Eeen mooie blauwe met een oogje eropquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
Echt tof dat all inclusive.
Wanneer krijgen we onze enkelpolsbandjes?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut...
Wil helemaal ss niet kijken maar FOK! dwingt mij
Tot zondag
Me dunkt dat er genoeg bekend is gemaakt. Je moet wel doof stom en blind zijn als dit je ontgaan is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom is Fok! niet wat actiever en stuurt ze geen email naar alle members met de aankondiging van deze RLS? Er moeten er duizenden zijn die hier niet meer komen, met wat geluk trek je er een heel stel terug op je forum
Members die niet meer op Fok! komen, die ontgaat al het rumoer hier hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Me dunkt dat er genoeg bekend is gemaakt. Je moet wel doof stom en blind zijn als dit je ontgaan is.
Ja, gaat prima hoor, op wat vermoeidheid en maagzuur na.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Hoi Juud, alles goed? Ik volg je hoor!
Het stond al een tijdje in mijn AT maar ik ben niet zo heel fanatiek met deze RLS. Ik denk ook niet dat ik fanatiek ga worden, maar hang mij aan deze uitspraak niet aan opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij hier als een van de eersten zou zijn
Ja, ik las dat je het heel druk had of ging krijgen. Ach, als er leuke mensen posten ga jij vanzelf wel meedoen denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het stond al een tijdje in mijn AT maar ik ben niet zo heel fanatiek met deze RLS. Ik denk ook niet dat ik fanatiek ga worden, maar hang mij aan deze uitspraak niet aan op
Weet het niet, ik laat volgende week de voorjaarsvakantie in ieder geval al schieten omdat teveel te doen heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik las dat je het heel druk had of ging krijgen. Ach, als er leuke mensen posten ga jij vanzelf wel meedoen denk ik
Da's wel jammer. Maar ja, als je voorspelling klopt wordt het koud buiten dus dan zie ik je ook nog geen lange uitstapjes maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet het niet, ik laat volgende week de voorjaarsvakantie in ieder geval al schieten omdat teveel te doen heb.
vind het juist een heel goed ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Om er nog even op door te gaan, een maandelijkse nieuwsbrief met feitjes en leuke dingetjes, dat zou ik niet zo heel raar vinden.
Lange uitstapjes maken was ik ook niet van plan hoor. Maar een weekje rust vind ik altijd wel erg aantrekkelijk. Ik bewaar deze week maar voor een extra weekje zomervakantie. Die zijn bij mij toch altijd al redelijk kortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel jammer. Maar ja, als je voorspelling klopt wordt het koud buiten dus dan zie ik je ook nog geen lange uitstapjes maken.
Haha, als er hier iemand altijd lange zomervakanties had, dan was jij het wel. Maar ik heb gehoord dat we door alle vulkanen (in Rusland) een slechte zomer krijgen, dus boek geen tentje aan de zee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lange uitstapjes maken was ik ook niet van plan hoor. Maar een weekje rust vind ik altijd wel erg aantrekkelijk. Ik bewaar deze week maar voor een extra weekje zomervakantie. Die zijn bij mij toch altijd al redelijk kort
Ik wilde eigenlijk met iemand een week of vier naar Noorwegen. Maar ondertussen zijn daar Schotland, Ierland en IJsland als optie al bijgekomen. Ik zelf vind Ierland ook wel erg aantrekkelijk, de ander Schotland weer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, als er hier iemand altijd lange zomervakanties had, dan was jij het wel. Maar ik heb gehoord dat we door alle vulkanen (in Rusland) een slechte zomer krijgen, dus boek geen tentje aan de zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |