Is dat lelijke gedrocht serieus jullie nieuwe uitshirt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk een halen met Lens achterop..![]()
Wat is er lelijk aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat lelijke gedrocht serieus jullie nieuwe uitshirt?
Valt wel mee..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je er op kan schaken en dammen. Wordt ongelooflijk druk.
Hutchinson of Manolev is toch wel een klasse verschil hoor. Hutchinson is groter en sterker dan Manolev. Enige verschil is dat Manolev iets meer snelheid heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
iel mannetje als Hutchinson gezien, die tochtstrip?
Goed planquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik doe nog maar twee jaar met het huidige uitshirt.
Te kleine ruitjes waardoor het patroon te druk is. Het zwart is geen zwart waardoor het shirt flets wordt met het blauw dat net geen Philips blauw is. En dan geforceerd de Brabantse ruit terug laten komen op de mouw, terwijl de rode kleur totaal niet past bij de rest van het shirt. het straalt in zijn totaalheid niets uit. Een jammerlijk mislukt ontwerp wat mij betreft.quote:
5 gele kaarten dacht ik te lezen in het vorige deelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:14 schreef Doublepain het volgende:
Marcellis is er toch niet dankzij een rode kaart? Ooijer gevalletje?
Hee, kijk nu. Een neuzenversie van Doublepain. Ga nu maar weer naar je eigen topic hč.quote:
Ik heb geen eigen topic op fok, sorry.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hee, kijk nu. Een neuzenversie van Doublepain. Ga nu maar weer naar je eigen topic hč.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Logisch, j0rdiiii is een trollenkneus.
Hihihi, het algemene topic over Ajax, gekkie. Ga daar maar lekker het ventje uithangen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen topic op fok, sorry.
Nee, ik doe het vandaag liever hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hihihi, het algemene topic over Ajax, gekkie. Ga daar maar lekker het ventje uithangen.
KIEK EM KIJKEN DAN!quote:
AZ met een volledig linksbenige verdediging en een debuterende keeper.. Zouden we toch moeten kunnen pakken..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:41 schreef Smoofie het volgende:
AZ zonder romero en Marcellis, is makkelijk op te vangen.
Normaal wel, maar AZ is in goede doen en tja..PSV is niet echt in vorm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
AZ met een volledig linksbenige verdediging en een debuterende keeper.. Zouden we toch moeten kunnen pakken..
tja.. als je 2-1 van Excelsior verliezen in goeden doen vindt.. dan is PSV in wereldvorm..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Normaal wel, maar AZ is in goeie doen en tja..PSV is niet echt in vorm.
Ze waren oppermachtig, maar een blunder van Marcelis en Romero zorgde ervoor dat ze verloren, en wie zijn er nu niet bij?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
tja.. als je 2-1 van Excelsior verliezen in goeden doen vindt.. dan is PSV in wereldvorm..
Ze waren misschien oppermachtig, maar scoorde toch maar 1x..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze waren oppermachtig, maar een blunder van Marcelis en Romero zorgde ervoor dat ze verloren, en wie zijn er nu niet bij?
Dit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV moest de vorige wedstrijd toch ook winnen? En die andere wedstrijden dan?
PSV verloor een legio aan doelpunten toen Afellay vertrok, en reis gebleseerd raakte.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
KIEK EM KIJKEN DAN!
Die ogen,die mond, die neus, die oren. Ze zijn gewoon gemaakt voor het trollen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Dit.
Ik voorzie een moeilijke wedstrijd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Logisch, j0rdiiii is een trollenkneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |