Er staat Cr. ... Dat lijkt me niets met de vorm van de rijder te maken te hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
De puntjes zal wel te maken hebben met de vorm van de rijder. Waar je gewoonlijk pijltjes ziet.
Hij had zeker even een slechte dag toen ze hem vroegen voor GT5quote:Al vroeg was het duidelijk dat hij een groot talent was
Nou geweldig, ben achteraf helemaal niet blij met deze patch.quote:
oei en nu? je kunt nog wel je save backuppen neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:18 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Kutzooi! Gisteren de hele dag zitten verheugen op de nieuwe seasonal events.....
Zet GT5 aan, zoem, zoem, knars. PS3 loopt vast op laadscherm van GT5.
PS3 uit en aan, leest geen discs meer!GODVERDOMME
Niet nodig. Sony's "garantie" wil ik niet. Je krijgt altijd een andere refurbished ps3 terug.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oei en nu? je kunt nog wel je save backuppen neem ik aan?
De bob is agressiever gemaakt met de update. Dat helpt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:40 schreef PieterBas het volgende:
Mijn bob (lvl 29) is nu de Formula GT kampioenschap aan het doen. Deze had ik toch wat lastiger ingeschat
Heb even aan die controller gedacht, maar ik gebruik L2 en R2 om te remmen/ gassen en sturen lukt me prima smooth dus ik zag er geen meerwaarde in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef LangeJan het volgende:
Kort reviewtje van de HKS controller na 1 uurtje racen. Ik heb 1,5 sec van mijn tijd op Grand Valley afgesnoept, puur om het feit dat met de controller veel natuurlijker mijn bochten aan kan snijden en mijn race lijn aan kan houden en blijkbaar sneller kan anticiperen en reageren als het op stuuracties aankomt.
Nadeeltje is dat het gas niet zo doseerbaar is dan dat ze je doen geloven. In GT5 kan ik heel mooi doseren van 0 tot 50% daarna is het snel naar 75% en 100% Throttle. Vanavond nog even verder oefenen.
Iemand hier al zo gek zo een ding te importeren?
Met een stuurtje idd, maar niet op de controllerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:37 schreef rycemasta het volgende:
Dat kan toch gewoon met elk fatsoenlijk apparaat met een H-shifter en koppeling?
?quote:Ik had vorige week mijn PS3 op een hdtv aangesloten, en nu dus weer op mijn eigen SDTV.
Om de settings weer goed te krijgen heb ik de aan/uit knop een poosje ingedrukt gehouden tot hij twee keer piept. Nou zie ik alles weer, alleen is mijn beeld nog zwart wit.
Weet iemand zo 1, 2, 3 wat ik over het hoofd zie?
begrijp ik nou goed dat je zou willen koppelen met een controller?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Met een stuurtje idd, maar niet op de controller
Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Met een stuurtje idd, maar niet op de controller
Met andere woorden een techniek die in straatwagens niuet gebruikt wordt. Immers sequentieel schakelen (want dat doet ie immers) is in straatwagens -altijd- een semi-automaat waarbij je niet hoeft te clutchen..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Met andere woorden een techniek die in straatwagens niuet gebruikt wordt. Immers sequentieel schakelen (want dat doet ie immers) is in straatwagens -altijd- een semi-automaat waarbij je niet hoeft te clutchen..
Sowieso clutchen met een controller
Als ik zo mijn controller beet moet gaan houden hou ik dat nog geen ronde vol, sowieso realisme op een controller verwachtenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:
[..]
[..]
Sowieso is met een clutch geavanceerder, omdat je de auto preciezer kan besturen, vooral met overstuur controleren. Daarnaast is de experience inderdaad beter. Wat glijdt_licht verteld over sequentieel schakelen begrijp ik wel, maar vind ik een beetje azijnpissen, ok je hoeft nu niet de pook in de juiste versnelling te duwen zoals bij een echte handbak, maar ipv dat schakel je alleen omlaag of omhoog. Kan ik mee leven, je stuurt toch ook niet met een thumbstick in je auto?
Daarnaast hoef je niet alleen maar te koppelen, maar dus ook gas los laten bij opschakelen, en de koppeling goed getimed op laten komen bij het insturen van bochten (want dat doe je in een echte auto namelijk ook).
En het schakelen klinkt niet zo monotoom, wat ik (als detail) ook wel een beetje gaar vind voor een spel van deze tijd..
Gas geven met R2, remmen met L2, koppelen met X, upshift met L1, downshift met R1. Realistischer, moeilijker, leuker. Als je dat niet kan snappen ben je met alle respect, een noob, of gewoon niet zo slim. Of jullie hebben natuurlijk gewoon geen rijbewijs.
Nee, sorry. Gisteravond met wat vrienden mee uit geweest en in Amsterdam beland. Ik kon nog niet sturen voordat ik de deur uit ging, dus ik moet je de auto vandaag sturen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Aerox2002 het volgende:
@very
Ik heb de auto nog niet ontvangen, heb je nog niet gestuurd?
ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddiesquote:Op zondag 20 februari 2011 11:04 schreef very het volgende:
[..]
Nee, sorry. Gisteravond met wat vrienden mee uit geweest en in Amsterdam beland. Ik kon nog niet sturen voordat ik de deur uit ging, dus ik moet je de auto vandaag sturen.
Sorry voor de vertraging, ik zal er een gratis engine rebuild bij doen
de XJ-13 '66? ik heb hem. heb je toevallig de Ferrari 330 P4 Race Car '67quote:Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef woessie het volgende:
[..]
ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddies
enn verder... iemand nog die oude jaguar (cabrio, kan het type ff niet achterhalen) in de aanbieiding tegen iets moois?
Deze zou ik nog graag willen
Wat voor instelling gebruik jij met de G25? Ik heb zelf ook zo'n stuur en heb er kort even mee gespeeld want ik kon nergens instellingen vinden. Het werkt wel maar ik wil graag de stuuruitslag kunnen veranderen en gevoeligheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
De koppeling in GT5 is slecht geïmplementeerd aangezien hij digitaal is. Althans met mijn G25 is ie digitaal..
Als je dan echt met een koppeling wil spelen, koop Live For Speed..
Helaas, dat zijn 2 auto's die ik in mijn collectie wil houden. De ferrari heb ik nog niet maar komt er als het goed is snel aanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de XJ-13 '66? ik heb hem. heb je toevallig de Ferrari 330 P4 Race Car '67
of de Ford Mark IV Race Car 67?
eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiëren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te rakenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:02 schreef woessie het volgende:
[..]
ja wat voor iets is dat eigenlijk? Hoe moet dat?
ik heb niet eens een usbstickquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiëren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te raken
Stuuruitslag kun je niet veranderen. gevoeligheid wel sinds de laatste patch.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat voor instelling gebruik jij met de G25? Ik heb zelf ook zo'n stuur en heb er kort even mee gespeeld want ik kon nergens instellingen vinden. Het werkt wel maar ik wil graag de stuuruitslag kunnen veranderen en gevoeligheid.
geen idee...mijn PSN is veryferry.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef woessie het volgende:
[..]
ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddies
Heb de F2007 zojuist verstuurd. Heb er een body rigidity restore en een engine overhaul overheen gegooidquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Aerox2002 het volgende:
@very
Ik heb de auto nog niet ontvangen, heb je nog niet gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |