quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik toch
En nee die van mij gaat ook niet mijn wasgoed doen....Wéér denkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Deze beterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had een betere TT verwacht Tijntje..
[..]
Wéér denkt?
500quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe groot is die kans? Wil je dat even voor mij berekenen?
Houden zo..... die is af en toe niet echt liefquote:Nee ik je broer namelijk niet
Toen ie 16 was, heeft ie wel eens met een setje van mij rondgelopen.... binnenshuis hoor... maar we hebben hard gelachenquote:
Dat weet ik eigenlijk niet..... ik heb hem na die ene keer nooit meer in een bh van mij gezien.... misschien dat ie nu die van zijn vriendinnen leentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze beter
Engels broer draagt graag BH's
En nu bijna 20 jaar later zou ie dat toch niet meer doen lijkt me?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen ie 16 was, heeft ie wel eens met een setje van mij rondgelopen.... binnenshuis hoor... maar we hebben hard gelachen
Hoe ben je tot dit antwoord gekomen?quote:
Ruilen tegen een vervelend zusjequote:[..]
Houden zo..... die is af en toe niet echt lief
Oh dearquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen ie 16 was, heeft ie wel eens met een setje van mij rondgelopen.... binnenshuis hoor... maar we hebben hard gelachen
Of misschien wel zijn eigen BH'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet..... ik heb hem na die ene keer nooit meer in een bh van mij gezien.... misschien dat ie nu die van zijn vriendinnen leent
Dat weet ik wel zeker.... van mijn MD blijft ie mooi afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu bijna 20 jaar later zou ie dat toch niet meer doen lijkt me?
ik heb iets berekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe ben je tot dit antwoord gekomen?
ik heb al zussen.... vind ik wel weer voldoendequote:Ruilen tegen een vervelend zusje
En waarmo wist ik niet dat jij MD droeg?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.... van mijn MD blijft ie mooi af
nee tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of misschien wel zijn eigen BH'ssommige mannen vinden dat nu eenmaal lekker
Ik denk dan juist omdat ie zussen heeft, ik heb die neiging nooit gehad namelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar elke jongen heeft toch zo'n fase? Vooral als ie zussen heeft?
Waarom zou ik dat vertellen? Ik heb er ook geen verzameling van ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waarmo wist ik niet dat jij MD droeg?
Ik had 42 een logischer antwoord gevondenquote:
Ik ookquote:[..]
ik heb al zussen.... vind ik wel weer voldoende
Dat zou kunnen....... hij heeft er natuurlijk wel veel....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dan juist omdat ie zussen heeft, ik heb die neiging nooit gehad namelijk
Hell no.... 500 is veel logischer.... deelbaar en vermenigvuldigbaar enzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had 42 een logischer antwoord gevonden
quote:Ik ookmaar van eentje wil ik af
Jaquote:
k kon dat nooit, m'n ex had geen echte lingerie dingen enzo..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jagenoeg topics hier op Fok! zijn langskomen. Topics in de trand van: help mijn vriend draagt mijn lingerie
42 ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hell no.... 500 is veel logischer.... deelbaar en vermenigvuldigbaar enzo
Shitquote:[..]hou maar....
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jagenoeg topics hier op Fok! zijn langskomen. Topics in de trand van: help mijn vriend draagt mijn lingerie
Mijn ex droeg niet eens bh'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
k kon dat nooit, m'n ex had geen echte lingerie dingen enzo..
Eh.... neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar elke jongen heeft toch zo'n fase? Vooral als ie zussen heeft?
Hoe oud, beetje slim?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
42 ook
[..]
Shit![]()
Iemand anders hier interesse? Ze heeft blond haar, blauwe ogen
A daarom is het uit....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
k kon dat nooit, m'n ex had geen echte lingerie dingen enzo..
Samen lingerie passen hoe romantisch geilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar het is dan ook leuk en lekker en fijn and such...... daarbij als ze het kopen omdat ze het sexy vinden tsja waarom zouden ze het niet zelf dragen
![]()
Ze kopen dus eigenlijk lingerie voor zichzelf
Het boeide d'r niet, en mij eigenlijk ook niet echtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A daarom is het uit....
Je had 'r minimaal een leuk setje moeten geven.... o Baby![]()
hehehemaar dan wel in de goede maat he....
Oquote:
19, slimmer dan mijquote:
zijn maat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A daarom is het uit....
Je had 'r minimaal een leuk setje moeten geven.... o Baby![]()
hehehemaar dan wel in de goede maat he....
.... nee samen kopen.... de dame past danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen lingerie passen hoe romantisch geil
19? Wat een jonkiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
19, slimmer dan mij![]()
[..]
zijn maat?
Yup uiteraardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O....
maar je vind lingerie wel leuk?
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
Yup uiteraard
Ging ook vaak mee enzo als ze wat nodig had.
Zolang je maar niet eigenwijs bent dan (qua welk setje)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...
En thuis trekt hij het aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... nee samen kopen.... de dame past dan
Jawelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
19? Wat een jonkie![]()
Daar heb ik toch heul niets aan?
Nee.... ik kan goed luisteren..... meestal danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang je maar niet eigenwijs bent dan (qua welk setje)
Gewoon eerst hier posten wat je wilt kopen dan stemmen wij wel of het leuk of niet is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...
Niks waar niks aan gedaan kan wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik kan goed luisteren..... meestal dan
Je weet dat ik nu wel bewijs wil dan he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En thuis trekt hij het aan
[..]
Jawel![]()
Jong, sexy, slim wat wil je nog meer?
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon eerst hier posten wat je wilt kopen dan stemmen wij wel of het leuk of niet is.
Oequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
Niks waar niks aan gedaan kan worden
Je moet mij gewoon op mijn woord gelovenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat ik nu wel bewijs wil dan he?
Dat valt mij wel een beetje tegen van je eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Dat valt mij wel een beetje tegen van je eigenlijk
Vind je het heel erg als ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet mij gewoon op mijn woord geloven
Dat doet toch iedere single vrouw hierquote:
Helaas kan ik dat niet geven. Ik heb geen foto van haarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet doe?
Bewijs wil ik!
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet toch iedere single vrouw hier![]()
[..]
Helaas kan ik dat niet geven. Ik heb geen foto van haar
Veiling ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?
Ja... dus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Dat doet toch iedere single vrouw hier![]()
Een omschrijving is toch genoegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?
Mooie buitenkant, lelijke binnenkantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veiling ofzo?
Op schiphol doen ze dat toch ook met die koffers, weet je ook nooit wat je krijgt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veiling ofzo?
Op schiphol doen ze dat toch ook met die koffers, weet je ook nooit wat je krijgt
Ik wil gewoon je tieten zien maar ik durf het niet te vragenquote:
Dat is altijd een gok natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie buitenkant, lelijke binnenkant
Ga je me nu vertellen dat je tijdens de meet naar mijn tieten hebt gekeken.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil gewoon je tieten zien maar ik durf het niet te vragen
Nee dat is een feitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is altijd een gok natuurlijk
Een meer accurate beschrijving dan..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een omschrijving is toch genoeg
[..]
Mooie buitenkant, lelijke binnenkant
Zo maak ik oogcontactquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je tijdens de meet naar mijn tieten hebt gekeken.....
Tijntje toch.....
En nee... ik post geen boobpics van mij
Het tegen overstelde van mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een meer accurate beschrijving dan..
Jammer is dat nou weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je tijdens de meet naar mijn tieten hebt gekeken.....
Tijntje toch.....
En nee... ik post geen boobpics van mij
Heb t gelezen toen ik bij de kapper stond. Jammer dat het zo slecht gespeld isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
Oh my god trouwens![]()
![]()
![]()
(En dan heb ik het niet eens over de inhoud
)
Sex met de buurman gehad...
Nee, ben geen alien...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo maak ik oogcontactje ogen zitten toch bij je tepels
Accuraat Tijntje, kom op dat kun je toch wel? Haarkleur, lichaamstype, kleur ogen etcetcetc..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het tegen overstelde van mijmooie binnenkant en een lelijke buitenkant.
En hoe is je haar nu?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t gelezen toen ik bij de kapper stond. Jammer dat het zo slecht gespeld is
De spelling is echt bedroevendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t gelezen toen ik bij de kapper stond. Jammer dat het zo slecht gespeld is
Your lossquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
--> SEX ... en dan in dat verhalentopic
Gelukkig nietquote:
Blond, slank, blauw, cup Equote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Accuraat Tijntje, kom op dat kun je toch wel? Haarkleur, lichaamstype, kleur ogen etcetcetc..
My loss... dat ik geen boobpics post....quote:
Dat is ook niet verkeerd neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
My loss... dat ik geen boobpics post....
Ik zeg altijd maar zo ... het is leuker om er aan te mogen zitten
Nee, dat denk ik niet.... maar ik ken er wel een aantalquote:
Kijk, das al betere info!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
[..]
Blond, slank, blauw, cup E
Ben buiten het centrum geweest, denk niet dat je die kent, redelijk klein en verstoptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.... maar ik ken er wel een aantalongeveer 2 in het centrum en die van campus natuurlijk
Dat bedoel ikquote:
Dan ken ik het waarschijnlijk niet nee....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben buiten het centrum geweest, denk niet dat je die kent, redelijk klein en verstopt
Volgens mij heeft ze nergens een foto online zo ver ik weetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch wil ik een foto als bewijs
Ik dacht dat ieder tienermeisje dat wel had? Hyves en Facebook enzo..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nergens een foto online zo ver ik weet
Geen idee, de kassière bleef zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ken ik het waarschijnlijk niet nee....
Maar goed dat je er blij mee bent.
Hebben er al mensen aan je haar willen zitten?
Mijn zusje is niet het typische tienermeisjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ieder tienermeisje dat wel had? Hyves en Facebook enzo..
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, de kassière bleef zitten
en verder niemand gezien
uhm.. neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!
Deja vu gevoel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
Kapper
Ook maar weer eens gaan binnenkort, wordt weer een beetje lang...
Ik pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje is niet het typische tienermeisjeEn anders heeft zij mij er niet op
Niks....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En wat hebben wij daar nu aan aan die info?![]()
Ze is familie van mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..
quote:
Voor je het weet zit je vastgebonden in haar kelderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..
Nee dat zal je nooit doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm....
[..]
Voor je het weet zit je vastgebonden in haar kelder
Ik dacht... ik vraag het evenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee, de kassière bleef zitten
en verder niemand gezien
Het was jij of iemand anders.. was precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gisteren heb ik volgens mij niks over de kapper gezegd![]()
Dat is GvEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
Voor je het weet zit je vastgebonden in haar kelder
Friend was dat volgensmijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was jij of iemand anders.. was precies hetzelfde!
Jaaa ok.. Doe dan eens een naam in m'n pm dumpen, ga ik zelf wel zoeken als ik straks thuis benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is familie van mijwat verwacht je dan? Een "normaal" tienermeisje?
*checkt* Nee GvsE is niet mijn zusjequote:
Doe ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaa ok.. Doe dan eens een naam in m'n pm dumpen, ga ik zelf wel zoeken als ik straks thuis ben
Weet ik eigenlijk niet..... ik ken haar niet IRL.... maar wat ik lees... zeker ja.... GvE komt over als een leuk persoonquote:
Doeiquote:
Ja inderdaad, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet..... ik ken haar niet IRL.... maar wat ik lees... zeker ja.... GvE komt over als een leuk persoon
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
Ja inderdaad, dat bedoelde ik ook
Maar is hier niet zo vaak als ik er ben dus moeilijk te zeggen
Vast wel, heb nu weer tijd over hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De komende tijd zal je vast vaker aanwezig zijn.... denk ik zo...
Nog weekendplannen?
quote:
je filmt races???quote:Yup, morgen van 's ochtends tot het eind van de middag op het circuit wat rondjes maken+filmen. 's avonds nog geen plannenzondag ook nog niet echt iets van plan.
Yeps... in ieder geval naar een of andere open dag.... en daarna misschien nog stappen... maar dat is nog niet zeker... want ik weet niet of er nog kaartjes zijnquote:Jij nog plannen?
Autosport, maar film altijd (vaak) onboard zodat ik het achteraf kan terugkijken voor de tijden en waar her en der nog verbetering ligt. Tijdens relatie hebben andere dingen voorrang gehad maar nu wil ik dat weer oppakken en wat vaken gaan doen. Ook mooi om even gedachte te verzetten enzo en kennissen te sprekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
je filmt races???
[..]
Yeps... in ieder geval naar een of andere open dag.... en daarna misschien nog stappen... maar dat is nog niet zeker... want ik weet niet of er nog kaartjes zijn
Misschien moet mijn bro dat eens een keer doen als ie aan het crossen is.... maar dat is al een oudje hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
Autosport, maar film altijd (vaak) onboard zodat ik het achteraf kan terugkijken voor de tijden en waar her en der nog verbetering ligt.
Je moet altijd tijd nemen voor je eigen ding.... heb ik ook geleerd sinds dat het uit is....quote:Tijdens relatie hebben andere dingen voorrang gehad maar nu wil ik dat weer oppakken en wat vaken gaan doen.
Dat werkt altijd goed.... zorg ook voor een back-up plan... als ze toch niet kunnen of er niet zijn ofzo...quote:Ook mooi om even gedachte te verzetten enzo en kennissen te spreken
Open dag waar een kennis van mij workshops geeft.... creatief... spiritueel en zo.... ik ga er heen omdat ik wil kijken of ik een massage kan regelen ... en het is binnenquote:Gezellig, pen dag van wat?Hoop dat het morgen een beetje droog is, maar het ziet er somber uit zag ik al
Oeehhh... jij bent gemeen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi.... kom je nu dan de afwas doen?
Hier bier, whiskey en nog voorgemixte mojitoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan.... eens kijken wat de Bar C'est -Engel- bevat
Okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik sla ff over, zo m'n bed in..
Dan krijg jij morgen een biertje van mij. Wel zelf ophalenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan het, zondag ben ik vrij
Bier, wijn, canei,jilzz, dat was het.... oja nog limo... en latte hazelnoot al staat dat niet in de barquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier bier, whiskey en nog voorgemixte mojito
Mits je zus er isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan krijg jij morgen een biertje van mij. Wel zelf ophalen
Mijnheer Boschquote:
Ik hou het wel bij bier vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, wijn, canei,jilzz, dat was het.... oja nog limo... en latte hazelnoot al staat dat niet in de bar
Hahaquote:
Op zich wel goed, best wel goede week achter de rug. Afgelopen dinsdag eerst Madurodam/Sea Life gehad in Den Haag Scheveningen. Daar aan het strand gegeten. Om vervolgens 's avonds naar Utrecht te gaan om We Will Rock You bij te wonenquote:
Haha, nou dat maakt toch niet uit, vind het ook altijd wel leuk om terug te kijken. Zijn voor op een crossmotor ook leuke cameras, kan je aan het stuur vastmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef -Engel- het volgende:
Misschien moet mijn bro dat eens een keer doen als ie aan het crossen is.... maar dat is al een oudje he
Ja zeker, maargoed dat was meer omdat het zoveel kost, ook qua onderhoud enzo. En wat minder tijd, maar klopt inderdaadquote:Je moet altijd tijd nemen voor je eigen ding.... heb ik ook geleerd sinds dat het uit is....
Oh dat komt wel goedquote:Dat werkt altijd goed.... zorg ook voor een back-up plan... als ze toch niet kunnen of er niet zijn ofzo...
Heh ok, toch leuk om een keer te gaan kijken enzo en dat het overdekt is is alleen maar een pluspunt jaquote:Open dag waar een kennis van mij workshops geeft.... creatief... spiritueel en zo.... ik ga er heen omdat ik wil kijken of ik een massage kan regelen ... en het is binnen
Dat klinkt als een leuke dagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zich wel goed, best wel goede week achter de rug. Afgelopen dinsdag eerst Madurodam/Sea Life gehad in Den Haag Scheveningen. Daar aan het strand gegeten. Om vervolgens 's avonds naar Utrecht te gaan om We Will Rock You bij te wonen![]()
En tussendoor gewoon gewerkt![]()
En hoe is het daar?
Druk mannetje jijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Op zich wel goed, best wel goede week achter de rug. Afgelopen dinsdag eerst Madurodam/Sea Life gehad in Den Haag Scheveningen. Daar aan het strand gegeten. Om vervolgens 's avonds naar Utrecht te gaan om We Will Rock You bij te wonen![]()
En tussendoor gewoon gewerkt![]()
En hoe is het daar?
En wat houdt die garantie in?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij bier vandaag![]()
[..]
Hahaik geef garantie tot de voordeur(mijn voordeur)
Ja het was ook wel veel. Was woensdag na het werk ook behoorlijk moe. ZO moe dat ik zelfs niet aan avondeten toe kwam (ja slehct ik weet het)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke dag![]()
Wow dat klinkt wel veel
Ja was wel lekker dagje. Echt geweldig, DIe musical is echtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Druk mannetje jijgoed zo...
En bij mij..... vooral heel druk.... volgende week grootste drukteding weer afgerond,,, dus daarna de losse eindjes afmaken
Niet goed geld bij betalenquote:
Ach een keertje avondeten overslaan ga je heus niet dood vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het was ook wel veel. Was woensdag na het werk ook behoorlijk moe. ZO moe dat ik zelfs niet aan avondeten toe kwam (ja slehct ik weet het)
Misschien krijgt ie dat met zijn verjaardagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
Haha, nou dat maakt toch niet uit, vind het ook altijd wel leuk om terug te kijken. Zijn voor op een crossmotor ook leuke cameras, kan je aan het stuur vastmaken
Crossen vind ik altijd wel een dure hobby.... maar heel af en toe mag ik wel eens op een Quad meerijden.... en natuurlijk gewoon kartenquote:Ja zeker, maargoed dat was meer omdat het zoveel kost, ook qua onderhoud enzo. En wat minder tijd, maar klopt inderdaad
Top!!!quote:Oh dat komt wel goedVaak vaste groep die daarheen komt en anders ga ik toch evengoed lekker zelf rijden en kijken, vindt ik nooit zo erg
Dat dacht ik dus ookquote:Heh ok, toch leuk om een keer te gaan kijken enzo en dat het overdekt is is alleen maar een pluspunt ja
Nee preciesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ach een keertje avondeten overslaan ga je heus niet dood vanEn als je moe bent is dat heus niet erg.
Godver tibi, helemaal speciaal voor jou rails op de gevoelige CCD genomen, speciaal voor jou wat persoonlijks voor jou op een briefje gekalkt waardoor ik uitgehoond werd door mijn mooie wijvenhandschrift en niets in je fobo???quote:
HEEEEY ENGELLLL!!!!111quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie dat met zijn verjaardag
[..]
Crossen vind ik altijd wel een dure hobby.... maar heel af en toe mag ik wel eens op een Quad meerijden.... en natuurlijk gewoon karten
[..]
Top!!!
[..]
Dat dacht ik dus ooken daarbij je weet het maar nooit
Alleen moet ik dat niet te vaak doen ik ben al zo slankquote:
Whut?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver tibi, helemaal speciaal voor jou rails op de gevoelige CCD genomen, speciaal voor jou wat persoonlijks voor jou op een briefje gekalkt waardoor ik uitgehoond werd door mijn mooie wijvenhandschrift en niets in je fobo???
Ze moet wegquote:
Waar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja TiBi.... je hebt zijn briefje gemist
Ik doe het niet vaker, voelde me vrij slap om 21.00 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen moet ik dat niet te vaak doen ik ben al zo slank
Ja, maar ik neem geen goederen aan voordat ze goed geïnspecteerd zijn hoor!quote:
Tsja even wat eten en dan weer verder slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaker, voelde me vrij slap om 21.00 uur
Als je iets breekt dan is het van jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem geen goederen aan voordat ze goed geïnspecteerd zijn hoor!
Oh joy! En als ze nou breekt he? Als ze net zo mager is als jij dan ben ik daar wel bang voorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja even wat eten en dan weer verder slapen![]()
[..]
Als je iets breekt dan is het van jou
Iets andersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh joy! En als ze nou breekt he? Als ze net zo mager is als jij dan ben ik daar wel bang voor
Wat is het nu?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Topic of 2 terug denk ik.... nee die van gisteravond geloof ik
Ja, maar ik had dus geen zin om in de keuken te gaan staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja even wat eten en dan weer verder slapen![]()
[..]
Als je iets breekt dan is het van jou
Gewoon een boterham kan ook hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had dus geen zin om in de keuken te gaan staan
Je weet de waar toch testen?quote:
Ik ga eens zoekenquote:
Ja, en als het dan stuk gaat? Das net als een ongeluk krijgen tijdens een proefrit, echt dat het dan niet mijn schuld is hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet de waar toch testen?![]()
[..]
Ik ga eens zoeken
Had geen brood in huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een boterham kan ook hoorhet hoeft geen compleet drie gangenmenu te zijn
Mijn huis mijn regelsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en als het dan stuk gaat? Das net als een ongeluk krijgen tijdens een proefrit, echt dat het dan niet mijn schuld is hoor
Iets anders wat je gelijk kan eten kan ook hoor.quote:
Ja ik had wel wat van Milkbiscuits en een zak chipsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn huis mijn regelsbesides denk ik eerder dat zij jou kapot maakt als je een proefrit probeerdt te maken
![]()
[..]
Iets anders wat je gelijk kan eten kan ook hoor.Desnoods eet je appel ofzo
Lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik had wel wat van Milkbiscuits en een zak chips
Nee,kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekkerach voor een keer kan geen kwaad
Goed formaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Valt mee![]()
Even bijkomen, bed opmaken in een kleine kamer werkt niet echtVooral met 200x240
+1quote:
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar ik nu paszeg maar sinds n half uur geleden
zit nu op den haag cs te wachten tot mn trein naarvertrekt
heb ook zon gigabedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kleiner is dan wel weer knusser
Alleen dat slaapt weer zo beroerd
Je bent in de buurt en komt niet even koffie drinken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Om 39 ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben blij met mijn kleine bedjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ook zon gigabedlove it. Behalve t opmaken dan... Das ronduit kut
Niet nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk wil ik lol maken in de stad.. maar ben te moe ervoor
Voel me stom dat ik niks doe vanavond
lieve schat ik moet nog anderhalf uur treinenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent in de buurt en komt niet even koffie drinken?
Opmaken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je moet zo'n groot bed ook met z'n 2-en opmaken
Je gaat naar je ouders toe in Braboland?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat ik moet nog anderhalf uur treinenanders was ik even langsgehopt
Wat wilde je gaan doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar blijf het stom van mezelf vinden.. omdat het zo'n mooi plan was van te voren.
Alsof wij hier geen bed hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat ik moet nog anderhalf uur treinenanders was ik even langsgehopt
haha neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat naar je ouders toe in Braboland?
In Spanje heb ik weleens een siesta gehouden voor we om 01:00 uitgingen... gewoon relaxen en dan feesten.... werkte prima ... en sterke koffie natuurlijk ookquote:
Ja maar dat zal voor ons niet werken.. als ik slaap, dan is het tot na 1 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Spanje heb ik weleens een siesta gehouden voor we om 01:00 uitgingen... gewoon relaxen en dan feesten.... werkte prima ... en sterke koffie natuurlijk ook
ja maar er wacht keiharde batsseks op mequote:
Dan heb je dat nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar dat zal voor ons niet werken.. als ik slaap, dan is het tot na 1 uur
Er staat toch echt opmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik bedoel iets anders natuurlijk
Dat zegt ze toch, alsof wij hier geen bed hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar er wacht keiharde batsseks op me
Hier niet denk je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar er wacht keiharde batsseks op me
Have funquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha neeweet je nog de vorige keer dat ik je pm'de? Doe nu weer hetzelfde
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch, alsof wij hier geen bed hebben.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat toch echt opmaken![]()
Oja wacht, vrouwenlogica![]()
Dan vraag je of batsfront naar daar toe komtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat moet ik dan even met het batsfront overleggen
Zonder proefrit koop ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn huis mijn regelsbesides denk ik eerder dat zij jou kapot maakt als je een proefrit probeerdt te maken
![]()
[..]
Iets anders wat je gelijk kan eten kan ook hoor.Desnoods eet je appel ofzo
Mijn hemel, een paar weken een relatie en nu al geen eigen mening meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan vraag je of batsfront naar daar toe komt
Ze heeft nog 0 km op de tellerquote:
Ik had het over wat je zelf zeiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]wat bedoel jij dan met opmaken? <<<< als je het daarover hebt als man zijnde....
Is het al zo ver dat dat soort dingen overlegd moeten worden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij heeft me goed onder controlequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, een paar weken een relatie en nu al geen eigen mening meer.
Welnee, je overweegt het nog, dus blijkbaar ervaar je nog bewegingsvrijheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
hij heeft me goed onder controle
Dat zeg ik toch, zonder proefrit koop ik niksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze heeft nog 0 km op de tellerweet je zeker dat je dat wilt
Stel je nu voor om het bed dan maar rommelig te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het over wat je zelf zei
Maar je kan hem beter aftuigen dat bed![]()
![]()
dat houdt t spannendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je overweegt het nog, dus blijkbaar ervaar je nog bewegingsvrijheid.
Dan had je 'm net zo goed niet hoeven opmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stel je nu voor om het bed dan maar rommelig te maken
Van mij mag je proefrijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, zonder proefrit koop ik niks
Tuurlijk wel..... anders is dat toch niet leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan had je 'm net zo goed niet hoeven opmaken
Als het dan stuk gaat is het wel fabrieksgarantie he, onthou dat!quote:
Daar is een bed toch voorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stel je nu voor om het bed dan maar rommelig te maken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het dan stuk gaat is het wel fabrieksgarantie he, onthou dat!
Als je dat al nodig hebt als spanning, dan kun je zeker beter bij ons langskomenquote:
Het enige dat stuk gaat tijdens die proefrit hoort stuk te gaan. Anders is er iets mis met jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het dan stuk gaat is het wel fabrieksgarantie he, onthou dat!
Of haarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het enige dat stuk gaat tijdens die proefrit hoort stuk te gaan. Anders is er iets mis met jou
Dan is mijn volgende post van uit het hiernamaals als dat bestaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]als Tb zijn zus dit ooit leest....
Hoe kan dat nou.. Net zeg je nog dat ze lief isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is mijn volgende post van uit het hiernamaals als dat bestaat
Dat kan ook nog alleen daar ga ik niet van uitquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. Net zeg je nog dat ze lief is![]()
Nu vertrouw ik je helemaal niet meer!
Af gezien van een persoonlijkheidsstoornis is mijn zusje helemaal normaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. Net zeg je nog dat ze lief is![]()
Nu vertrouw ik je helemaal niet meer!
jullie hebben het welbekende kruis in de slaapkamer staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat al nodig hebt als spanning, dan kun je zeker beter bij ons langskomen
Ho, stop!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Af gezien van een persoonlijkheidsstoornis is mijn zusje helemaal normaal
Air in z'n peeskamertje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie hebben het welbekende kruis in de slaapkamer staan?
Oh sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ho, stop!
Daarnet was er geen sprake van computerstoringen![]()
Daar komt het aapje al uit de mouw..
Je hebt er niet naar gevraagd....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ho, stop!
Daarnet was er geen sprake van computerstoringen![]()
Daar komt het aapje al uit de mouw..
Als ik iets nieuws koop, dat nog niet gebruikt is, verwacht ik wel dat het goed werkt natuurlijk, er zouden geen mankementen aan mogen zitten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt er niet naar gevraagd....
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air in z'n peeskamertje.
Ik doe daar niet aan mee.
jij ronselt alleen onschuldige meisjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air in z'n peeskamertje.
Ik doe daar niet aan mee.
Is geen mankement is een functionaliteit... te gebruiken zoals beschreven in de handleiding....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik iets nieuws koop, dat nog niet gebruikt is, verwacht ik wel dat het goed werkt natuurlijk, er zouden geen mankementen aan mogen zitten!
Pff zo erg is het niet mijn vader kan er ook mee omgaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik iets nieuws koop, dat nog niet gebruikt is, verwacht ik wel dat het goed werkt natuurlijk, er zouden geen mankementen aan mogen zitten!
Nee joh, daar werkt hij alleen al z'n vrouwen af.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]Air zijn kamertje
.... zit ie daar achter zijn pctje.... naar P0rn te kijken
We waren het er hier toch al over eens dat ik eigenlijk MadamMSX heet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij ronselt alleen onschuldige meisjes?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
Nee joh, daar werkt hij alleen al z'n vrouwen af.
Porno kijken doen we samen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is geen mankement is een functionaliteit... te gebruiken zoals beschreven in de handleiding....
Die heb je nog niet gelezen zeker
Weltrustenquote:
Kom je ook een keer een filmpje kijken?quote:
the internet is for pornquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]Air zijn kamertje
.... zit ie daar achter zijn pctje.... naar P0rn te kijken
Ja precies! Bakkie leut erbij. Bastognekoekje erbijquote:
Lilo &Stitchquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je ook een keer een filmpje kijken?
Cliffbangerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lilo &Stitch
Of wil je Geile witje en de zeven dwergjes
goeie taakverdelingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We waren het er hier toch al over eens dat ik eigenlijk MadamMSX heet?
Precies.... en wat later op de avond een lekker drankje en de schaal condooms...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja precies! Bakkie leut erbij. Bastognekoekje erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Precies.... en wat later op de avond een lekker drankje en de schaal condooms...Lekker bezig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Precies.... en wat later op de avond een lekker drankje en de schaal condooms...Je hebt gewoon zin in een goede beurt jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Precies.... en wat later op de avond een lekker drankje en de schaal condooms...Voor als we een beetje tipsy zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Heee... dat zou je niet doorvertellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef AirwiN het volgende:
Je hebt gewoon zin in een goede beurt jij.
Dus we mogen d'r wel lenen?quote:
Dat drinken ging niet door, om half 10 vroegen ze waar ik bleef, maar ik wilde nog ff wat afwachten en om half 11 stuurden ze een berichtje dat ze gingen omdat ze op tijd naar bed wildenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heee... dat zou je niet doorvertellen
Zegt ie nu pas.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Wie wil er met mij bier drinken in Utrechtwil naar een '80s-'00s club gaan
![]()
![]()
Ik probeer alleen je kansen te vergroten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Heee... dat zou je niet doorvertellen
de treinen rijden nogquote:
En hoeveel heb je er al op?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na die paar flessen in ieder geval wel
O... tsja.... kan he... dus... en waarom?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
Dat drinken ging niet door, om half 10 vroegen ze waar ik bleef, maar ik wilde nog ff wat afwachten en om half 11 stuurden ze een berichtje dat ze gingen omdat ze op tijd naar bed wilden
maar maar... Met wie gaat gas dan pron kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus we mogen d'r wel lenen?
Mooi, kan ze op het volgende station terug op de trein naar DH
[..]
Precies.... en wat later op de avond een lekker drankje en de schaal condooms...Oeh, t 1e huis waar ik alleen woon, komt naast de deur een grote schaal met condoomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik woon in Vathorst... dan kom ik niet meer terug.... en ik ga nu echt niet fietsen... want lui...quote:
Who cares?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar maar... Met wie gaat gas dan pron kijken?
Geen idee, was gewoon lafjes. Ik zou ook een aantal nieuwe mensen ontmoeten die heel tof zouden zijn, maar ze wilden niet meer stappenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... tsja.... kan he... dus... en waarom?
nee ik heb haar nodig om samen porn te kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus we mogen d'r wel lenen?
Mooi, kan ze op het volgende station terug op de trein naar DH
En op de schouw je collectie butt plugs?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, t 1e huis waar ik alleen woon, komt naast de deur een grote schaal met condooms
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
nee ik heb haar nodig om samen porn te kijken
quote:
ik doen niet anaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En op de schouw je collectie butt plugs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |