Zo eng ben ik toch niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Marrije het volgende:
Ja, lieten jullie me mooi ff in mn uppie staan.
Stond ik opeens zomaar met hsg-bomber
quote:
ik heb die smiley nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gebruik je handjes dan toch eens
heen en weer zwaaien echt zo makelijk
Ah, ik zie dat het zelfbediening is geworden?quote:
Daar staat best een zooi bocht tussen, markvanrinsum!quote:
Eeen mooie blauwe met een oogje eropquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
Echt tof dat all inclusive.
Wanneer krijgen we onze enkelpolsbandjes?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut...
Wil helemaal ss niet kijken maar FOK! dwingt mij
Tot zondag
Me dunkt dat er genoeg bekend is gemaakt. Je moet wel doof stom en blind zijn als dit je ontgaan is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom is Fok! niet wat actiever en stuurt ze geen email naar alle members met de aankondiging van deze RLS? Er moeten er duizenden zijn die hier niet meer komen, met wat geluk trek je er een heel stel terug op je forum
Members die niet meer op Fok! komen, die ontgaat al het rumoer hier hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Me dunkt dat er genoeg bekend is gemaakt. Je moet wel doof stom en blind zijn als dit je ontgaan is.
Ja, gaat prima hoor, op wat vermoeidheid en maagzuur na.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Hoi Juud, alles goed? Ik volg je hoor!
Het stond al een tijdje in mijn AT maar ik ben niet zo heel fanatiek met deze RLS. Ik denk ook niet dat ik fanatiek ga worden, maar hang mij aan deze uitspraak niet aan opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij hier als een van de eersten zou zijn
Ja, ik las dat je het heel druk had of ging krijgen. Ach, als er leuke mensen posten ga jij vanzelf wel meedoen denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het stond al een tijdje in mijn AT maar ik ben niet zo heel fanatiek met deze RLS. Ik denk ook niet dat ik fanatiek ga worden, maar hang mij aan deze uitspraak niet aan op
Weet het niet, ik laat volgende week de voorjaarsvakantie in ieder geval al schieten omdat teveel te doen heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik las dat je het heel druk had of ging krijgen. Ach, als er leuke mensen posten ga jij vanzelf wel meedoen denk ik
Da's wel jammer. Maar ja, als je voorspelling klopt wordt het koud buiten dus dan zie ik je ook nog geen lange uitstapjes maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet het niet, ik laat volgende week de voorjaarsvakantie in ieder geval al schieten omdat teveel te doen heb.
vind het juist een heel goed ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Om er nog even op door te gaan, een maandelijkse nieuwsbrief met feitjes en leuke dingetjes, dat zou ik niet zo heel raar vinden.
Lange uitstapjes maken was ik ook niet van plan hoor. Maar een weekje rust vind ik altijd wel erg aantrekkelijk. Ik bewaar deze week maar voor een extra weekje zomervakantie. Die zijn bij mij toch altijd al redelijk kortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel jammer. Maar ja, als je voorspelling klopt wordt het koud buiten dus dan zie ik je ook nog geen lange uitstapjes maken.
Haha, als er hier iemand altijd lange zomervakanties had, dan was jij het wel. Maar ik heb gehoord dat we door alle vulkanen (in Rusland) een slechte zomer krijgen, dus boek geen tentje aan de zee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lange uitstapjes maken was ik ook niet van plan hoor. Maar een weekje rust vind ik altijd wel erg aantrekkelijk. Ik bewaar deze week maar voor een extra weekje zomervakantie. Die zijn bij mij toch altijd al redelijk kort
Ik wilde eigenlijk met iemand een week of vier naar Noorwegen. Maar ondertussen zijn daar Schotland, Ierland en IJsland als optie al bijgekomen. Ik zelf vind Ierland ook wel erg aantrekkelijk, de ander Schotland weer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, als er hier iemand altijd lange zomervakanties had, dan was jij het wel. Maar ik heb gehoord dat we door alle vulkanen (in Rusland) een slechte zomer krijgen, dus boek geen tentje aan de zee.
GVD nee zeg !!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Om er nog even op door te gaan, een maandelijkse nieuwsbrief met feitjes en leuke dingetjes, dat zou ik niet zo heel raar vinden.
Nee hoor, niet als je je ook weer keurig kunt uitschrijven voor zo'n nieuwsbrief. Ik krijg wel meer van die dingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk, beste Teun, als jij een mailtje of 10 per jaar krijgt (zoveel fora worden geopend per jaar) dat je de eerste bent die 't als spam zien.
Maar dat denk ik maar.
Ik dacht even mee met Fok!, moet ik ook niet doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
GVD nee zeg !!!Ik krijg al genoeg fan mail die ik niet wil. Fok heeft een Feedback en een MED. Duidelijk genoeg wat mij berteft.
hoi Liesje had gepost van de week voor je, kijk eens bij de blokker staan je mandjes alleen vierkantquote:
Ja die komt er, alleen mag die info nog niet vrijgegeven worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
of er kan een apart topic gemaakt worden over nieuwtjes ditjes&datjes en korte feitjes over bewoners crew en presentatoren zoiets en dan apart in de bovenste waar ook FB staat enzo.
Als ik die nog niet gelezen heb, dan ga ik dat doen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef Disana het volgende:
Noorwegen is erg mooi hoor. Moet je wel eerst 'Nooit meer slapen' van W.F. Hermans lezen.
Oh dat heb ik gemist. Leuk ga wel even kijken! Ook van folderpapier?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi Liesje had gepost van de week voor je, kijk eens bij de blokker staan je mandjes alleen vierkant
oh dus ik heb voor me beurt gepostquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die komt er, alleen mag die info nog niet vrijgegeven worden.
Natuurlijk heb je ook wel een punt, ik ben op die dingen redelijk kritischquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk, beste Teun, als jij een mailtje of 10 per jaar krijgt (zoveel fora worden geopend per jaar) dat je de eerste bent die 't als spam zien.
Maar dat denk ik maar.
leek wel of ze jou idee nagemaakt hadden ook blauw en stonden ook rode dacht gelijk he Liesje der mandjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Leuk ga wel even kijken! Ook van folderpapier?
Hoi!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:57 schreef Disana het volgende:
Heks, er komt een FAQ (Frequently Asked Questions) met daarin allerlei info, dus ik denk dat we wat dat betreft al wel voorzien worden.
Hoi Liesje
Is het echt al zo laat? Wat vliegt de tijd als er een nieuw subforum wordt geopend
Dan eis ik een deel van de opbrengst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leek wel of ze jou idee nagemaakt hadden ook blauw en stonden ook rode dacht gelijk he Liesje der mandjes
quote:Zwitsers bevriezen mogelijke tegoeden Mubarak
BERN - Zwitserland bevriest tegoeden in het alpenland die mogelijk toebehoren aan de verdreven Egyptische president Hosni Mubarak. Dat heeft een woordvoerder van het Zwitserse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag gezegd.
Ja dat krijg je als je een paar keer op het randje van de dood hebt gebalanceerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Sp3c en ik hadden het laatst over je, dat je zoveel milder geworden lijkt.
Bedoel ik gewoon vriendelijk hoor, dus niet negatief opvatten, maar het viel ons op.
en anders ren je gewoon met al die mandjes de blokker uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan eis ik een deel van de opbrengst.
Ja, dat krijg er nu van Heks, topic doodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en anders ren je gewoon met al die mandjes de blokker uit
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat krijg er nu van Heks, topic dood
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk om tuinfluitert en mark ook alweer te zien hier.
Tuinfluiter van de DGK live verslagen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk om tuinfluitert en mark ook alweer te zien hier.
Hoi bamby.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:57 schreef bamby het volgende:
Kom ook maar weer eens kijken, ben benieuwd hoe en wat het gaat worden
Ben jij het debiele broertje van remlofquote:
Nee, het is m'n zusjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij het debiele broertje van remlof
OMG Eend, dat kind is net op FOK!, en al mod van een of ander knutselsufforum, krijgt ze gelijk zulke vragen zodra ze zich hier vertoontquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Day het volgende:
Kom ook even zwaaien!![]()
Ontzettend veel zin in!
Je bent al weer lekker bezig, zie ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Broertje? Ik ben het zusje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lean!quote:
Oh ok, maar het zit wel in de familie dusquote:
Dayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Day het volgende:
Ontzettend veel zin in!
We zijn allemaal een grote FOK!familiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ok, maar het zit wel in de familie dus
Die identieke gelijkenis kan toch geen toeval zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG Eend, dat kind is net op FOK!, en al mod van een of ander knutselsufforum, krijgt ze gelijk zulke vragen zodra ze zich hier vertoont
Ooh je doelt op de UI's? Das toeval.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die identieke gelijkenis kan toch geen toeval zijn
Nee, een identieke gelijkenis is dat over het algemeen nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die identieke gelijkenis kan toch geen toeval zijn
Misschien dat ik het hele gedoe wel ga volgenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Day het volgende:
Ontzettend veel zin in!
Eendjuh! Goed je te zien!quote:
Echt nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh je doelt op de UI's? Das toeval.
Ik ga het zeker weten volgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het hele gedoe wel ga volgen
Maak dat de kat wijs, het is een eeuwig durende strijd tussen kliekjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
We zijn allemaal een grote FOK!familie
Ja dat wist ik al, wel iets voor jou, denk ik zo.quote:
Ik zit bijna altijd mobiel, ik zie nu pas hoeveel ze op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet
[[url=http://i.fok.nl/usericons/104871/gotan.gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
Tuurlijk kan je daarmee streamen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Day het volgende:
Ik heb straks niks aan m'n Ipad zeker? Of zou ik 'm ook kunnen gebruiken om te streamen?
Tijdens Big Brother zelfs nog als klein jochie voor het huis staan schreeuwenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, wel iets voor jou, denk ik zo.
Nee joh, het is allemaal inteeltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs, het is een eeuwig durende strijd tussen kliekjes
Als het goed is moet dat kunnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Day het volgende:
Ik heb straks niks aan m'n Ipad zeker? Of zou ik 'm ook kunnen gebruiken om te streamen?
Vriendjesfamiliepolitiekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG Eend, dat kind is net op FOK!, en al mod van een of ander knutselsufforum, krijgt ze gelijk zulke vragen zodra ze zich hier vertoont
Repsect voor mobiel moddenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit bijna altijd mobiel, ik zie nu pas hoeveel ze op elkaar lijken.
Echt? Ik kan nl. de meeste filmpjes niet bekijken ermee. Dus ik ging er automatisch vanuit dat het hiervoor ook wel zou gelden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je daarmee streamen.
Nee niet nieuw hoor dayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Eendjuh! Goed je te zien!![]()
Oh, en hallo Bamby? Nieuw, toch?
Je kan gewoon seksen en streamen tegelijk hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
Als ik dat zo lees ben ik dalijk 13 weken mijn vriendje kwijt aan SST.
Gewoon proberen dan, zal ik ook doen met m'n android tablet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Echt? Ik kan nl. de meeste filmpjes niet bekijken ermee. Dus ik ging er automatisch vanuit dat het hiervoor ook wel zou gelden.
En dat is wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
De nieuwe, was even wennen maar de voordelen zijn zoveel groter dan de nadelen dat ik niet meer terug wil.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Repsect voor mobiel modden
Gebruik je de nieuwe layout of de oranje (hihi)?
Jij kan het weten.quote:
Hoi allebei! Lutte mod op CreaBea en jij?quote:
Talentenjachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi allebei! Lutte mod op CreaBea en jij?
Je klinkt nu als mijn vriendjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
Wie moet Tatjana winnen, vind jij?quote:
Zegt me niks?quote:
Das geen TAL, dus ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie moet Tatjana winnen, vind jij?
Lol, zit ik ff goed.... raad eens wie het het belangrijkst vind dat we SST op TV kunnen kijken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Je klinkt nu als mijn vriendje. Die begon al te zeuren dat we zondag wel Boardwalk Empire af zouden kijken. De kick off begint begint nl. halverwege. Maar ik heb heb me voorgenomen om alles gedoseerd te kijken.
Dementor!quote:
Kun je daar nog meer voorbereidingen voor treffen dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dementor!
Hoe gaat het aanstaande vaderwise?
Komt die ook weer RLS-en?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan gewoon seksen en streamen tegelijk hoor
Ik heb kwam 'm gisteren al hier tegenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, zit ik ff goed.... raad eens wie het het belangrijkst vind dat we SST op TV kunnen kijken?
Van die zelfhulpboeken lezen, meepuffen, voorslapen, plankjes ophangen. Zenuwachtig zijn. Zoiets.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef Dementor het volgende:
Kun je daar nog meer voorbereidingen voor treffen dan?
Fuck al die boeken en dat gedoe, je weet dat ik daar niet aan mee doe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van die zelfhulpboeken lezen, meepuffen, voorslapen, plankjes ophangen. Zenuwachtig zijn. Zoiets.
Ga je eigenlijk minder werken?
Nu heeft hij alleen geen tijd, Test Drive Unlimited 2 kwam vandaag binnen, dus gamen gaat nu even voor....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb kwam 'm gisteren al hier tegen. Oh wacht, bij RLS dus.
Uiteindelijk weet je toch niet vantevoren hoe het zal gaan... wat je ook allemaal leest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuck al die boeken en dat gedoe, je weet dat ik daar niet aan mee doe.
Minder werken... proberen kan geen kwaad.
Als het maar gezond is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteindelijk weet je toch niet vantevoren hoe het zal gaan... wat je ook allemaal leest.
Groot gelijk!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuck al die boeken en dat gedoe, je weet dat ik daar niet aan mee doe.
In Amerikaanse films gaan ze toch ook altijd naar Lamasse(?) les? Tegen heug en meug. Dan ben je samen zwanger.quote:
Gewoon vertrouwen hebben denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En; als de bevalling maar goed gaat...
Haha, dat ben ik al jaren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Amerikaanse films gaan ze toch ook altijd naar Lamasse(?) les? Tegen heug en meug. Dan ben je samen zwanger.
Lamaze, en het is gewoon een pufcursusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Amerikaanse films gaan ze toch ook altijd naar Lamasse(?) les? Tegen heug en meug. Dan ben je samen zwanger.
Ehm ja... dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon vertrouwen hebben denk ik.
Dan ga je toch naar de andere SC!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Soury het volgende:
opzouten met dat zwanger en kids gedoe hoor godsamme
Okay okay ik zal het lichtelijk beperken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar de andere SC!
O wacht...
Muisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Soury het volgende:
opzouten met dat zwanger en kids gedoe hoor godsamme
Ik heb gelezen wat jij zoal hebt door moeten maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja... dat dacht ik ook
Inmiddels weet ik uit ervaring dat het net niet helemaal zo werkt, maar dat dat vertrouwen er was heeft wel een boel geholpen.
Ik zou er graag nog even over keuvelen maar dat mag niet van Souryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja ik probeer juist af te vallenquote:
Dan puffen we het even on hold.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef Gert het volgende:
Ik zou er graag nog even over keuvelen maar dat mag niet van Soury
Probeer eens een evenwichtsbalkquote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef Lutte het volgende:
Jullie hebben al meerdere RLS met zijn allen in één SC gezeten?
Ah ja joh..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Okay okay ik zal het lichtelijk beperken.
Oh nee hoor, vroeg het me alleen af omdat er een heleboel 'hee lang niet gezien jij ook weer hier?' posts waren.quote:
Noekquote:
Welkom, wij zijn de engste kliek uit de fokhistoriequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh nee hoor, vroeg het me alleen af omdat er een heleboel 'hee lang niet gezien jij ook weer hier?' posts waren.
Die is net zo lelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef Dementor het volgende:
We hebben het wel over een Fok! baby he, meer real life i.c.m. Fok! kun je het niet hebben.
*bibber*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welkom, wij zijn de engste kliek uit de fokhistorie
Brrrrrquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeurie, ga nou maar fijn les geven.
Oh wacht.. fok jou!
Gaat het over hormonen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, serieus precies dat denk ik al een paar weken als de sfeer omslaat.
Best wel zen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, serieus precies dat denk ik al een paar weken als de sfeer omslaat.
Tja je weet het niet he? somsquote:
He Rem, de nieuwe imam van Nederland is boosquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar honderd miljoen op het ogenblik Teun.
quote:Wilders boos om cartoon
AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog.
Wilders reageert woedend tegenover elsevier.nl en noemt het een „walgelijke en ziekelijke vertoning”. De cartoon toont vijf allochtonen die in een gevangenenkamp in de rij staan, met op hun kleding de letter T van tuig. In uniform wijst Wilders hun de weg naar de douche.
Heb jij dat gedaan? Waar haalt ie de tijd toch vandaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar honderd miljoen op het ogenblik Teun.
Je had ook gewoon onderaan "Volg topic" kunnen aanklikkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Jian het volgende:
Goh, dit is de eerste hè, ik weet eigenlijk niks, maar omdat het de eerste is dan toch maar;
Denk het wel ja. Maar dat heeft altijd z'n eigen, lastig te voorspellen dynamiek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef Dementor het volgende:
Zou de RLS SC hier dan verder gaan?
Dit is de laatste voor vandaag hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Jian het volgende:
Goh, dit is de eerste hè, ik weet eigenlijk niks, maar omdat het de eerste is dan toch maar;
Eén potje is al genoeg voor honderd Remlofjes ... Eng he ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan? Waar haalt ie de tijd toch vandaan
da''s lang niet zo leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je had ook gewoon onderaan "Volg topic" kunnen aanklikken
we gaan niet gewoon 24 uur doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is de laatste voor vandaag hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Dementor het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens willen meeten met Teun.
Ik zal wel een lager prio krijgen omdat ik geen vrouw ben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jij ook al?
![]()
Maar doen we een keer
Neem je gewoon Juud mee, die heeft straks mooie vollequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal wel een lager prio krijgen omdat ik geen vrouw ben.
Ik had gehoopt dat deze reeks hier verschoond van zou blijvenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
He Rem, de nieuwe imam van Nederland is boos![]()
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Heeft ze al sinds dag 1.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem je gewoon Juud mee, die heeft straks mooie volle
Ja we maken er een non stop zwaai topic vanquote:
Zal ik je een potje sturen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén potje is al genoeg voor honderd Remlofjes ... Eng he ?
Hallo, het is natuurlijk wel zaak dat Coos en Remlof hier ook tevreden blijven en hun draai kunnen vindenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat deze reeks hier verschoond van zou blijven
Dat eeuwige gezeik van die coos en remlof over die pim fortuyn beweging met al zijn naweeën, zoveel negatieviteit daar word ik altijd kotsmisselijk van
Kijk toch eens naar de positieve dingen die het allemaal gebracht heeft denk ik dan
Terwijl ie eigenlijk in [POLCafe #1749] Waar Mubarak als een boze baby kijkt hoortquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, het is natuurlijk wel zaak dat Coos en Remlof hier ook tevreden blijven en hun draai kunnen vinden
Had hem uit klantvriendelijkheid zelfs dubbel gepost, zowel ginds als hier
Dat mag . Ik heb nog een hond rond lopen ergensquote:
Ik vind het ook schandalig om die vergelijking te maken, stelletje smerige fanatici bij dat Joopquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
He Rem, de nieuwe imam van Nederland is boos![]()
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Joop, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het ook schandalig om die vergelijking te maken, stelletje smerige fanatici bij dat Joop
quote:'Tsunami van Polen' in Zundert
ZUNDERT - Minister Henk Kamp (Sociale Zaken) moet snel de gemeente Zundert helpen de „rauwe invasie” van arbeidsmigranten uit Midden- en Oost-Europa te stoppen. Dat eist SP-Kamerlid Paul Ulenbelt, die hierover mondelinge Kamervragen zal stellen.
Dan laat ik het liever door iemand anders doorslikkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag . Ik heb nog een hond rond lopen ergens
Ja uh wat danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat deze reeks hier verschoond van zou blijven
Dat eeuwige gezeik van die coos en remlof over die pim fortuyn beweging met al zijn naweeën, zoveel negatieviteit daar word ik altijd kotsmisselijk van
Kijk toch eens naar de positieve dingen die het allemaal gebracht heeft denk ik dan
Joop is toch een merknaam voor parfum? Goed, jij vindt het dus stinkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het ook schandalig om die vergelijking te maken, stelletje smerige fanatici bij dat Joop
Ja, typo van de Telegraaf denk ik?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:15 schreef Dementor het volgende:
Zundert.. die sjako's wonen toch in Klundert?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, typo van de Telegraaf denk ik?
terror hilbrandquote:
Neuh, ik speel gewoon mijn rol. Nu hoort of Remlof of Coos te zeggen. Jij kent je geschiedenis gewoon niet, wacht jij maar tot de bruinhemden etc, etc.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joop is toch een merknaam voor parfum? Goed, jij vindt het dus stinken
Eend, ik heb je vandaag nog niet zien klagen in de Feedback, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
terror hilbrand![]()
[ afbeelding ]
Voor al uw feesten en partijen
Kijk het ligt niet aan mij. Jullie beginnen vanzelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik speel gewoon mijn rol. Nu hoort of Remlof of Coos te zeggen. Jij kent je geschiedenis gewoon niet, wacht jij maar tot de bruinhemden etc, etc.
Geef hem 24 uur.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eend, ik heb je vandaag nog niet zien klagen in de Feedback, wat is er aan de hand?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk het ligt niet aan mij. Jullie beginnen vanzelf
Als je hem boekt leveren ze 'm op een pallet bij je af?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
terror hilbrand![]()
[ afbeelding ]
Voor al uw feesten en partijen
Ja het was nog te subtiel hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eend, ik heb je vandaag nog niet zien klagen in de Feedback, wat is er aan de hand?
Ook maar eens kijken danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Jian het volgende:
Hup en weer 1 binnen. Ik heb vandaag Spotnet geinstalleerd en ik moet zeggen dat werkt als een trein
Effe in de flow komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het was nog te subtiel he
Ik moet er nog even aan werken
Ja fuck jij was/bent ook een ftd ér toch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Jian het volgende:
Hup en weer 1 binnen. Ik heb vandaag Spotnet geinstalleerd en ik moet zeggen dat werkt als een trein
Jazeker, maar dat duurt nog een kleine maand hooguit en dan is het overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja fuck jij was/bent ook een ftd ér toch.
Nee, ik heb er eigenlijk totaal geen verstand van, maar ik gebruik sinds december Vuze. Daarvoor hield ik mij niet bezig met dat geneuzelquote:
Dat waar niet over gesproken mag worden.quote:
Jij hebt zeker een beerput waar je hem in kan flikkeren?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je hem boekt leveren ze 'm op een pallet bij je af?
PM me even voor de detailsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat duurt nog een kleine maand hooguit en dan is het overMaar Spotnet is een top alternatief. Eigenlijk nog mooier dan FTD,
Het is dat ie niet in de groene kliko pastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een beerput waar je hem in kan flikkeren?
Verwijs en downloadplatforms voor Usenet. Alleen FTD is door Brein te grazen genomen van de week het Eyeworks drama zeg maar (ongelofelijke uitspraak van de rechter, met wederom verregaande gevolgen) Maar nu is er Spotnet, zeg maar FTD maar dan decentraal, behorend aan niemand op vele usenetservers en dus ongrijpbaar voor brein. Nou ja zoiets in het kortquote:
ja, FTD gaat kapot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Verwijs en downloadplatforms voor Usenet. Alleen FTD is door Brein te grazen genomen van de week het Eyeworks drama zeg maar (ongelofelijke uitspraak van de rechter, met wederom verregaande gevolgen) Maar nu is er Spotnet, zeg maar FTD maar dan decentraal, behorend aan niemand op vele usenetservers en dus ongrijpbaar voor brein. Nou ja zoiets in het kort
Over 3 maanden spit ik weer als een rappertquote:
Zoals je ziet is er een andere optiequote:
Dan is het programma over hè. Niet dat het verder wat uitmaakt, maar dat je dan weet dat er niet zoveel meer te klagen valt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over 3 maanden spit ik weer als een rappert
Ik betaal er voor btw. NZB kan ik denk ik wel blijven gebruikenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Verwijs en downloadplatforms voor Usenet. Alleen FTD is door Brein te grazen genomen van de week het Eyeworks drama zeg maar (ongelofelijke uitspraak van de rechter, met wederom verregaande gevolgen) Maar nu is er Spotnet, zeg maar FTD maar dan decentraal, behorend aan niemand op vele usenetservers en dus ongrijpbaar voor brein. Nou ja zoiets in het kort
Onee en wanneer gaat het forum dan sluiten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan is het programma over hè. Niet dat het verder wat uitmaakt, maar dat je dan weet dat er niet zoveel meer te klagen valt.
Zit ik iets te downloaden (spotnet) waarvoor ik een abo moet nemen dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaal er voor btw. NZB kan ik denk ik wel blijven gebruiken
Ik denk over twee weken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onee en wanneer gaat het forum dan sluiten?
quote:
Zal er morgen eens naar kijken, ik was al op zoek naar een vervanger.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar nogmaals Spotnet is een goeie vervanger
Je hebt natuurlijk nog steeds een newsserver nodig of van je provider of een betaalserver, dat wel, voor de rest gebruik je eigenlijk niets meer, geen grabber, geen nzb zoekmachine, geen quickpar, alles gaat vanzelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaal er voor btw. NZB kan ik denk ik wel blijven gebruiken
Ja best kut ik vond FTD wel cool.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zal er morgen eens naar kijken, ik was al op zoek naar een vervanger.
Godverdomme he!
usenet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit ik iets te downloaden (spotnet) waarvoor ik een abo moet nemen dan?
Ik controleer het zo'n beetje iedere avond eventjes.quote:
Dan moet je toch ook uploaden ?. Daar ben ik te laks voorquote:
Precies ik 's morgens ....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik controleer het zo'n beetje iedere avond eventjes.
Gewoon even checken of er nieuwe films zijn.
Ik zeg mergen weer met RLS, en 2 weken na het eind van SS ben ik in bloedvorm, dus reken maar dat ik met goede argumenten komquote:
Nee dat is torrent en hoeft ook niet altijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet je toch ook uploaden ?. Daar ben ik te laks voor
Ik reken wel op jequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
dus reken maar dat ik met goede argumenten kom
Apart hoe dan ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, ik vul mijn provider in (verder niets) en hij begint gelijk van alles te downloaden.
Dan heb je de virus versiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, ik vul mijn provider in (verder niets) en hij begint gelijk van alles te downloaden.
quote:
quote:
Hij pakt automatisch de newsserver van je provider. De meeste providers hebben echter geen newsserver met binaries erop. dat wil zeggen films, software, muziek etc. dus daar heb je vaak weinig aan. XS4all, die heeft als een van de uitzonderingen wel een hele complete newsserver. Als je provider dat dus niet heeft, moet je een abo nemen op een commerciele newsserver. kost een paar euro per maand meestal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
FF kijken of ik hem in mijn botnet ziequote:
zie mijn verhaaltje over povidersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, hij vindt wel alle spots, inclusief titels, maar downloaden doet hij niet.
Ahaa daar is het aapie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, hij vindt wel alle spots, inclusief titels, maar downloaden doet hij niet.
Wat jian zegt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen abo, want ik heb dus XS4all als provider en dus de Newsserver Newszilla, die dus wel alle binaries bevat. Er zijn veel aanbieders en ik weet niet welke op dit moment goed zijn moet ik zeggen, moet je toch even vragen aan Pietje. Soury heeft volgens mij ook een commerciele en Dementor wellicht ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar heb jij je abo? Pietje noemde er laatst ook eentje, maar dan moet ik weer zoeken
Ja vooral dat geruzie onder die posts,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef Soury het volgende:
Maar alles leuk ik ga ftd zwaar missen bij de koffie.
Klopt ik betaal 60 euro per jaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen abo, want ik heb dus XS4all als provider en dus de Newsserver Newszilla, die dus wel alle binaries bevat. Er zijn veel aanbieders en ik weet niet welke op dit moment goed zijn moet ik zeggen, moet je toch even vragen aan Pietje. Soury heeft volgens mij ook een commerciele en Dementor wellicht ook
Dat vind ik dan weer leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja vooral dat geruzie onder die posts,dat heb je bij Spotnet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |