Dat is ook niet verkeerd neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
My loss... dat ik geen boobpics post....
Ik zeg altijd maar zo ... het is leuker om er aan te mogen zitten
Nee, dat denk ik niet.... maar ik ken er wel een aantalquote:
Kijk, das al betere info!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
[..]
Blond, slank, blauw, cup E
Ben buiten het centrum geweest, denk niet dat je die kent, redelijk klein en verstoptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.... maar ik ken er wel een aantalongeveer 2 in het centrum en die van campus natuurlijk
Dat bedoel ikquote:
Dan ken ik het waarschijnlijk niet nee....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben buiten het centrum geweest, denk niet dat je die kent, redelijk klein en verstopt
Volgens mij heeft ze nergens een foto online zo ver ik weetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch wil ik een foto als bewijs
Ik dacht dat ieder tienermeisje dat wel had? Hyves en Facebook enzo..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nergens een foto online zo ver ik weet
Geen idee, de kassière bleef zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ken ik het waarschijnlijk niet nee....
Maar goed dat je er blij mee bent.
Hebben er al mensen aan je haar willen zitten?
Mijn zusje is niet het typische tienermeisjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ieder tienermeisje dat wel had? Hyves en Facebook enzo..
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, de kassière bleef zitten
en verder niemand gezien
uhm.. neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!
Deja vu gevoel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
Kapper
Ook maar weer eens gaan binnenkort, wordt weer een beetje lang...
Ik pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje is niet het typische tienermeisjeEn anders heeft zij mij er niet op
Niks....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En wat hebben wij daar nu aan aan die info?![]()
Ze is familie van mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..
quote:
Voor je het weet zit je vastgebonden in haar kelderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |