Post je dan een met/zonder filmpje aub? Ben benieuwd of het veel verschil maakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:32 schreef shiznuts het volgende:
[...]
- Jelly wide-angle lens voor m'n MD80 Mini DV
[...]
Ja, die heb ik ook besteld(ook een md80 trouwens). Hij was 1$ en een beetje geloof ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Post je dan een met/zonder filmpje aub? Ben benieuwd of het veel verschil maakt.
Welke en hoe bevallen ze?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef portabel het volgende:
Ik heb al meerdere keren kranen besteld via lightinthebox. Nu wil ik een thermostatische douchekraan van 300 dollar kopen. Dat ding weegt 6 kilo. En wat ik eigenlijk nog steeds niet weet, zijn kranen invoeringskosten en btw vrij?
quote:Pandawill.com
Two ips from South Africa are attacking our page now, we have blocked them.
198.54.202.194 is attacking, Blocking them for 24 connections.
196.25.255.194 is attacking, Blocking them for 20 connections
Dat duurt nog wel even hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef bergdani het volgende:
Ik had mijn Brainwavs Alpha's gelijk met jullie besteld, ze waren net als die van jullie al verstuurd begin februari, maar die van mij zijn er nog niet.
Ach ja, hopelijk zijn ze er dinsdag dan ofzo. Ik heb niet zo'n haast, zolang ze er maar zijn voor de voorjaarsvakantie.
Als het met pesten te maken heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Wat schieten ze nou weer op met een DDOS-aanval?
Behalve dat de site uit overbelast raakt?
Kunnen ze niet iemand anders pesten?
Zullen we die scriptkiddies gewoon 2 euro meer betalen om het leven van die IkHuurHackersChinees zuur te makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als het met pesten te maken heeft.
Zal eerder zijn dat een rivaliserende Chinese webshop allerlei Oostblok scriptkiddies in huurt om via hun botnet een concurrent plat te leggen.
Of er heeft iemand Mr. Lee van Dealextreme geen "plotection money" betaald, dat kan natuurlijk ook nog.
1GB = 11 min video. Hoe weinig is dat!quote:
Die vliegen waarschijnlijk al in de brand als je er naar kijktquote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.tomtop.com/clothing-accessories/clothes.html
Chinese namaak Snuggies
Wel een goede site verder, kwam hem zo vaak tegen op ebay dat ik ging googlen.
Ik zou toch eerst eens hun eigen ICT personeel doorlichten als ik hen was, die virussen lijken mij ook gemakkelijker geplaatst door iemand die zelf de site onderhoud dan dat deze op een of andere manier van hun CMS binnen geglipt zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:09 schreef RobertNL het volgende:
Bic is weer online!![]()
![]()
![]()
![]()
Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you can`t open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.
Edit: net zo traag als panda![]()
Maar wat hebben die hackers der in gods naam aan om ddos attack's uit te voeren ?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef RobertNL het volgende:
Ik heb er niet super veel verstand van maar ik denk dat bic de beveiliging gewoon niet helemaal goed op orde had en dat het redelijk simpel was voor de hacker.
Dx heeft ook last van ddos attacks net als panawill.
Waarschijnlijk is er inderdaad gewoon een concurrent bezig Maarja welke site is dat, kunnen ze dat er niet even bij vermelden als ze toch aan het hacken zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |