Ik heb een waanzinnig sterke blaas. Ik blijf wel zitten tot een station, daar zijn de wc's over het algemeen schoner. Want betaald en onderhoudenquote:
ONS even gerekend onder scharrelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Rollenspel, scharrelen, ging om gewoon neuken toch?
Volgens mij ook, broeken uit, bukken, dr in jassen, spuiten, evt beetje helpen en dan weer in je stoel gaan zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Rollenspel, scharrelen, ging om gewoon neuken toch?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij ook, broeken uit, bukken, dr in jassen, spuiten, evt beetje helpen en dan weer in je stoel gaan zitten
Ik vind het toch wel fijn als er wat meer bij komt kijken, wat meer in elkaar opgaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij ook, broeken uit, bukken, dr in jassen, spuiten, evt beetje helpen en dan weer in je stoel gaan zitten
Nog nooit gedaan, staat wel hoog op de "to do" listquote:
Wat staat er nog meer op?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, staat wel hoog op de "to do" list
Niet voor een ONS, dan boeit t me echt niksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel fijn als er wat meer bij komt kijken, wat meer in elkaar opgaan
Hoeveel topics moet ik vullen?quote:
Dank uquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef S95Sedan het volgende:
Seks om de seks, mwa nee, niet mijn ding. Moet toch wel enig gevoel bij zijn.
Ik doe niet echt aan ONS, als er wat zou gebeuren is het wel met het idee dat ik die persoon vaker wil zien, hoewel het uiteraard wel kan gebeuren dat er na 1x niets meer is omdat het bij nader inzien toch niet zo klikt bijv. Maar van tevoren al met de intentie rondlopen haar 1x te doen en dat is het, mwah nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet voor een ONS, dan boeit t me echt niks
En ook hier:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan ONS, als er wat zou gebeuren is het wel met het idee dat ik die persoon vaker wil zien, hoewel het uiteraard wel kan gebeuren dat er na 1x niets meer is omdat het bij nader inzien toch niet zo klikt bijv. Maar van tevoren al met de intentie rondlopen haar 1x te doen en dat is het, mwah nee.
quote:
Suit yourselfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
Hoho, ik ben niet altijd van zulke acties, maar een enkele keer lijkt het me briljant.
Uiteraard, maar dat gaat compleet voorbij aan het idee van spontaan een onbekende neuken op een locatie die op dat moment beschikbaar is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Suit yourself
Ik vind lust alleen zo veel sterker als er ook liefdevol gevoel bij komt kijken. Houden van is niet eens per se nodig, maar ik geniet gewoon veel meer als ik op alle vlakken gevoel voor iemand heb. Niet alleen tussen m'n benen
Yukiquote:
En dat vind ik dus niks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat gaat compleet voorbij aan het idee van spontaan een onbekende neuken op een locatie die op dat moment beschikbaar is.
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |