Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, de kassière bleef zitten
en verder niemand gezien
uhm.. neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!
Deja vu gevoel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
Kapper
Ook maar weer eens gaan binnenkort, wordt weer een beetje lang...
Ik pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met z'n allen naar Enschede om aan Cue's haar te zitten!
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje is niet het typische tienermeisjeEn anders heeft zij mij er niet op
Niks....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En wat hebben wij daar nu aan aan die info?![]()
Ze is familie van mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..
quote:
Voor je het weet zit je vastgebonden in haar kelderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"niet het typische tienermeisje" Dat klinkt toch behoorlijk eng hoor Tijn..
Nee dat zal je nooit doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm....
[..]
Voor je het weet zit je vastgebonden in haar kelder
Ik dacht... ik vraag het evenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee, de kassière bleef zitten
en verder niemand gezien
Het was jij of iemand anders.. was precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gisteren heb ik volgens mij niks over de kapper gezegd![]()
Dat is GvEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
Voor je het weet zit je vastgebonden in haar kelder
Friend was dat volgensmijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was jij of iemand anders.. was precies hetzelfde!
Jaaa ok.. Doe dan eens een naam in m'n pm dumpen, ga ik zelf wel zoeken als ik straks thuis benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is familie van mijwat verwacht je dan? Een "normaal" tienermeisje?
*checkt* Nee GvsE is niet mijn zusjequote:
Doe ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaa ok.. Doe dan eens een naam in m'n pm dumpen, ga ik zelf wel zoeken als ik straks thuis ben
Weet ik eigenlijk niet..... ik ken haar niet IRL.... maar wat ik lees... zeker ja.... GvE komt over als een leuk persoonquote:
Doeiquote:
Ja inderdaad, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet..... ik ken haar niet IRL.... maar wat ik lees... zeker ja.... GvE komt over als een leuk persoon
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
Ja inderdaad, dat bedoelde ik ook
Maar is hier niet zo vaak als ik er ben dus moeilijk te zeggen
Vast wel, heb nu weer tijd over hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De komende tijd zal je vast vaker aanwezig zijn.... denk ik zo...
Nog weekendplannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |