Precies, schiet je geen ene moer mee op. In het livetopic een beetje discussie is altijd leuk, maar dat geëmmer in die centrale topics, waardoor mogelijk waardevolle posts gemist worden vind ik erg zonde.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik kan nu net als j0rdiiii heel kinderachtig gaan doen in het ajax topic dat ajax voor de zoveelste maal punten heeft laten liggen, maar zoals het hoort hou ik mijn eigenwaarden en lach hun gewoon hier in ons topic uit.
Jammer dat twente geen punten had laten liggen, maar dat had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd.
Doe maar niet ... dat ga ik niet overleven die 90minquote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef Doublepain het volgende:
Weet je wat mooi zou zijn.. De allerlaatste wedstrijd.. Groningen staat +1 punt voor op PSV.. Het staat 0-0.. 91ste min.. Dzudszak dolt 2 man op links, geeft hem voor en BERG tyft hem erin..!!
Zou mooi zijn als dat gebeurde..Tegen zijn oude cluppie
Je hebt Willem 2 overleeft.. Dus dit kan ook wel..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Doe maar niet ... dat ga ik niet overleven die 90min
Ik denk dat de titel wel beslist is voor de laatste speelrondequote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef Doublepain het volgende:
Weet je wat mooi zou zijn.. De allerlaatste wedstrijd.. Groningen staat +1 punt voor op PSV.. Het staat 0-0.. 91ste min.. Dzudszak dolt 2 man op links, geeft hem voor en BERG tyft hem erin..!!
Zou mooi zijn als dat gebeurde..Tegen zijn oude cluppie
Dat hoop ik ook, met PSV als de winnaar..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat de titel wel beslist is voor de laatste speelronde
Dat hopen wij hier allemaal denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, met PSV als de winnaar..
Ik hoop het van wel ja..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hopen wij hier allemaal denk ik
Dat was legendarisch. Heb vandeweek nog een filmpje ervan bekekenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb het kampioenschap met 1 doelpunt verschil helaas niet het stadion meegemaakt. Damn ik zou zoiets dit seizoen wel willen meemaken, in plaats van 10 punten voor op iedereen te staan.
Ik was in de stadquote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was legendarisch. Heb vandeweek nog een filmpje ervan bekeken
Inderdaad! Ongeacht of het correct Nederlands is, klinkt het koeterwaals. Maak er dan nog "het" shirt van ofzo....quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Rucebo het volgende:
Een mooie uitshirt, wat een Nederlands. Los van het feit, dat het ontwerp spuglelijk is.
Lijkt me ook wel mooi ja. Ik was een van de gelukkige 35.000 die in het stadion zaten.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Doe maar niet ... dat ga ik niet overleven die 90min
Vind je dat echt zo opvallend?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Niemand trouwens het juichen van Berg opgevallen?
0.0 emotie.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:48 schreef rubbereend het volgende:
Zul je zien dat het vanavond ineens weer een hele goede pot wordt en we netjes winnen
Had graag met je geruildquote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel mooi ja. Ik was een van de gelukkige 35.000 die in het stadion zaten.
Heb je geen seizoenskaart?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
8 april naar PSV - Heerenveen met m'n neefje
Lang geleden dat ik in 't stadion zat
Laatste keer was Ajax - PSV, dit seizoen
Whehehequote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gelukkig is het maar spreekwoordelijk, want iets te aangebrande spelers hebben we ook niks aan.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gelukkig is het maar spreekwoordelijk, want iets te aangebrande spelers hebben we ook niks aan.
idd jaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]![]()
Aan de andere kant heb ik er wel geld voor over om Manolevje over een grote vuurkorf te zien springen die Ten Hag lekker aan het oppoken is.
Vond het niet heel opvallend, maar wel gezien. Nouja, die jongen hoeft volgend jaar sowieso niet te blijven, dus het maakt me ook niet heel veel uit. Als hij ze er vanaf nu maar gewoon inlegt, dan hoeft hij het clublogo niet te kussen of helemaal uit z'n dak te gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Niemand trouwens het juichen van Berg opgevallen?
0.0 emotie.
Groningen is niet gekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef RijstNatie het volgende:
Matavz ruilen voor Berg + 1 Miljoen
een gehuurde speler ruilenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef RijstNatie het volgende:
Matavz ruilen voor Berg + 1 Miljoen
bron?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Misschien hebben ze het niet door in Groningen![]()
![]()
! Berg gaat gewoon terug naar HSV, van Nistelrooij komt daarna voor het zelfde salaris naar Eindhoven.. dat is al lang doorgesproken. Daarom mocht ie niet van HSV naar Real, want ze hadden deze deal al liggen met PSV.
(ik brabbel nog even verder... )
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Misschien hebben ze het niet door in Groningen![]()
![]()
! Berg gaat gewoon terug naar HSV, van Nistelrooij komt daarna voor het zelfde salaris naar Eindhoven.. dat is al lang doorgesproken. Daarom mocht ie niet van HSV naar Real, want ze hadden deze deal al liggen met PSV.
Ah, die geweldige deal voor nul euro en nul cent! Goed dat ze gewacht hebben bij HSV, anders hadden ze zomaar 4 miljoen gekregen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
van Nistelrooij komt daarna voor het zelfde salaris naar Eindhoven.. dat is al lang doorgesproken. Daarom mocht ie niet van HSV naar Real, want ze hadden deze deal al liggen met PSV.
Ben bang voor een 3-0 verlies ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol, ben benieuwd wat ze tegen de nummer 1 van frankrijk gaan doen komende donderdag.
9 Verdedigers en er nog 3 tegen krijgen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben bang voor een 3-0 verlies ofzo
Omdat Fredje met 9 verdedigende spelers gaat spelen.
Ja. Want Lens is geen linksbackquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
9 Verdedigers en er nog 3 tegen krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |