Is dat lelijke gedrocht serieus jullie nieuwe uitshirt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk een halen met Lens achterop..![]()
Wat is er lelijk aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat lelijke gedrocht serieus jullie nieuwe uitshirt?
Valt wel mee..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je er op kan schaken en dammen. Wordt ongelooflijk druk.
Hutchinson of Manolev is toch wel een klasse verschil hoor. Hutchinson is groter en sterker dan Manolev. Enige verschil is dat Manolev iets meer snelheid heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
iel mannetje als Hutchinson gezien, die tochtstrip?
Goed planquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik doe nog maar twee jaar met het huidige uitshirt.
Te kleine ruitjes waardoor het patroon te druk is. Het zwart is geen zwart waardoor het shirt flets wordt met het blauw dat net geen Philips blauw is. En dan geforceerd de Brabantse ruit terug laten komen op de mouw, terwijl de rode kleur totaal niet past bij de rest van het shirt. het straalt in zijn totaalheid niets uit. Een jammerlijk mislukt ontwerp wat mij betreft.quote:
5 gele kaarten dacht ik te lezen in het vorige deelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:14 schreef Doublepain het volgende:
Marcellis is er toch niet dankzij een rode kaart? Ooijer gevalletje?
Hee, kijk nu. Een neuzenversie van Doublepain. Ga nu maar weer naar je eigen topic hè.quote:
Ik heb geen eigen topic op fok, sorry.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hee, kijk nu. Een neuzenversie van Doublepain. Ga nu maar weer naar je eigen topic hè.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Logisch, j0rdiiii is een trollenkneus.
Hihihi, het algemene topic over Ajax, gekkie. Ga daar maar lekker het ventje uithangen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen topic op fok, sorry.
Nee, ik doe het vandaag liever hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hihihi, het algemene topic over Ajax, gekkie. Ga daar maar lekker het ventje uithangen.
KIEK EM KIJKEN DAN!quote:
AZ met een volledig linksbenige verdediging en een debuterende keeper.. Zouden we toch moeten kunnen pakken..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:41 schreef Smoofie het volgende:
AZ zonder romero en Marcellis, is makkelijk op te vangen.
Normaal wel, maar AZ is in goede doen en tja..PSV is niet echt in vorm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
AZ met een volledig linksbenige verdediging en een debuterende keeper.. Zouden we toch moeten kunnen pakken..
tja.. als je 2-1 van Excelsior verliezen in goeden doen vindt.. dan is PSV in wereldvorm..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Normaal wel, maar AZ is in goeie doen en tja..PSV is niet echt in vorm.
Ze waren oppermachtig, maar een blunder van Marcelis en Romero zorgde ervoor dat ze verloren, en wie zijn er nu niet bij?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
tja.. als je 2-1 van Excelsior verliezen in goeden doen vindt.. dan is PSV in wereldvorm..
Ze waren misschien oppermachtig, maar scoorde toch maar 1x..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze waren oppermachtig, maar een blunder van Marcelis en Romero zorgde ervoor dat ze verloren, en wie zijn er nu niet bij?
Dit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV moest de vorige wedstrijd toch ook winnen? En die andere wedstrijden dan?
PSV verloor een legio aan doelpunten toen Afellay vertrok, en reis gebleseerd raakte.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
KIEK EM KIJKEN DAN!
Die ogen,die mond, die neus, die oren. Ze zijn gewoon gemaakt voor het trollen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Dit.
Ik voorzie een moeilijke wedstrijd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Logisch, j0rdiiii is een trollenkneus.
JONGEH , DA ZEG JE NIEJTquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV vandaag verliest, lijkt de enige optie nog het op laten rotten van Rutten
Ik weet niet hoeveel supporters Rutten graag zien blijven? Lijkt me een steeds kleinere groep worden.quote:
Juist. Denk dat het leeuwendeel van de supporters er zo over denkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:34 schreef Gorill0r het volgende:
Ik zie liever Cocu als hoofdtrainerBen dat angstvoetbal zat.
Tot een paar jaar terug was gewoon elke wedstrijd van psv leuk en boeiend om te zien. De laatste tijd is er maar weinig aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist. Denk dat het leeuwendeel van de supporters er zo over denkt.
Ja, omdat tegen elke tegenstander 6 verdedigend ingestelde spelers moeten starten (excl. keeper). Daar baal ik persoonlijk hard van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:36 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug was gewoon elke wedstrijd van psv leuk en boeiend om te zien. De laatste tijd is er maar weinig aan.
Ja, zo misbruikte hij Afellayquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, omdat tegen elke tegenstander 6 verdedigend ingestelde spelers moeten starten (excl. keeper). Daar baal ik persoonlijk hard van.
En omdat elke tegenstander naar Eindhoven komt om te verdedigen met een keeper, 9 verdedigers en een middenvelder, hopende op een goal die uit de lucht komt vallen en zo 1 of 3 punten mee te nemen. Helaas is dat dit seizoen al te vaak gelukt vanwege het creatieve gebrek en gebrek aan scorend vermogen van PSV.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, omdat tegen elke tegenstander 6 verdedigend ingestelde spelers moeten starten (excl. keeper). Daar baal ik persoonlijk hard van.
Jammer genoeg welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef Gorill0r het volgende:
We kunnen weer rustig slapen jongens
Ik gun je allesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:38 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Gun jij mij geen goede nachtrust dan?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zie nog steeds een verlies.
wellicht geen 3-1 maar ik zie ons wel verliezen.
Opzich niet zo vreemd. PSV heeft het gewoon moeilijk tegen ploegen die verdedigend spelen zoals Willem II en ADO. AZ speelt aanvallend en daar heeft PSV het dan weer makkelijk meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef lookinforyou het volgende:
Heerlijk avondje geworden![]()
Al zit er weinig logica in momenteel. Vorige week en die week ervoor, had ik makkelijke overwinningen verwacht. AZ kon wel eens moeilijk gaan worden. De uitslagen weten jullie. Geen pijl op te trekken dus.
Is ook wel weer zo, maar toch....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Opzich niet zo vreemd. PSV heeft het gewoon moeilijk tegen ploegen die verdedigend spelen zoals Willem II en ADO. AZ speelt aanvallend en daar heeft PSV het dan weer makkelijk mee
Geen druk van het fluitende thuispubliek?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom het nu WEL lukt om te scoren en vorige week NIET?
Ik vond die keeper sowieso een rare.. Hij was niet bijzonder balvast..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:56 schreef pberends het volgende:
De derde doelman van AZ die Engelaar uitdolde![]()
. Maar verder mooie wedstrijd hoor.
Zou het.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Geen druk van het fluitende thuispubliek?
Het is in ieder geval een mentale opsteker. Ook voor Berg.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Niet te vroeg juichen, want al te best was het niet volgens mij...
Wéér ben ik het met je eensquote:Op zondag 13 februari 2011 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil het nieuwe uitshirt met Dzsudzsak achterop, maar als het uitshirt zo word gaat dat niet door![]()
Dat word dus volgend jaar het nieuwe (100 jarig) thuisshirt, als hij dan nog in Eindhoven voetbaltquote:
Ben heel benieuwd wat het komende thuisshirt wordt ja. Mag toch wel iets heel moois wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat word dus volgend jaar het nieuwe (100 jarig) thuisshirt, als hij dan nog in Eindhoven voetbalt
Precies, schiet je geen ene moer mee op. In het livetopic een beetje discussie is altijd leuk, maar dat geëmmer in die centrale topics, waardoor mogelijk waardevolle posts gemist worden vind ik erg zonde.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik kan nu net als j0rdiiii heel kinderachtig gaan doen in het ajax topic dat ajax voor de zoveelste maal punten heeft laten liggen, maar zoals het hoort hou ik mijn eigenwaarden en lach hun gewoon hier in ons topic uit.
Jammer dat twente geen punten had laten liggen, maar dat had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd.
Doe maar niet ... dat ga ik niet overleven die 90minquote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef Doublepain het volgende:
Weet je wat mooi zou zijn.. De allerlaatste wedstrijd.. Groningen staat +1 punt voor op PSV.. Het staat 0-0.. 91ste min.. Dzudszak dolt 2 man op links, geeft hem voor en BERG tyft hem erin..!!
Zou mooi zijn als dat gebeurde..Tegen zijn oude cluppie
Je hebt Willem 2 overleeft.. Dus dit kan ook wel..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Doe maar niet ... dat ga ik niet overleven die 90min
Ik denk dat de titel wel beslist is voor de laatste speelrondequote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef Doublepain het volgende:
Weet je wat mooi zou zijn.. De allerlaatste wedstrijd.. Groningen staat +1 punt voor op PSV.. Het staat 0-0.. 91ste min.. Dzudszak dolt 2 man op links, geeft hem voor en BERG tyft hem erin..!!
Zou mooi zijn als dat gebeurde..Tegen zijn oude cluppie
Dat hoop ik ook, met PSV als de winnaar..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat de titel wel beslist is voor de laatste speelronde
Dat hopen wij hier allemaal denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, met PSV als de winnaar..
Ik hoop het van wel ja..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hopen wij hier allemaal denk ik
Dat was legendarisch. Heb vandeweek nog een filmpje ervan bekekenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb het kampioenschap met 1 doelpunt verschil helaas niet het stadion meegemaakt. Damn ik zou zoiets dit seizoen wel willen meemaken, in plaats van 10 punten voor op iedereen te staan.
Ik was in de stadquote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was legendarisch. Heb vandeweek nog een filmpje ervan bekeken
Inderdaad! Ongeacht of het correct Nederlands is, klinkt het koeterwaals. Maak er dan nog "het" shirt van ofzo....quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Rucebo het volgende:
Een mooie uitshirt, wat een Nederlands. Los van het feit, dat het ontwerp spuglelijk is.
Lijkt me ook wel mooi ja. Ik was een van de gelukkige 35.000 die in het stadion zaten.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Doe maar niet ... dat ga ik niet overleven die 90min
Vind je dat echt zo opvallend?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Niemand trouwens het juichen van Berg opgevallen?
0.0 emotie.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:48 schreef rubbereend het volgende:
Zul je zien dat het vanavond ineens weer een hele goede pot wordt en we netjes winnen
Had graag met je geruildquote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel mooi ja. Ik was een van de gelukkige 35.000 die in het stadion zaten.
Heb je geen seizoenskaart?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
8 april naar PSV - Heerenveen met m'n neefje
Lang geleden dat ik in 't stadion zat
Laatste keer was Ajax - PSV, dit seizoen
Whehehequote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gelukkig is het maar spreekwoordelijk, want iets te aangebrande spelers hebben we ook niks aan.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gelukkig is het maar spreekwoordelijk, want iets te aangebrande spelers hebben we ook niks aan.
idd jaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]![]()
Aan de andere kant heb ik er wel geld voor over om Manolevje over een grote vuurkorf te zien springen die Ten Hag lekker aan het oppoken is.
Vond het niet heel opvallend, maar wel gezien. Nouja, die jongen hoeft volgend jaar sowieso niet te blijven, dus het maakt me ook niet heel veel uit. Als hij ze er vanaf nu maar gewoon inlegt, dan hoeft hij het clublogo niet te kussen of helemaal uit z'n dak te gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Niemand trouwens het juichen van Berg opgevallen?
0.0 emotie.
Groningen is niet gekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef RijstNatie het volgende:
Matavz ruilen voor Berg + 1 Miljoen
een gehuurde speler ruilenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef RijstNatie het volgende:
Matavz ruilen voor Berg + 1 Miljoen
bron?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Misschien hebben ze het niet door in Groningen![]()
![]()
! Berg gaat gewoon terug naar HSV, van Nistelrooij komt daarna voor het zelfde salaris naar Eindhoven.. dat is al lang doorgesproken. Daarom mocht ie niet van HSV naar Real, want ze hadden deze deal al liggen met PSV.
(ik brabbel nog even verder... )
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Misschien hebben ze het niet door in Groningen![]()
![]()
! Berg gaat gewoon terug naar HSV, van Nistelrooij komt daarna voor het zelfde salaris naar Eindhoven.. dat is al lang doorgesproken. Daarom mocht ie niet van HSV naar Real, want ze hadden deze deal al liggen met PSV.
Ah, die geweldige deal voor nul euro en nul cent! Goed dat ze gewacht hebben bij HSV, anders hadden ze zomaar 4 miljoen gekregen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
van Nistelrooij komt daarna voor het zelfde salaris naar Eindhoven.. dat is al lang doorgesproken. Daarom mocht ie niet van HSV naar Real, want ze hadden deze deal al liggen met PSV.
Ben bang voor een 3-0 verlies ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol, ben benieuwd wat ze tegen de nummer 1 van frankrijk gaan doen komende donderdag.
9 Verdedigers en er nog 3 tegen krijgen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben bang voor een 3-0 verlies ofzo
Omdat Fredje met 9 verdedigende spelers gaat spelen.
Ja. Want Lens is geen linksbackquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
9 Verdedigers en er nog 3 tegen krijgen?
nou persoonlijk.. Ik heb het niet zo op Sporting Lissabon en Rangers vind ik wel aardig maar meer ook niet.. Maarja ik kom naar het stadion voor PSV en niet voor de tegenstander..quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef rubbereend het volgende:
En mocht je doorgaan staat er een mooie tegenstander te wachten
Eindhoven is met een ''d''.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:13 schreef Einthovuh het volgende:
Ik denk dat PSV een goede kans maakt tegen Lille. PSV doet het Europees gezien tot nu toe nog vrij aardig. Het is ook wel veelzeggend dat ze interesse hadden in Dzsudzsak.
Deze tegenstander pakken we wel
Heeft ie nog gelijk ook! Nederland is, hoe erg het ook gesteld is, gewoon beter voetbal en brengt betere spelers voort.quote:
Mja, maar dan heeft PSV wel een idee waar het echt staat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Worden 2 spannende weken
Lille uit, NAC thuis, Lille thuis, Ajax thuis...
Het blijft voetbal + PSV is ook niet al te sterk, dus een zekerheidje hebben we niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Heeft ie nog gelijk ook! Nederland is, hoe erg het ook gesteld is, gewoon beter voetbal en brengt betere spelers voort.
Het enige wat zij daar in Frankrijk hebben is geld en heel veel negers (wij hebben er minder ja) uit een stel negerkoloniën die harder kunnen rennen dan dat ze kunnen schieten.
1m45s, dat krijg je tegenover je
4m50s eerste goal, hopelijk krijgt Isaksson niet al te veel ballen terug gespeeld
Ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat een selectie was dat ook zeg, geweldig!
Op 3:03, van Bommel die persoonlijk Frits Philips even bedankt. Wat mooi zeg!!! Lang geleden dat ik deze beelden zag.quote:
Hopelijk niet 2dequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mja, maar dan heeft PSV wel een idee waar het echt staat.
Ik neem aan dat je hiermee een parkeerplaats bedoelt. Deze zou zich op Strijp-S moeten bevinden, wat betekent dat je minimaal zo'n 800 m zal moeten lopen naar het stadion.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar is P8 bij het stadion? Moet ik dan ver lopen naar het stadion of juist niet?
Ja sorry, bedoel parkeerplaats P8 kom zondag 'eenmalig' op bezoek bij PSV, maar heb geen idee hoe het zit met parkeren en heb een kaart voor P8 gekregen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hiermee een parkeerplaats bedoelt. Deze zou zich op Strijp-S moeten bevinden, wat betekent dat je minimaal zo'n 800 m zal moeten lopen naar het stadion.
Volgens de link in mijn eerdere post zou dat bij Strijp-S zijn. Ik kom daar zelf nooit in de buurt, dus weet helaas niet waar het precies is op dat terrein. Hier vind je een kaartje van het gebied. Strijp-S is waar 'Gaslaan' staat op het kaartje, het Philipsstadion bevindt zich bij de Mathildelaan. Het stadion zie je als je even naar het satellietbeeld in plaats van de kaart kijkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel parkeerplaats P8 kom zondag 'eenmalig' op bezoek bij PSV, maar heb geen idee hoe het zit met parkeren en heb een kaart voor P8 gekregen.
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
van der Gijp slaat wel de spijker op zijn kop in het artikel in de VI zeg.....
Helaas ben ik er vanavond niet bij. Baal nog altijd als een stekker.
Welnee, we staan nog eerste in de competitie en Brands heeft voor AZ nog het vertrouwen in hem uitgesproken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Denk dat het wel eens klaar is met Fredje. Veel krediet gehad, maar als iets niet werkt werkt het niet.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik word zó moedeloos van dit elftal.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welnee, we staan nog eerste in de competitie en Brands heeft voor AZ nog het vertrouwen in hem uitgesproken.
Het "Engelaar-verlaat-het-veld-dus-kunnen-we-naar-voren-denken"-effect.quote:
Je verwoordt exact wat ik denk. Ik ben niet vrolijk nu.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn eigenlijk, het resultaat maskeert weer hoe ongelofelijk kut het was.
Toch nog een omdraai.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Je bent niet de enige. De zoveelste grote teleurstelling.
Soms kom je net iets te kort in het leven, maarja daar leer je dan toch weer van.. - "Ron Selling"quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn eigenlijk, het resultaat maskeert weer hoe ongelofelijk kut het was.
En dat is wat PSV onderscheidt van de rest in Nederland, zij weten hoe ze kut spel moeten camoufleren. En in mindere mate Twente.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Als we thuis weer gelijkspelen, dan scoren we een boel "Hollandpuntjes"quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Toch nog een omdraai.Zeer slecht spelen, maar toch een punt en een goede uitgangspositie voor de thuiswedstrijd.
We winnen helaas niet, maar we hebben tenminste een klein beetje bijgedragen aan de NL puntjes.
Sowieso wel typisch dat het pas ging lopen toen Engelaar er uit ging.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zou wel bloody geniaal zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan wel eventjes de Europa League winnen.
Kijk, iemand snapt hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
met 1-1 zijn we ook door.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als we thuis weer gelijkspelen, dan scoren we een boel "Hollandpuntjes"
't Ging lopen? Er vielen toevallig twee ballen goed. Wuytens en Bakkal waren zo mogelijk nog slechter dan Engelaar en Lens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Sowieso wel typisch dat het pas ging lopen toen Engelaar er uit ging.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
't Ging lopen? Er vielen toevallig twee ballen goed. Wuytens en Bakkal waren zo mogelijk nog slechter dan Engelaar en Lens.
En dat hoort bij de EUquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef FL_Freak het volgende:
Ojah en PSV fans werden bekogeld met traangas
Si, maar ik bedoel wat de fok? 2-0 en binnen de kortste tijd 2-2 terwijl het zo ver-SCHRIK-ke-lijk slecht speelt.quote:
En een maat van me die daar is vertelde mij dat er club brugge sup. waren die ruzie zochten met lille fans, en dan krijgt PSV fans traangas. Waar is de logica?quote:
Het resultaat is er nu.. We moeten Engelaar en Rutten heel snel kwijt zien te rakenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Si, maar ik bedoel wat de fok? 2-0 en binnen de kortste tijd 2-2 terwijl het zo ver-SCHRIK-ke-lijk slecht speelt.
Tjah Vlaams (NL-talig bedoel ik dan) hè. Vinden die kikkers niet leuk. Worden ze agressief.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En een maat van me die daar is vertelde mij dat er club brugge sup. waren die ruzie zochten met lille fans, en dan krijgt PSV fans traangas. Waar is de logica?
Omdat die agente daar schijt aan iedereen hebben en gewoon lomp doen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En een maat van me die daar is vertelde mij dat er club brugge sup. waren die ruzie zochten met lille fans, en dan krijgt PSV fans traangas. Waar is de logica?
In het begin dacht Rutten, goede trainer.. maar ben er bang voor dat weer geen kampioen worden. We hebben goed materiaal maar het is safety first.. En Engelaar is het kiendje van Rutten ja.. speelt al weken bagger.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het resultaat is er nu.. We moeten Engelaar en Rutten heel snel kwijt zien te raken
Als dat zo is, dan kunnen die hooligan kneusjes van brugge van mij part hard onderuit worden gehaald door een paar stroomstoten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad een heel vreemd antwoord.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Had niet anders verwacht.
edit: ow en hij is niet tevreden over koevermans? En berg dan? Kom op fred, dit is niet te verklaren.
Nou en?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ja. Zonder enige twijfel. Koevermans is alsof je met tien man speelt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je Berg beter vindt?
Ja oké. Berg heeft alleen nog niks voor PSV betekend, Koevermans wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Berg is beter ja.
Mits in vorm dan. In deze vorm zijn ze allebei even bagger.
Er is geen geld. Rutten heeft van de zomer al meer mogen uitgeven dan er eigenlijk mogelijk is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Einthovuh het volgende:
PSV had gewoon tijdens de winterstop een nieuwe spits moeten kopen, dat geld verdien je wel weer terug als je de CL speelt.
Nee hoor. Spitsen passen niet in het systeem van Rutten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Einthovuh het volgende:
PSV had gewoon tijdens de winterstop een nieuwe spits moeten kopen, dat geld verdien je wel weer terug als je de CL speelt.
Uit het verleden behaalde resultaten...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké. Berg heeft alleen nog niks voor PSV betekend, Koevermans wel.
Waar was jij dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Fred oogt zo onzeker he.....
En geeft ook amper antwoord op vragen...
Wat een kutwedstrijd vanavond. En het uitvak was ook om te janken.
Dat dacht Ajax ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Einthovuh het volgende:
Dan hadden ze Afellay nooit moeten laten gaan vind ik. Dan maar transfervrij de deur uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is geen geld. Rutten heeft van de zomer al meer mogen uitgeven dan er eigenlijk mogelijk is.
Snap ik wel. Maar ik denk dat op dit moment Koevermans een betere keuze is dan Berg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit het verleden behaalde resultaten...
Met engelaar ook... En dan weet je helemaal zeker dat je niet zal scorenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja. Zonder enige twijfel. Koevermans is alsof je met tien man speelt.
Waarmee? Met knikkers? Of 3 herten en een everzwijn tegen een sportieve neger?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Einthovuh het volgende:
Afellay gaat het in z'n eentje ook niet redden tegen dit soort tegenstanders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan hadden ze Afellay nooit moeten laten gaan vind ik. Dan maar transfervrij de deur uit.
quote:Fred die dacht gewoon; Lille zijn B team opstellen ha dat is nog niks. Wij voetballen gewoon niet tot de 83ste minuut en buigen dan in 2 min even de wedstrijd om. Dan ben je pas een echte topploeg.
Ik was net te laat voor een kaartje.quote:
quote:
Jij zit toch te zeiken op de mensen aldaar, hij nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was net te laat voor een kaartje.
Niet zeiken op mensen als je zelf nooit meereist Freakje.
Jij zeikt anders nu ook op de uitsupporters terwijl ik ze wel door de wedstrijd heen veel gehoord heb.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was net te laat voor een kaartje.
Niet zeiken op mensen als je zelf nooit meereist Freakje.
Ze hadden Afellay toch verkocht voor 3 miljoen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarmee? Met knikkers? Of 3 herten en een everzwijn tegen een sportieve neger?
Wat voor spits krijg je voor 3 miljoen? Je krijgt er hoogstens een type Koef voor terug.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ze hadden Afellay toch verkocht voor 3 miljoen.
Ze hadden gewoon ergens geld vandaan moeten halen niet flauwballen.. het is gewoon nodig. Het ergste is nog ik zie Koevermans weg gaan en dat de sukkels bij PSV dan nog Berg voor 3 miljoen ofzo kopen en zeggen "Ja hij was zo goedkoop"quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Daar haal je nog niet eens Sjoerd Ars voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Man, ik overwoog zelfs om te zappen zo treurig werd ik van 't spel. Zij zijn 'helemaal' naar Lille afgereisd en kijken naar 11 ongemotiveerde baggerspelers. Voetbal kijken doe je doorgaans voor je plezier, of omdat je sympathie hebt voor een club en haar spelers. Dit PSV kijk ik enkel omdat het PSV is, met de spelers heb ik nagenoeg niets en als ze dan ook nog zo kut voetballen beleef ik er weinig plezier aan. Dit moet het kutste elftal in twintig jaar zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Uitvak was toch ook triest?
1100 man en niet gehoord tot de 2-1. Gewoon jammer. Gebeurd heel vaak bij PSV. Is een feit, niet meer of minder.
v. Nistelrooy en v. Bommel moeten gewoon nog een laatste kunstje flikken aan het eind van hun carriere en PSV weer kampioen makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Stuurver het volgende:
Kluivert is maar nog 34, misschien die maar weer kopen samen met Edgar Davids (Heb je waarschijnlijk nog meer aan dan Engelaar)
Daar hoopte ik op inderdaad aan begin van dit seizoen al.. maar zal er niet in zittenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
v. Nistelrooy en v. Bommel moeten gewoon nog een laatste kunstje flikken aan het eind van hun carriere en PSV weer kampioen maken![]()
Maarja, dat zal wel niet gebeuren aangezien die twee ook alleen maar aan het grote geld denken
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Einthovuh het volgende:
Jullie doen net alsof PSV in de situatie van Feyenoord zit joh. Dan maar verlies lijden, dat geld win je wel weer terug met de CL. Nu heb je helemaal niks.
Tijd om Zeefuik en Nijland te gebruiken, ben er ook niet kapot van maar berg ..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Koevermans heeft het afgelopen maandag verbruid bij Rutten door ook bij Jong PSV als een natte krant te spelen.
Je zit er behoorlijk van afquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
TuurlijkLekker naief. Je klinkt als een 13 jarige. Ik zit er niet ver vanaf he
Zoek eens 'commercieel' op in het woordenboek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Stuurver het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze het uitshirt vervangen. Momenteel is het een van de mooiste uitshirts van de wereld naar mijn mening
Ik denk dat PSV een goede beslissing heeft gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Einthovuh het volgende:Je zit er behoorlijk van afIk weet heus hoe het werkt. Dit is ook de reden waarom Feyenoord in de financiële problemen zit. Dure aankopen doen en hopen op de CL. Maar het geld voor een spits moet heus te halen zijn.
Feit blijft dat we volgende jaar niet met dit team opgescheept kunnen zitten. Engelaar sowieso exit en meer jeugd laten spelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV een goede beslissing heeft gedaan.
Heb veel vertrouwen in Brands en vrinden wat dat betreft.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Geloof dat ik voor komend seizoen liever een Feyenoord seizoen te gemoed ga dan nog een jaar met dit net-niet zooitje opgescheept te zitten.
Daar kom je nog wel op terug als je eenmaal werkelijk in zo'n situatie zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Geloof dat ik voor komend seizoen liever een Feyenoord seizoen te gemoed ga dan nog een jaar met dit net-niet zooitje opgescheept te zitten.
idd, jezus kerel serieus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel op terug als je eenmaal werkelijk in zo'n situatie zit.
jwzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
idd, jezus kerel serieus?
Ajb niet zeg.
Gaat over inzet, die was van de overige spelers wel lekker gister!! Denk dat ze Koevermans moraal aan het steunen warenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Overigens;
Rutten ontevreden over Koevermans
Helaas geldt dat niet voor Engelaar. Die speelt al weken (maanden/seizoenen) dramatisch en kan maar blijven teren op de periode die hij in Twente heeft gespeeld. Zou een hele opluchting zijn als die komende zomer vertrekt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit het verleden behaalde resultaten...
Geen Engelaar zou wel mooi zijn, lekker Bakkal of Wuytens opstellen. Hopelijk is Bouma wel fit.quote:Meespelen Bouma en Engelaar zondag onzeker
18 februari 2011
Het is onzeker of Wilfred Bouma en Orlando Engelaar zondag in actie kunnen komen tegen NAC, zo meldt Fred Rutten tegenover Nusport. Beiden vielen ze tegen Lille uit met een blessure. "Het veld heeft er behoorlijk ingehakt, vooral fysiek. Ze zijn op dit moment niet 100 procent fit en ik denk dat we zondag wel volledig fitte spelers nodig hebben", aldus Rutten
Ik denk dat Koevermans er ook wel een beetje klaar mee isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Overigens;
Rutten ontevreden over Koevermans
Hij is ook gebleven om kampioen te worden en gaat volgend jaar ff lekker ergens anders ballen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef Piebe het volgende:
Zou als ik Koevermans was, nog even een buitenlands avontuurtje mee pakken.
Toivonen speelt achter de spits en daar zou ik Wuytens niet neerzetten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef Rucebo het volgende:
In principe is Berg wel een betere voetballer dan Koevermans, maar het komt er niet echt uit. Snap dat nog wel opzich. Al zou ik ook wel eens Nijland in de spits zien. Of Toivonen (en plaatsje voor Wuytens/Bakkal op het middenveld).
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:40 schreef Morrigun99 het volgende:
Even zonder gein: ik denk serieus dat de invloed van het veld niet onderschat moet worden. Je krijgt ook geen zin om te vlammen als je je continu moet concentreren om niet uit te glijden (ondanks spikes).
Ik geloof dat we volgende week - thuis - een geheel ander PSV zullen gaan zien. Wellicht echter ook een ander Lille, maar ik ga er gemakshalve even vanuit dat PSV wel zal gaan vlammen. De frustratie mbt het veld spatte gister ook van de gezichten van bv. Dzsudzsak en Toivonen.
Ook wel wishful thinking natuurlijk....
slechter kan het sowieso niet aan de kant van PSV. Zo slecht uitverdedigen gebeurt nog niet in de 4e klasse zaterdag man.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Hoeveel mazzel wil je hebben zeg, de tering!
Ik mag toch hopen dat de wedstrijd in Eindhoven van een beter kaliber is
quote:Column: Waarom PSV naast de titel grijpt
In aanloop naar Lille-PSV leek het mij aardig om Danny Koevermans te interviewen. Een terugblik op de Europese avonturen die hij tot nu toe heeft beleefd. Dus belde ik Koef afgelopen maandag. Dat gesprek ging ongeveer zo:
Ik: Danny met Johan, alles goed?
Hij: Gaat wel.
Ik: Gaat wel?
Hij: Ja, gaat wel. Iedereen zegt altijd goed, maar nu zeg ik gaat wel.
Ik: Klinkt niet best. Heeft zeker met voetbal te maken?
Hij: Tuurlijk.
Ik: Vertel.
Hij: Nee, het is beter dat ik er niets over zeg. Dan ga ik allemaal dingen roepen
Ik: Is het zo erg?
Hij: Ik ben even helemaal klaar met voetbal.
Ik: Omdat Fred Rutten tegen AZ voor Marcus Berg koos en niet voor jou?
Hij: Echt, ik ga niets zeggen. Even een radiostilte, geen interviews.
Donderdagavond sprak ik Koevermans weer. Het was in de rust van Lille-PSV op de tribune van het Estade Lille Métropole. De aanvaller was door Rutten buiten de selectie gelaten voor het Europa Leagueduel. Opnieuw wilde hij niets zeggen.
Na afloop vroeg ik aan Rutten waarom hij de spits naar de tribune had verwezen. Ik ben niet tevreden over zijn prestaties. Maar twee weken geleden stond hij tegen ADO nog in de basis. Ja, toen was ik niet tevreden over hem. Het is iets van de laatste weken.
Na de wedstrijd tegen AZ is er iets voorgevallen tussen de twee, waar ze niets over kwijt willen. Een botsing. En dat is niet het enige binnenbrandje bij PSV. Nadat de Eindhovenaren een 2-2 gelijkspel uit het vuur hadden gesleept in Noord-Frankrijk zei Engelaar tegen Jeremain Lens dat hij de meegereisde supporters moest gaan bedanken. De gewisselde vleugelaanvaller had daar geen trek in en maakte een wegwerpgebaar. Engelaar pakte hem vast en sleepte hem aan zijn trainingsjack weer het veld op. Maar Lens rukte zich los en sjokte richting de kleedkamer.
Vanwege dit soort details wordt PSV geen kampioen. Bij FC Twente en Ajax gaan de spelers wèl voor de trainer en elkaar door het vuur.
Inderdaad, ze moeten zich even schamen. Nu in elk geval de neuzen naar NAC Breda en die maar van de mat vegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef Stommie het volgende:
[..]
slechter kan het sowieso niet aan de kant van PSV. Zo slecht uitverdedigen gebeurt nog niet in de 4e klasse zaterdag man.
quote:Vanwege dit soort details wordt PSV geen kampioen. Bij FC Twente en Ajax gaan de spelers wèl voor de trainer en elkaar door het vuur.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel goed dat Engelaar ondanks die fluiters de supporters wilt bedanken
als dit waar is
Getuigt van GIGA klasse als dit waar is inderdaadquote:Engelaar pakte hem vast en sleepte hem aan zijn trainingsjack weer het veld op.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Overdreven slotstuk als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |