First name, sugarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
had er dan puntjes bij gezet nu staat er gewoon pa, vader... Daddy dus
Sugar daddy, toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
had er dan puntjes bij gezet nu staat er gewoon pa, vader... Daddy dus
Je hebt geen piemel. Hoe zie je dat voor je?quote:
Moet je man zijn om een P.A.(puntjes, speciaal voor rivalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt geen piemel. Hoe zie je dat voor je?
Piemel Assistent?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet je man zijn om een P.A.(puntjes, speciaal voor rival) te hebben?!
Gezellig he, zo'n dagje treinenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
3uur later en ik ben thuisin die tijd had ik 2x heen en terug kunnen zijn met de auto
Met de auto kan ik een andere route kiezen, er voor kiezen te stoppen en te eten, een andere bestemming kiezen, wil je meer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Ripley het volgende:
Ja, want met de auto kun je nooit achter een ongeluk komen te staan
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
3uur later en ik ben thuisin die tijd had ik 2x heen en terug kunnen zijn met de auto
FILE.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de auto kan ik een andere route kiezen, er voor kiezen te stoppen en te eten, een andere bestemming kiezen, wil je meer?
Maar wel een heerlijke tosti gehad!quote:
Ach, wel weer een verhaal voor dit topic: Flirten in het OVquote:
OV-flirtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Dame in de treinAl een paar keer gezien nu, staarde haar tot 2x toe ook na toen ze uit stapte maar dat deed ze zelf ook. Omme en nabij de 30 gok ik.
Toch maar eens aanklampen en uitvissen wie/wat/waar/single.
Die Engelse feestdames vind ik maar niets, mega ordinair. Maar dat ik in Engeland was spot je ook gewoon van die lieftallige Engelse dames (vaak wel een stuk kleiner) en die zijn wel liefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik had trouwens ook nog wel wat bizars, in de trein van Deventer - Amersfoort zaten 4 irritante Engelse kutten.Waarvan er eentje wel te doen was voor t oog. Die waren ongelofelijk luidruchtig en irritant. Toch kwam t in me op om die ene helemaal kapot te neuken op t toilet van de trein
Die ene was ook het stilst en had een getint huidje, de rest was typisch Engels.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die Engelse feestdames vind ik maar niets, mega ordinair. Maar dat ik in Engeland was spot je ook gewoon van die lieftallige Engelse dames (vaak wel een stuk kleiner) en die zijn wel lief
Classyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik had trouwens ook nog wel wat bizars, in de trein van Deventer - Amersfoort zaten 4 irritante Engelse kutten.Waarvan er eentje wel te doen was voor t oog. Die waren ongelofelijk luidruchtig en irritant. Toch kwam t in me op om die ene helemaal kapot te neuken op t toilet van de trein
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
Frustrated much?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
Nooit die behoefte? Is nog wel een droom van me, een wildvreemde zoenen, meeslepen, neuken en weer weggaanquote:
quote:
Ik ben heel saai.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit die behoefte? Is nog wel een droom van me, een wildvreemde zoenen, meeslepen, neuken en weer weggaan
Ja, dat is óok leuk, maar komt niet in de buurt van de spanning die ik net bedoelde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben heel saai.
Ik neuk liever in een relatie.
Overigens heb ik dan geen moeite met zoenen, meeslepen en neuken.
Ik denk niet dat dat door iedereen nou zo gewaardeerd zal wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit die behoefte? Is nog wel een droom van me, een wildvreemde zoenen, meeslepen, neuken en weer weggaan
Maar toch niet op zo'n wc in de trein. Als je daar je boomstam blootstelt aan de chemische toestanden in zo'n hokje is het ook direct de laatste keer dat het ding werkt. Daarna zal het langzaam mutaties ondergaan tot het er uit ziet als een Koekjesmonster met Dries Roelvink outfit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van scharrelen word ik ongelukkig. Maar dat gesprek hebben we al eens gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat is óok leuk, maar komt niet in de buurt van de spanning die ik net bedoelde.
Btw, krijg net je smsje pas
Die vallen reuze mee anders, iedereen doet er zo hysterisch over. VRaag me af hoe je je dan opstelt in aziatische of afrikaanse landen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch niet op zo'n wc in de trein. Als je daar je boomstam blootstelt aan de chemische toestanden in zo'n hokje is het ook direct de laatste keer dat het ding werkt. Daarna zal het langzaam mutaties ondergaan tot het er uit ziet als een Koekjesmonster met Dries Roelvink outfit.
De geur alleen al maakt dat ik er echt nooit gebruik van zal maken. Om van de aanblik van die bril nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die vallen reuze mee anders, iedereen doet er zo hysterisch over. VRaag me af hoe je je dan opstelt in aziatische of afrikaanse landen.
Als je moet dan moet jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
De geur alleen al maakt dat ik er echt nooit gebruik van zal maken. Om van de aanblik van die bril nog maar te zwijgen
Internationale (DB) trein, dus schone wc'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch niet op zo'n wc in de trein. Als je daar je boomstam blootstelt aan de chemische toestanden in zo'n hokje is het ook direct de laatste keer dat het ding werkt. Daarna zal het langzaam mutaties ondergaan tot het er uit ziet als een Koekjesmonster met Dries Roelvink outfit.
Rollenspellen doen niks voor mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van scharrelen word ik ongelukkig. Maar dat gesprek hebben we al eens gehad
En in een rollenspel (kutwoord) kan je ook spanning voelen, toch?
Lame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |