Eh.... neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar elke jongen heeft toch zo'n fase? Vooral als ie zussen heeft?
Hoe oud, beetje slim?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
42 ook
[..]
Shit![]()
Iemand anders hier interesse? Ze heeft blond haar, blauwe ogen
A daarom is het uit....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
k kon dat nooit, m'n ex had geen echte lingerie dingen enzo..
Samen lingerie passen hoe romantisch geilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar het is dan ook leuk en lekker en fijn and such...... daarbij als ze het kopen omdat ze het sexy vinden tsja waarom zouden ze het niet zelf dragen
![]()
Ze kopen dus eigenlijk lingerie voor zichzelf
Het boeide d'r niet, en mij eigenlijk ook niet echtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A daarom is het uit....
Je had 'r minimaal een leuk setje moeten geven.... o Baby![]()
hehehemaar dan wel in de goede maat he....
Oquote:
19, slimmer dan mijquote:
zijn maat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A daarom is het uit....
Je had 'r minimaal een leuk setje moeten geven.... o Baby![]()
hehehemaar dan wel in de goede maat he....
.... nee samen kopen.... de dame past danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen lingerie passen hoe romantisch geil
19? Wat een jonkiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
19, slimmer dan mij![]()
[..]
zijn maat?
Yup uiteraardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O....
maar je vind lingerie wel leuk?
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
Yup uiteraard
Ging ook vaak mee enzo als ze wat nodig had.
Zolang je maar niet eigenwijs bent dan (qua welk setje)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...
En thuis trekt hij het aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... nee samen kopen.... de dame past dan
Jawelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
19? Wat een jonkie![]()
Daar heb ik toch heul niets aan?
Nee.... ik kan goed luisteren..... meestal danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang je maar niet eigenwijs bent dan (qua welk setje)
Gewoon eerst hier posten wat je wilt kopen dan stemmen wij wel of het leuk of niet is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...
Niks waar niks aan gedaan kan wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik kan goed luisteren..... meestal dan
Je weet dat ik nu wel bewijs wil dan he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En thuis trekt hij het aan
[..]
Jawel![]()
Jong, sexy, slim wat wil je nog meer?
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon eerst hier posten wat je wilt kopen dan stemmen wij wel of het leuk of niet is.
Oequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
Niks waar niks aan gedaan kan worden
Je moet mij gewoon op mijn woord gelovenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat ik nu wel bewijs wil dan he?
Dat valt mij wel een beetje tegen van je eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Dat valt mij wel een beetje tegen van je eigenlijk
Vind je het heel erg als ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet mij gewoon op mijn woord geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |