Ja. Zonder enige twijfel. Koevermans is alsof je met tien man speelt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je Berg beter vindt?
Ja oké. Berg heeft alleen nog niks voor PSV betekend, Koevermans wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Berg is beter ja.
Mits in vorm dan. In deze vorm zijn ze allebei even bagger.
Er is geen geld. Rutten heeft van de zomer al meer mogen uitgeven dan er eigenlijk mogelijk is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Einthovuh het volgende:
PSV had gewoon tijdens de winterstop een nieuwe spits moeten kopen, dat geld verdien je wel weer terug als je de CL speelt.
Nee hoor. Spitsen passen niet in het systeem van Rutten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Einthovuh het volgende:
PSV had gewoon tijdens de winterstop een nieuwe spits moeten kopen, dat geld verdien je wel weer terug als je de CL speelt.
Uit het verleden behaalde resultaten...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké. Berg heeft alleen nog niks voor PSV betekend, Koevermans wel.
Waar was jij dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Fred oogt zo onzeker he.....
En geeft ook amper antwoord op vragen...
Wat een kutwedstrijd vanavond. En het uitvak was ook om te janken.
Dat dacht Ajax ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Einthovuh het volgende:
Dan hadden ze Afellay nooit moeten laten gaan vind ik. Dan maar transfervrij de deur uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is geen geld. Rutten heeft van de zomer al meer mogen uitgeven dan er eigenlijk mogelijk is.
Snap ik wel. Maar ik denk dat op dit moment Koevermans een betere keuze is dan Berg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit het verleden behaalde resultaten...
Met engelaar ook... En dan weet je helemaal zeker dat je niet zal scorenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja. Zonder enige twijfel. Koevermans is alsof je met tien man speelt.
Waarmee? Met knikkers? Of 3 herten en een everzwijn tegen een sportieve neger?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Einthovuh het volgende:
Afellay gaat het in z'n eentje ook niet redden tegen dit soort tegenstanders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan hadden ze Afellay nooit moeten laten gaan vind ik. Dan maar transfervrij de deur uit.
quote:Fred die dacht gewoon; Lille zijn B team opstellen ha dat is nog niks. Wij voetballen gewoon niet tot de 83ste minuut en buigen dan in 2 min even de wedstrijd om. Dan ben je pas een echte topploeg.
Ik was net te laat voor een kaartje.quote:
quote:
Jij zit toch te zeiken op de mensen aldaar, hij nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was net te laat voor een kaartje.
Niet zeiken op mensen als je zelf nooit meereist Freakje.
Jij zeikt anders nu ook op de uitsupporters terwijl ik ze wel door de wedstrijd heen veel gehoord heb.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was net te laat voor een kaartje.
Niet zeiken op mensen als je zelf nooit meereist Freakje.
Ze hadden Afellay toch verkocht voor 3 miljoen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarmee? Met knikkers? Of 3 herten en een everzwijn tegen een sportieve neger?
Wat voor spits krijg je voor 3 miljoen? Je krijgt er hoogstens een type Koef voor terug.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ze hadden Afellay toch verkocht voor 3 miljoen.
Ze hadden gewoon ergens geld vandaan moeten halen niet flauwballen.. het is gewoon nodig. Het ergste is nog ik zie Koevermans weg gaan en dat de sukkels bij PSV dan nog Berg voor 3 miljoen ofzo kopen en zeggen "Ja hij was zo goedkoop"quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Daar haal je nog niet eens Sjoerd Ars voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |