Zo eng ben ik toch niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Marrije het volgende:
Ja, lieten jullie me mooi ff in mn uppie staan.
Stond ik opeens zomaar met hsg-bomber
quote:
ik heb die smiley nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gebruik je handjes dan toch eens
heen en weer zwaaien echt zo makelijk
Ah, ik zie dat het zelfbediening is geworden?quote:
Daar staat best een zooi bocht tussen, markvanrinsum!quote:
Eeen mooie blauwe met een oogje eropquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
Echt tof dat all inclusive.
Wanneer krijgen we onze enkelpolsbandjes?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut...
Wil helemaal ss niet kijken maar FOK! dwingt mij
Tot zondag
Me dunkt dat er genoeg bekend is gemaakt. Je moet wel doof stom en blind zijn als dit je ontgaan is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom is Fok! niet wat actiever en stuurt ze geen email naar alle members met de aankondiging van deze RLS? Er moeten er duizenden zijn die hier niet meer komen, met wat geluk trek je er een heel stel terug op je forum
Members die niet meer op Fok! komen, die ontgaat al het rumoer hier hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Me dunkt dat er genoeg bekend is gemaakt. Je moet wel doof stom en blind zijn als dit je ontgaan is.
Ja, gaat prima hoor, op wat vermoeidheid en maagzuur na.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Hoi Juud, alles goed? Ik volg je hoor!
Het stond al een tijdje in mijn AT maar ik ben niet zo heel fanatiek met deze RLS. Ik denk ook niet dat ik fanatiek ga worden, maar hang mij aan deze uitspraak niet aan opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij hier als een van de eersten zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |