in de rebound

heb nog steeds shopcredit
 heb nog steeds shopcredit  

besteld:Dquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)ess_only_p17373.html
Een centstok in de rebound

Om hem vervolgens gelijk weg te gooien omdat je hem eigenlijk toch niet nodig hebt?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |