Dat bepaal ik wel met het gaspedaal en het stuur.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:
Sowieso is met een clutch geavanceerder, omdat je de auto preciezer kan besturen, vooral met overstuur controleren.
Leg uit, ik ben duidelijk niet slim genoeg.. Goed getimed? Het is wel duidelijk dat je een echte coureur bent in het echte leven, want die opgedane ervaring blijk je te kunnen toepassen in een spel.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:
Daarnaast hoef je niet alleen maar te koppelen, maar dus ook gas los laten bij opschakelen, en de koppeling goed getimed op laten komen bij het insturen van bochten (want dat doe je in een echte auto namelijk ook).
En het dan ook nog op de man gaan spelen..quote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Chokeme het volgende:Gas geven met R2, remmen met L2, koppelen met X, upshift met L1, downshift met R1. Realistischer, moeilijker, leuker. Als je dat niet kan snappen ben je met alle respect, een noob, of gewoon niet zo slim. Of jullie hebben natuurlijk gewoon geen rijbewijs.
Geen credits voor jou, als jij niet weet hoe ik mijn PS3 wel in kleur krijg, en ook geen zinnig argument over koppelen weet te verzinnen, ridiculiseer je jezelf hooguit.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:36 schreef Salatrel het volgende:
hij krijgt niet eens zn beeld in kleurdus zijn mening over wel of niet koppelen neem ik toch niet serieus
Moet ik nou proberen te bewijzen dat ik wel een rijbewijs heb? Wat een domme reacties man, en dan ook nog met ':')' strooien. Realisme verwachten in GT5, ja, dat is me wat he. Realisme in een simulator. Hoe verzint ie het.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als ik zo mijn controller beet moet gaan houden hou ik dat nog geen ronde vol, sowieso realisme op een controller verwachtenAls je dat niet snapt heb jij geen rijbewijs.
Dat ben je duidelijk niet nee, verder speel ik niet bewust op de man, jij reageert een beetje apart en daarom is mijn reactie ook wat scherper. Daarnaast zeg ik gewoon wat ik denk, en in dit geval denk ik nog steeds dat je noob/dom/autoloos bent. Sorry.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel met het gaspedaal en het stuur.
[..]
Leg uit, ik ben duidelijk niet slim genoeg..
Zeggen wat je denkt.. Jammer dat ik daar al uit kan afleiden dat die hersenspinsels van je werkelijk nergens op slaan. Vermoeden dat ik geen rijbewijs heb, omdat ik het snobistische en halfbakken gebruik van een koppelingsfunctie, -je hebt immers de voorkeur voor X-, niet kan beamen; de logica is ver te zoeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:56 schreef Chokeme het volgende:
Dat ben je duidelijk niet nee, verder speel ik niet bewust op de man, jij reageert een beetje apart en daarom is mijn reactie ook wat scherper. Daarnaast zeg ik gewoon wat ik denk, en in dit geval denk ik nog steeds dat je noob/dom/autoloos bent. Sorry.
Maar jij bent geen koppeling nodig natuurlijk, want jij haalt zo al je racelicenties op gold, nu nog een echt rijbewijs
Over het algemeen wel ja, dat leer je in je eerste rijles. Al zijn er mensen die dat daarna vergetenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:24 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Overigens heeft het gebruiken van de koppeling geen hol te maken met het nemen c.q. insturen van bochten. Dat is namelijk allang al afgerond voor je überhaupt begint met sturen.
Aha, want driften of rally doet toch niemand. En over/onderstuur (of de correctie daarvan) komt inderdaad nooit van pas in de autosport.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, dat leer je in je eerste rijles. Al zijn er mensen die dat daarna vergeten![]()
Weet je wat je krijgt als je koppelt/ontkoppeld in een bocht chokeme? Overstuur met een achterwielaandrijver en onderstuur met een voorwielaandrijver. Dat is nou net iets wat je niet wilt als je aan het racen bent.
Ik zou je bijna vereren met een ondertitel.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
En de timing in Gt5 slaat ook nergens op. Zolang je m maar op t juiste moment indrukt en loslaat is t wel prima..
ik heb wel een idee waar het aan zou kunnen liggen ja maar je postgedrag beweegt mij nog niet je daadwerkelijk te helpenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:51 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Geen credits voor jou, als jij niet weet hoe ik mijn PS3 wel in kleur krijg, en ook geen zinnig argument over koppelen weet te verzinnen, ridiculiseer je jezelf hooguit.
Wat een domme reactie.
Kom anders ff langs, ik moet er nog een paar.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een beetje die AMG challenges overnieuw doen, gewoon om je rondetijden te verbeteren is ook best leuk
SD tv? Hoeveel Hz?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:02 schreef Chokeme het volgende:
Excuses voor de dubbelpost...maar ik heb zin aan gamen.. :/
[..]
?
Ik reageer op eenzelfde manier als jij. Het zal mij werkelijk aan me reet roesten of jij wel of geen rijbewijs hebt. Als je realisme wilt koop je een stuur, en ga je niet zitten kloten met een onmogelijke knoppencombinatie op een controller.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:51 schreef Chokeme het volgende:
Moet ik nou proberen te bewijzen dat ik wel een rijbewijs heb? Wat een domme reacties man, en dan ook nog met ':')' strooien. Realisme verwachten in GT5, ja, dat is me wat he. Realisme in een simulator. Hoe verzint ie het.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik reageer op eenzelfde manier als jij. Het zal mij werkelijk aan me reet roesten of jij wel of geen rijbewijs hebt. Als je realisme wilt koop je een stuur, en ga je niet zitten kloten met een onmogelijke knoppencombinatie op een controller.
True dit, evenals het koppelen in een bocht verhaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik reageer op eenzelfde manier als jij. Het zal mij werkelijk aan me reet roesten of jij wel of geen rijbewijs hebt. Als je realisme wilt koop je een stuur, en ga je niet zitten kloten met een onmogelijke knoppencombinatie op een controller.
Dat is van een grenzeloze triestheid, deden vroeger die knuppels die Diablo 2 speelde ook altijd. Nooit kunnen begrijpen dit soort praktijken.... #failquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eerst je save backuppen naar usb stick. vervolgens de auto verzenden en daarna je save weer van usb naar ps3 kopiëren. dat staat de zojuist verzonden auto weer in je gerage en kun je dus met elkaar ruilen zonder auto's kwijt te raken
Overstuur in de rallysport wordt niet opgewekt met de koppeling, en de enige reden om bij een slide de koppeling in te trappen is zodat de motor niet afslaatquote:Op maandag 21 februari 2011 07:08 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Aha, want driften of rally doet toch niemand. En over/onderstuur (of de correctie daarvan) komt inderdaad nooit van pas in de autosport.
[..]
Ik zou je bijna vereren met een ondertitel.
Enschede ligt niet om de hoekquote:Op maandag 21 februari 2011 08:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom anders ff langs, ik moet er nog een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |