nou persoonlijk.. Ik heb het niet zo op Sporting Lissabon en Rangers vind ik wel aardig maar meer ook niet.. Maarja ik kom naar het stadion voor PSV en niet voor de tegenstander..quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef rubbereend het volgende:
En mocht je doorgaan staat er een mooie tegenstander te wachten
Eindhoven is met een ''d''.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:13 schreef Einthovuh het volgende:
Ik denk dat PSV een goede kans maakt tegen Lille. PSV doet het Europees gezien tot nu toe nog vrij aardig. Het is ook wel veelzeggend dat ze interesse hadden in Dzsudzsak.
Deze tegenstander pakken we wel
Heeft ie nog gelijk ook! Nederland is, hoe erg het ook gesteld is, gewoon beter voetbal en brengt betere spelers voort.quote:
Mja, maar dan heeft PSV wel een idee waar het echt staat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Worden 2 spannende weken
Lille uit, NAC thuis, Lille thuis, Ajax thuis...
Het blijft voetbal + PSV is ook niet al te sterk, dus een zekerheidje hebben we niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Heeft ie nog gelijk ook! Nederland is, hoe erg het ook gesteld is, gewoon beter voetbal en brengt betere spelers voort.
Het enige wat zij daar in Frankrijk hebben is geld en heel veel negers (wij hebben er minder ja) uit een stel negerkoloniën die harder kunnen rennen dan dat ze kunnen schieten.
1m45s, dat krijg je tegenover je
4m50s eerste goal, hopelijk krijgt Isaksson niet al te veel ballen terug gespeeld
Ditquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat een selectie was dat ook zeg, geweldig!
Op 3:03, van Bommel die persoonlijk Frits Philips even bedankt. Wat mooi zeg!!! Lang geleden dat ik deze beelden zag.quote:
Hopelijk niet 2dequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mja, maar dan heeft PSV wel een idee waar het echt staat.
Ik neem aan dat je hiermee een parkeerplaats bedoelt. Deze zou zich op Strijp-S moeten bevinden, wat betekent dat je minimaal zo'n 800 m zal moeten lopen naar het stadion.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar is P8 bij het stadion? Moet ik dan ver lopen naar het stadion of juist niet?
Ja sorry, bedoel parkeerplaats P8 kom zondag 'eenmalig' op bezoek bij PSV, maar heb geen idee hoe het zit met parkeren en heb een kaart voor P8 gekregen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hiermee een parkeerplaats bedoelt. Deze zou zich op Strijp-S moeten bevinden, wat betekent dat je minimaal zo'n 800 m zal moeten lopen naar het stadion.
Volgens de link in mijn eerdere post zou dat bij Strijp-S zijn. Ik kom daar zelf nooit in de buurt, dus weet helaas niet waar het precies is op dat terrein. Hier vind je een kaartje van het gebied. Strijp-S is waar 'Gaslaan' staat op het kaartje, het Philipsstadion bevindt zich bij de Mathildelaan. Het stadion zie je als je even naar het satellietbeeld in plaats van de kaart kijkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel parkeerplaats P8 kom zondag 'eenmalig' op bezoek bij PSV, maar heb geen idee hoe het zit met parkeren en heb een kaart voor P8 gekregen.
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
van der Gijp slaat wel de spijker op zijn kop in het artikel in de VI zeg.....
Helaas ben ik er vanavond niet bij. Baal nog altijd als een stekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |