Oh ok, maar het zit wel in de familie dusquote:
Dayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Day het volgende:
Kom ook even zwaaien!![]()
Ontzettend veel zin in!
We zijn allemaal een grote FOK!familiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ok, maar het zit wel in de familie dus
Die identieke gelijkenis kan toch geen toeval zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG Eend, dat kind is net op FOK!, en al mod van een of ander knutselsufforum, krijgt ze gelijk zulke vragen zodra ze zich hier vertoont
Ooh je doelt op de UI's? Das toeval.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die identieke gelijkenis kan toch geen toeval zijn
Nee, een identieke gelijkenis is dat over het algemeen nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die identieke gelijkenis kan toch geen toeval zijn
Misschien dat ik het hele gedoe wel ga volgenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Day het volgende:
Kom ook even zwaaien!![]()
Ontzettend veel zin in!
Eendjuh! Goed je te zien!quote:
Echt nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh je doelt op de UI's? Das toeval.
Ik ga het zeker weten volgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het hele gedoe wel ga volgen
Maak dat de kat wijs, het is een eeuwig durende strijd tussen kliekjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
We zijn allemaal een grote FOK!familie
Ja dat wist ik al, wel iets voor jou, denk ik zo.quote:
Ik zit bijna altijd mobiel, ik zie nu pas hoeveel ze op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet
[[url=http://i.fok.nl/usericons/104871/gotan.gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
Tuurlijk kan je daarmee streamen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Day het volgende:
Ik heb straks niks aan m'n Ipad zeker? Of zou ik 'm ook kunnen gebruiken om te streamen?
Tijdens Big Brother zelfs nog als klein jochie voor het huis staan schreeuwenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, wel iets voor jou, denk ik zo.
Nee joh, het is allemaal inteeltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs, het is een eeuwig durende strijd tussen kliekjes
Als het goed is moet dat kunnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Day het volgende:
Ik heb straks niks aan m'n Ipad zeker? Of zou ik 'm ook kunnen gebruiken om te streamen?
Vriendjesfamiliepolitiekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG Eend, dat kind is net op FOK!, en al mod van een of ander knutselsufforum, krijgt ze gelijk zulke vragen zodra ze zich hier vertoont
Repsect voor mobiel moddenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit bijna altijd mobiel, ik zie nu pas hoeveel ze op elkaar lijken.
Echt? Ik kan nl. de meeste filmpjes niet bekijken ermee. Dus ik ging er automatisch vanuit dat het hiervoor ook wel zou gelden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je daarmee streamen.
Nee niet nieuw hoor dayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Eendjuh! Goed je te zien!![]()
Oh, en hallo Bamby? Nieuw, toch?
Je kan gewoon seksen en streamen tegelijk hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
Als ik dat zo lees ben ik dalijk 13 weken mijn vriendje kwijt aan SST.
Gewoon proberen dan, zal ik ook doen met m'n android tablet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Echt? Ik kan nl. de meeste filmpjes niet bekijken ermee. Dus ik ging er automatisch vanuit dat het hiervoor ook wel zou gelden.
En dat is wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
De nieuwe, was even wennen maar de voordelen zijn zoveel groter dan de nadelen dat ik niet meer terug wil.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Repsect voor mobiel modden
Gebruik je de nieuwe layout of de oranje (hihi)?
Jij kan het weten.quote:
Hoi allebei! Lutte mod op CreaBea en jij?quote:
Talentenjachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi allebei! Lutte mod op CreaBea en jij?
Je klinkt nu als mijn vriendjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
Wie moet Tatjana winnen, vind jij?quote:
Zegt me niks?quote:
Das geen TAL, dus ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie moet Tatjana winnen, vind jij?
Lol, zit ik ff goed.... raad eens wie het het belangrijkst vind dat we SST op TV kunnen kijken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Je klinkt nu als mijn vriendje. Die begon al te zeuren dat we zondag wel Boardwalk Empire af zouden kijken. De kick off begint begint nl. halverwege. Maar ik heb heb me voorgenomen om alles gedoseerd te kijken.
Dementor!quote:
Kun je daar nog meer voorbereidingen voor treffen dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dementor!
Hoe gaat het aanstaande vaderwise?
Komt die ook weer RLS-en?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan gewoon seksen en streamen tegelijk hoor
Ik heb kwam 'm gisteren al hier tegenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, zit ik ff goed.... raad eens wie het het belangrijkst vind dat we SST op TV kunnen kijken?
Van die zelfhulpboeken lezen, meepuffen, voorslapen, plankjes ophangen. Zenuwachtig zijn. Zoiets.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef Dementor het volgende:
Kun je daar nog meer voorbereidingen voor treffen dan?
Fuck al die boeken en dat gedoe, je weet dat ik daar niet aan mee doe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van die zelfhulpboeken lezen, meepuffen, voorslapen, plankjes ophangen. Zenuwachtig zijn. Zoiets.
Ga je eigenlijk minder werken?
Nu heeft hij alleen geen tijd, Test Drive Unlimited 2 kwam vandaag binnen, dus gamen gaat nu even voor....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb kwam 'm gisteren al hier tegen. Oh wacht, bij RLS dus.
Uiteindelijk weet je toch niet vantevoren hoe het zal gaan... wat je ook allemaal leest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuck al die boeken en dat gedoe, je weet dat ik daar niet aan mee doe.
Minder werken... proberen kan geen kwaad.
Als het maar gezond is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteindelijk weet je toch niet vantevoren hoe het zal gaan... wat je ook allemaal leest.
Groot gelijk!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuck al die boeken en dat gedoe, je weet dat ik daar niet aan mee doe.
In Amerikaanse films gaan ze toch ook altijd naar Lamasse(?) les? Tegen heug en meug. Dan ben je samen zwanger.quote:
Gewoon vertrouwen hebben denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En; als de bevalling maar goed gaat...
Haha, dat ben ik al jaren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Amerikaanse films gaan ze toch ook altijd naar Lamasse(?) les? Tegen heug en meug. Dan ben je samen zwanger.
Lamaze, en het is gewoon een pufcursusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Amerikaanse films gaan ze toch ook altijd naar Lamasse(?) les? Tegen heug en meug. Dan ben je samen zwanger.
Ehm ja... dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon vertrouwen hebben denk ik.
Dan ga je toch naar de andere SC!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Soury het volgende:
opzouten met dat zwanger en kids gedoe hoor godsamme
Okay okay ik zal het lichtelijk beperken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar de andere SC!
O wacht...
Muisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Soury het volgende:
opzouten met dat zwanger en kids gedoe hoor godsamme
Ik heb gelezen wat jij zoal hebt door moeten maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja... dat dacht ik ook
Inmiddels weet ik uit ervaring dat het net niet helemaal zo werkt, maar dat dat vertrouwen er was heeft wel een boel geholpen.
Ik zou er graag nog even over keuvelen maar dat mag niet van Souryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja ik probeer juist af te vallenquote:
Dan puffen we het even on hold.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef Gert het volgende:
Ik zou er graag nog even over keuvelen maar dat mag niet van Soury
Probeer eens een evenwichtsbalkquote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef Lutte het volgende:
Jullie hebben al meerdere RLS met zijn allen in één SC gezeten?
Ah ja joh..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Okay okay ik zal het lichtelijk beperken.
Oh nee hoor, vroeg het me alleen af omdat er een heleboel 'hee lang niet gezien jij ook weer hier?' posts waren.quote:
Noekquote:
Welkom, wij zijn de engste kliek uit de fokhistoriequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh nee hoor, vroeg het me alleen af omdat er een heleboel 'hee lang niet gezien jij ook weer hier?' posts waren.
Die is net zo lelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef Dementor het volgende:
We hebben het wel over een Fok! baby he, meer real life i.c.m. Fok! kun je het niet hebben.
*bibber*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welkom, wij zijn de engste kliek uit de fokhistorie
Brrrrrquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeurie, ga nou maar fijn les geven.
Oh wacht.. fok jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |