En hoeveel vorig jaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet waarheb dit jaar nog maar met 1 vrouw sex gehad
Seksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Oke, wat gaat het worden? Even stemmen AUB:
Pizza
Mediterraans
Grill
Oosters
Overig
Lunch
Keuzesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit jaar is nog geen anderhalve maand oud
Ik heb nog helemaal geen seks gehad
Pizzaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Pizza
Mediterraans
Grill
Oosters
Overig
Lunch
check, wil eigenlijk wel eens helemaal zelf maken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pizza
Of is dat nog een optie voor morgenavond?
Oosters, uit de wokquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Pizza
Mediterraans
Grill
Oosters
Overig
Lunch
Idem, maar atm kan me dat even geen ruk (ghèhèhè) schelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit jaar is nog geen anderhalve maand oud
Ik heb nog helemaal geen seks gehad
Als er maar vlees op zitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check, wil eigenlijk wel eens helemaal zelf maken?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef PeuRac het volgende:
Voordeel van straks weer thuis wonen, mn eten wordt dan elke dag thuisbezorgd
Mijn mama kookt heel lekkerquote:
Jij bent blijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Idem, maar atm kan me dat even geen ruk (ghèhèhè) schelen
echt helemaal top, die catering aan huis (net als de schoonmaak en wasserette)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef PeuRac het volgende:
Voordeel van straks weer thuis wonen, mn eten wordt dan elke dag thuisbezorgd
Patat girosquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
Pizza
Mediterraans
Grill
Oosters
Overig
Lunch
Daar bof je maar mee zo'n mamaquote:
Stelletje luie donders zijn jullie!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
echt helemaal top, die catering aan huis (net als de schoonmaak en wasserette)
Je weet met wie je gaat eten toch?quote:
Is dat zo raar dan vis eten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet met wie je gaat eten toch?
Hoewel ik gisteren echt alleen maar vlees + saus heb gegeten en een beetje stokbrood met kaas,ui,tomaat (onder de grille)![]()
Ooeh, en ik heb gewoon vis gegeten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Ripley het volgende:
Word eens een kerel en kook zelf. Je mag wel eens iets terug doen voor je ouders. Kutjong.
Heerlijk, eigenlijk moet ik meteen gaan trouwen als ik weg ga, gewoon die service aan huis houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
echt helemaal top, die catering aan huis (net als de schoonmaak en wasserette)
Dat gaat me zo vervelen na 2 wekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent blij
Ik ben blij dat jij blij bent
En eigenlijk boeit het me ook niet zo veel. Ik red mezelf wel
Word eens een kerel en kook zelf. Je mag wel eens iets terug doen voor je ouders. Kutjong.
Ik geef toe, het is lekkerquote:
+1quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Ripley het volgende:
Ik eet normaal geen visquote:
Tonijnsteak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik eet normaal geen vis![]()
maar gistern heb ik wel iets gehad, weet alleen niet meer watwas een beetje lam, t was iig heel donker rood.
Pffff gewoon afwisselen met links en met rechts zo hou ik het al jaren volquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat me zo vervelen na 2 weken
Ik vind vis echt lekker en eet regelmatigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik eet normaal geen vis![]()
maar gistern heb ik wel iets gehad, weet alleen niet meer watwas een beetje lam, t was iig heel donker rood.
Happerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kent me slecht. Ik vind koken veel te leuk en mn moeder is vaak laat thuis, dus zal vaak genoeg in de keuken staan
Je snapt me bestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik geef toe, het is lekkermaar of het ook goed is
[..]
je eet geen vis, maar je hapt zelf wel lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kent me slecht. Ik vind koken veel te leuk en mn moeder is vaak laat thuis, dus zal vaak genoeg in de keuken staan
Ik hoor je hier anders alleen maar zeuren over afhaal, dat een ander niet kookt en dat je lekker in de moederschoot terugkruipt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar goed, de tijd dat ik jaren droog stond, kan ik me niet echt meer herinnerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pffff gewoon afwisselen met links en met rechts zo hou ik het al jaren vol
[..]
Ik vind vis echt lekker en eet regelmatig
Zou kunnen, t waren klein stukjes, want: gourmetquote:
Kom maar een keer bij me etenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor je hier anders alleen maar zeuren over afhaal, dat een ander niet kookt en dat je lekker in de moederschoot terugkruipt.
Dus ik wacht nog even
Ik welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar goed, de tijd dat ik jaren droog stond, kan ik me niet echt meer herinneren
Prettig weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Ripley het volgende:
Ik ga lekker koken voor mijn lief. Fijn weekend
Een hele chinese helemaal voor jezelfquote:
Ik lust geen bami/mie meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga maar eens eten bij restaurant Le Papa vandaag![]()
Roerbak Mie met heul veul kip!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lust geen bami/mie meerDas echt jammer, ik vind het echt verrukkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kun je me echt blij mee maken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |