Die geur alleen al...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das echt jammer, ik vind het echt verrukkelijk
Daar kun je me echt blij mee maken
Bami/Mie doe je mij ook geen plezier mee. Noodles wel weerquote:
Bacon!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb rostirondjes met bacon en ui in de oven geduwd, heel culinair
want?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben niet los vertrouwd in de supermarkt
daar kan ik me niet over uitlaten, want dan krijg ik Yuki weer op m'n dakquote:
Vertel maar, ik hou dr wel tegenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar kan ik me niet over uitlaten, want dan krijg ik Yuki weer op m'n dak
milka daim en nougat met caramelquote:
Weer Fudge gehaald?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar kan ik me niet over uitlaten, want dan krijg ik Yuki weer op m'n dak
Aah, die mag je houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
milka daim en nougat met caramel![]()
![]()
dat durf ik niet meer zonder ook Yuki wat te kunnen gevenquote:
Milka Daim.. Doe eens inleveren!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
milka daim en nougat met caramel![]()
![]()
*hand tegen jofu's voorhoofd plant*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Milka Daim.. Doe eens inleveren!
Kom op, bang voor MissB kan ik nog in komen, maar yuki?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat durf ik niet meer zonder ook Yuki wat te kunnen geven
MIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*hand tegen jofu's voorhoofd plant*
come and get it
Nee sorry, heb 't te druk met etenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*hand tegen jofu's voorhoofd plant*
come and get it
Ik zie joe al op de grond liggen jofu er bovenopzittend die chocodinges opetenquote:
Joe VS J-K, not gonna happenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie joe al op de grond liggen jofu er bovenopzittend die chocodinges opeten
Dan moet Joe wel een heel erg tamme spijkert zijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie joe al op de grond liggen jofu er bovenopzittend die chocodinges opeten
Tuurlijk joe is veels te bangquote:
Dat is joe ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet Joe wel een heel erg tamme spijkert zijn..
Zo lang je geen vlieg bent heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij doet zeker geen vlieg kwaad?
*ziet Joe 2 vliegen tegelijk pletten*
Riiight..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je geen vlieg bent heb je nergens last van
Is het echt zo erg Joe? Kun je alleen maar vliegjes aan?quote:
Afwasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Thuis hoor.... en gekooktI'm goooooooooood
En niet eens voor mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb geen afwas vandaag, tenzij broertje wat vuil gemaakt heeft..quote:
Moet nog jaquote:
Wat heb je gekookt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Had ik best willen doen.... vooral als je geen moeilijke eter bent.... ben je dat?quote:
Oe tofquote:ik ga vanavond misschien in dat dorp van je wat drinken
Ik heb een beetje gember in olie gebakken.... daarna spekjes erin met zout en peper.... ondertussen de macaroni opgezet.... (oe meergranen vandaag) daarna snel twee uien gesneden en die met de spekjes meegebakken en tot slot.... groene pesto.... beetje water.... Voiláquote:
Eenvoudig, maar klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gember in olie gebakken.... daarna spekjes erin met zout en peper.... ondertussen de macaroni opgezet.... (oe meergranen vandaag) daarna snel twee uien gesneden en die met de spekjes meegebakken en tot slot.... groene pesto.... beetje water.... Voilá
Zo dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gember in olie gebakken.... daarna spekjes erin met zout en peper.... ondertussen de macaroni opgezet.... (oe meergranen vandaag) daarna snel twee uien gesneden en die met de spekjes meegebakken en tot slot.... groene pesto.... beetje water.... Voilá
Broers.......die van mij moet altijd nog eten als hij langskomt..... en die wast ook niet afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen afwas vandaag, tenzij broertje wat vuil gemaakt heeft..
Eenvoudig voor mij klinkt het als hogere wiskundequote:
quote:
Ja... het was eenvoudig, redelijk snel en lekker.....quote:
Die van mij komt niet langs he, woont in 't zelfde appartementje, maar de afwas is voor mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Broers.......die van mij moet altijd nog eten als hij langskomt..... en die wast ook niet af
Ik heb niks met wiskunde....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eenvoudig voor mij klinkt het als hogere wiskunde
Weet ik tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van mij komt niet langs he, woont in 't zelfde appartementje, maar de afwas is voor mij
Hij doet daarintegen 't wasgoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik toch
En nee die van mij gaat ook niet mijn wasgoed doen....Geen foto's van gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je mag het vragen hoor... de kans dat je een verkeerd antwoord krijgt, is alleen bijzonder grootquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JammerIk nu net een wiskundige vraag voor je
Hoe groot is die kans? Wil je dat even voor mij berekenen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag het vragen hoor... de kans dat je een verkeerd antwoord krijgt, is alleen bijzonder groot
Nee ik je broer namelijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |