abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93056895
Toyota Celica GT-FOUR Rally Car (ST205) '95 als reward voor een autoticket die ik kreeg tijdens like the wind farmen :')
pi_93062894
Zit er toch aan te denken om een stuurtje te kopen :@
pi_93064656
ik kan het zeker aanraden
pi_93076997
ik ook :)
People assume too much.
pi_93078229
Ik ook, mits je een goede stevige plek hebt om hem op aan te sluiten.
pi_93078752
Nou de Ferrari challenges gehaald.. Wat een klotebaan die Eifel..

Suzuka was het makkelijkst van allemaal..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_93080101
Ik heb ook vandaag de Ferrari challenges gedaan (thanx voor de 2007 very). Vond het een lekkere auto om met te rijden en de challenges waren ook niet echt moeilijk. Ik vond die Eifel baan ook wel leuk om te doen, is weer eens wat anders en door dat hoogteverschil met de blinde bochten was het ook best lastig om goede ronden te rijden.
  zondag 20 februari 2011 @ 23:59:25 #258
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_93085370
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:
Sowieso is met een clutch geavanceerder, omdat je de auto preciezer kan besturen, vooral met overstuur controleren.
Dat bepaal ik wel met het gaspedaal en het stuur.

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:
Daarnaast hoef je niet alleen maar te koppelen, maar dus ook gas los laten bij opschakelen, en de koppeling goed getimed op laten komen bij het insturen van bochten (want dat doe je in een echte auto namelijk ook).
Leg uit, ik ben duidelijk niet slim genoeg.. Goed getimed? Het is wel duidelijk dat je een echte coureur bent in het echte leven, want die opgedane ervaring blijk je te kunnen toepassen in een spel.

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:Gas geven met R2, remmen met L2, koppelen met X, upshift met L1, downshift met R1. Realistischer, moeilijker, leuker. Als je dat niet kan snappen ben je met alle respect, een noob, of gewoon niet zo slim. Of jullie hebben natuurlijk gewoon geen rijbewijs.
En het dan ook nog op de man gaan spelen.. :')

Ik deed het in Forza, het stelde voor mij geen ruk voor en ik zag er geen meerwaarde in. Bovendien lig ik bijna krom om hoe serieus je de koppeling neemt en toch tegelijkertijd de functie daarvan op een doodgewone knop zet.
  maandag 21 februari 2011 @ 00:51:42 #259
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_93087820
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 10:36 schreef Salatrel het volgende:
hij krijgt niet eens zn beeld in kleur :') dus zijn mening over wel of niet koppelen neem ik toch niet serieus :P
Geen credits voor jou, als jij niet weet hoe ik mijn PS3 wel in kleur krijg, en ook geen zinnig argument over koppelen weet te verzinnen, ridiculiseer je jezelf hooguit.
Wat een domme reactie.

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 10:10 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Als ik zo mijn controller beet moet gaan houden hou ik dat nog geen ronde vol, sowieso realisme op een controller verwachten :') Als je dat niet snapt heb jij geen rijbewijs.
Moet ik nou proberen te bewijzen dat ik wel een rijbewijs heb? Wat een domme reacties man, en dan ook nog met ':')' strooien. Realisme verwachten in GT5, ja, dat is me wat he. Realisme in een simulator. Hoe verzint ie het.

Zitten jullie hier nou puur uit verveling? Of om even aan je digitale vrienden te laten zien hoe bijdehant en gevat (kuch) je bent?
It's okay to be white
  maandag 21 februari 2011 @ 00:56:20 #260
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_93087969
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Dat bepaal ik wel met het gaspedaal en het stuur.

[..]

Leg uit, ik ben duidelijk niet slim genoeg..
Dat ben je duidelijk niet nee, verder speel ik niet bewust op de man, jij reageert een beetje apart en daarom is mijn reactie ook wat scherper. Daarnaast zeg ik gewoon wat ik denk, en in dit geval denk ik nog steeds dat je noob/dom/autoloos bent. Sorry.
Maar jij bent geen koppeling nodig natuurlijk, want jij haalt zo al je racelicenties op gold, nu nog een echt rijbewijs :D

Maare heerlijk gezellig en informatief hier :') tnx for helping out.

>stop volgen
It's okay to be white
pi_93088464
Er is niks realistisch aan een controller. of stap jij ook in een auto met je controllertje op schoot.
Sowieso, zoals ik al zei is de koppeling in GT5 bagger geïmplementeerd. Zelfs al gebruik je een as, het is slechts een knop, waardoor er qua doseren helemaal niks bij is. En de timing in Gt5 slaat ook nergens op. Zolang je m maar op t juiste moment indrukt en loslaat is t wel prima.. Nee, geef mij maar LFS dan als je zo graag een koppeling wil. Geheel analoog en laat je de koppeling te snel opkomen bij het wegrijden dan slaat de motor gewoon af.
In LFS kun je ook je koppeling verbranden. :P

Koop maar eens een stuur (met H-bak), dus een G25, G27 of een Fanatec en begin dan over een koppeling.. :{ :P
pi_93088647
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:56 schreef Chokeme het volgende:
Dat ben je duidelijk niet nee, verder speel ik niet bewust op de man, jij reageert een beetje apart en daarom is mijn reactie ook wat scherper. Daarnaast zeg ik gewoon wat ik denk, en in dit geval denk ik nog steeds dat je noob/dom/autoloos bent. Sorry.
Maar jij bent geen koppeling nodig natuurlijk, want jij haalt zo al je racelicenties op gold, nu nog een echt rijbewijs :D
Zeggen wat je denkt.. Jammer dat ik daar al uit kan afleiden dat die hersenspinsels van je werkelijk nergens op slaan. Vermoeden dat ik geen rijbewijs heb, omdat ik het snobistische en halfbakken gebruik van een koppelingsfunctie, -je hebt immers de voorkeur voor X-, niet kan beamen; de logica is ver te zoeken.

Overigens heeft het gebruiken van de koppeling geen hol te maken met het nemen c.q. insturen van bochten. Dat is namelijk allang al afgerond voor je überhaupt begint met sturen.
pi_93089080
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 01:24 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Overigens heeft het gebruiken van de koppeling geen hol te maken met het nemen c.q. insturen van bochten. Dat is namelijk allang al afgerond voor je überhaupt begint met sturen.
Over het algemeen wel ja, dat leer je in je eerste rijles. Al zijn er mensen die dat daarna vergeten :X

Weet je wat je krijgt als je koppelt/ontkoppeld in een bocht chokeme? Overstuur met een achterwielaandrijver en onderstuur met een voorwielaandrijver. Dat is nou net iets wat je niet wilt als je aan het racen bent.
pi_93089814
Een beetje die AMG challenges overnieuw doen, gewoon om je rondetijden te verbeteren is ook best leuk
  maandag 21 februari 2011 @ 07:08:06 #265
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_93090437
quote:
19s.gif Op maandag 21 februari 2011 01:44 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Over het algemeen wel ja, dat leer je in je eerste rijles. Al zijn er mensen die dat daarna vergeten :X

Weet je wat je krijgt als je koppelt/ontkoppeld in een bocht chokeme? Overstuur met een achterwielaandrijver en onderstuur met een voorwielaandrijver. Dat is nou net iets wat je niet wilt als je aan het racen bent.
Aha, want driften of rally doet toch niemand. En over/onderstuur (of de correctie daarvan) komt inderdaad nooit van pas in de autosport.

quote:
19s.gif Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
En de timing in Gt5 slaat ook nergens op. Zolang je m maar op t juiste moment indrukt en loslaat is t wel prima..
Ik zou je bijna vereren met een ondertitel.
It's okay to be white
pi_93090730
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:51 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Geen credits voor jou, als jij niet weet hoe ik mijn PS3 wel in kleur krijg, en ook geen zinnig argument over koppelen weet te verzinnen, ridiculiseer je jezelf hooguit.
Wat een domme reactie.
ik heb wel een idee waar het aan zou kunnen liggen ja maar je postgedrag beweegt mij nog niet je daadwerkelijk te helpen
  Official ESF Kreviewer maandag 21 februari 2011 @ 08:50:22 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_93091088
quote:
19s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat een klotebaan die Eifel..
Vond je? Ik vond hem zwaar relaxed, vooral met de f1 bak.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 februari 2011 @ 08:51:51 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_93091102
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 02:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een beetje die AMG challenges overnieuw doen, gewoon om je rondetijden te verbeteren is ook best leuk
Kom anders ff langs, ik moet er nog een paar.
  maandag 21 februari 2011 @ 09:23:52 #269
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93091667
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:02 schreef Chokeme het volgende:
Excuses voor de dubbelpost...maar ik heb zin aan gamen.. :/

[..]

?
SD tv? Hoeveel Hz?
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
pi_93091899
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:51 schreef Chokeme het volgende:

Moet ik nou proberen te bewijzen dat ik wel een rijbewijs heb? Wat een domme reacties man, en dan ook nog met ':')' strooien. Realisme verwachten in GT5, ja, dat is me wat he. Realisme in een simulator. Hoe verzint ie het.
Ik reageer op eenzelfde manier als jij. Het zal mij werkelijk aan me reet roesten of jij wel of geen rijbewijs hebt. Als je realisme wilt koop je een stuur, en ga je niet zitten kloten met een onmogelijke knoppencombinatie op een controller.
pi_93092316
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik reageer op eenzelfde manier als jij. Het zal mij werkelijk aan me reet roesten of jij wel of geen rijbewijs hebt. Als je realisme wilt koop je een stuur, en ga je niet zitten kloten met een onmogelijke knoppencombinatie op een controller.
Inderdaad.
People assume too much.
  maandag 21 februari 2011 @ 09:58:31 #272
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93092453
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

True dit, evenals het koppelen in een bocht verhaal.

Over het algemeen wordt er nooit in een bocht gekoppeld, geschakeld, geremd of gas gegeven.

Bijna altijd doe je dit soort dingen voor de entry zodat je met een gelijke snelheid de apex kan pakken. Ben je daar voorbij, go, go, go!

Hangt sowieso van het soort auto af, gewicht, ophanging ed. Dus het zou kunnen, maar klinkt wat far fetched.

Maar om met een joypad over realisme te beginnen vind ik wat overdreven. :)
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
  maandag 21 februari 2011 @ 10:08:44 #273
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_93092698
Ik knal juist wel het gas erop in de bocht, maar dat is vooral omdat ik veel meer plezier haal uit het rijden als de kont uitbreekt :Y
Koppeling in een bocht is voor mij een nieuwe.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  maandag 21 februari 2011 @ 10:19:39 #274
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93092945
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiëren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te raken
Dat is van een grenzeloze triestheid, deden vroeger die knuppels die Diablo 2 speelde ook altijd. Nooit kunnen begrijpen dit soort praktijken.... #fail
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93093038
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 07:08 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Aha, want driften of rally doet toch niemand. En over/onderstuur (of de correctie daarvan) komt inderdaad nooit van pas in de autosport.

[..]

Ik zou je bijna vereren met een ondertitel.
Overstuur in de rallysport wordt niet opgewekt met de koppeling, en de enige reden om bij een slide de koppeling in te trappen is zodat de motor niet afslaat

Overstuur wordt opgewekt met bv left foot braking (gewichtsverplaatsing), de handrem of gewoon simpelweg volgas..

En nee, onderstuur komt helaas nooit van pas Overstuur ook niet als je de wetten volgt, alleen bij een 4WD kan t weleens handig zijn omdat de voorwielen je er toch wel uittrekken, maar dan nog wordt het niet opgewekt met de koppeling. Daarnaast is de gewichtsverplaatsing met de koppeling zo abrupt dat geen enkele coureur dit zou doen.

quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kom anders ff langs, ik moet er nog een paar.
Enschede ligt niet om de hoek O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')