abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93023245
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Met een stuurtje idd, maar niet op de controller :(
Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience. :')
pi_93024118
ik ben al te lui om te schakelen met het stuur laat staan met een controller :')
pi_93030924
Wil iemand er nog van af? Ik zoek hem. ;)

[GEZ][PS3] Gran Turismo 5

[ Bericht 27% gewijzigd door emokid op 19-02-2011 22:32:14 ]
pi_93035315
@very
Ik heb de auto nog niet ontvangen, heb je nog niet gestuurd?
pi_93040191
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Koppelen op een controller. Met andere woorden; bij het schakelen nog een derde knop moeten indrukken, wat een experience. :')
Met andere woorden een techniek die in straatwagens niuet gebruikt wordt. Immers sequentieel schakelen (want dat doet ie immers) is in straatwagens -altijd- een semi-automaat waarbij je niet hoeft te clutchen..
Sowieso clutchen met een controller :{
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 20 februari 2011 @ 02:50:09 #231
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_93042522
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef rycemasta het volgende:

[..]

quote:
19s.gif Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Met andere woorden een techniek die in straatwagens niuet gebruikt wordt. Immers sequentieel schakelen (want dat doet ie immers) is in straatwagens -altijd- een semi-automaat waarbij je niet hoeft te clutchen..
Sowieso clutchen met een controller :{
:')
Sowieso is met een clutch geavanceerder, omdat je de auto preciezer kan besturen, vooral met overstuur controleren. Daarnaast is de experience inderdaad beter. Wat glijdt_licht verteld over sequentieel schakelen begrijp ik wel, maar vind ik een beetje azijnpissen, ok je hoeft nu niet de pook in de juiste versnelling te duwen zoals bij een echte handbak, maar ipv dat schakel je alleen omlaag of omhoog. Kan ik mee leven, je stuurt toch ook niet met een thumbstick in je auto?
Daarnaast hoef je niet alleen maar te koppelen, maar dus ook gas los laten bij opschakelen, en de koppeling goed getimed op laten komen bij het insturen van bochten (want dat doe je in een echte auto namelijk ook).
En het schakelen klinkt niet zo monotoom, wat ik (als detail) ook wel een beetje gaar vind voor een spel van deze tijd..
Gas geven met R2, remmen met L2, koppelen met X, upshift met L1, downshift met R1. Realistischer, moeilijker, leuker. Als je dat niet kan snappen ben je met alle respect, een noob, of gewoon niet zo slim. Of jullie hebben natuurlijk gewoon geen rijbewijs.
It's okay to be white
pi_93046400
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:

[..]

[..]

:')
Sowieso is met een clutch geavanceerder, omdat je de auto preciezer kan besturen, vooral met overstuur controleren. Daarnaast is de experience inderdaad beter. Wat glijdt_licht verteld over sequentieel schakelen begrijp ik wel, maar vind ik een beetje azijnpissen, ok je hoeft nu niet de pook in de juiste versnelling te duwen zoals bij een echte handbak, maar ipv dat schakel je alleen omlaag of omhoog. Kan ik mee leven, je stuurt toch ook niet met een thumbstick in je auto?
Daarnaast hoef je niet alleen maar te koppelen, maar dus ook gas los laten bij opschakelen, en de koppeling goed getimed op laten komen bij het insturen van bochten (want dat doe je in een echte auto namelijk ook).
En het schakelen klinkt niet zo monotoom, wat ik (als detail) ook wel een beetje gaar vind voor een spel van deze tijd..
Gas geven met R2, remmen met L2, koppelen met X, upshift met L1, downshift met R1. Realistischer, moeilijker, leuker. Als je dat niet kan snappen ben je met alle respect, een noob, of gewoon niet zo slim. Of jullie hebben natuurlijk gewoon geen rijbewijs.
Als ik zo mijn controller beet moet gaan houden hou ik dat nog geen ronde vol, sowieso realisme op een controller verwachten :') Als je dat niet snapt heb jij geen rijbewijs.
  zondag 20 februari 2011 @ 10:32:00 #233
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93046823
Laat iedereen lekker de controller gebruiken die hij/zij wil gebruiken, op een manier welke hij/zij zelf het fijnste vindt ~:)
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93046918
hij krijgt niet eens zn beeld in kleur :') dus zijn mening over wel of niet koppelen neem ik toch niet serieus :P
pi_93047226
De koppeling in GT5 is slecht geļmplementeerd aangezien hij digitaal is :'). Althans met mijn G25 is ie digitaal..
Als je dan echt met een koppeling wil spelen, koop Live For Speed..
pi_93047564
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Aerox2002 het volgende:
@very
Nee, sorry. Gisteravond met wat vrienden mee uit geweest en in Amsterdam beland. Ik kon nog niet sturen voordat ik de deur uit ging, dus ik moet je de auto vandaag sturen.

Sorry voor de vertraging, ik zal er een gratis engine rebuild bij doen ;)
People assume too much.
  zondag 20 februari 2011 @ 11:39:10 #237
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93048726
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:04 schreef very het volgende:

[..]

Nee, sorry. Gisteravond met wat vrienden mee uit geweest en in Amsterdam beland. Ik kon nog niet sturen voordat ik de deur uit ging, dus ik moet je de auto vandaag sturen.

Sorry voor de vertraging, ik zal er een gratis engine rebuild bij doen ;)
ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddies

enn verder... iemand nog die oude jaguar (cabrio, kan het type ff niet achterhalen) in de aanbieiding tegen iets moois?
Deze zou ik nog graag willen

Heb bv die jaguar racecar (die witte) in de aanbieding
edit: dus
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93049253
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef woessie het volgende:

[..]

ik moet je de sp1 nog sturen maar weet niet wat je psn is? of waren we toevallig al buddies

enn verder... iemand nog die oude jaguar (cabrio, kan het type ff niet achterhalen) in de aanbieiding tegen iets moois?
Deze zou ik nog graag willen
de XJ-13 '66? ik heb hem. heb je toevallig de Ferrari 330 P4 Race Car '67
of de Ford Mark IV Race Car 67?
pi_93049371
quote:
19s.gif Op zondag 20 februari 2011 10:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
De koppeling in GT5 is slecht geļmplementeerd aangezien hij digitaal is :'). Althans met mijn G25 is ie digitaal..
Als je dan echt met een koppeling wil spelen, koop Live For Speed..
Wat voor instelling gebruik jij met de G25? Ik heb zelf ook zo'n stuur en heb er kort even mee gespeeld want ik kon nergens instellingen vinden. Het werkt wel maar ik wil graag de stuuruitslag kunnen veranderen en gevoeligheid.
-weg-
  zondag 20 februari 2011 @ 11:57:57 #240
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93049374
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:54 schreef Salatrel het volgende:

[..]

de XJ-13 '66? ik heb hem. heb je toevallig de Ferrari 330 P4 Race Car '67
of de Ford Mark IV Race Car 67?
Helaas, dat zijn 2 auto's die ik in mijn collectie wil houden. De ferrari heb ik nog niet maar komt er als het goed is snel aan :)
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93049395
dan zet je daarna je save weer terug
  zondag 20 februari 2011 @ 12:02:49 #242
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93049562
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef Salatrel het volgende:
dan zet je daarna je save weer terug
ja wat voor iets is dat eigenlijk? Hoe moet dat?
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93049610
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:02 schreef woessie het volgende:

[..]

ja wat voor iets is dat eigenlijk? Hoe moet dat?
eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiėren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te raken
  zondag 20 februari 2011 @ 12:04:49 #244
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93049661
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiėren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te raken
ik heb niet eens een usbstick :') Zodra ik er een heb gevonden ergens in mn huis knal ik auto's jouw kant op :P
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_93049970
misschien kun je je telefoon gebruiken? :') ik die van mij wel volgens mij
pi_93050438
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Auti het volgende:

[..]

Wat voor instelling gebruik jij met de G25? Ik heb zelf ook zo'n stuur en heb er kort even mee gespeeld want ik kon nergens instellingen vinden. Het werkt wel maar ik wil graag de stuuruitslag kunnen veranderen en gevoeligheid.
Stuuruitslag kun je niet veranderen. gevoeligheid wel sinds de laatste patch.
pi_93051607
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef woessie het volgende:

[..]

geen idee...mijn PSN is veryferry.

Mijn ruilschema heeft wel 1 dag vertraging opgelopen, maar je kan alsnog sturen natuurlijk.
People assume too much.
pi_93051771
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Aerox2002 het volgende:
@very
Heb de F2007 zojuist verstuurd. Heb er een body rigidity restore en een engine overhaul overheen gegooid ;)
People assume too much.
pi_93052698
Ok thanx! Ik zal over een uur kijken als mijn b-spec race over is.
  zondag 20 februari 2011 @ 13:43:53 #250
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93053799
Mijn collega zn B-spec legt het nu al voor de 3e keer af tegen mijn B-spec (beide level 0).
:D

Leuk XP binnenharken zo met dat remote b-spec. :)
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')