Effe in de flow komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het was nog te subtiel he
Ik moet er nog even aan werken
Ja fuck jij was/bent ook een ftd ér toch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Jian het volgende:
Hup en weer 1 binnen. Ik heb vandaag Spotnet geinstalleerd en ik moet zeggen dat werkt als een trein
Jazeker, maar dat duurt nog een kleine maand hooguit en dan is het overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja fuck jij was/bent ook een ftd ér toch.
Nee, ik heb er eigenlijk totaal geen verstand van, maar ik gebruik sinds december Vuze. Daarvoor hield ik mij niet bezig met dat geneuzelquote:
Dat waar niet over gesproken mag worden.quote:
Jij hebt zeker een beerput waar je hem in kan flikkeren?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je hem boekt leveren ze 'm op een pallet bij je af?
PM me even voor de detailsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat duurt nog een kleine maand hooguit en dan is het overMaar Spotnet is een top alternatief. Eigenlijk nog mooier dan FTD,
Het is dat ie niet in de groene kliko pastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een beerput waar je hem in kan flikkeren?
Verwijs en downloadplatforms voor Usenet. Alleen FTD is door Brein te grazen genomen van de week het Eyeworks drama zeg maar (ongelofelijke uitspraak van de rechter, met wederom verregaande gevolgen) Maar nu is er Spotnet, zeg maar FTD maar dan decentraal, behorend aan niemand op vele usenetservers en dus ongrijpbaar voor brein. Nou ja zoiets in het kortquote:
ja, FTD gaat kapot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Verwijs en downloadplatforms voor Usenet. Alleen FTD is door Brein te grazen genomen van de week het Eyeworks drama zeg maar (ongelofelijke uitspraak van de rechter, met wederom verregaande gevolgen) Maar nu is er Spotnet, zeg maar FTD maar dan decentraal, behorend aan niemand op vele usenetservers en dus ongrijpbaar voor brein. Nou ja zoiets in het kort
Over 3 maanden spit ik weer als een rappertquote:
Zoals je ziet is er een andere optiequote:
Dan is het programma over hè. Niet dat het verder wat uitmaakt, maar dat je dan weet dat er niet zoveel meer te klagen valt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over 3 maanden spit ik weer als een rappert
Ik betaal er voor btw. NZB kan ik denk ik wel blijven gebruikenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Verwijs en downloadplatforms voor Usenet. Alleen FTD is door Brein te grazen genomen van de week het Eyeworks drama zeg maar (ongelofelijke uitspraak van de rechter, met wederom verregaande gevolgen) Maar nu is er Spotnet, zeg maar FTD maar dan decentraal, behorend aan niemand op vele usenetservers en dus ongrijpbaar voor brein. Nou ja zoiets in het kort
Onee en wanneer gaat het forum dan sluiten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan is het programma over hè. Niet dat het verder wat uitmaakt, maar dat je dan weet dat er niet zoveel meer te klagen valt.
Zit ik iets te downloaden (spotnet) waarvoor ik een abo moet nemen dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaal er voor btw. NZB kan ik denk ik wel blijven gebruiken
Ik denk over twee weken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onee en wanneer gaat het forum dan sluiten?
quote:
Zal er morgen eens naar kijken, ik was al op zoek naar een vervanger.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar nogmaals Spotnet is een goeie vervanger
Je hebt natuurlijk nog steeds een newsserver nodig of van je provider of een betaalserver, dat wel, voor de rest gebruik je eigenlijk niets meer, geen grabber, geen nzb zoekmachine, geen quickpar, alles gaat vanzelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaal er voor btw. NZB kan ik denk ik wel blijven gebruiken
Ja best kut ik vond FTD wel cool.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zal er morgen eens naar kijken, ik was al op zoek naar een vervanger.
Godverdomme he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |