quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik toch
En nee die van mij gaat ook niet mijn wasgoed doen....Wéér denkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Deze beterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had een betere TT verwacht Tijntje..
[..]
Wéér denkt?
500quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe groot is die kans? Wil je dat even voor mij berekenen?
Houden zo..... die is af en toe niet echt liefquote:Nee ik je broer namelijk niet
Toen ie 16 was, heeft ie wel eens met een setje van mij rondgelopen.... binnenshuis hoor... maar we hebben hard gelachenquote:
Dat weet ik eigenlijk niet..... ik heb hem na die ene keer nooit meer in een bh van mij gezien.... misschien dat ie nu die van zijn vriendinnen leentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze beter
Engels broer draagt graag BH's
En nu bijna 20 jaar later zou ie dat toch niet meer doen lijkt me?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen ie 16 was, heeft ie wel eens met een setje van mij rondgelopen.... binnenshuis hoor... maar we hebben hard gelachen
Hoe ben je tot dit antwoord gekomen?quote:
Ruilen tegen een vervelend zusjequote:[..]
Houden zo..... die is af en toe niet echt lief
Oh dearquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen ie 16 was, heeft ie wel eens met een setje van mij rondgelopen.... binnenshuis hoor... maar we hebben hard gelachen
Of misschien wel zijn eigen BH'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet..... ik heb hem na die ene keer nooit meer in een bh van mij gezien.... misschien dat ie nu die van zijn vriendinnen leent
Dat weet ik wel zeker.... van mijn MD blijft ie mooi afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu bijna 20 jaar later zou ie dat toch niet meer doen lijkt me?
ik heb iets berekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe ben je tot dit antwoord gekomen?
ik heb al zussen.... vind ik wel weer voldoendequote:Ruilen tegen een vervelend zusje
En waarmo wist ik niet dat jij MD droeg?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.... van mijn MD blijft ie mooi af
nee tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of misschien wel zijn eigen BH'ssommige mannen vinden dat nu eenmaal lekker
Ik denk dan juist omdat ie zussen heeft, ik heb die neiging nooit gehad namelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar elke jongen heeft toch zo'n fase? Vooral als ie zussen heeft?
Waarom zou ik dat vertellen? Ik heb er ook geen verzameling van ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waarmo wist ik niet dat jij MD droeg?
Ik had 42 een logischer antwoord gevondenquote:
Ik ookquote:[..]
ik heb al zussen.... vind ik wel weer voldoende
Dat zou kunnen....... hij heeft er natuurlijk wel veel....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dan juist omdat ie zussen heeft, ik heb die neiging nooit gehad namelijk
Hell no.... 500 is veel logischer.... deelbaar en vermenigvuldigbaar enzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had 42 een logischer antwoord gevonden
quote:Ik ookmaar van eentje wil ik af
Jaquote:
k kon dat nooit, m'n ex had geen echte lingerie dingen enzo..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jagenoeg topics hier op Fok! zijn langskomen. Topics in de trand van: help mijn vriend draagt mijn lingerie
42 ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hell no.... 500 is veel logischer.... deelbaar en vermenigvuldigbaar enzo
Shitquote:[..]hou maar....
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jagenoeg topics hier op Fok! zijn langskomen. Topics in de trand van: help mijn vriend draagt mijn lingerie
Mijn ex droeg niet eens bh'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
k kon dat nooit, m'n ex had geen echte lingerie dingen enzo..
Eh.... neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar elke jongen heeft toch zo'n fase? Vooral als ie zussen heeft?
Hoe oud, beetje slim?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
42 ook
[..]
Shit![]()
Iemand anders hier interesse? Ze heeft blond haar, blauwe ogen
A daarom is het uit....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
k kon dat nooit, m'n ex had geen echte lingerie dingen enzo..
Samen lingerie passen hoe romantisch geilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar het is dan ook leuk en lekker en fijn and such...... daarbij als ze het kopen omdat ze het sexy vinden tsja waarom zouden ze het niet zelf dragen
![]()
Ze kopen dus eigenlijk lingerie voor zichzelf
Het boeide d'r niet, en mij eigenlijk ook niet echtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A daarom is het uit....
Je had 'r minimaal een leuk setje moeten geven.... o Baby![]()
hehehemaar dan wel in de goede maat he....
Oquote:
19, slimmer dan mijquote:
zijn maat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A daarom is het uit....
Je had 'r minimaal een leuk setje moeten geven.... o Baby![]()
hehehemaar dan wel in de goede maat he....
.... nee samen kopen.... de dame past danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen lingerie passen hoe romantisch geil
19? Wat een jonkiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
19, slimmer dan mij![]()
[..]
zijn maat?
Yup uiteraardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O....
maar je vind lingerie wel leuk?
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
Yup uiteraard
Ging ook vaak mee enzo als ze wat nodig had.
Zolang je maar niet eigenwijs bent dan (qua welk setje)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...
En thuis trekt hij het aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... nee samen kopen.... de dame past dan
Jawelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
19? Wat een jonkie![]()
Daar heb ik toch heul niets aan?
Nee.... ik kan goed luisteren..... meestal danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang je maar niet eigenwijs bent dan (qua welk setje)
Gewoon eerst hier posten wat je wilt kopen dan stemmen wij wel of het leuk of niet is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...
Niks waar niks aan gedaan kan wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik kan goed luisteren..... meestal dan
Je weet dat ik nu wel bewijs wil dan he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En thuis trekt hij het aan
[..]
Jawel![]()
Jong, sexy, slim wat wil je nog meer?
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon eerst hier posten wat je wilt kopen dan stemmen wij wel of het leuk of niet is.
Oequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
Niks waar niks aan gedaan kan worden
Je moet mij gewoon op mijn woord gelovenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat ik nu wel bewijs wil dan he?
Dat valt mij wel een beetje tegen van je eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Dat valt mij wel een beetje tegen van je eigenlijk
Vind je het heel erg als ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet mij gewoon op mijn woord geloven
Dat doet toch iedere single vrouw hierquote:
Helaas kan ik dat niet geven. Ik heb geen foto van haarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet doe?
Bewijs wil ik!
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet toch iedere single vrouw hier![]()
[..]
Helaas kan ik dat niet geven. Ik heb geen foto van haar
Veiling ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?
Ja... dus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Dat doet toch iedere single vrouw hier![]()
Een omschrijving is toch genoegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?
Mooie buitenkant, lelijke binnenkantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veiling ofzo?
Op schiphol doen ze dat toch ook met die koffers, weet je ook nooit wat je krijgt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veiling ofzo?
Op schiphol doen ze dat toch ook met die koffers, weet je ook nooit wat je krijgt
Ik wil gewoon je tieten zien maar ik durf het niet te vragenquote:
Dat is altijd een gok natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie buitenkant, lelijke binnenkant
Ga je me nu vertellen dat je tijdens de meet naar mijn tieten hebt gekeken.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil gewoon je tieten zien maar ik durf het niet te vragen
Nee dat is een feitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is altijd een gok natuurlijk
Een meer accurate beschrijving dan..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een omschrijving is toch genoeg
[..]
Mooie buitenkant, lelijke binnenkant
Zo maak ik oogcontactquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je tijdens de meet naar mijn tieten hebt gekeken.....
Tijntje toch.....
En nee... ik post geen boobpics van mij
Het tegen overstelde van mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een meer accurate beschrijving dan..
Jammer is dat nou weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je tijdens de meet naar mijn tieten hebt gekeken.....
Tijntje toch.....
En nee... ik post geen boobpics van mij
Heb t gelezen toen ik bij de kapper stond. Jammer dat het zo slecht gespeld isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
Oh my god trouwens![]()
![]()
![]()
(En dan heb ik het niet eens over de inhoud
)
Sex met de buurman gehad...
Nee, ben geen alien...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo maak ik oogcontactje ogen zitten toch bij je tepels
Accuraat Tijntje, kom op dat kun je toch wel? Haarkleur, lichaamstype, kleur ogen etcetcetc..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het tegen overstelde van mijmooie binnenkant en een lelijke buitenkant.
En hoe is je haar nu?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t gelezen toen ik bij de kapper stond. Jammer dat het zo slecht gespeld is
De spelling is echt bedroevendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t gelezen toen ik bij de kapper stond. Jammer dat het zo slecht gespeld is
Your lossquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
--> SEX ... en dan in dat verhalentopic
Gelukkig nietquote:
Blond, slank, blauw, cup Equote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Accuraat Tijntje, kom op dat kun je toch wel? Haarkleur, lichaamstype, kleur ogen etcetcetc..
My loss... dat ik geen boobpics post....quote:
Dat is ook niet verkeerd neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
My loss... dat ik geen boobpics post....
Ik zeg altijd maar zo ... het is leuker om er aan te mogen zitten
Nee, dat denk ik niet.... maar ik ken er wel een aantalquote:
Kijk, das al betere info!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
[..]
Blond, slank, blauw, cup E
Ben buiten het centrum geweest, denk niet dat je die kent, redelijk klein en verstoptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.... maar ik ken er wel een aantalongeveer 2 in het centrum en die van campus natuurlijk
Dat bedoel ikquote:
Dan ken ik het waarschijnlijk niet nee....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben buiten het centrum geweest, denk niet dat je die kent, redelijk klein en verstopt
Volgens mij heeft ze nergens een foto online zo ver ik weetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch wil ik een foto als bewijs
Ik dacht dat ieder tienermeisje dat wel had? Hyves en Facebook enzo..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nergens een foto online zo ver ik weet
Geen idee, de kassière bleef zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ken ik het waarschijnlijk niet nee....
Maar goed dat je er blij mee bent.
Hebben er al mensen aan je haar willen zitten?
Mijn zusje is niet het typische tienermeisjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ieder tienermeisje dat wel had? Hyves en Facebook enzo..
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, de kassière bleef zitten
en verder niemand gezien
uhm.. neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!
Deja vu gevoel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
Kapper
Ook maar weer eens gaan binnenkort, wordt weer een beetje lang...
Ik pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje is niet het typische tienermeisjeEn anders heeft zij mij er niet op
Niks....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En wat hebben wij daar nu aan aan die info?![]()
Ze is familie van mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..
quote:
Voor je het weet zit je vastgebonden in haar kelderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |