Dan ga je toch naar de andere SC!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Soury het volgende:
opzouten met dat zwanger en kids gedoe hoor godsamme
Okay okay ik zal het lichtelijk beperken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar de andere SC!
O wacht...
Muisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Soury het volgende:
opzouten met dat zwanger en kids gedoe hoor godsamme
Ik heb gelezen wat jij zoal hebt door moeten maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja... dat dacht ik ook
Inmiddels weet ik uit ervaring dat het net niet helemaal zo werkt, maar dat dat vertrouwen er was heeft wel een boel geholpen.
Ik zou er graag nog even over keuvelen maar dat mag niet van Souryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Amerikaanse films gaan ze toch ook altijd naar Lamasse(?) les? Tegen heug en meug. Dan ben je samen zwanger.
Ja ik probeer juist af te vallenquote:
Dan puffen we het even on hold.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef Gert het volgende:
Ik zou er graag nog even over keuvelen maar dat mag niet van Soury
Probeer eens een evenwichtsbalkquote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef Lutte het volgende:
Jullie hebben al meerdere RLS met zijn allen in één SC gezeten?
Ah ja joh..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Okay okay ik zal het lichtelijk beperken.
Oh nee hoor, vroeg het me alleen af omdat er een heleboel 'hee lang niet gezien jij ook weer hier?' posts waren.quote:
Noekquote:
Welkom, wij zijn de engste kliek uit de fokhistoriequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh nee hoor, vroeg het me alleen af omdat er een heleboel 'hee lang niet gezien jij ook weer hier?' posts waren.
Die is net zo lelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef Dementor het volgende:
We hebben het wel over een Fok! baby he, meer real life i.c.m. Fok! kun je het niet hebben.
*bibber*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welkom, wij zijn de engste kliek uit de fokhistorie
Brrrrrquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeurie, ga nou maar fijn les geven.
Oh wacht.. fok jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |