Inderdaad. Ik had voor een vriend ook een bluetooth usb stick gekocht op 6 februari, 8 februari verzonden en was net bezorgd door TNT. Als je het dus wat sneller wilt hebben is die ¤2 extra zeker wel waard!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:02 schreef Schild het volgende:
Wow! BIC (op E-bay) is echt supersnel.![]()
6 Februari geld overgemaakt, 9 Februari is het op de post gedaan, en 15 Februari al binnen.
Is verzonden via Singapore Post.
Lees dit en het vorige topic eens doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef Superrudi het volgende:
Ben op zoek naar oordopjes, wat zijn voor aardige prijs nog wel redelijke oordopjes? of is het in china allemaal kut. btw, liefst iets bij DX, focalprice of ebay, aangezien ik daar accounts heb.
verder iemand welleens mp3spelertje gekocht uit china? aan te raden of beter saturn of mediamarkt voor goedkoop apparaatje?
Voor 18 euro kanje bij mp4nation de ProAlpha halen met coupon foked.. of fokit of fokme of zo.. not sure staat wel in de eerste post.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef Superrudi het volgende:
Ben op zoek naar oordopjes, wat zijn voor aardige prijs nog wel redelijke oordopjes? of is het in china allemaal kut. btw, liefst iets bij DX, focalprice of ebay, aangezien ik daar accounts heb.
verder iemand welleens mp3spelertje gekocht uit china? aan te raden of beter saturn of mediamarkt voor goedkoop apparaatje?
Tja je ziet het misschien niet echt goed op die foto, maar hij is met mn iphone genomen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef beeklaan het volgende:
Op die foto zit er alleen een groene wand onder plus dat de foto vaag is.
Ja dat weet ik ik wil ook een cadeautjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef Loll het volgende:
dx heeft geen coupons voor korting wel voor kadotje als je meer als 30 dollar uitgeeft.
jazeker je kan dan beter niet bulkrate als coupon gebruiken. maar met die knop onder het winkelwagen tabel. er staat daar enable bulkrate prices.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ik wil ook een cadeautje![]()
maar kan dat in combo met bulkrate?
ja maar als ik daarop klik word het coupon vakje grijs en staat er bulkratequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Loll het volgende:
[..]
jazeker je kan dan beter niet bulkrate als coupon gebruiken. maar met die knop onder het winkelwagen tabel. er staat daar enable bulkrate prices.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
ja maar als ik daarop klik word het coupon vakje grijs en staat er bulkrate
Beide kan dus niet blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
ja maar als ik daarop klik word het coupon vakje grijs en staat er bulkrate
nee niet echt, maar gratis dingen zijn altijd leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
Beide kan dus niet blijkbaar.
Boeiend.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef bularax het volgende:
[..]
Maar ik ga alleen een strip kopen die blauw is. Kan het dan ook?
ik zou gewoon voor tres gaan, wat simpeler dan die andere.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Iemand91 het volgende:
Potver, ik kom er maar niet uit, welke?
uno, dos, tres.
En nee, niet alle 3...
Fisheye effect:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
waar voor dient die groene jelly lens voor je iphone
Het geeft een fisheye effect, waardoor alles bol lijkt te staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Loll het volgende:
@balstofsteel(ofzo)
(dacht al 2 keer 't zelfde antwoord kan die 3e ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Ballsofsteel het volgende:
[Wat doet die lens dan?]
fisheye effect
zelfde hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:57 schreef RobertNL het volgende:
Heb vandaag ook mijn pakketje van Bic binnen, 8 feb. verzonden via Singapore post.
Besteld vanaf de website. (usb hub)
Ik heb de oortjes ook net binnen, waarschijnlijk zaten ze in hetzelfde vliegtuigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
Morgen de brainwavz (neem ik aan) ophalen bij de sigarenzaak. Kom ik 2 minuten later thuis, ik zag hem wegrijdenAls die klojo van de Karwei mijn platen even sneller had gezaagd
![]()
Heeft iemand nog een cute dildo of een rare sexy onderbroek ontvangen voor Valentijnsdag? Ik koop maar niet wat er allemaal op de Valentijnsdag banner staat bij de Chinashop, is het gelijk afgelopen
Ik heb ze ook binnen, prima doppen voor die $5, stuk beter dan de md52 die ik hier ook heb liggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:51 schreef bergdani het volgende:
De mijne zijn ook vandaag gekomen.
Ben er wel tevreden over.
Toiletcam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die kan je op leuke plekken hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |