abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92974926
@very
Ik heb mijn auto vast verstuurd, zie ik die van jou morgen wel verschijnen
En heb je nog interesse in een Nissan R92CP Race Car '92?
pi_92975396
very: CLK-GTR in je mail :P
pi_92977197
Danku beiden
People assume too much.
pi_92978428
Iemand een idee waarvoor die prijs en die drie puntjes voor betekenis hebben, bij het selecteren van een b-spec rijder?
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_92978570
De puntjes zal wel te maken hebben met de vorm van de rijder. Waar je gewoonlijk pijltjes ziet.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_92978685
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
De puntjes zal wel te maken hebben met de vorm van de rijder. Waar je gewoonlijk pijltjes ziet.
Er staat Cr. ... Dat lijkt me niets met de vorm van de rijder te maken te hebben.
pi_92986082
Mooi dat ze blijven patchen :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 21:34:20 #208
167856 Toempf
Internetheld
pi_92986408
Ben er eindelijk achtergekomen welke halve zool verantwoordelijk is voor dat a-ritmische geram op die piano in het beginfilmpje :D

http://eu.gran-turismo.com/nl/news/d17886.html

quote:
Al vroeg was het duidelijk dat hij een groot talent was
Hij had zeker even een slechte dag toen ze hem vroegen voor GT5 :')
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_92986904
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef ScarFace- het volgende:
Mooi dat ze blijven patchen :)
Nou geweldig, ben achteraf helemaal niet blij met deze patch. :( Ik was in het begin erg verheugd dat ze nu grotendeels eens een normale startprocedure hadden, een stilstaande start dus, gaan die randdebielen bij PD het ineens weer veranderen naar een rollende start. 8)7 8)7
  zaterdag 19 februari 2011 @ 00:49:01 #210
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_92998394
Ben nu op level 15, heb de game nog niet zo lang, maar al zo lang als ik hem heb erger ik me ergens aan en nét, 5 minuten geleden kon ik het bijna niet meer aan zien.

Ik heb het over pop-up en tearing.

Koop ik een splinternieuwe Lotus, rijd ik daarmee door London.... nou, de gebouwen en de o-zo bekende rode telefooncellen springen als paddestoelen uit de grond.
Vreselijk.

Ja, nu wéét ik wel: de game draait om gameplay en blablabla en dat ís ook wel zo, maar toch vind ik het storend.
Bij de PS1 had ik dat ook, daarom speelde ik niet graag met die console. (in die tijd had ik ook de N64 en die vond ik grafisch een heel stuk fijner)
Bij V-Rally werd het parcours opgebouwd terwijl je racete..

Anno 2011 en na zoveel ontwikkeltijd vind ik het echt not-done, zoveel pop-up.
Check het London circuit, vlak na de start/finish, let op de telefooncel rechts.

En de screentearing... ik heb geen enkel ander spel (en dat zijn er nogal wat) waarin dat zo erg voor komt.

ps: in Project Gotham Racing van het ter ziele gegane Bizarre Creations zag het London circuit minstens zo goed uit als in GT5 en dan is PGR een heel stuk ouder.
Hoogstens de Sanyo reclame op het gebouw glimt iets meer in GT5.

Dat was het ei dat ik even kwijt moest.

Sorry.
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 03:18:17 #211
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_93002262
Dat tearing is dat het beeld even half vastloopt ofzo? Heb ik regelmatig.
Maar nou we dan toch bezig zijn. De grootste faal is imo nog wel dat je niet manual met een koppeling kan schakelen :/
Zo veel leukere en betere gameplay met een clutch, en het zat al in oudere spellen.
Erg jammer.
It's okay to be white
pi_93002842
Dat kan toch gewoon met elk fatsoenlijk apparaat met een H-shifter en koppeling?
pi_93003126
en bedankt weer very
  zaterdag 19 februari 2011 @ 08:18:58 #214
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93003188
Kutzooi! Gisteren de hele dag zitten verheugen op de nieuwe seasonal events.....

Zet GT5 aan, zoem, zoem, knars. PS3 loopt vast op laadscherm van GT5.

PS3 uit en aan, leest geen discs meer! :( GODVERDOMME
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
pi_93006513
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 08:18 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Kutzooi! Gisteren de hele dag zitten verheugen op de nieuwe seasonal events.....

Zet GT5 aan, zoem, zoem, knars. PS3 loopt vast op laadscherm van GT5.

PS3 uit en aan, leest geen discs meer! :( GODVERDOMME
oei en nu? je kunt nog wel je save backuppen neem ik aan?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 12:30:33 #216
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93008056
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Salatrel het volgende:

[..]

oei en nu? je kunt nog wel je save backuppen neem ik aan?
Niet nodig. Sony's "garantie" wil ik niet. Je krijgt altijd een andere refurbished ps3 terug.

Ik wil MIJN ps3 houden en niet eentje die van een vadsige, stinkende duitser ofzo is geweest. En al mijn downloadable content opnieuw downloaden, saves terugzetten, game updates enz.

Ik rijd vanavond naar Den Haag. Wordt ie voor 50 euro gemaakt waar ik bij ben.

Noem me een idioot, maar ik wil gewoon MIJN ps3, waar ik al die uren lol mee heb gehad, niet kwijt.
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
pi_93010310
Mijn bob (lvl 29) is nu de Formula GT kampioenschap aan het doen. Deze had ik toch wat lastiger ingeschat :o
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  Official ESF Kreviewer zaterdag 19 februari 2011 @ 14:02:28 #218
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_93010935
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:40 schreef PieterBas het volgende:
Mijn bob (lvl 29) is nu de Formula GT kampioenschap aan het doen. Deze had ik toch wat lastiger ingeschat :o
De bob is agressiever gemaakt met de update. Dat helpt.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:14:09 #219
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_93011312
ik wil remote racen dus ik start mijn ps3 op zet mijn pc aan komt ie met een mededeling dat ik mijn B spec bob niet gedeeld heb? iemand enig idee?
Life never gets darker then midnight
pi_93012609
Kort reviewtje van de HKS controller na 1 uurtje racen. Ik heb 1,5 sec van mijn tijd op Grand Valley afgesnoept, puur om het feit dat met de controller veel natuurlijker mijn bochten aan kan snijden en mijn race lijn aan kan houden en blijkbaar sneller kan anticiperen en reageren als het op stuuracties aankomt.

Nadeeltje is dat het gas niet zo doseerbaar is dan dat ze je doen geloven. In GT5 kan ik heel mooi doseren van 0 tot 50% daarna is het snel naar 75% en 100% Throttle. Vanavond nog even verder oefenen.

Iemand hier al zo gek zo een ding te importeren?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:18:58 #221
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93013792
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef LangeJan het volgende:
Kort reviewtje van de HKS controller na 1 uurtje racen. Ik heb 1,5 sec van mijn tijd op Grand Valley afgesnoept, puur om het feit dat met de controller veel natuurlijker mijn bochten aan kan snijden en mijn race lijn aan kan houden en blijkbaar sneller kan anticiperen en reageren als het op stuuracties aankomt.

Nadeeltje is dat het gas niet zo doseerbaar is dan dat ze je doen geloven. In GT5 kan ik heel mooi doseren van 0 tot 50% daarna is het snel naar 75% en 100% Throttle. Vanavond nog even verder oefenen.

Iemand hier al zo gek zo een ding te importeren?
Heb even aan die controller gedacht, maar ik gebruik L2 en R2 om te remmen/ gassen en sturen lukt me prima smooth dus ik zag er geen meerwaarde in. :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:59:09 #222
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_93015131
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 04:37 schreef rycemasta het volgende:
Dat kan toch gewoon met elk fatsoenlijk apparaat met een H-shifter en koppeling?
Met een stuurtje idd, maar niet op de controller :(
It's okay to be white
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:02:01 #223
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_93015213
Excuses voor de dubbelpost...maar ik heb zin aan gamen.. :/

quote:
Ik had vorige week mijn PS3 op een hdtv aangesloten, en nu dus weer op mijn eigen SDTV.
Om de settings weer goed te krijgen heb ik de aan/uit knop een poosje ingedrukt gehouden tot hij twee keer piept. Nou zie ik alles weer, alleen is mijn beeld nog zwart wit.
Weet iemand zo 1, 2, 3 wat ik over het hoofd zie?
?
It's okay to be white
pi_93015261
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Chokeme het volgende:

[..]

begrijp ik nou goed dat je zou willen koppelen met een controller?
pi_93019092
Zo, net even 1.06 erop gezet en ben heel erg blij met deze update! Het probleem met de ghost bij licenties is opgelost en nog meer kleine dingen. Nu ga ik weer wat vaker spelen, want die update 1.05 vond ik slecht.
pi_93023245
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience. :')
pi_93024118
ik ben al te lui om te schakelen met het stuur laat staan met een controller :')
pi_93030924
Wil iemand er nog van af? Ik zoek hem. ;)

[GEZ][PS3] Gran Turismo 5

[ Bericht 27% gewijzigd door emokid op 19-02-2011 22:32:14 ]
pi_93035315
@very
Ik heb de auto nog niet ontvangen, heb je nog niet gestuurd?
pi_93040191
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience. :')
Met andere woorden een techniek die in straatwagens niuet gebruikt wordt. Immers sequentieel schakelen (want dat doet ie immers) is in straatwagens -altijd- een semi-automaat waarbij je niet hoeft te clutchen..
Sowieso clutchen met een controller :{
  zondag 20 februari 2011 @ 02:50:09 #231
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_93042522
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef rycemasta het volgende:

[..]

quote:
19s.gif Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Met andere woorden een techniek die in straatwagens niuet gebruikt wordt. Immers sequentieel schakelen (want dat doet ie immers) is in straatwagens -altijd- een semi-automaat waarbij je niet hoeft te clutchen..
Sowieso clutchen met een controller :{
:')
Sowieso is met een clutch geavanceerder, omdat je de auto preciezer kan besturen, vooral met overstuur controleren. Daarnaast is de experience inderdaad beter. Wat glijdt_licht verteld over sequentieel schakelen begrijp ik wel, maar vind ik een beetje azijnpissen, ok je hoeft nu niet de pook in de juiste versnelling te duwen zoals bij een echte handbak, maar ipv dat schakel je alleen omlaag of omhoog. Kan ik mee leven, je stuurt toch ook niet met een thumbstick in je auto?
Daarnaast hoef je niet alleen maar te koppelen, maar dus ook gas los laten bij opschakelen, en de koppeling goed getimed op laten komen bij het insturen van bochten (want dat doe je in een echte auto namelijk ook).
En het schakelen klinkt niet zo monotoom, wat ik (als detail) ook wel een beetje gaar vind voor een spel van deze tijd..
Gas geven met R2, remmen met L2, koppelen met X, upshift met L1, downshift met R1. Realistischer, moeilijker, leuker. Als je dat niet kan snappen ben je met alle respect, een noob, of gewoon niet zo slim. Of jullie hebben natuurlijk gewoon geen rijbewijs.
It's okay to be white
pi_93046400
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:

[..]

[..]

:')
Sowieso is met een clutch geavanceerder, omdat je de auto preciezer kan besturen, vooral met overstuur controleren. Daarnaast is de experience inderdaad beter. Wat glijdt_licht verteld over sequentieel schakelen begrijp ik wel, maar vind ik een beetje azijnpissen, ok je hoeft nu niet de pook in de juiste versnelling te duwen zoals bij een echte handbak, maar ipv dat schakel je alleen omlaag of omhoog. Kan ik mee leven, je stuurt toch ook niet met een thumbstick in je auto?
Daarnaast hoef je niet alleen maar te koppelen, maar dus ook gas los laten bij opschakelen, en de koppeling goed getimed op laten komen bij het insturen van bochten (want dat doe je in een echte auto namelijk ook).
En het schakelen klinkt niet zo monotoom, wat ik (als detail) ook wel een beetje gaar vind voor een spel van deze tijd..
Gas geven met R2, remmen met L2, koppelen met X, upshift met L1, downshift met R1. Realistischer, moeilijker, leuker. Als je dat niet kan snappen ben je met alle respect, een noob, of gewoon niet zo slim. Of jullie hebben natuurlijk gewoon geen rijbewijs.
Als ik zo mijn controller beet moet gaan houden hou ik dat nog geen ronde vol, sowieso realisme op een controller verwachten :') Als je dat niet snapt heb jij geen rijbewijs.
  zondag 20 februari 2011 @ 10:32:00 #233
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93046823
Laat iedereen lekker de controller gebruiken die hij/zij wil gebruiken, op een manier welke hij/zij zelf het fijnste vindt ~:)
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93046918
hij krijgt niet eens zn beeld in kleur :') dus zijn mening over wel of niet koppelen neem ik toch niet serieus :P
pi_93047226
De koppeling in GT5 is slecht geïmplementeerd aangezien hij digitaal is :'). Althans met mijn G25 is ie digitaal..
Als je dan echt met een koppeling wil spelen, koop Live For Speed..
pi_93047564
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Aerox2002 het volgende:
@very
Nee, sorry. Gisteravond met wat vrienden mee uit geweest en in Amsterdam beland. Ik kon nog niet sturen voordat ik de deur uit ging, dus ik moet je de auto vandaag sturen.

Sorry voor de vertraging, ik zal er een gratis engine rebuild bij doen ;)
People assume too much.
  zondag 20 februari 2011 @ 11:39:10 #237
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93048726
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:04 schreef very het volgende:

[..]

Nee, sorry. Gisteravond met wat vrienden mee uit geweest en in Amsterdam beland. Ik kon nog niet sturen voordat ik de deur uit ging, dus ik moet je de auto vandaag sturen.

Sorry voor de vertraging, ik zal er een gratis engine rebuild bij doen ;)
ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddies

enn verder... iemand nog die oude jaguar (cabrio, kan het type ff niet achterhalen) in de aanbieiding tegen iets moois?
Deze zou ik nog graag willen

Heb bv die jaguar racecar (die witte) in de aanbieding
edit: dus
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93049253
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef woessie het volgende:

[..]

ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddies

enn verder... iemand nog die oude jaguar (cabrio, kan het type ff niet achterhalen) in de aanbieiding tegen iets moois?
Deze zou ik nog graag willen
de XJ-13 '66? ik heb hem. heb je toevallig de Ferrari 330 P4 Race Car '67
of de Ford Mark IV Race Car 67?
pi_93049371
quote:
19s.gif Op zondag 20 februari 2011 10:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
De koppeling in GT5 is slecht geïmplementeerd aangezien hij digitaal is :'). Althans met mijn G25 is ie digitaal..
Als je dan echt met een koppeling wil spelen, koop Live For Speed..
Wat voor instelling gebruik jij met de G25? Ik heb zelf ook zo'n stuur en heb er kort even mee gespeeld want ik kon nergens instellingen vinden. Het werkt wel maar ik wil graag de stuuruitslag kunnen veranderen en gevoeligheid.
-weg-
  zondag 20 februari 2011 @ 11:57:57 #240
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93049374
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:54 schreef Salatrel het volgende:

[..]

de XJ-13 '66? ik heb hem. heb je toevallig de Ferrari 330 P4 Race Car '67
of de Ford Mark IV Race Car 67?
Helaas, dat zijn 2 auto's die ik in mijn collectie wil houden. De ferrari heb ik nog niet maar komt er als het goed is snel aan :)
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93049395
dan zet je daarna je save weer terug
  zondag 20 februari 2011 @ 12:02:49 #242
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93049562
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef Salatrel het volgende:
dan zet je daarna je save weer terug
ja wat voor iets is dat eigenlijk? Hoe moet dat?
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93049610
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:02 schreef woessie het volgende:

[..]

ja wat voor iets is dat eigenlijk? Hoe moet dat?
eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiëren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te raken
  zondag 20 februari 2011 @ 12:04:49 #244
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93049661
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiëren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te raken
ik heb niet eens een usbstick :') Zodra ik er een heb gevonden ergens in mn huis knal ik auto's jouw kant op :P
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93049970
misschien kun je je telefoon gebruiken? :') ik die van mij wel volgens mij
pi_93050438
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Auti het volgende:

[..]

Wat voor instelling gebruik jij met de G25? Ik heb zelf ook zo'n stuur en heb er kort even mee gespeeld want ik kon nergens instellingen vinden. Het werkt wel maar ik wil graag de stuuruitslag kunnen veranderen en gevoeligheid.
Stuuruitslag kun je niet veranderen. gevoeligheid wel sinds de laatste patch.
pi_93051607
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef woessie het volgende:

[..]

geen idee...mijn PSN is veryferry.

Mijn ruilschema heeft wel 1 dag vertraging opgelopen, maar je kan alsnog sturen natuurlijk.
People assume too much.
pi_93051771
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Aerox2002 het volgende:
@very
Heb de F2007 zojuist verstuurd. Heb er een body rigidity restore en een engine overhaul overheen gegooid ;)
People assume too much.
pi_93052698
Ok thanx! Ik zal over een uur kijken als mijn b-spec race over is.
  zondag 20 februari 2011 @ 13:43:53 #250
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93053799
Mijn collega zn B-spec legt het nu al voor de 3e keer af tegen mijn B-spec (beide level 0).
:D

Leuk XP binnenharken zo met dat remote b-spec. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')