Gaat het over hormonen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, serieus precies dat denk ik al een paar weken als de sfeer omslaat.
Best wel zen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, serieus precies dat denk ik al een paar weken als de sfeer omslaat.
Tja je weet het niet he? somsquote:
He Rem, de nieuwe imam van Nederland is boosquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar honderd miljoen op het ogenblik Teun.
quote:Wilders boos om cartoon
AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog.
Wilders reageert woedend tegenover elsevier.nl en noemt het een „walgelijke en ziekelijke vertoning”. De cartoon toont vijf allochtonen die in een gevangenenkamp in de rij staan, met op hun kleding de letter T van tuig. In uniform wijst Wilders hun de weg naar de douche.
Heb jij dat gedaan? Waar haalt ie de tijd toch vandaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar honderd miljoen op het ogenblik Teun.
Je had ook gewoon onderaan "Volg topic" kunnen aanklikkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Jian het volgende:
Goh, dit is de eerste hè, ik weet eigenlijk niks, maar omdat het de eerste is dan toch maar;
Denk het wel ja. Maar dat heeft altijd z'n eigen, lastig te voorspellen dynamiek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef Dementor het volgende:
Zou de RLS SC hier dan verder gaan?
Dit is de laatste voor vandaag hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Jian het volgende:
Goh, dit is de eerste hè, ik weet eigenlijk niks, maar omdat het de eerste is dan toch maar;
Eén potje is al genoeg voor honderd Remlofjes ... Eng he ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan? Waar haalt ie de tijd toch vandaan
da''s lang niet zo leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je had ook gewoon onderaan "Volg topic" kunnen aanklikken
we gaan niet gewoon 24 uur doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is de laatste voor vandaag hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Dementor het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens willen meeten met Teun.
Ik zal wel een lager prio krijgen omdat ik geen vrouw ben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jij ook al?
![]()
Maar doen we een keer
Neem je gewoon Juud mee, die heeft straks mooie vollequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal wel een lager prio krijgen omdat ik geen vrouw ben.
Ik had gehoopt dat deze reeks hier verschoond van zou blijvenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
He Rem, de nieuwe imam van Nederland is boos![]()
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Heeft ze al sinds dag 1.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem je gewoon Juud mee, die heeft straks mooie volle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |