Ook al heb je een auto die na 35 seconden op de 300km/h zit, dan mag je nog steeds niet klagen! :pquote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef zwaardegekste het volgende:
wat gewicht al niet kan doen he!
Lang leve de tweewielers!![]()
Met een beetje brommer fop je een Veyron op je sloffen...
Niet helemaal waar maar het is te doen ja. Vriend van me rijdt een R1 uit 2009 zo uit mijn hoofd. Ding heeft een 200PK (lichte tuning door uitlaat en computer) maar doet er ongeveer 7.0-7.2 seconden over als ik hem moet geloven. Je moet dus wel een vlotte brommer hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef zwaardegekste het volgende:
tot de bochten komen want dan is een auto weer sneller. Dat is gewoon de macht van 4 wielen. En er zijn vrij weinig tot geen motoren die op het rechte stuk sneller zijn dan de Veyron.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef zwaardegekste het volgende:
like duh. Als dat de premium is. Wat moet je hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Toempf het volgende:
Ik heb een Alfa Romeo GIULIA TZ2 carrozzata da ZAGATO CN.AR750106 '65 over twv 10 miljoen, iemand die em wil ruilen voor een mooie racecar die ik nog niet heb?
Ja dat is de premiumquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef woessie het volgende:
[..]
like duh. Als dat de premium is. Wat moet je hebben
Helaas, ik zal voor de Alfa moeten gaan sparen!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:49 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja dat is de premiumOp mijn verlanglijstje staat nog:
Bentley Speed 8 Race Car '03
Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car '89
BMW McLaren F1 GTR Race Car '97
Nissan R92CP Race Car '92
Nissan R89C Race Car '89
Of als je 1 van de 2 Chaparrals over hebt mag dat natuurlijk ook
Ok prima. Wat is je PSN, dan zal ik em vanavond naar je toe sturen. Als ik van jou de Bentley mag hebben dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:33 schreef Aerox2002 het volgende:
Ik wil wel ruilen. Ik heb de speed 8 en de sauber
ruilen voor een gebruikte?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:14 schreef Sant. het volgende:
Ik heb mijn X2010 S. Vettel!!!
Ik ben er blij mee
Tuurlijk, doe mij de stealth versie maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ruilen voor een gebruikte?beetje veel kilometers op de teller inmiddels
Dat vermoeden had ik al, vandaar de opmerking.quote:
En volgens mij maakt dat ook geen bal uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef Sant. het volgende:
Moet alleen wel carrosserie en motor reviseren voor in totaal 1 mio credits, maar dat doe ik voordat ik aan de formula gt championship ga beginnen
motor revisie zeker wel... als je x aantal kilomters op de klok hebt staan krijg je na oil change niet meer de volledige pk terug... daarvoor is een motorrivisie nodig en dan kun je weer x aantal km vooruit met oil changesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef woessie het volgende:
[..]
En volgens mij maakt dat ook geen bal uit
Vandaag gaat waarschijnlijk niet meer lukken, ze zijn hier bezig met het internet en zolang dat niet gefixt is kan ik niet onlinequote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:36 schreef Aerox2002 het volgende:
Mijn PSN is AeroxSchumi, dan krijg je die Bentley morgen
echt niet ruilen tegen een audi r10 of peugeot 908?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Toempf het volgende:
[..]
Vandaag gaat waarschijnlijk niet meer lukken, ze zijn hier bezig met het internet en zolang dat niet gefixt is kan ik niet online
Oh ik zie net tot mijn verbazing dat ik hem al heb... Nog wat anders leuks in de aanbieding?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Toempf het volgende:
[..]
Vandaag gaat waarschijnlijk niet meer lukken, ze zijn hier bezig met het internet en zolang dat niet gefixt is kan ik niet online
Die heb ik sowieso allebei al, maar ik zal morgen eens kijken wat ik nog meer graag zou willen hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:28 schreef woessie het volgende:
[..]
echt niet ruilen tegen een audi r10 of peugeot 908?
Of heb je wellicht nog een andere oude premiumcar, I love old cars
Nee geloof van niet. Ik doe sowieso geen auto's weg die ik dubbel heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Oh ik zie net tot mijn verbazing dat ik hem al heb... Nog wat anders leuks in de aanbieding?
Zullen we anders met zijn 3en ruilen? Dan stuur ik Toempf (is dat ook je PSN?) de speed 8, woessie mij de peugeot (als dit de Peugeot 908 HDi FAP - Team Oreca Matmut '10 is, als dit niet zo is graag de r10). En dan stuurt Toempf aan woessie die alfa?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:28 schreef woessie het volgende:
[..]
echt niet ruilen tegen een audi r10 of peugeot 908?
Of heb je wellicht nog een andere oude premiumcar, I love old cars
I Love Trio's!quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:48 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Zullen we anders met zijn 3en ruilen? Dan stuur ik Toempf (is dat ook je PSN?) de speed 8, woessie mij de peugeot (als dit de Peugeot 908 HDi FAP - Team Oreca Matmut '10 is, als dit niet zo is graag de r10). En dan stuurt Toempf aan woessie die alfa?
lol, ik vind het prima. Kan ik vanavond nog sturen. Ik heb die blauwe peugeot, is dat de goede? Anders is de R10 volledig gepimpt en voor jou.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:48 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Zullen we anders met zijn 3en ruilen? Dan stuur ik Toempf (is dat ook je PSN?) de speed 8, woessie mij de peugeot (als dit de Peugeot 908 HDi FAP - Team Oreca Matmut '10 is, als dit niet zo is graag de r10). En dan stuurt Toempf aan woessie die alfa?
Ik heb ook een DFGT, maar ben toch ook wel erg benieuwd naar die joypad. Ten eerste ziet ie er vet uit, en het is wat minder werk prepareren voordat je eindelijk kan racen. Verder lijkt het me ook gewoon tof om te proberen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Salatrel het volgende:
uhh en daarmee moet je sneller gaan rijden?
ik hou het wel bij mn driving force GT
Dat is denk ik die andere, in dat geval is inderdaad de R10 primaquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef woessie het volgende:
[..]
lol, ik vind het prima. Kan ik vanavond nog sturen. Ik heb die blauwe peugeot, is dat de goede? Anders is de R10 volledig gepimpt en voor jou.
Lijkt mij dus ook. In principe zou het moeten kunnen werken. Alleen door de beperkte 'draaicirkel' denk ik dat het weinig verschilt met sturen met de joystick / gas geven met R2quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:30 schreef very het volgende:
Ik heb ook een DFGT, maar ben toch ook wel erg benieuwd naar die joypad. Ten eerste ziet ie er vet uit, en het is wat minder werk prepareren voordat je eindelijk kan racen. Verder lijkt het me ook gewoon tof om te proberen.
Ik vind het best. Ik hoop dat het internet inmiddels weer werkt, dan stuur ik die Alfa vanavond naar woessie. Mijn PSN is inderdaad gewoon Toempf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:48 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Ik race bumpercam, dus maakt voor mij niet uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef Salatrel het volgende:
regenrace in de x2010 is anders bijzonder vervelenddie bak heeft gene ruitenwissers namelijk
Naar het schijnt zet hij in het donker zijn nachtkijker op, want hij racet gewoon net zo hard door als altijd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef Sant. het volgende:
Gister de 24 uur van Le Mans aangezet op de B-spec.
Mijn bob finished rond 19.00 uur vnvd.
heb hem de formule GT meegegeven, maar bedacht me net dat hij het wel eens moeilijk zou kunnen krijgen in het donker straks
Daar zitten heulemaal geen lampen niet op!!!!:D:DD:EINZ!!!
Dus... levert dat problemen op denken jullie? Ik heb niet meer gecheckt vanmorgen...
Wat is t toch een topbob!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:10 schreef Scarsick het volgende:
Naar het schijnt zet hij in het donker zijn nachtkijker op, want hij racet gewoon net zo hard door als altijd.
volgens mij heb ik mezelf daar ook op betrapt.. ik heb al enige tijd geen aansporing meer om het spel op te starten.. die 24h races moet ik alleen nog... maar ik ben malle lowietje niet, dat ik 24h ga racenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er klaar mee. Niet leuk meer. Te weinig tracks, te weinig leuke dingen, uitdaging weg.
Maar je kan toch nog gewoon andere races doen? Of online gaan racen? Of is het racen zelf het enige wat je niet zo leuk aan het spel vind? :pquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
volgens mij heb ik mezelf daar ook op betrapt.. ik heb al enige tijd geen aansporing meer om het spel op te starten.. die 24h races moet ik alleen nog... maar ik ben malle lowietje niet, dat ik 24h ga racen
Of gewoon niet de 4uurs van tsubuka, maar een race die gewoon leuk is. Verschillende auto's proberen etc etc.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh joy. Voor de 83e keer Tsubuka 4 uurs race..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |