Dat doet toch iedere single vrouw hierquote:
Helaas kan ik dat niet geven. Ik heb geen foto van haarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet doe?
Bewijs wil ik!
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet toch iedere single vrouw hier![]()
[..]
Helaas kan ik dat niet geven. Ik heb geen foto van haar
Veiling ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?
Ja... dus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Dat doet toch iedere single vrouw hier![]()
Een omschrijving is toch genoegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?
Mooie buitenkant, lelijke binnenkantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veiling ofzo?
Op schiphol doen ze dat toch ook met die koffers, weet je ook nooit wat je krijgt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veiling ofzo?
Op schiphol doen ze dat toch ook met die koffers, weet je ook nooit wat je krijgt
Ik wil gewoon je tieten zien maar ik durf het niet te vragenquote:
Dat is altijd een gok natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie buitenkant, lelijke binnenkant
Ga je me nu vertellen dat je tijdens de meet naar mijn tieten hebt gekeken.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil gewoon je tieten zien maar ik durf het niet te vragen
Nee dat is een feitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is altijd een gok natuurlijk
Een meer accurate beschrijving dan..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een omschrijving is toch genoeg
[..]
Mooie buitenkant, lelijke binnenkant
Zo maak ik oogcontactquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je tijdens de meet naar mijn tieten hebt gekeken.....
Tijntje toch.....
En nee... ik post geen boobpics van mij
Het tegen overstelde van mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een meer accurate beschrijving dan..
Jammer is dat nou weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je tijdens de meet naar mijn tieten hebt gekeken.....
Tijntje toch.....
En nee... ik post geen boobpics van mij
Heb t gelezen toen ik bij de kapper stond. Jammer dat het zo slecht gespeld isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
Oh my god trouwens![]()
![]()
![]()
(En dan heb ik het niet eens over de inhoud
)
Sex met de buurman gehad...
Nee, ben geen alien...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo maak ik oogcontactje ogen zitten toch bij je tepels
Accuraat Tijntje, kom op dat kun je toch wel? Haarkleur, lichaamstype, kleur ogen etcetcetc..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het tegen overstelde van mijmooie binnenkant en een lelijke buitenkant.
En hoe is je haar nu?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t gelezen toen ik bij de kapper stond. Jammer dat het zo slecht gespeld is
De spelling is echt bedroevendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t gelezen toen ik bij de kapper stond. Jammer dat het zo slecht gespeld is
Your lossquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
--> SEX ... en dan in dat verhalentopic
Gelukkig nietquote:
Blond, slank, blauw, cup Equote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Accuraat Tijntje, kom op dat kun je toch wel? Haarkleur, lichaamstype, kleur ogen etcetcetc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |