Had ik maar een X2010......quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Aerox2002 het volgende:
Nadat vandaag mijn geld op was, ben ik maar eens aan de automatische A-spec grinding gegaan zoals uitgelegd in dit filmpje (alleen dan de indy oval in de Like The Wind challenge): . Die race doet ie dan in in minder dan 4 minuten voor 84.000. Dus dat is dan toch ruim een miljoen per uur
Voelt wel een beetje als cheaten maar goed zo veel dingen hoef ik niet meer te halen verder (zit op 97%)...
Jij ook bedankt! Die ford is ook wel fijn.Wel vreemd dat ik er alleen geen American Races mee kan rijden...GT5 gelooft niet dat deze ford echt uit amerika komt ofzo hahaquote:
same here.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik val er ook niemand op aan maar zou het zelf nooit doen. Gaat me net even te ver.
Speel op dit moment zelf regelmatig Footballmanager 2011 en sinds kort Little Big Planet, ook beide erg goed te doen. Had alleen zelf echt jaren zitten wachten op GT5 en dan valt het toch wat snel dood in mijn geval.
Ik wil mijn 330 P4 wel ruilen tegen jouw SP1...en ik kan de auto sturen op de 21e.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:57 schreef woessie het volgende:
Nu alleen nog de Ferrari P330 en ik ben helemaal tevreden over mijn autocollectie.
Als iemand niet verliefd is op die auto, wil iemand dan ruilen? Ben wel bereid om je wat ferrari's terug te geven (die SP1 + Enzo bijvoorbeeld), heb nog een miljoen of wat te besteden voor evt een dikke nieuwe wagen ook
Done deal! Ik zet het in mijn agenda!! Woohoo!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef very het volgende:
[..]
Ik wil mijn 330 P4 wel ruilen tegen jouw SP1...en ik kan de auto sturen op de 21e.
Prima. Wat is je PSN?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef woessie het volgende:
[..]
Done deal! Ik zet het in mijn agenda!! Woohoo!
Hoezo autogek
hij komt uit australiëquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:32 schreef very het volgende:
[..]
Jij ook bedankt! Die ford is ook wel fijn.Wel vreemd dat ik er alleen geen American Races mee kan rijden...GT5 gelooft niet dat deze ford echt uit amerika komt ofzo haha
Ahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij komt uit australiëdaarom ook Ford AU
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef very het volgende:
[..]
Ah![]()
@Woessie:
Je staat genoteerd:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=155213
quote:Size: 301 Mb
Arcade car order swapped
Blue tick in both dealerships on purchased cars
Car ballast adjustment
Controller steering sensitivity in driving options
Corner camber in course maker
Fully adjustable gear ratios
Multi-screen option
Multi select (car garage, photo album, replay theatre)
Performance point system
Restart race confirmation
Engine power limiter (50%-100%)
Car already owned are marked in UCD
Indy back to 97500 cr. But XP up! For all off line races?
change your tyres from the settings menu
new Bonus Races in the Seasonals
Type of race has been added to online setting: Race for fun, Race for real, Drift, Free run, Race type has been added to online filter results as well
30 cars in online dealership
options now for multi Monitors
Remote Race just below the lounge icon in GT Community
New paddock animation on lead-in to the game
All cars online available
TCS is now adjustable again during race
Restarts race confirmation
Own made tracks on-line available
New tracks in Seasonal
Can turn fuel depletion and tyre wear off in an online race
You can schedule races to start at set times
The pop up message when you first start up the game is gone
u can race online ur b specs drivers against the B spec drivers of ur friends
menu is now a lot faster
TV camera when entering pits
You can choose different tires for front and rear
change what car your watching in the replays without going to black screen
AI little smarter?
U can use the online-cars of your friend
BOBs more agressive
Sound improved
You can also now share Bob's with friends
Old tracks made by yourself are converted to new standard
Vettel challenge bronze target time increased
+1quote:
quote:or this week, we now have two more races in all of last week's categories - including one GT5 track and a course maker track.
We also have 5 new races, in the old Seasonal event format (i.e. high prize money)
It seems like everybody wins with this update!
Full Details:
Bonus Race 7:
1. Nissan Micra - Deep Forest - 5 Laps - 200,000 Cr. - 20,000 XP
2. Honda Civic - Suzuka - 5 Laps - 350,000 Cr. - 35,000 XP
3. Nissan Z - Madrid - 5 Laps - 500,000 Cr. - 50,000 XP
4. Subaru Impreza - Nordschelife - 1 Lap - 650,000 Cr. - 65,000 XP
5. Mazda RX-7 - Eifel (Circuit) 102D - 5 Laps - 800,000 Cr. - 80,000 XP
FF Challenge:
4. Fuji - 2 Laps
5. Eifel (Kart) 102A - 5 Laps
FR Challenge:
4. Madrid - 5 Laps
5. Eifel (Circuit) 102B - 5 Laps
4WD Challenge:
4. SSR5 - 3 Laps
5. Mt. Aso 102A - 5 Laps
Ferrari Formula:
4. Suzuka - 10 Laps
5. Eifel (Circuit) 102C - 10 Laps
Time Trial 8:
1. NASCAR - Top Gear Test Track - 850 BHP - 1565kg - Racing Hard
2. Super GT - Toscana (Tarmac) 102A - Change Time - 591 BHP - 1080kg - Racing Hard
Drift Trial 8:
1. High Speed Ring - Comfort Soft
2. Cape Ring South - Comfort Soft
De update gaat vandaag los, of doel je op de seasonevents?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
Ziet er goed uit. Mooie dag om vrij te zijn.
Dan speel je een ander spel dan ik. Dat kan dus niet in GT5 nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef woessie het volgende:
Fully adjustable gear ratios - kan toch al?
oooh ok, het woordje volledig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan speel je een ander spel dan ik. Dat kan dus niet in GT5 nog.
Je kan de topsnelheid wel aanpassen en zo de versnellingen iets oprekken of verkorten maar niet volledig instellen.
Zo te zien gaat het om random generated tracks uit de course maker. Zoals rally's ook gemaakt worden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef woessie het volgende:
En nieuwe tracks bij de seasonal? Betekent dat dus echt NIEUWE tracks? Zou super zijn!
De Eiffel is er 1 door PD gemaakt. Was bedoeld als 2e track voor de US driving Academy.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:38 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het om random generated tracks uit de course maker. Zoals rally's ook gemaakt worden bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt uit de Course Maker, net zoals de rest van de 'nieuwe' tracks in de seasonal races.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef Kreator het volgende:
Die nieuwe track Eifel is wel okay. Aparte baan. Qua detail is het echt heel erg mager.
Heb de seasonals gehaald, die zijn wel weer leuk.
alles hip, maar een schrale surround. Kan eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand op GTplanet:
[ afbeelding ]
Jaja..
3 scermpjes, 3 ps3's, 3x de game en natuurlijk een TM T500RS
Meste mogelijk is 5 schermen, dus ook 5 PS3's en 5x GT5![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |