usenet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit ik iets te downloaden (spotnet) waarvoor ik een abo moet nemen dan?
Ik controleer het zo'n beetje iedere avond eventjes.quote:
Dan moet je toch ook uploaden ?. Daar ben ik te laks voorquote:
Precies ik 's morgens ....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik controleer het zo'n beetje iedere avond eventjes.
Gewoon even checken of er nieuwe films zijn.
Ik zeg mergen weer met RLS, en 2 weken na het eind van SS ben ik in bloedvorm, dus reken maar dat ik met goede argumenten komquote:
Nee dat is torrent en hoeft ook niet altijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet je toch ook uploaden ?. Daar ben ik te laks voor
Ik reken wel op jequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
dus reken maar dat ik met goede argumenten kom
Apart hoe dan ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, ik vul mijn provider in (verder niets) en hij begint gelijk van alles te downloaden.
Dan heb je de virus versiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, ik vul mijn provider in (verder niets) en hij begint gelijk van alles te downloaden.
quote:
quote:
Hij pakt automatisch de newsserver van je provider. De meeste providers hebben echter geen newsserver met binaries erop. dat wil zeggen films, software, muziek etc. dus daar heb je vaak weinig aan. XS4all, die heeft als een van de uitzonderingen wel een hele complete newsserver. Als je provider dat dus niet heeft, moet je een abo nemen op een commerciele newsserver. kost een paar euro per maand meestal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
FF kijken of ik hem in mijn botnet ziequote:
zie mijn verhaaltje over povidersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, hij vindt wel alle spots, inclusief titels, maar downloaden doet hij niet.
Ahaa daar is het aapie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, hij vindt wel alle spots, inclusief titels, maar downloaden doet hij niet.
Wat jian zegt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen abo, want ik heb dus XS4all als provider en dus de Newsserver Newszilla, die dus wel alle binaries bevat. Er zijn veel aanbieders en ik weet niet welke op dit moment goed zijn moet ik zeggen, moet je toch even vragen aan Pietje. Soury heeft volgens mij ook een commerciele en Dementor wellicht ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar heb jij je abo? Pietje noemde er laatst ook eentje, maar dan moet ik weer zoeken
Ja vooral dat geruzie onder die posts,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef Soury het volgende:
Maar alles leuk ik ga ftd zwaar missen bij de koffie.
Klopt ik betaal 60 euro per jaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen abo, want ik heb dus XS4all als provider en dus de Newsserver Newszilla, die dus wel alle binaries bevat. Er zijn veel aanbieders en ik weet niet welke op dit moment goed zijn moet ik zeggen, moet je toch even vragen aan Pietje. Soury heeft volgens mij ook een commerciele en Dementor wellicht ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |