Effe in de flow komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het was nog te subtiel he
Ik moet er nog even aan werken
Ja fuck jij was/bent ook een ftd ér toch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Jian het volgende:
Hup en weer 1 binnen. Ik heb vandaag Spotnet geinstalleerd en ik moet zeggen dat werkt als een trein
Jazeker, maar dat duurt nog een kleine maand hooguit en dan is het overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja fuck jij was/bent ook een ftd ér toch.
Nee, ik heb er eigenlijk totaal geen verstand van, maar ik gebruik sinds december Vuze. Daarvoor hield ik mij niet bezig met dat geneuzelquote:
Dat waar niet over gesproken mag worden.quote:
Jij hebt zeker een beerput waar je hem in kan flikkeren?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je hem boekt leveren ze 'm op een pallet bij je af?
PM me even voor de detailsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat duurt nog een kleine maand hooguit en dan is het overMaar Spotnet is een top alternatief. Eigenlijk nog mooier dan FTD,
Het is dat ie niet in de groene kliko pastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een beerput waar je hem in kan flikkeren?
Verwijs en downloadplatforms voor Usenet. Alleen FTD is door Brein te grazen genomen van de week het Eyeworks drama zeg maar (ongelofelijke uitspraak van de rechter, met wederom verregaande gevolgen) Maar nu is er Spotnet, zeg maar FTD maar dan decentraal, behorend aan niemand op vele usenetservers en dus ongrijpbaar voor brein. Nou ja zoiets in het kortquote:
ja, FTD gaat kapot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]