ik zou gewoon voor tres gaan, wat simpeler dan die andere.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Iemand91 het volgende:
Potver, ik kom er maar niet uit, welke?
uno, dos, tres.
En nee, niet alle 3...
Fisheye effect:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
waar voor dient die groene jelly lens voor je iphone
Het geeft een fisheye effect, waardoor alles bol lijkt te staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
(dacht al 2 keer 't zelfde antwoord kan die 3e ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Ballsofsteel het volgende:
[Wat doet die lens dan?]
fisheye effect
zelfde hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:57 schreef RobertNL het volgende:
Heb vandaag ook mijn pakketje van Bic binnen, 8 feb. verzonden via Singapore post.
Besteld vanaf de website. (usb hub)
Ik heb de oortjes ook net binnen, waarschijnlijk zaten ze in hetzelfde vliegtuigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
Morgen de brainwavz (neem ik aan) ophalen bij de sigarenzaak. Kom ik 2 minuten later thuis, ik zag hem wegrijdenAls die klojo van de Karwei mijn platen even sneller had gezaagd
![]()
Heeft iemand nog een cute dildo of een rare sexy onderbroek ontvangen voor Valentijnsdag? Ik koop maar niet wat er allemaal op de Valentijnsdag banner staat bij de Chinashop, is het gelijk afgelopen
Ik heb ze ook binnen, prima doppen voor die $5, stuk beter dan de md52 die ik hier ook heb liggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:51 schreef bergdani het volgende:
De mijne zijn ook vandaag gekomen.
Ben er wel tevreden over.
Toiletcam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die kan je op leuke plekken hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |