Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
Je krijgt trouwens een auto als je jarig bent.
quote:
er zijn hele mooi grind plaatjes te vinden in het vorige topic. Denk dat ik dit een van de beste gt's vind die ze uitgebracht hebben. Ben nu bezig met de Formule GT. Daarmee win je ook alles (had hem gekocht voor de dreamcar a-spec en daar fluit ie doorheen)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef klaasdj het volgende:
Ik heb Gran Turismo 1, 2 en 4 helemaal kapot gespeeld, en wil in afzienbare tijd aan GT5 beginnen.
Ik vroeg mij af of er ook races in zitten waarbij je veel geld verdiend zonder veel te doen. Dat was bij 2 en 4 wel zo (van 1 kan ik mij dat niet meer herinneren). Zou namelijk wel een bummer zijn.
dat is kut. moet ik nog tot juli wachtenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
Je krijgt trouwens een auto als je jarig bent.
Dan moet ik nog tot september wachten..quote:
Lol ik wist niet eens dat er een museum inzatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef caspervc het volgende:
Belangrijke info over een bug in de savegames.
Geadviseerd wordt niet de museumkaarten te bekijken, aangezien dit je savegame zo groot kan maken dat GT5 het niet meer snapt...
http://www.gtplanet.net/t(...)-can-kill-your-game/
Heb net gekeken, en mijn savegame is niet groter dan 800kb. Heb er maar wel even een backup van gemaakt voor de zekerheidquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef caspervc het volgende:
Geadviseerd wordt niet de museumkaarten te bekijken, aangezien dit je savegame zo groot kan maken dat GT5 het niet meer snapt...
Credits vind ik behoorlijk tegenvallen met B-spec. Met de X2010 auto-grinden op de Indy verdien je meer. Ben nu al van level 29 naar 34 inmiddels, alleen maar door grinden. Af en toe olie verversen, dat is alles. Als bonus krijg ik ook nog iedere keer een ticket voor een auto als je 2000km rijdt, dus dat is ook mooi meegenomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:14 schreef Salatrel het volgende:
ben benieuwd naar die remote b-spec play. wellicht handig om vanaf het werk credits te kunnen farmen oid want voor de xp hoeft het niet aangezien ik bijna 40 ben (39 en running atm)
Je kan ze 2ehands kopen, dus niet bij de dealer. Maar het zijn verder geen premiums, alleen standaardwagens.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:50 schreef Chokeme het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het zit met welke auto's zichtbaar zijn bij de dealer?
Ik begrijp dat er 20 mercedessen in het spel zitten, bij de dealer zie ik er 5, nog 6 kan ik winnen bij de 'flight academy', hoe zit het dan met die andere 9?
Mijn PS3 klinkt als een oude printer trouwens tijdens het laden van menu's enzo.. had ik nog niet eerder gehoord
Ik vind de game wel erg traag de laatste tijd moet ik bekennen. Heeft wellicht ook hier mee te maken. Zal het eens checken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef caspervc het volgende:
Neuh, maar heb je een zus?quote:
Met auto's als de Peugeot 908, Bentley speed 8, Audi R8/R10 Race Car en Formula GT kun je ook alles winnen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:22 schreef woessie het volgende:
moet ik echt b-spec level 35 zijn voor zo'n x2010?
Dat wordt hem dus nooit.
Ah well, de peugeot 908 blaast ook als een tiet.
ik moet nog een half lvl tot B-spec 40quote:Op maandag 14 februari 2011 09:16 schreef Sant. het volgende:
Dit weekend mijn B-spec flink laten grinden. atm bezig met de 9 uur van Tsukuba en wanneer ik vanmiddag thuis kom ben ik lvl 35 en in het bezit van de X2010!!!
JAAHOEE!! Wie wil me aanraken??
ik deed een testje met de 908 om een auto te kiezen waar ik de 24h in A-spec mee ga rijden en heb ook de 908 geprobeerd maar met zn 710pk is het toch niet alles hoor... en rijden aantal auto's mee die sterker zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:22 schreef woessie het volgende:
Ah well, de peugeot 908 blaast ook als een tiet.
Ik win momenteel het meeste met mijn 1050 pk sterke minolta of de formule GT.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:36 schreef Sant. het volgende:
[..]
Met auto's als de Peugeot 908, Bentley speed 8, Audi R8/R10 Race Car en Formula GT kun je ook alles winnen.
Maar de X2010 is natuurlijk de absolute nummer 1 in 'must have' cars in GT5
Verder is het sparen van alle rallyauto's een 2e must, maar tevens dure bezigheid.
X1 natuurlijk (rond de 1500)quote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef Dennis101 het volgende:
Iemand trouwens een idee wat de auto met de meeste pk's is? Bij mij is dat momenteel de Veyron met ongeveer 1280 pk (getuned uiteraard).
zal toch wel? hij doet het zelfs met F1 2010 op de PCquote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef very het volgende:
Enigszins offtopic vraagje:
Kan iemand mij met zekerheid vertellen dat de Logitech Driving Force GT ook werkt met Race Driver: GRID??
Dat vond ik destijds ook een heel fijn race-spel, en zie hem nu ergens voor ¤12,50.
Maar is alleen interessant wanneer ik het met een stuurtje kan spelen.
X2010 1500+ PK en weegt minder dan de helft dan wat de veyron weegtquote:
dat werkt zonder problemenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef very het volgende:
Enigszins offtopic vraagje:
Kan iemand mij met zekerheid vertellen dat de Logitech Driving Force GT ook werkt met Race Driver: GRID??
Dat vond ik destijds ook een heel fijn race-spel, en zie hem nu ergens voor ¤12,50.
Maar is alleen interessant wanneer ik het met een stuurtje kan spelen.
Werkt de Force feedback ook goed?quote:
Dan word je seniel.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:02 schreef woessie het volgende:
Wat zou trouwens gebeuren als je dagelijks je geboortedatum aanpast
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:03 schreef very het volgende:
[..]
Werkt de Force feedback ook goed?
En wat betreft die geboortedatum...probeer het eens
Ben wel benieuwd
Ik begreep dat er alleen problemen waren met GRID op de PC met een driving force. Een vriend van me heeft grid met zo een stuur gespeeld op de ps3 en dat ging gewoon. Met de G25 is het ook geen probleem.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:03 schreef very het volgende:
[..]
Werkt de Force feedback ook goed?
En wat betreft die geboortedatum...probeer het eens
Ben wel benieuwd
Gek he...met een auto van bijna 2000 kilo.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef CamelNLD het volgende:
Die veyron is me een kut auto. Als je een beetje hardt rijdt dan kun je geen bocht fatsoenlijk nemen.
Nog geen 1500 kilo als je gewichtsreductie toepast.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef very het volgende:
[..]
Gek he...met een auto van bijna 2000 kilo.
Als je dat gedaan hebt zou die ook een stukje wendbaarder moeten zijn. Maar het blijft zwaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nog geen 1500 kilo als je gewichtsreductie toepast.
In GT5 wellicht maar in het echt nietquote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef Sant. het volgende:
Bugatti Veyron,
sneller dan een F1.. totdat er een bocht komt.
Topsnelheid snelste formule 1 auto ooit: ±370 km/hquote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef jackson het volgende:
[..]
In GT5 wellicht maar in het echt niet. Vraag me af of het in GT ook zo is maar je zal gelijk hebben
Yup! Was trouwens tevens even onderwerp van gesprek tijdens TopGear van afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef very het volgende:
Topsnelheid snelste formule 1 auto ooit: ±370 km/h
Topsnelheid Veyron: 406 km/h
Dus zolang er geen bochten zijn, en de dragstrip lang genoeg is, gaat de Veyron uiteindelijk toch winnen hoor
Ahja, dat noem jij sneller. Helder, je hebt gelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef very het volgende:
[..]
Topsnelheid snelste formule 1 auto ooit: ±370 km/h
Topsnelheid Veyron: 406 km/h
Dus zolang er geen bochten zijn, en de dragstrip lang genoeg is, gaat de Veyron uiteindelijk toch winnen hoor
Raar gelul is het, maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Sant. het volgende:
[..]
Yup! Was trouwens tevens even onderwerp van gesprek tijdens TopGear van afgelopen vrijdag.
Meneer Mansell was in de studio waarbij Jeremy heb uitnodigde voor een race..
Antwoord mr Mansell: "In a straight line? No Thank you"
Ging ook over de Veyron en Mansell was er met zijn Formule wagen...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Raar gelul is maar dat is mijn mening.
Ook al heb je een auto die na 35 seconden op de 300km/h zit, dan mag je nog steeds niet klagen! :pquote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef zwaardegekste het volgende:
wat gewicht al niet kan doen he!
Lang leve de tweewielers!![]()
Met een beetje brommer fop je een Veyron op je sloffen...
Niet helemaal waar maar het is te doen ja. Vriend van me rijdt een R1 uit 2009 zo uit mijn hoofd. Ding heeft een 200PK (lichte tuning door uitlaat en computer) maar doet er ongeveer 7.0-7.2 seconden over als ik hem moet geloven. Je moet dus wel een vlotte brommer hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef zwaardegekste het volgende:
tot de bochten komen want dan is een auto weer sneller. Dat is gewoon de macht van 4 wielen. En er zijn vrij weinig tot geen motoren die op het rechte stuk sneller zijn dan de Veyron.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef zwaardegekste het volgende:
like duh. Als dat de premium is. Wat moet je hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Toempf het volgende:
Ik heb een Alfa Romeo GIULIA TZ2 carrozzata da ZAGATO CN.AR750106 '65 over twv 10 miljoen, iemand die em wil ruilen voor een mooie racecar die ik nog niet heb?
Ja dat is de premiumquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef woessie het volgende:
[..]
like duh. Als dat de premium is. Wat moet je hebben
Helaas, ik zal voor de Alfa moeten gaan sparen!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:49 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja dat is de premiumOp mijn verlanglijstje staat nog:
Bentley Speed 8 Race Car '03
Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car '89
BMW McLaren F1 GTR Race Car '97
Nissan R92CP Race Car '92
Nissan R89C Race Car '89
Of als je 1 van de 2 Chaparrals over hebt mag dat natuurlijk ook
Ok prima. Wat is je PSN, dan zal ik em vanavond naar je toe sturen. Als ik van jou de Bentley mag hebben dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:33 schreef Aerox2002 het volgende:
Ik wil wel ruilen. Ik heb de speed 8 en de sauber
ruilen voor een gebruikte?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:14 schreef Sant. het volgende:
Ik heb mijn X2010 S. Vettel!!!
Ik ben er blij mee
Tuurlijk, doe mij de stealth versie maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ruilen voor een gebruikte?beetje veel kilometers op de teller inmiddels
Dat vermoeden had ik al, vandaar de opmerking.quote:
En volgens mij maakt dat ook geen bal uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef Sant. het volgende:
Moet alleen wel carrosserie en motor reviseren voor in totaal 1 mio credits, maar dat doe ik voordat ik aan de formula gt championship ga beginnen
motor revisie zeker wel... als je x aantal kilomters op de klok hebt staan krijg je na oil change niet meer de volledige pk terug... daarvoor is een motorrivisie nodig en dan kun je weer x aantal km vooruit met oil changesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef woessie het volgende:
[..]
En volgens mij maakt dat ook geen bal uit
Vandaag gaat waarschijnlijk niet meer lukken, ze zijn hier bezig met het internet en zolang dat niet gefixt is kan ik niet onlinequote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:36 schreef Aerox2002 het volgende:
Mijn PSN is AeroxSchumi, dan krijg je die Bentley morgen
echt niet ruilen tegen een audi r10 of peugeot 908?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Toempf het volgende:
[..]
Vandaag gaat waarschijnlijk niet meer lukken, ze zijn hier bezig met het internet en zolang dat niet gefixt is kan ik niet online
Oh ik zie net tot mijn verbazing dat ik hem al heb... Nog wat anders leuks in de aanbieding?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Toempf het volgende:
[..]
Vandaag gaat waarschijnlijk niet meer lukken, ze zijn hier bezig met het internet en zolang dat niet gefixt is kan ik niet online
Die heb ik sowieso allebei al, maar ik zal morgen eens kijken wat ik nog meer graag zou willen hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:28 schreef woessie het volgende:
[..]
echt niet ruilen tegen een audi r10 of peugeot 908?
Of heb je wellicht nog een andere oude premiumcar, I love old cars
Nee geloof van niet. Ik doe sowieso geen auto's weg die ik dubbel heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Oh ik zie net tot mijn verbazing dat ik hem al heb... Nog wat anders leuks in de aanbieding?
Zullen we anders met zijn 3en ruilen? Dan stuur ik Toempf (is dat ook je PSN?) de speed 8, woessie mij de peugeot (als dit de Peugeot 908 HDi FAP - Team Oreca Matmut '10 is, als dit niet zo is graag de r10). En dan stuurt Toempf aan woessie die alfa?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:28 schreef woessie het volgende:
[..]
echt niet ruilen tegen een audi r10 of peugeot 908?
Of heb je wellicht nog een andere oude premiumcar, I love old cars
I Love Trio's!quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:48 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Zullen we anders met zijn 3en ruilen? Dan stuur ik Toempf (is dat ook je PSN?) de speed 8, woessie mij de peugeot (als dit de Peugeot 908 HDi FAP - Team Oreca Matmut '10 is, als dit niet zo is graag de r10). En dan stuurt Toempf aan woessie die alfa?
lol, ik vind het prima. Kan ik vanavond nog sturen. Ik heb die blauwe peugeot, is dat de goede? Anders is de R10 volledig gepimpt en voor jou.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:48 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Zullen we anders met zijn 3en ruilen? Dan stuur ik Toempf (is dat ook je PSN?) de speed 8, woessie mij de peugeot (als dit de Peugeot 908 HDi FAP - Team Oreca Matmut '10 is, als dit niet zo is graag de r10). En dan stuurt Toempf aan woessie die alfa?
Ik heb ook een DFGT, maar ben toch ook wel erg benieuwd naar die joypad. Ten eerste ziet ie er vet uit, en het is wat minder werk prepareren voordat je eindelijk kan racen. Verder lijkt het me ook gewoon tof om te proberen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Salatrel het volgende:
uhh en daarmee moet je sneller gaan rijden?
ik hou het wel bij mn driving force GT
Dat is denk ik die andere, in dat geval is inderdaad de R10 primaquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef woessie het volgende:
[..]
lol, ik vind het prima. Kan ik vanavond nog sturen. Ik heb die blauwe peugeot, is dat de goede? Anders is de R10 volledig gepimpt en voor jou.
Lijkt mij dus ook. In principe zou het moeten kunnen werken. Alleen door de beperkte 'draaicirkel' denk ik dat het weinig verschilt met sturen met de joystick / gas geven met R2quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:30 schreef very het volgende:
Ik heb ook een DFGT, maar ben toch ook wel erg benieuwd naar die joypad. Ten eerste ziet ie er vet uit, en het is wat minder werk prepareren voordat je eindelijk kan racen. Verder lijkt het me ook gewoon tof om te proberen.
Ik vind het best. Ik hoop dat het internet inmiddels weer werkt, dan stuur ik die Alfa vanavond naar woessie. Mijn PSN is inderdaad gewoon Toempf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:48 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Ik race bumpercam, dus maakt voor mij niet uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef Salatrel het volgende:
regenrace in de x2010 is anders bijzonder vervelenddie bak heeft gene ruitenwissers namelijk
Naar het schijnt zet hij in het donker zijn nachtkijker op, want hij racet gewoon net zo hard door als altijd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef Sant. het volgende:
Gister de 24 uur van Le Mans aangezet op de B-spec.
Mijn bob finished rond 19.00 uur vnvd.
heb hem de formule GT meegegeven, maar bedacht me net dat hij het wel eens moeilijk zou kunnen krijgen in het donker straks
Daar zitten heulemaal geen lampen niet op!!!!:D:DD:EINZ!!!
Dus... levert dat problemen op denken jullie? Ik heb niet meer gecheckt vanmorgen...
Wat is t toch een topbob!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:10 schreef Scarsick het volgende:
Naar het schijnt zet hij in het donker zijn nachtkijker op, want hij racet gewoon net zo hard door als altijd.
volgens mij heb ik mezelf daar ook op betrapt.. ik heb al enige tijd geen aansporing meer om het spel op te starten.. die 24h races moet ik alleen nog... maar ik ben malle lowietje niet, dat ik 24h ga racenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er klaar mee. Niet leuk meer. Te weinig tracks, te weinig leuke dingen, uitdaging weg.
Maar je kan toch nog gewoon andere races doen? Of online gaan racen? Of is het racen zelf het enige wat je niet zo leuk aan het spel vind? :pquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
volgens mij heb ik mezelf daar ook op betrapt.. ik heb al enige tijd geen aansporing meer om het spel op te starten.. die 24h races moet ik alleen nog... maar ik ben malle lowietje niet, dat ik 24h ga racen
Of gewoon niet de 4uurs van tsubuka, maar een race die gewoon leuk is. Verschillende auto's proberen etc etc.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh joy. Voor de 83e keer Tsubuka 4 uurs race..
Tuurlijk mag jij het saai vinden, maar ik vraag me af waarom je een racespel koopt als je het racen zelf niet (meer) vermakelijk vind. Als het alleen om veel credits verdienen gaat, koop dan een fruitautomaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Werk je voor Sony ofzo. Ik mag het toch wel saai vinden. Heb er veel plezier aan gehad, maar dat is er nu wel af. Alles goud, behalve 24 uurs races.
Mja, dan pak ik GTR2. 60 ronden lang Spa rijden met 0.002 verschil per ronde en echte gevechten, met 45 tegenstanders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef very het volgende:
Tuurlijk mag jij het saai vinden, maar ik vraag me af waarom je een racespel koopt als je het racen zelf niet (meer) vermakelijk vind. Als het alleen om veel credits verdienen gaat, koop dan een fruitautomaat
Duidelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dan pak ik GTR2. 60 ronden lang Spa rijden met 0.002 verschil per ronde en echte gevechten, met 45 tegenstanders.
Dit spel doet het dan niet echt voor me.
Omdat ik zo'n technische jongen ben, heb ik het voor elkaar gekregen om het internet van mijn mobiel te gebruiken. Woessie, ik heb de Alfa naar je toe gestuurdquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef Toempf het volgende:
Sorry jongens, ik kom net thuis en ik heb nog steeds geen internet... Ik kan dus niks versturen en niks ontvangen (weet niet of dat goed gaat als je een auto stuurt naar een account dat offline is?) Mag toch wel hopen dat ik morgen weer online kan, ze zijn nu al 3 dagen bezig
NERD!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n technische jongen ben, heb ik het voor elkaar gekregen om het internet van mijn mobiel te gebruiken. Woessie, ik heb de Alfa naar je toe gestuurd
Bij Community, daarna pas bij levering...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef Toempf het volgende:
Waar krijg je het te zien eigenlijk als je een auto van iemand anders ontvangt? Bij autolevering?
Bij "Community" komt een rode ster tevoorschijn, begeleid met een geluidje :pquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef Toempf het volgende:
Waar krijg je het te zien eigenlijk als je een auto van iemand anders ontvangt? Bij autolevering?
en ik voeg je zo ook even toequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef Aerox2002 het volgende:
Volgens mij kan ik geen auto sturen als je mijn vriend-uitnodiging nog niet geaccepteerd heb. Kan je dat nog doen Toempf dan kan ik de auto sturen?
Oh ja fuck dat is waar ook. Komt voor elkaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef Aerox2002 het volgende:
Volgens mij kan ik geen auto sturen als je mijn vriend-uitnodiging nog niet geaccepteerd heb. Kan je dat nog doen Toempf dan kan ik de auto sturen?
Heb je em binnen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef woessie het volgende:
[..]
en ik voeg je zo ook even toe
Alfa
ik heb je gift gekregen, ik ben netjes naar gifst gifts gegaan en heb hem geladen, nu is ie foetsiequote:
Nee, ik ben wel bekend met deliveryquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:09 schreef Aerox2002 het volgende:
Bij car delivery zal die staan.
Ik heb ook zojuist de Bentley opgestuurd en de R10 ontvangenthanx woessie en aub toempf
Kweenie, had wat centjes over en hij zag er wel vet uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Salatrel het volgende:
uhh en daarmee moet je sneller gaan rijden?
ik hou het wel bij mn driving force GT
Het GTR2 gevoel op Spa en online racen heb ik nog in geen enkele andere sim weten te bespeuren idd. Ik was baas met de Saleen S7, al tijden niet meer gedaan, ben benieuwd of die community nog een beetje leeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dan pak ik GTR2. 60 ronden lang Spa rijden met 0.002 verschil per ronde en echte gevechten, met 45 tegenstanders.
Dit spel doet het dan niet echt voor me.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog geen meter mee gereden hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef woessie het volgende:
I want more old cars![]()
Die alfa rijdt als een zonnetje. Wel wat minder goede banden onder moeten leggen anders valt er niet mee te spelen in de bochten, de wegligging is te goed
heb er wel een turbo in gedaan, nu 255 pk dacht ik, en een zeer laag gewicht, dus het is een bochtenriddertje. Geluid is ook magisch. Heb er de seasons mee gedaan (FR)quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:04 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog geen meter mee gereden hebIs dat ding nog een beetje vooruit te krijgen met die 166 pk aan boord?
Interesse in die Ford Mark IV?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef woessie het volgende:
I want more old cars![]()
Die alfa rijdt als een zonnetje. Wel wat minder goede banden onder moeten leggen anders valt er niet mee te spelen in de bochten, de wegligging is te goed
JA!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:10 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Interesse in die Ford Mark IV?
tof, je krijgt hem vanavondquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef Aerox2002 het volgende:
Oke wil hem wel traden voor die 908
Content is gekoppeld aan je PSN, dus dat moet geen probleem zijn denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Salatrel het volgende:
de SLS stealth model is gewoon verdwenen uit mijn car list.... waddafack.. zou dan komen omdat ik een nieuwe ps3 heb? vanmiddag maar eens in d market kijken of ik hem nog opnieuw kan downen
Het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat DLC, welke idd gekoppeld is aan de je PSN lokaal geïnstalleerd staat, net als de downloadable games, welke je bij een nieuwe PS3 ook gewoon opnieuw kunt downloaden..quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Content is gekoppeld aan je PSN, dus dat moet geen probleem zijn denk ik.
jazeker. mijn ps3 staat nog tot ongeveer 17:30 een 24h race te draaien daarna kan ik accepten en de auto sturenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef very het volgende:
@Salatrel:
Hey kerel, er lopen een paar trades de mist in, dus ik kan wat mij betreft vandaag al met je ruilen.
Ik heb je gisteren toegevoegd op PSN. Wil je nog steeds de Mazda 787B?
Ik wil de auto's en de bekers gewoon hebben, dus dan zet ik hem lekker aan terwijl ik slaap / werk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:27 schreef jackson het volgende:
Mensen die hun PS3 laten rammelen terwijl ze werken etc.... Je gaat toch met je goeie gedrag geen b-spec bagger rijden van 24uur. Ik snap daar helemaal niets van. Sowieso is dat bspec leuk bedacht maar een fikse hell.
Ja tof! Die wil ik ook wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:24 schreef Salatrel het volgende:
prima.
ik zag trouwens dat je Mercedes-Benz CLK-GTR Race Car 98 ook nog zocht.. die heb ik in me garage staan. misschien wat voor morgen om te traden?
doe de Jaguar XJR-9 LM Race Car 88 maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:00 schreef very het volgende:
[..]
Ja tof! Die wil ik ook wel ja.
Die zet ik op morgen dan....welke wil je daarvoor terug?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik wil de auto's en de bekers gewoon hebben, dus dan zet ik hem lekker aan terwijl ik slaap / werk.
Is ook prima allemaal, maar snappen doe ik het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:37 schreef Salatrel het volgende:
inderdaad wil de auto/beker en ben nu lvl 40 dus heb ik dat ook gelijk. ik doe het niet voor het geld ofzohalf uurtje A-spec like the wind Indy levert meer op dan een 24h B-spec race
Ik ben er ook niet zo een fan van. ik zie het meer als noodzakelijk kwaad voor wat auto's, geld en xp. maar om nou te zeggen dat ik erom sta te springen..nee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
Is ook prima allemaal, maar snappen doe ik het niet
Staat genoteerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe de Jaguar XJR-9 LM Race Car 88 maar
Ik val er ook niemand op aan maar zou het zelf nooit doen. Gaat me net even te ver.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo een fan van. ik zie het meer als noodzakelijk kwaad voor wat auto's, geld en xp. maar om nou te zeggen dat ik erom sta te springen..nee.
Ik wil gewoon zélf racen. als ik een andere pipo wil zien racen dan kijk ik wel naar Eurosport, en die doen tenminste niet zo achterlijk als die B-spec pipo.
Maar gelukkig nog even wachten tot 8 maart, dan komt WRC Championship
Had ik maar een X2010......quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Aerox2002 het volgende:
Nadat vandaag mijn geld op was, ben ik maar eens aan de automatische A-spec grinding gegaan zoals uitgelegd in dit filmpje (alleen dan de indy oval in de Like The Wind challenge): . Die race doet ie dan in in minder dan 4 minuten voor 84.000. Dus dat is dan toch ruim een miljoen per uur
Voelt wel een beetje als cheaten maar goed zo veel dingen hoef ik niet meer te halen verder (zit op 97%)...
Jij ook bedankt! Die ford is ook wel fijn.Wel vreemd dat ik er alleen geen American Races mee kan rijden...GT5 gelooft niet dat deze ford echt uit amerika komt ofzo hahaquote:
same here.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik val er ook niemand op aan maar zou het zelf nooit doen. Gaat me net even te ver.
Speel op dit moment zelf regelmatig Footballmanager 2011 en sinds kort Little Big Planet, ook beide erg goed te doen. Had alleen zelf echt jaren zitten wachten op GT5 en dan valt het toch wat snel dood in mijn geval.
Ik wil mijn 330 P4 wel ruilen tegen jouw SP1...en ik kan de auto sturen op de 21e.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:57 schreef woessie het volgende:
Nu alleen nog de Ferrari P330 en ik ben helemaal tevreden over mijn autocollectie.
Als iemand niet verliefd is op die auto, wil iemand dan ruilen? Ben wel bereid om je wat ferrari's terug te geven (die SP1 + Enzo bijvoorbeeld), heb nog een miljoen of wat te besteden voor evt een dikke nieuwe wagen ook
Done deal! Ik zet het in mijn agenda!! Woohoo!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef very het volgende:
[..]
Ik wil mijn 330 P4 wel ruilen tegen jouw SP1...en ik kan de auto sturen op de 21e.
Prima. Wat is je PSN?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef woessie het volgende:
[..]
Done deal! Ik zet het in mijn agenda!! Woohoo!
Hoezo autogek
hij komt uit australiëquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:32 schreef very het volgende:
[..]
Jij ook bedankt! Die ford is ook wel fijn.Wel vreemd dat ik er alleen geen American Races mee kan rijden...GT5 gelooft niet dat deze ford echt uit amerika komt ofzo haha
Ahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij komt uit australiëdaarom ook Ford AU
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef very het volgende:
[..]
Ah![]()
@Woessie:
Je staat genoteerd:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=155213
quote:Size: 301 Mb
Arcade car order swapped
Blue tick in both dealerships on purchased cars
Car ballast adjustment
Controller steering sensitivity in driving options
Corner camber in course maker
Fully adjustable gear ratios
Multi-screen option
Multi select (car garage, photo album, replay theatre)
Performance point system
Restart race confirmation
Engine power limiter (50%-100%)
Car already owned are marked in UCD
Indy back to 97500 cr. But XP up! For all off line races?
change your tyres from the settings menu
new Bonus Races in the Seasonals
Type of race has been added to online setting: Race for fun, Race for real, Drift, Free run, Race type has been added to online filter results as well
30 cars in online dealership
options now for multi Monitors
Remote Race just below the lounge icon in GT Community
New paddock animation on lead-in to the game
All cars online available
TCS is now adjustable again during race
Restarts race confirmation
Own made tracks on-line available
New tracks in Seasonal
Can turn fuel depletion and tyre wear off in an online race
You can schedule races to start at set times
The pop up message when you first start up the game is gone
u can race online ur b specs drivers against the B spec drivers of ur friends
menu is now a lot faster
TV camera when entering pits
You can choose different tires for front and rear
change what car your watching in the replays without going to black screen
AI little smarter?
U can use the online-cars of your friend
BOBs more agressive
Sound improved
You can also now share Bob's with friends
Old tracks made by yourself are converted to new standard
Vettel challenge bronze target time increased
+1quote:
quote:or this week, we now have two more races in all of last week's categories - including one GT5 track and a course maker track.
We also have 5 new races, in the old Seasonal event format (i.e. high prize money)
It seems like everybody wins with this update!
Full Details:
Bonus Race 7:
1. Nissan Micra - Deep Forest - 5 Laps - 200,000 Cr. - 20,000 XP
2. Honda Civic - Suzuka - 5 Laps - 350,000 Cr. - 35,000 XP
3. Nissan Z - Madrid - 5 Laps - 500,000 Cr. - 50,000 XP
4. Subaru Impreza - Nordschelife - 1 Lap - 650,000 Cr. - 65,000 XP
5. Mazda RX-7 - Eifel (Circuit) 102D - 5 Laps - 800,000 Cr. - 80,000 XP
FF Challenge:
4. Fuji - 2 Laps
5. Eifel (Kart) 102A - 5 Laps
FR Challenge:
4. Madrid - 5 Laps
5. Eifel (Circuit) 102B - 5 Laps
4WD Challenge:
4. SSR5 - 3 Laps
5. Mt. Aso 102A - 5 Laps
Ferrari Formula:
4. Suzuka - 10 Laps
5. Eifel (Circuit) 102C - 10 Laps
Time Trial 8:
1. NASCAR - Top Gear Test Track - 850 BHP - 1565kg - Racing Hard
2. Super GT - Toscana (Tarmac) 102A - Change Time - 591 BHP - 1080kg - Racing Hard
Drift Trial 8:
1. High Speed Ring - Comfort Soft
2. Cape Ring South - Comfort Soft
De update gaat vandaag los, of doel je op de seasonevents?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
Ziet er goed uit. Mooie dag om vrij te zijn.
Dan speel je een ander spel dan ik. Dat kan dus niet in GT5 nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef woessie het volgende:
Fully adjustable gear ratios - kan toch al?
oooh ok, het woordje volledig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan speel je een ander spel dan ik. Dat kan dus niet in GT5 nog.
Je kan de topsnelheid wel aanpassen en zo de versnellingen iets oprekken of verkorten maar niet volledig instellen.
Zo te zien gaat het om random generated tracks uit de course maker. Zoals rally's ook gemaakt worden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef woessie het volgende:
En nieuwe tracks bij de seasonal? Betekent dat dus echt NIEUWE tracks? Zou super zijn!
De Eiffel is er 1 door PD gemaakt. Was bedoeld als 2e track voor de US driving Academy.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:38 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het om random generated tracks uit de course maker. Zoals rally's ook gemaakt worden bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt uit de Course Maker, net zoals de rest van de 'nieuwe' tracks in de seasonal races.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef Kreator het volgende:
Die nieuwe track Eifel is wel okay. Aparte baan. Qua detail is het echt heel erg mager.
Heb de seasonals gehaald, die zijn wel weer leuk.
alles hip, maar een schrale surround. Kan eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand op GTplanet:
[ afbeelding ]
Jaja..
3 scermpjes, 3 ps3's, 3x de game en natuurlijk een TM T500RS
Meste mogelijk is 5 schermen, dus ook 5 PS3's en 5x GT5![]()
Er staat Cr. ... Dat lijkt me niets met de vorm van de rijder te maken te hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
De puntjes zal wel te maken hebben met de vorm van de rijder. Waar je gewoonlijk pijltjes ziet.
Hij had zeker even een slechte dag toen ze hem vroegen voor GT5quote:Al vroeg was het duidelijk dat hij een groot talent was
Nou geweldig, ben achteraf helemaal niet blij met deze patch.quote:
oei en nu? je kunt nog wel je save backuppen neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:18 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Kutzooi! Gisteren de hele dag zitten verheugen op de nieuwe seasonal events.....
Zet GT5 aan, zoem, zoem, knars. PS3 loopt vast op laadscherm van GT5.
PS3 uit en aan, leest geen discs meer!GODVERDOMME
Niet nodig. Sony's "garantie" wil ik niet. Je krijgt altijd een andere refurbished ps3 terug.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oei en nu? je kunt nog wel je save backuppen neem ik aan?
De bob is agressiever gemaakt met de update. Dat helpt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:40 schreef PieterBas het volgende:
Mijn bob (lvl 29) is nu de Formula GT kampioenschap aan het doen. Deze had ik toch wat lastiger ingeschat
Heb even aan die controller gedacht, maar ik gebruik L2 en R2 om te remmen/ gassen en sturen lukt me prima smooth dus ik zag er geen meerwaarde in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef LangeJan het volgende:
Kort reviewtje van de HKS controller na 1 uurtje racen. Ik heb 1,5 sec van mijn tijd op Grand Valley afgesnoept, puur om het feit dat met de controller veel natuurlijker mijn bochten aan kan snijden en mijn race lijn aan kan houden en blijkbaar sneller kan anticiperen en reageren als het op stuuracties aankomt.
Nadeeltje is dat het gas niet zo doseerbaar is dan dat ze je doen geloven. In GT5 kan ik heel mooi doseren van 0 tot 50% daarna is het snel naar 75% en 100% Throttle. Vanavond nog even verder oefenen.
Iemand hier al zo gek zo een ding te importeren?
Met een stuurtje idd, maar niet op de controllerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:37 schreef rycemasta het volgende:
Dat kan toch gewoon met elk fatsoenlijk apparaat met een H-shifter en koppeling?
?quote:Ik had vorige week mijn PS3 op een hdtv aangesloten, en nu dus weer op mijn eigen SDTV.
Om de settings weer goed te krijgen heb ik de aan/uit knop een poosje ingedrukt gehouden tot hij twee keer piept. Nou zie ik alles weer, alleen is mijn beeld nog zwart wit.
Weet iemand zo 1, 2, 3 wat ik over het hoofd zie?
begrijp ik nou goed dat je zou willen koppelen met een controller?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Met een stuurtje idd, maar niet op de controller
Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Met een stuurtje idd, maar niet op de controller
Met andere woorden een techniek die in straatwagens niuet gebruikt wordt. Immers sequentieel schakelen (want dat doet ie immers) is in straatwagens -altijd- een semi-automaat waarbij je niet hoeft te clutchen..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Met andere woorden een techniek die in straatwagens niuet gebruikt wordt. Immers sequentieel schakelen (want dat doet ie immers) is in straatwagens -altijd- een semi-automaat waarbij je niet hoeft te clutchen..
Sowieso clutchen met een controller
Als ik zo mijn controller beet moet gaan houden hou ik dat nog geen ronde vol, sowieso realisme op een controller verwachtenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:
[..]
[..]
Sowieso is met een clutch geavanceerder, omdat je de auto preciezer kan besturen, vooral met overstuur controleren. Daarnaast is de experience inderdaad beter. Wat glijdt_licht verteld over sequentieel schakelen begrijp ik wel, maar vind ik een beetje azijnpissen, ok je hoeft nu niet de pook in de juiste versnelling te duwen zoals bij een echte handbak, maar ipv dat schakel je alleen omlaag of omhoog. Kan ik mee leven, je stuurt toch ook niet met een thumbstick in je auto?
Daarnaast hoef je niet alleen maar te koppelen, maar dus ook gas los laten bij opschakelen, en de koppeling goed getimed op laten komen bij het insturen van bochten (want dat doe je in een echte auto namelijk ook).
En het schakelen klinkt niet zo monotoom, wat ik (als detail) ook wel een beetje gaar vind voor een spel van deze tijd..
Gas geven met R2, remmen met L2, koppelen met X, upshift met L1, downshift met R1. Realistischer, moeilijker, leuker. Als je dat niet kan snappen ben je met alle respect, een noob, of gewoon niet zo slim. Of jullie hebben natuurlijk gewoon geen rijbewijs.
Nee, sorry. Gisteravond met wat vrienden mee uit geweest en in Amsterdam beland. Ik kon nog niet sturen voordat ik de deur uit ging, dus ik moet je de auto vandaag sturen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Aerox2002 het volgende:
@very
Ik heb de auto nog niet ontvangen, heb je nog niet gestuurd?
ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddiesquote:Op zondag 20 februari 2011 11:04 schreef very het volgende:
[..]
Nee, sorry. Gisteravond met wat vrienden mee uit geweest en in Amsterdam beland. Ik kon nog niet sturen voordat ik de deur uit ging, dus ik moet je de auto vandaag sturen.
Sorry voor de vertraging, ik zal er een gratis engine rebuild bij doen
de XJ-13 '66? ik heb hem. heb je toevallig de Ferrari 330 P4 Race Car '67quote:Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef woessie het volgende:
[..]
ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddies
enn verder... iemand nog die oude jaguar (cabrio, kan het type ff niet achterhalen) in de aanbieiding tegen iets moois?
Deze zou ik nog graag willen
Wat voor instelling gebruik jij met de G25? Ik heb zelf ook zo'n stuur en heb er kort even mee gespeeld want ik kon nergens instellingen vinden. Het werkt wel maar ik wil graag de stuuruitslag kunnen veranderen en gevoeligheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
De koppeling in GT5 is slecht geïmplementeerd aangezien hij digitaal is. Althans met mijn G25 is ie digitaal..
Als je dan echt met een koppeling wil spelen, koop Live For Speed..
Helaas, dat zijn 2 auto's die ik in mijn collectie wil houden. De ferrari heb ik nog niet maar komt er als het goed is snel aanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de XJ-13 '66? ik heb hem. heb je toevallig de Ferrari 330 P4 Race Car '67
of de Ford Mark IV Race Car 67?
eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiëren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te rakenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:02 schreef woessie het volgende:
[..]
ja wat voor iets is dat eigenlijk? Hoe moet dat?
ik heb niet eens een usbstickquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiëren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te raken
Stuuruitslag kun je niet veranderen. gevoeligheid wel sinds de laatste patch.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat voor instelling gebruik jij met de G25? Ik heb zelf ook zo'n stuur en heb er kort even mee gespeeld want ik kon nergens instellingen vinden. Het werkt wel maar ik wil graag de stuuruitslag kunnen veranderen en gevoeligheid.
geen idee...mijn PSN is veryferry.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef woessie het volgende:
[..]
ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddies
Heb de F2007 zojuist verstuurd. Heb er een body rigidity restore en een engine overhaul overheen gegooidquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Aerox2002 het volgende:
@very
Ik heb de auto nog niet ontvangen, heb je nog niet gestuurd?
Dat bepaal ik wel met het gaspedaal en het stuur.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:
Sowieso is met een clutch geavanceerder, omdat je de auto preciezer kan besturen, vooral met overstuur controleren.
Leg uit, ik ben duidelijk niet slim genoeg.. Goed getimed? Het is wel duidelijk dat je een echte coureur bent in het echte leven, want die opgedane ervaring blijk je te kunnen toepassen in een spel.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:
Daarnaast hoef je niet alleen maar te koppelen, maar dus ook gas los laten bij opschakelen, en de koppeling goed getimed op laten komen bij het insturen van bochten (want dat doe je in een echte auto namelijk ook).
En het dan ook nog op de man gaan spelen..quote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:Gas geven met R2, remmen met L2, koppelen met X, upshift met L1, downshift met R1. Realistischer, moeilijker, leuker. Als je dat niet kan snappen ben je met alle respect, een noob, of gewoon niet zo slim. Of jullie hebben natuurlijk gewoon geen rijbewijs.
Geen credits voor jou, als jij niet weet hoe ik mijn PS3 wel in kleur krijg, en ook geen zinnig argument over koppelen weet te verzinnen, ridiculiseer je jezelf hooguit.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:36 schreef Salatrel het volgende:
hij krijgt niet eens zn beeld in kleurdus zijn mening over wel of niet koppelen neem ik toch niet serieus
Moet ik nou proberen te bewijzen dat ik wel een rijbewijs heb? Wat een domme reacties man, en dan ook nog met ':')' strooien. Realisme verwachten in GT5, ja, dat is me wat he. Realisme in een simulator. Hoe verzint ie het.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als ik zo mijn controller beet moet gaan houden hou ik dat nog geen ronde vol, sowieso realisme op een controller verwachtenAls je dat niet snapt heb jij geen rijbewijs.
Dat ben je duidelijk niet nee, verder speel ik niet bewust op de man, jij reageert een beetje apart en daarom is mijn reactie ook wat scherper. Daarnaast zeg ik gewoon wat ik denk, en in dit geval denk ik nog steeds dat je noob/dom/autoloos bent. Sorry.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel met het gaspedaal en het stuur.
[..]
Leg uit, ik ben duidelijk niet slim genoeg..
Zeggen wat je denkt.. Jammer dat ik daar al uit kan afleiden dat die hersenspinsels van je werkelijk nergens op slaan. Vermoeden dat ik geen rijbewijs heb, omdat ik het snobistische en halfbakken gebruik van een koppelingsfunctie, -je hebt immers de voorkeur voor X-, niet kan beamen; de logica is ver te zoeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:56 schreef Chokeme het volgende:
Dat ben je duidelijk niet nee, verder speel ik niet bewust op de man, jij reageert een beetje apart en daarom is mijn reactie ook wat scherper. Daarnaast zeg ik gewoon wat ik denk, en in dit geval denk ik nog steeds dat je noob/dom/autoloos bent. Sorry.
Maar jij bent geen koppeling nodig natuurlijk, want jij haalt zo al je racelicenties op gold, nu nog een echt rijbewijs
Over het algemeen wel ja, dat leer je in je eerste rijles. Al zijn er mensen die dat daarna vergetenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:24 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Overigens heeft het gebruiken van de koppeling geen hol te maken met het nemen c.q. insturen van bochten. Dat is namelijk allang al afgerond voor je überhaupt begint met sturen.
Aha, want driften of rally doet toch niemand. En over/onderstuur (of de correctie daarvan) komt inderdaad nooit van pas in de autosport.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, dat leer je in je eerste rijles. Al zijn er mensen die dat daarna vergeten![]()
Weet je wat je krijgt als je koppelt/ontkoppeld in een bocht chokeme? Overstuur met een achterwielaandrijver en onderstuur met een voorwielaandrijver. Dat is nou net iets wat je niet wilt als je aan het racen bent.
Ik zou je bijna vereren met een ondertitel.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
En de timing in Gt5 slaat ook nergens op. Zolang je m maar op t juiste moment indrukt en loslaat is t wel prima..
ik heb wel een idee waar het aan zou kunnen liggen ja maar je postgedrag beweegt mij nog niet je daadwerkelijk te helpenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:51 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Geen credits voor jou, als jij niet weet hoe ik mijn PS3 wel in kleur krijg, en ook geen zinnig argument over koppelen weet te verzinnen, ridiculiseer je jezelf hooguit.
Wat een domme reactie.
Kom anders ff langs, ik moet er nog een paar.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een beetje die AMG challenges overnieuw doen, gewoon om je rondetijden te verbeteren is ook best leuk
SD tv? Hoeveel Hz?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:02 schreef Chokeme het volgende:
Excuses voor de dubbelpost...maar ik heb zin aan gamen.. :/
[..]
?
Ik reageer op eenzelfde manier als jij. Het zal mij werkelijk aan me reet roesten of jij wel of geen rijbewijs hebt. Als je realisme wilt koop je een stuur, en ga je niet zitten kloten met een onmogelijke knoppencombinatie op een controller.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:51 schreef Chokeme het volgende:
Moet ik nou proberen te bewijzen dat ik wel een rijbewijs heb? Wat een domme reacties man, en dan ook nog met ':')' strooien. Realisme verwachten in GT5, ja, dat is me wat he. Realisme in een simulator. Hoe verzint ie het.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik reageer op eenzelfde manier als jij. Het zal mij werkelijk aan me reet roesten of jij wel of geen rijbewijs hebt. Als je realisme wilt koop je een stuur, en ga je niet zitten kloten met een onmogelijke knoppencombinatie op een controller.
True dit, evenals het koppelen in een bocht verhaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik reageer op eenzelfde manier als jij. Het zal mij werkelijk aan me reet roesten of jij wel of geen rijbewijs hebt. Als je realisme wilt koop je een stuur, en ga je niet zitten kloten met een onmogelijke knoppencombinatie op een controller.
Dat is van een grenzeloze triestheid, deden vroeger die knuppels die Diablo 2 speelde ook altijd. Nooit kunnen begrijpen dit soort praktijken.... #failquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiëren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te raken
Overstuur in de rallysport wordt niet opgewekt met de koppeling, en de enige reden om bij een slide de koppeling in te trappen is zodat de motor niet afslaatquote:Op maandag 21 februari 2011 07:08 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Aha, want driften of rally doet toch niemand. En over/onderstuur (of de correctie daarvan) komt inderdaad nooit van pas in de autosport.
[..]
Ik zou je bijna vereren met een ondertitel.
Enschede ligt niet om de hoekquote:Op maandag 21 februari 2011 08:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom anders ff langs, ik moet er nog een paar.
In de rallysport gebruiken ze ook vaak de bekende Scandinavian flick. Remmen icm tegen de bocht insturen, rem los, bocht insturen en planken met die hap.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Overstuur in de rallysport wordt niet opgewekt met de koppeling, en de enige reden om bij een slide de koppeling in te trappen is zodat de motor niet afslaat
Overstuur wordt opgewekt met bv left foot braking (gewichtsverplaatsing), de handrem of gewoon simpelweg volgas..
En nee, onderstuur komt helaas nooit van pas Overstuur ook niet als je de wetten volgt, alleen bij een 4WD kan t weleens handig zijn omdat de voorwielen je er toch wel uittrekken, maar dan nog wordt het niet opgewekt met de koppeling. Daarnaast is de gewichtsverplaatsing met de koppeling zo abrupt dat geen enkele coureur dit zou doen.
[..]
Enschede ligt niet om de hoek![]()
Jup, leuke oefening was dat ook in Richard Burns Rallyquote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
In de rallysport gebruiken ze ook vaak de bekende Scandinavian flick. Remmen icm tegen de bocht insturen, rem los, bocht insturen en planken met die hap.Vooral voor 4WD's de manier om ondanks de aandrijving, toch de kont te laten uitbreken.
Ik doe daar ook maar niet aan mee nee, te erg valsspelen. Als ik een auto wil ruilen dan ben ik die van mij kwijt, is mijn keuze en dan moet ik hem maar opnieuw kopen als ik hem wilquote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is van een grenzeloze triestheid, deden vroeger die knuppels die Diablo 2 speelde ook altijd. Nooit kunnen begrijpen dit soort praktijken.... #fail
Dat spel was de shit toendertijd!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup, leuke oefening was dat ook in Richard Burns Rally
Als je met rally ooir een koppeling nodig had, had dat wel in RBR gezeten.Dat spel was zo serieus dat 99% van de mensen het bagger vond omdat het te moeilijk was.
Grenzeloos triest? Want?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is van een grenzeloze triestheid, deden vroeger die knuppels die Diablo 2 speelde ook altijd. Nooit kunnen begrijpen dit soort praktijken.... #fail
Ja volgens mij wel. Zolang het een PAL systeem is maakt het niet uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm, vanwege RBR toch even een vraagje over de PS2 die jullie wel kunnen beantwoorden:
Werken geïmporteerde spellen uit Engeland ook op de PS2. (Ja de PS2)
Omdat Engeland een ander PAL-systeem gebruiikt, en iig met de SNES en NES is dit een probleem..
Moet ik je uit gaan leggen waarom het triest is? Ik snap het idee er wel achter maar zo zit de wereld niet in elkaar is mijn mening. Overigens bepaal ik zelf wie ik al dan niet triest noem, dat jij het anders ziet is prima. Geen idee overigens waarom jij je aangesproken voelt?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef very het volgende:
[..]
Grenzeloos triest? Want?
Ik wil gewoon al die verschillende auto's kunnen rijden, maar ik wil niet eerst een paar honderd uur in het spel steken alvorens dat te kunnen doen.
Dat lijkt me toch niet zo bizar lastig te bevatten. Dat jij dat wel graag doet, moet je zelf weten. Maar ga anderen mensen niet triest noemen omdat ze het anders doen dan jij.
Ik ben het wel met je eens.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik je uit gaan leggen waarom het triest is? Ik snap het idee er wel achter maar zo zit de wereld niet in elkaar is mijn mening. Overigens bepaal ik zelf wie ik al dan niet triest noem, dat jij het anders ziet is prima. Geen idee overigens waarom jij je aangesproken voelt?
Ga er toch vanuit dat jij wel snapt dat een auto weggeven ook betekend dat je een auto weggeeft. Even een safe-game terug zetten. Ten eerste wil je die moeite niet doen voor een autootje. Ten tweede gaan mensen tof lopen doen met alle auto's die ze hebben... Whoo, nice, 500 auto's. Oohja, ik zet wel mijn save games terug zodat ik alles weg kan geven en andere auto's terug kan krijgen om mijn collectie compleet te krijgen.
Het is gewoon compleet jezelf voor de gek houden, waarin een ieder vrij staat natuurlijk.
Joh, ik vind het ook prima... Daar gaat het niet over. Maar prima vinden en het snappen is wat anders.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens.
Maar aan de andere kant: Who cares. Ik doe het niet, dat een ander het doet vind ik prima.
Dus eigenlijk vind je het vooral triest voor jezelf dat er nu andere mensen zijn die tof kunnen doen met een auto die zij makkelijk verkregen hebben terwijl jij er zo hard voor hebt moeten grinden?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik je uit gaan leggen waarom het triest is? Ik snap het idee er wel achter maar zo zit de wereld niet in elkaar is mijn mening. Overigens bepaal ik zelf wie ik al dan niet triest noem, dat jij het anders ziet is prima. Geen idee overigens waarom jij je aangesproken voelt?
Ga er toch vanuit dat jij wel snapt dat een auto weggeven ook betekend dat je een auto weggeeft. Even een safe-game terug zetten. Ten eerste wil je die moeite niet doen voor een autootje. Ten tweede gaan mensen tof lopen doen met alle auto's die ze hebben... Whoo, nice, 500 auto's. Oohja, ik zet wel mijn save games terug zodat ik alles weg kan geven en andere auto's terug kan krijgen om mijn collectie compleet te krijgen.
Het is gewoon compleet jezelf voor de gek houden, waarin een ieder vrij staat natuurlijk.
Nee dank je...op dit moment alleen interesse in deze auto's:quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef Salatrel het volgende:
very heb je nog intresse in de nascar auto's? ik heb alle chevy's en de AJ Almendinger ford fusion.
ook nog de s2000 lm race car in de aanbieding
Ik denk niet dat je me helemaal snapt maar dat geeft niet. Ik grind niet maar dat ter zijde. Ik vergelijk mijn collectie niet met andere want ik steek er maar weinig tijd in, dus dat heeft weinig zin.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef very het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je het vooral triest voor jezelf dat er nu andere mensen zijn die tof kunnen doen met een auto die zij makkelijk verkregen hebben terwijl jij er zo hard voor hebt moeten grinden?
Dat vind ik dan eigenlijk juist weer een beetje triest.
Het is toch niet zo moeilijk te snappen? Als iemand in veel auto's wil rijden is dit de snelste manier om dat te doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh, ik vind het ook prima... Daar gaat het niet over. Maar prima vinden en het snappen is wat anders.
Even tabletje onder mijn tong en het gaat wel weer
Ik stuur vanavond de SP1quote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef very het volgende:
[..]
Nee dank je...op dit moment alleen interesse in deze auto's:
-Gillet Vertigo Race Car ‘04
-Panoz Esperante GTR-1 Race Car '98
-Pescarolo Sport Courage C60 - Peugeot Race Car '03
-Peugeot 905 Race Car ‘92
-BLITZ ER34 D1 SPEC (D1GP) ‘04
Klopt, begrijp alleen niet dat iemand daar genoegdoening uit haalt op die manier. Maar ik zit ook wat anders in deze game dan de meeste hier wellicht. Ik zal me er verder niet meer in mengen want ik ben discussies aan het voeren die me eigenlijk niet kunnen schelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk te snappen? Als iemand in veel auto's wil rijden is dit de snelste manier om dat te doen.
Oohja, dan ben je een mooie knuppel. Dat was ik nog vergeten.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef very het volgende:
En geen idee waarom ik me aangesproken voel? Goh...misschien omdat ik zo iemand ben die de savegames terug zet?
wat heb je te ruil?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:02 schreef woessie het volgende:
Dan de oldskool jaguar nog en ik ben helemaal blij
Ik heb nog een Chromeline XJ13 als je die bedoeld...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:02 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik stuur vanavond de SP1
Dan de oldskool jaguar nog en ik ben helemaal blij
(maar van jou natuurlijk de ferrari)
Volgens mij ben jij degene die moeite heeft met dingen snappen.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me helemaal snapt maar dat geeft niet. Ik grind niet maar dat ter zijde. Ik vergelijk mijn collectie niet met andere want ik steek er maar weinig tijd in, dus dat heeft weinig zin.
Verder heb je helemaal gelijk, ik ben een stuk verdriet en jij hebt het helemaal begrepen in het leven. Excuses voor het ongemak.
Dat bedoel ik!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:17 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Ik heb nog een Chromeline XJ13 als je die bedoeld...
euh bedankt voor het mij daarop wijzenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:47 schreef Salatrel het volgende:
die XJ-13 '66 is toch gewoon een race reward
Level 28 : Indianapolis 500 miles: XJ13 Race Car '66 (P)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |